-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Λ. : Ποιες μάζες και κουραφέξαλα ρε συ. Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι μεγάλο για να κρατάει. Μου το έχουν πει άνθρωποι από τα ράλι.
Ε. : Μάλιστα.Επρεπε να του πεις : 'τότε το 206 WRC γιατί πήρε παγκόσμια?' Δεν ειναι από ράλι αυτοί;
Κλασικη απαντηση κατοχου μερσεντε 190 μοντ89 με εξτρα νικελ: Τα βαρια αμαξια πατανε γερα στο δρομο.
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα.... -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....Τώρα μου θύμισες την κομμώτρια μου που έχει φέρει ο άντρας της από τη Γερμανία ένα Α3 1.9 TDI και μου είπε πως είναι διαφορετική η σχεδίαση με τα Α3 που κυκλοφορούν εδώ. Είπε κι ένα άλλο θεικό πάλι προχθές μου πήγα να κουρευτώ και είχε πάει στη Γερμανία, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ..
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....
Τώρα μου θύμισες την κομμώτρια μου που έχει φέρει ο άντρας της από τη Γερμανία ένα Α3 1.9 TDI και μου είπε πως είναι διαφορετική η σχεδίαση με τα Α3 που κυκλοφορούν εδώ. Είπε κι ένα άλλο θεικό πάλι προχθές μου πήγα να κουρευτώ και είχε πάει στη Γερμανία, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ..
Φυσικα στο εργοστασιο εχει 2 γραμμες παραγωγης, μια για τους ντοπιους και μια για τους παρακατιανους. Κοροϊδα ειναι οι λαζοντοητς ρε συ;
Αυτοι με τα TDI πως τα κυκλοφορουνε μεσα στην πολη; Εχω ενα στη γειτονια με α4 TDI αλλα με βουλγαρικες πινακιδες και σκεφτομαι να τον ρωτησω αν τον εχουνε σταματησει ποτε... εκτος και αν ισχυει αλλο καθεστως για ξενες πινακιδες; Γιατι ειναι ωραια φαση ενα τροπετακι 1.9.... -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....
Τώρα μου θύμισες την κομμώτρια μου που έχει φέρει ο άντρας της από τη Γερμανία ένα Α3 1.9 TDI και μου είπε πως είναι διαφορετική η σχεδίαση με τα Α3 που κυκλοφορούν εδώ. Είπε κι ένα άλλο θεικό πάλι προχθές μου πήγα να κουρευτώ και είχε πάει στη Γερμανία, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ..
Φυσικα στο εργοστασιο εχει 2 γραμμες παραγωγης, μια για τους ντοπιους και μια για τους παρακατιανους. Κοροϊδα ειναι οι λαζοντοητς ρε συ;
Αυτοι με τα TDI πως τα κυκλοφορουνε μεσα στην πολη; Εχω ενα στη γειτονια με α4 TDI αλλα με βουλγαρικες πινακιδες και σκεφτομαι να τον ρωτησω αν τον εχουνε σταματησει ποτε... εκτος και αν ισχυει αλλο καθεστως για ξενες πινακιδες; Γιατι ειναι ωραια φαση ενα τροπετακι 1.9....Χαχαχα...γιατί, δεν είναι έτσι; Δεν έχουν άλλη γραμμή παραγωγής για τα 'ντόπια'; Κάτι τέτοιο δεν είχαν πεί και οι Κινέζοι κατασκευαστές όταν απέτυχε στο crash test ένα μοντέλο τους; Οτι δηλαδή, ήταν για την...τοπική αγορά και όχι για την Ευρωπαική; (Τελικά οι Κινέζοι μάλλον βρήκαν τρόπο να μειώσουν τον...υπερπλυθησμό τους! )
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Κλασικη απαντηση κατοχου μερσεντε 190 μοντ89 με εξτρα νικελ: Τα βαρια αμαξια πατανε γερα στο δρομο.
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....Κλασικές ατάκες και οι 2!
Ειδικά η δεύτερη υποστηρίζεται έντονα μιας και μη ξεχνάμε πόσος κόσμος αγοράζει από Γερμανία! Εκτός του ότι πλέον έχει μερσεντές, πρέπει για κάποιο λόγο να είναι καλύτερο από αυτό του γείτονα!
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ' -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Κλασικη απαντηση κατοχου μερσεντε 190 μοντ89 με εξτρα νικελ: Τα βαρια αμαξια πατανε γερα στο δρομο.
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....Κλασικές ατάκες και οι 2!
Ειδικά η δεύτερη υποστηρίζεται έντονα μιας και μη ξεχνάμε πόσος κόσμος αγοράζει από Γερμανία! Εκτός του ότι πλέον έχει μερσεντές, πρέπει για κάποιο λόγο να είναι καλύτερο από αυτό του γείτονα!
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ'Ετσι και ένας γείτονας μου είχε πεί : 'Το δικό μου είναι Γερμανικό ορίτζιναλ' (με βαριά προφορά...) τον ρώτησα... από πού ξεχωρίζει...και τί μου απάντησε ο τεράστιος: 'Δεν βλέπεις τα μαξιλαράκια στα καθίσματα; (τα προσκέφαλα εννοούσε) Στα Ελληνικά δεν είναι έτσι!'
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Κλασικές ατάκες και οι 2!
Ειδικά η δεύτερη υποστηρίζεται έντονα μιας και μη ξεχνάμε πόσος κόσμος αγοράζει από Γερμανία! Εκτός του ότι πλέον έχει μερσεντές, πρέπει για κάποιο λόγο να είναι καλύτερο από αυτό του γείτονα!
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ'Πες οτι ειναι διαφορετικο το κουρδισμα, τα γερμανικα ειναι πιο μπασα...
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Αυτοι με τα TDI πως τα κυκλοφορουνε μεσα στην πολη; Εχω ενα στη γειτονια με α4 TDI αλλα με βουλγαρικες πινακιδες και σκεφτομαι να τον ρωτησω αν τον εχουνε σταματησει ποτε... εκτος και αν ισχυει αλλο καθεστως για ξενες πινακιδες; Γιατι ειναι ωραια φαση ενα τροπετακι 1.9....
Δεν μένω Αθήνα-Θεσ/νίκη, οπότε επιτρέπονται τα Diesel.
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ'Μα φυσικά! Τα VAG με TSI είναι που κάνουν μπαμ!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ'
Μα φυσικά! Τα VAG με TSI είναι που κάνουν μπαμ!
τα TSI εξαιρούνται?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
'Μα το καταλαβαίνεις' 'Κλείνεις την πόρτα και κάνει Μπουμ, όχι Μπαμ'
Μα φυσικά! Τα VAG με TSI είναι που κάνουν μπαμ!
τα TSI εξαιρούνται?
Δυστυχώς για σένα, ...όχι!
-
Δεν ξέρω αν τα γερμανικά πουλ μουρ αμάξια είναι καλύτερα αυτά που πωλούνται στη γερμανία από αυτά που πωλούνται στην Ελλάδα, αλλά πείτε μου πόσο μεγάλο θα ήταν το ποσόστο αγοραστών μπεμβέ 3άρων που θα προτιμούσαν οι μπεμβέ τους να είναι από το εργοστάσιο της Ν.Αφρικής και όχι από της Γερμανίας...
Δεν ξέρω τι προσπαθούν να μας πουλήσουν οι μαρκετιάρς αλλά η χώρα κατασκευής κατ' εμέ παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα κατασκευής ενός προϊόντος...
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Οπως και γνωστη μου με το ιδιο μοντελο που το ειχε φερει απο Γερμανια: Τα γερμανικα μερσεντε ειναι πιο γερα απο τα ελληνικα....
Τώρα μου θύμισες την κομμώτρια μου που έχει φέρει ο άντρας της από τη Γερμανία ένα Α3 1.9 TDI και μου είπε πως είναι διαφορετική η σχεδίαση με τα Α3 που κυκλοφορούν εδώ. Είπε κι ένα άλλο θεικό πάλι προχθές μου πήγα να κουρευτώ και είχε πάει στη Γερμανία, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ..
Φυσικα στο εργοστασιο εχει 2 γραμμες παραγωγης, μια για τους ντοπιους και μια για τους παρακατιανους. Κοροϊδα ειναι οι λαζοντοητς ρε συ;
Αυτοι με τα TDI πως τα κυκλοφορουνε μεσα στην πολη; Εχω ενα στη γειτονια με α4 TDI αλλα με βουλγαρικες πινακιδες και σκεφτομαι να τον ρωτησω αν τον εχουνε σταματησει ποτε... εκτος και αν ισχυει αλλο καθεστως για ξενες πινακιδες; Γιατι ειναι ωραια φαση ενα τροπετακι 1.9....Κιόμως, αυτό που λένε για τα γερμανικά που φέρνουν στην Ελλάδα ισχύει, στο περίπου όμως. Στον τελικό ποιοτικό έλεγχο που γίνεται οπτικά απο κάποιο μηχανικό ξεχωρίζουν τα καλύτερα αυτοκίνητα και τα κρατάνε για την εγχώρια αγορά ή την Αμερική ενώ τα χειρότερα τα στέλνουν Ελλάδα, Τουρκία, Πορτογαλία κτλ.
Η αληθεια είναι όμως οτι τα 'ελατώματα' που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα είναι τέτοια που το 99% των αγοραστών δέν μπορούν κάν να τα διακρίνουν. Πχ να έχει 'δακρύσει' κάπου το χρώμα σε σημείο που δέν φαίνεται (μασπιέδες ή τα εσωτερικά στις πόρτες), κάποια συγκόληση να είναι πιό χοντροκομένη, κάποιο πλαστικό να μήν έχει πολύ καλή συναρμογή κτλ. Μηχανικά δηλαδή αυτά τα αυτοκίνητα δέν είναι υποδεέστερα απο τα υπόλοιπα.
Αυτό μου το έχει πεί άνθρωπος που έκανε ακριβώς αυτή τη δουλειά (τελικός ποιοτικός έλεγχος) στο εργοστάσιο της VW στη Γερμανία.
-
Ερώτηση: Μια διαδρομή Αθήνα-Τρίπολη (όπου Αθήνα βάλε διόδια Α.Ο Κάντζα και Τρίπολη στο εστιατόριο-βενζινάδικό αμέσως μετά το Αρτεμίσιο δεξιά) μπορεί να καλυφθεί σε 45-50' από ένα μικρομεσαίο 120 ατίων;
-
Το εχω κανει σε 30'.
Οταν δουλευα στη NASA
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ερώτηση: Μια διαδρομή Αθήνα-Τρίπολη (όπου Αθήνα βάλε διόδια Α.Ο Κάντζα και Τρίπολη στο εστιατόριο-βενζινάδικό αμέσως μετά το Αρτεμίσιο δεξιά) μπορεί να καλυφθεί σε 45-50' από ένα μικρομεσαίο 120 ατίων;150 χλμ σε 50 λεπτα;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ερώτηση: Μια διαδρομή Αθήνα-Τρίπολη (όπου Αθήνα βάλε διόδια Α.Ο Κάντζα και Τρίπολη στο εστιατόριο-βενζινάδικό αμέσως μετά το Αρτεμίσιο δεξιά) μπορεί να καλυφθεί σε 45-50' από ένα μικρομεσαίο 120 ατίων;Πρέπει να μην έχει καθόλου κίνηση. Πρέπει να μην έχει έργα (όπως τώρα στο Κόρινθος-Τρίπολη). Έχεις να σταματήσεις 3 φορές σε διόδια (αυτό ρίχνει πολύ τη ΜΩΤ). Όλη η διαδρομή είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά θα πρέπει να πηγαίνεις τάπα συνέχεια για να πετύχεις τέτοιο χρόνο. Ακόμα και ανεβαίνοντας προς Αρτεμήσιο...
Οπότε ερχόμαστε στο αυτοκίνητο. Ένα Rallye είναι 'μικρομεσαίο 120 ατίων';
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ερώτηση: Μια διαδρομή Αθήνα-Τρίπολη (όπου Αθήνα βάλε διόδια Α.Ο Κάντζα και Τρίπολη στο εστιατόριο-βενζινάδικό αμέσως μετά το Αρτεμίσιο δεξιά) μπορεί να καλυφθεί σε 45-50' από ένα μικρομεσαίο 120 ατίων;Αν ήταν από διόδια Ελευσίνας και ένα ισχυρότερο αυτοκίνητο (με ΑΔΕΙΟ δρόμο) ίσως και να γινότανε. Αλλά από Κάτζα μέχρι να βγεις Ελευσίνα ακόμη και με τρελο τρέξιμο είναι πάνω από 10 λεπτά (δεν μπορεί να είναι και εντελώς άδεια η ΑΟ.2-3 φορές θα κόψεις) οπότε μιλάμε για Ελευσίνα Τρίπολη σε 35-40. Αν συνυπολογίσουμε ότι Ελευσίνα Ισθμός είναι 15-20 λεπτά (με τις ίδιες με πριν προυποθέσεις) τότε πάμε για ισθμό-Τρίπολη σε 20+- λεπτά... Xλωμό με αυτά τα άλογα
Ως εκ τούτου, μετά από ενδελεχή ανάλυση :
-
το rallye, μπορεί να ανεβαίνει την ανηφόρα στο τρίπολη-αρτεμίσιο με 170χαω (δοκιμασμένο)
corrola 1,4vvti δεν πάει πάνω από 140χαω,
Αudi 100 1,6 75hp. δεν πάει πάνω από 110χαω.δικές μου δοκιμές .....
-
Το φίδι εδώ είμαι εγώ. Το καλοκαίρι του '06 πηγαίνοντας χωριό είχα βγάλει όλη την Α.Ο πατημένος (απόγευμα-μέτρια προς λίγη κίνηση). Δεν θυμάμαι να είχα σταματήσει 3 φορές σε διόδια. Νομίζω μόνο μια μετά την Α.Ο. Το θέμα είναι ότι επειδή τσέκαρα χρόνο που ξεκίνησα, όταν βγήκαμε από το βουνό είχαν περάσει 45'. Όλη η διαδρομή τέζα γκάζι και στις καμπές πριν το Αρτεμίσιο φοβερά ενσταντανέ με μια 530 (προηγούμενο μοντέλο) με ελβετικές πινακίδες που με πέρναγε στις ευθείες για να τον ξαναπεράσω με 130-140 στις καμπές.
Ραλύ όχι. Ταπεινή 147 με 120 ατμοσφαιρικά άτια...Το θέμα είναι ότι με 1-2 άτομα από τη δουλειά που το είχα συζητήσει είναι κάθετοι ότι αποκλείεται, και λέω τόσο λάθος θυμάμαι...;
εδιτ:
@ Professeur
Επειδή το έχουν σκίσει το θέμα με ραντάρ κλπ, μια μέρα είτε ξημερώματα είτε βράδυ θα το δοκιμάσω να δω αν mythbusted...
ΦΙΔΙΑ!