-
Θα τολμήσω να το προτείνω και ελπίζω να μην με πάρετε στο ψιλό
Λοιπον, προσωπικά έχω πολλά κενά όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και την λειτουργία του. Πράγματα πολύ απλά εμένα μου φαίνονται κινέζικα. Πώς σας φαίνεται η ιδέα να φτιάξουμε εδώ κάτι σαν λεξικό με τεχνικούς όρους και ίσως και μια σύντομη περιγραφή της λειτουργίας του?
π.χ. τακάκια, διαφορικό (καλά μην αναφέρω αυτό το μπούμπη που είδα στο διπλανό θέμα ε?)
-
Θα τολμήσω να το προτείνω και ελπίζω να μην με πάρετε στο ψιλό
Λοιπον, προσωπικά έχω πολλά κενά όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και την λειτουργία του. Πράγματα πολύ απλά εμένα μου φαίνονται κινέζικα. Πώς σας φαίνεται η ιδέα να φτιάξουμε εδώ κάτι σαν λεξικό με τεχνικούς όρους και ίσως και μια σύντομη περιγραφή της λειτουργίας του?
π.χ. τακάκια, διαφορικό (καλά μην αναφέρω αυτό το μπούμπη που είδα στο διπλανό θέμα ε?)
-
Θα τολμήσω να το προτείνω και ελπίζω να μην με πάρετε στο ψιλό
Λοιπον, προσωπικά έχω πολλά κενά όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και την λειτουργία του. Πράγματα πολύ απλά εμένα μου φαίνονται κινέζικα. Πώς σας φαίνεται η ιδέα να φτιάξουμε εδώ κάτι σαν λεξικό με τεχνικούς όρους και ίσως και μια σύντομη περιγραφή της λειτουργίας του?
π.χ. τακάκια, διαφορικό (καλά μην αναφέρω αυτό το μπούμπη που είδα στο διπλανό θέμα ε?)
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Θα τολμήσω να το προτείνω και ελπίζω να μην με πάρετε στο ψιλόΛοιπον, προσωπικά έχω πολλά κενά όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και την λειτουργία του. Πράγματα πολύ απλά εμένα μου φαίνονται κινέζικα. Πώς σας φαίνεται η ιδέα να φτιάξουμε εδώ κάτι σαν λεξικό με τεχνικούς όρους και ίσως και μια σύντομη περιγραφή της λειτουργίας του?
π.χ. τακάκια, διαφορικό (καλά μην αναφέρω αυτό το μπούμπη που είδα στο διπλανό θέμα ε?)
- εχει ξαναγινει προταση και η απαντηση (σωστη) ηταν 'ζητητε και δωθησετε '
- σβησε τον μπουμπη διοτι αν το μαθει οτι ρωτας τι σημαινει θα σε παρει απο πισω
-
ναι αλλά πώς να ζητήσω κατι που δεν ξέρω πώς λέγεται?
Λοιπον για αρχή θα μου πείτε τι είναι το διαφορικό? Σε ποιο μερος του αυτοκινήτου είναι, τι συνδέει και τι κάνει ακριβώς? (αντε μπας και καταλάβω τι λένε οι διπλανοί)
(εχμμ ελπίζω να μην σας πήξω στις χαζές ερωτήσεις)
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
ναι αλλά πώς να ζητήσω κατι που δεν ξέρω πώς λέγεται?Λοιπον για αρχή θα μου πείτε τι είναι το διαφορικό? Σε ποιο μερος του αυτοκινήτου είναι, τι συνδέει και τι κάνει ακριβώς? (αντε μπας και καταλάβω τι λένε οι διπλανοί)
(εχμμ ελπίζω να μην σας πήξω στις χαζές ερωτήσεις)
λοιπον
ειναι ενα πλαμα...
ελα σοβαρεψου...ειναι ενα πραγμα που φροντιζει να παιρνει περιστροφικη κινηση απο μια εισοδο και να την δινει σε δυο εξοδους οι οποιες υφιστανται συνηθως 'επι ισοις οροις' δηλαδη λειτουργουν με τον ιδιο τροπο εχοντας ομως την ελευθερια αναλογα με τις συνθηκες να λειτουργουν με διαφορετικο
ας παρουμε ενα απλο πισωκινητο (ειναι πιο παραστατικο)
ερχεται ο αξονας μεταδοσης απο μπροστα και αποτελει την εισοδο του διαφορικου
οι δυο εξοδοι ειναι τα ημιαξονα στα πλευρα οι οποιες ειναι ομοια κατασκευασμενες ωστε σε ουδετερες συνθηκες (ιση φορτιση ημιαξονιων) η ταχυτητα και ο μεταφερομενη ροπη να ειναι ιδιες στα ημιαξονιααν ομως εσυ φτασεις σε στροφη και πρεπει ο εξωτερικος τροχος να διαγραψει μεγαλυτερη τροχια αρα να κινηθει με μεγαλυτερη ταχυτητα τοτε υπαρχει αυτη η ελευθερια
υπαρχουν και τα διαφορικα περιορισμενης ολισθησης τα οποια στερουν αυτη την ελευθερια σε ορισμενο βαθμο διοτι αυτη επιτρεπει και σπιναρισμα του ενος τροχου με τον αλλο ακινητο
περισσοτερα , και σχηματα στο http://www.howstuffworks.com
και αν εχεις ακομα απορειες πεστο, μπορει να ειναι ιδιες μα τις δικες μου -
καλά είναι τρομερό αυτό το link!!!! Παω να μορφωθώ και θα επανέλθω ωσαν γκουρου πλεον για τον μπούμπη
Ευχαριστώ!!!
-
Επίσης καλό είναι να αναφέρονται οι αντίστοιχοι αγγλικοί όροι. Εγώ προχθές ήθελα να κάνω ένα post στε αγγλόφωνο φόρουμ και δεν το έκανα γιατί δεν ήξερα πώς λέγονται στα αγγλικά τα ελατήρια των εμβόλων. Μήπως O-Rings?
Μήπως υπάρχει κάποιο σχετικό site με μεταφρασμένη ορολογία μηχανολογίας αυτοκινήτων;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επίσης καλό είναι να αναφέρονται οι αντίστοιχοι αγγλικοί όροι. Εγώ προχθές ήθελα να κάνω ένα post στε αγγλόφωνο φόρουμ και δεν το έκανα γιατί δεν ήξερα πώς λέγονται στα αγγλικά τα ελατήρια των εμβόλων. Μήπως O-Rings?Μήπως υπάρχει κάποιο σχετικό site με μεταφρασμένη ορολογία μηχανολογίας αυτοκινήτων;
O-rings συνήθως λέγονται οι λαστιχένιες τσιμούχες στεγανοποίησης (αμορτισέρ, αντλίες κτλ).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
...Μήπως υπάρχει κάποιο σχετικό site με μεταφρασμένη ορολογία μηχανολογίας αυτοκινήτων;Δοκίμασε το 'Greek Technical Glossary' στο http://www.glossa.gr/trans/glossary/glossaries.htm. Το έμαθα από αντίστοιχη συζήτηση παλιότερα σε αυτό το forum.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μήπως υπάρχει κάποιο σχετικό site με μεταφρασμένη ορολογία μηχανολογίας αυτοκινήτων;Εγώ Κώστα θα σου δώσω ένα Αγγλο-Αγγλικό, μόνο για αυτοκίνητα : http://www.100megsfree4.com/dictionary/
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επίσης καλό είναι να αναφέρονται οι αντίστοιχοι αγγλικοί όροι. Εγώ προχθές ήθελα να κάνω ένα post στε αγγλόφωνο φόρουμ και δεν το έκανα γιατί δεν ήξερα πώς λέγονται στα αγγλικά τα ελατήρια των εμβόλων. Μήπως O-Rings?Μήπως υπάρχει κάποιο σχετικό site με μεταφρασμένη ορολογία μηχανολογίας αυτοκινήτων;
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!
Τα ελατήρια των εμβόλων λέγονται Piston Rings γενικά , το τελευταίο
(πρός το κάρτερ) λέγεται και Oil-Piston-ring.Επειδή , είμαι επαγγελματικά στον χώρο των ανταλλακτικών , μπορώ να
σου πώ , πως δεν υπάρχουν απόλυτοι (=μοναδικοί) όροι , διαφέρουν απο
χώρα σε χώρα , στη χώρα μας δε , απο πόλη σε πόλη .Παράδειγμα , το O-ring που αναφέρεις , έχει επικρατήσει να αναφέρεται
σαν όρος για τα όποιας (κυκλικής , ελλειψοειδούς , παραλληλόγραμμης
κλπ.) διατομής στεγανά , κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου απο ελαστικό,
ενώ Oil Seal , επίσης έχει επικρατήσει, να αναφέρεται σαν όρος στην
'τσιμούχα' , που τυπικά κάνει την ίδια δουλειά με ένα O-ring , δηλ.
στεγανοποιεί , ουσιαστικά όμως διαφέρει και στην κατασκευή της απο το
O-ring , καθώς είναι ένας μεταλλικός δακτύλιος με ελλαστικό περίβλημα
και ελατήριο στην εσωτερική του οπή , αλλά και στην 'αποστολή' του,
καθώς προορίζεται για την στεγανοποίηση ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΩΝ ΑΞΟΝΩΝ,
ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ , ενώ το O-ring προορίζεται για την στεγανοποίηση
ΠΑΛΙΔΡΟΜΟΥΝΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ - ΕΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ.Αποστόλης.
-
Τα ελατήρια των εμβόλων λέγονται Piston Rings γενικά , το τελευταίο
(πρός το κάρτερ) λέγεται και Oil-Piston-ring.[list:2p7xq617]Ελληνικα βρε Αποστολη [/list:u:2p7xq617][list:2p7xq617]Συμπιεσης το πρωτο[/list:u:2p7xq617][list:2p7xq617]Ξυστρα το δευτερο αλλα και συμπιεσης[/list:u:2p7xq617][list:2p7xq617]Λαδιου το τριτο[/list:u:2p7xq617][list:2p7xq617]Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι τα γνωριζεις απλα το αναφερω για τους συνομιλητες μας, κι ασε τους αγγλους στον χαβα τους...........τις παλιολουγκρες [/list:u:2p7xq617]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τα ελατήρια των εμβόλων λέγονται Piston Rings γενικά , το τελευταίο
(πρός το κάρτερ) λέγεται και Oil-Piston-ring.[list:3fzhul4r]Ελληνικα βρε Αποστολη [/list:u:3fzhul4r][list:3fzhul4r]Συμπιεσης το πρωτο[/list:u:3fzhul4r][list:3fzhul4r]Ξυστρα το δευτερο αλλα και συμπιεσης[/list:u:3fzhul4r][list:3fzhul4r]Λαδιου το τριτο[/list:u:3fzhul4r][list:3fzhul4r]Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι τα γνωριζεις απλα το αναφερω για τους συνομιλητες μας, κι ασε τους αγγλους στον χαβα τους...........τις παλιολουγκρες [/list:u:3fzhul4r]
Μάκηηηηηηηηηηηηηη ,
Θα σε στείλω για ....Σεπτέμβριο !
Δέν έχουν όλοι (οι κινητήρες) τρία .... ελατήρια !Αποστόλης,
(Τώρα, με την λογοκρισία να δώ τι θα κάνω .......)
-
Μάκηηηηηηηηηηηηηη ,
Θα σε στείλω για ....Σεπτέμβριο !
Δέν έχουν όλοι (οι κινητήρες) τρία .... ελατήρια !Αποστόλης,
(Τώρα, με την λογοκρισία να δώ τι θα κάνω .......)
[list:2s8yjjnb]Yποθετω οτι μιλαμε για κινητηρες επιβατικων και ελαφρων φορτηγων.Εχεις δικιο παντως [/list:u:2s8yjjnb][list:2s8yjjnb]Και μια που το αναφερε η κουβεντα περι ελατηριων, παλληκαρια εσεις που εντυπωσιαζεστε με τα πολλα αλογακια σε δυσαναλογο κυβισμο και θαυμαζετε...........εχετε δει τι ελατηριακια φορανε τα καμαρια σας? [/list:u:2s8yjjnb][list:2s8yjjnb]Ενα χιλιοστο ελατηρια, λες και ειναι συρμα Κοψε απ εδω κοψε απ εκει να τα τα αλογακιαααα [/list:u:2s8yjjnb][list:2s8yjjnb]Κι αμα η θερμικρασια φτασει τους 98 τα λαδια μετα πανε 'σουρναρα' ετσι? [/list:u:2s8yjjnb]
-
Εννοείς το δάκρυσμα από φλάντζες, το κάψιμο λαδιών, και τα λοιπά 'ευχάριστα' Μάκη;
-
Εννοείς το δάκρυσμα από φλάντζες, το κάψιμο λαδιών, και τα λοιπά 'ευχάριστα' Μάκη;
[list:3u99aux5]Καψιμο λαδιων, κολημα ελατηριων[/list:u:3u99aux5][list:3u99aux5]Ο λογος που το κανουν αυτο ορισμενοι κατασκευαστες, εκτος και απο αλλες τροποποιησεις που κανουν για αυξηση ιποδυναμης, ειναι να μειωσουν τις τριβες στον κυλινδρο Μπρος στα καλη ομως τι ειναι ο πονος?[/list:u:3u99aux5][list:3u99aux5]Το λεμε ξανα..........ολα ειναι θεμα φυσικης και οχι μαγικων συνταγων [/list:u:3u99aux5]
-
ΤΟ αυτοκίνητο είναι μια πολυδιάστατη μηχανή, από όλες τις απόψεις:
Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο είναι μια κινητή γκαρνταρόμπα:
Ο κινητήρας έχει παντελόνια, μανίκια
Το σασσί έχει φούστες
Το αυτοκίνητο είναι και Εκκλησία, γιατί έχει παπά.
Είναι και παπουτσωμένος γάτος γιατί έχει πέδιλα.
Σόμπα, γιατί έχει μπουρί.
Έχει και πόδια, αφού έχει γόνατα.
και έχει περπατήσει πολύ, αφού έχει φούσκες.
Τί αλλο θέλουμε...
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Έχει και πόδια, αφού έχει γόνατα.Και πέλματα (ελαστικών).
Επίσης πάει σινεμά και κρατάει και σημειώσεις αφού έχει ...σινεμπλόκ!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έχει και πόδια, αφού έχει γόνατα.
Και πέλματα (ελαστικών).
Επίσης πάει σινεμά και κρατάει και σημειώσεις αφού έχει ...σινεμπλόκ!
να μην ξεχάσουμε την 'καρδιά' και τα άκρα
Eδώ το καλό λεξικό :)