Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωμες και αποψεις για το C3 1600
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Γνωμες και αποψεις για το C3 1600
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    45
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panark last edited by

            Το έχω οδηγήσει, και να σου πώ την αλήθεια δεν μου άρεσε καθόλου. Μοναδικό του πλεονέκτημα ο κινητήρας. Σε καμμία περίπτωση δεν στρίβει σαν Citroen, το εσωτερικό του είναι χάλια, το δέ κιβώτιο άστα να πάνε. Όσο για την εμφάνισή του, καθαρά υποκειμενικό θέμα αλλά... Γιατί να κοιτάζεις αλλού απο την στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα όπως το Fiesta 1.6, Clio 1,6, Ibiza/Polo 1.4 100PS;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimded last edited by

              κριμα και το εχω συμπαθησει , τοσο χαλια ειναι ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gmak last edited by

                λογικά τα Fiesta και Clio σαφώς υπερτερούν, με το Ρενώ να βρίσκεται κοντά στην εποχή αντικατάστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  markvag last edited by

                  Φίλε μου έχω οδηγήσει το 1,4.
                  Από εμφανή ποιότητα θα έλεγα ότι είναι αρκετά χαμηλά. Ένα καλώδιο φαίνεται, η ποιότητα των πλαστικών δεν είναι και η καλυτερρη δυνατή, ενώ οι αρμοί δεν είναι ούτε μικροί ούτε ίσιοι και ομοιόμορφοι. Εντάξει, αυτό που βλέπει κανείς δεν λέει τίποτα για την αντοχή στον χρόνο, αλλά είναι μια άσχημη πρώτη εντύπωση.

                  Το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η ανάρτησή του. Λες και ξεχάσαν να την εξελίξουν... Και αρκετές κλίσεις στις στροφές και περιορισμένη άνεση (αρκετό κοπάνημα) και θόρυβος από την λειτουργία της, ενώ και το τιμόνι δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο. Κρίμα πραγματικά για ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο...Τουλάχιστον είναι σταθερό σε υψηλές ταχύτητες (μέχρι 155 που το πήγα-το 1,4 δεν πάει και πολύ παραπάνω ). Μόλις βγήκε το ψιλοσκεφτόμουν, αλλά άλλαξα γνώμη μόλις το περιεργάστηκα στην έκθεση και επιβεβαίωσα την αλλαγή αυτή μόλις το οδήγησα... Α, και τα καθίσματα (τουλάχιστον στη βασική έκδοση) είναι εντελώς επίπεδα, οπότε ξεχνάς κάθε έννοια πλευρικής στήριξης.

                  Πάντως ο κινητήρας του 1,6 είναι πάρα πολύ καλός, ροπάτος, δυνατός και με λογική κατανάλωση... Το ξέρω... Δες την υπογραφή μου... Με τα λεφτά που κοστίζει το C3 1,6 παίρνεις το αντίστοιχο 206 1,6 που έχει σαφώς ανώτερη ανάρτηση σε όλους τους τομείς και είναι και πολύ όμορφο (και έχει ανάρτηση-φρένα από το 2,0 και κάτι υπέροχα σπορ καθίσματα το 3θ)...Έχει γίνει λίγο (καλά πολύ ) σούπα βέβαια, αλλά το ίδιο ισχύει και για το C3...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spiros last edited by

                    Λοιπον:

                    Φιεστα 1600. Πολυ συντηρητικο μεσα με φτωχο εξοπλισμο σε σχεση με C3. Το ταμπλο του μου θυμιζει σχεδιαστικα αυτοκινητο 10ετιας...

                    Clio: Αλλαζει, και το μοτερ (1,4) ειναι καλο μεν αλλα οχι τοσο γρηγορο, θα το βαρεθω συντομα. Το 1,6 ειναι πανακριβο!

                    Ιβιζα: Αδυναμο χαμηλα και παραλογα σκληρο.

                    206: Καλο μεν, αλλα εχει μετρια ποιοτητα και αυτο. Επισης με χρηματοδοτηση βγανει παρα πολυ ακριβο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dartman1980 last edited by

                      Θα σου προτεινα να περιμενεις το C2
                      που απο τι ειδα πρεπει να ειναι πανεμορφο
                      τουτου και αρκετα γρηγορο!!
                      Ειδωμεν....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
                        Θα σου προτεινα να περιμενεις το C2
                        που απο τι ειδα πρεπει να ειναι πανεμορφο
                        τουτου και αρκετα γρηγορο!!
                        Ειδωμεν....

                        το C2 ειναι πολυ μικρο....

                        αλλωστε αν το C3 ειναι τοσο 'κακο', γιατι το C2 na einai diaforetiko??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          logikos last edited by

                          Φίλε spiros, εφόσον αποφάσισες να αγοράσεις αυτοκίνητο της 'μικρής' κατηγορίας, να είσαι προετοιμασμένος να προβείς σε κάποιους συμβιβασμούς. Ξεκαθάρισε τι είναι πρώτιστης σημασίας για σένα και τι δευτερεύουσας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            skullone last edited by

                            Πάρε Clio να βρεις την υγειά σου, όπως όλος ο κόσμος! Μπορεί να βαίνει προς αντικατάσταση, αλλά ακόμα δε βρέθηκε κάποιο να το ξεπεράσει. Είμαι δε σίγουρος ότι σε 20 χρόνια από τώρα θα θεωρείται κλασικό αυτοκίνητο με ιδιαίτερη αξία για την ιστορία της αυτοκίνησης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              petros last edited by

                              Από την πλευρά μου πάντως στο δίλημμα Clio-206, επέλεξα την κουρτίνα δύο, σε αντίθεση με τον κανόνα του Κωνσταντίνου
                              Οι λόγοι ήταν απλοί:

                              1. Επιμένω στους υστερούντες βραχίονες (όποιος πρόλαβε πήρε, πριν την επέλαση του ημιάκαμπτου) και κατά συνέπεια στην πιο παιχνιδιάρικη αίσθηση του 206.
                              2. Το Clio 1.4 κόστιζε τότε μόλις 1.000 ευρώ λιγότερα από το 206 1.6 με τον αντίστοιχο εξοπλισμό, όντας ΠΟΛΥ πιο αδύναμο.
                              3. Πιο φρέσκο σχήμα μέσα-έξω (αν και το Clio διαθέτει περισσότερο δυναμισμό).

                              Το C3 δεν το έβαλα καν στη λίστα επιλογών, όχι γιατί δε μου αρέσει, αλλά διότι έχει σαφώς περισσότερο αστική 'political correct' φιλοσοφία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                skullone last edited by

                                Ημιάκαμπτος-ξεημιάκαμπτος, το Clio έχει απείρως καλύτερο στήσιμο και, όπως συνέβαινε και με το Golf GTI Mk. I και την Alfasud, επιτρέπει ηρωισμούς στον καθένα με εξαιρετικά μεγάλες ταχύτητες, κάτι που δεν ισχύει για το 206 γενικά. Μπορεί να έχει τους κλασικούς υστερούντες βραχίονες, αλλά δεν είναι σωστές οι ρυθμίσεις τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Δεν έχω οδηγήσει Clio στο όριο, πάντως το 206 στις καμπές είναι απίστευτα σταθερό σε απαγορευμένες ταχύτητες. Ο τρόπος που έστριβε στην εθνική Αθήνας-Τριπόλεως ήταν 'τρελός' (πολύ πάνω από το ευαίσθητο ραλλάκι). Ωστόσο στις κλειστές θέλει αρκετή προσοχή γιατί η ουρά δαγκώνει (και αυτό είναι που μου αρέσει, γιατί θυμίζει -τηρουμένων των αναλογιών- το ραλύ:roll: , πολύ περισσότερο από την 'γερμανική' αίσθηση του Clio), όντας μάλιστα αρκετά μαλακό. Βέβαια ούτε το Clio είναι λιγότερο μαλακό.
                                  Όπως και να έχει πάντως, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Το Clio παρέχει φοβερά περιθώρια άνεσης. Οποιαδήποτε 'γερμανική' αίσθηση μάλλον οφείλεται στην ακαμψία του πλαισίου και στο γεγονός ότι δεν πολυκαταλαβαίνει από μεταφορές φορτίου. Στο δε όριο είναι γλυκύτατο. Η ουρά γυρίζει, χωρίς όμως να κάνει κάτι απότομα, και παρέχει επαρκέστατα περιθώρια αντίδρασης στον οδηγό. Η δε ρυθμισιμότητά του είναι άλλο πράγμα. Μιλάμε για κανονικότατο παιχνίδι, το οποίο μπορεί να συνεχιστεί ακόμα και σε όχι απλά απαγορευμένες, αλλά σε 'παλαβές' ταχύτητες, χωρίς να κινδυνέψεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το κλιο ειναι κορυφαιο σε στησιμο και το εχω διαπιστωσει απο μονος μου! Το θεμα ειναι οτι το 1400 θα το βαρεθω σε 2 μηνες και το 1600 ειναι πανακριβο (και φυσικα αλλαζει συντομα).

                                      ισως περιμενω το νεο 206 σε 1-2 μηνες....

                                      το κακο ειναι οτι η χρηματοδοτηση της Πεζο ειναι ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ!!!!

                                      καμια επιπλεον πληροφορια για το C3 1600 ???[/i]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Άμα βαρεθείς το 1400άρι, τούρμπισέ το!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                          Άμα βαρεθείς το 1400άρι, τούρμπισέ το!

                                          1. μιλας για κοστος απαγορευτικο, εσυ θα πληρωνες 1+ εκ για να τουρμπισεις καινουργιο αυτοκινητο?

                                          2. επειδη ξερεις (οπως και εγω) τα παιδια απο το renault club, θα εχεις δει οτι δεν το εχει κανει κανενας....

                                          3. το θεμα ειναι να παρεις ενα αυτοκινητο και να μην αρχισεις σε 1-2 μηνες να γκρινιαζεις για το ποσο δυνατο ειναι ή οχι... Μην αρχισω να κανω εγω αυτα που κοροιδευω στους αλλους!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Κοίτα, καλά κάνουμε πλάκα, αλλά αμάξι με 1400 κυβικά, 98 άλογα και βάρος 1 τόνου, το οποίο έχει παραπλήσιες επιδόσεις με καλό 1600άρι είναι μια χαρά και δε θα σου δώσει την εντύπωση ότι λείπει δύναμη ή ροπή. Εδώ στις περισσότερες περιστάσεις το 1200αράκι μου βγαίνει παλικάρι! Μην τρελαθούμε κιόλας. Άλλωστε, για να μην το βαρεθείς υπάρχει κι άλλη λύση: Να πηγαίνεις όσο πιο συχνά μπορείς σε διαφορετικές διαδρομές. Δόξα τοις θεοίς, η χώρα μας είναι τίγκα στα στροφιλίκια, οπότε μπορείς να ξεχαρμανιάζεις όποτε θες, όπου θες (σχεδόν) και χωρίς να βαριέσαι. Το C3, από την άλλη, είναι βαρετό και στη συμπεριφορά του και στο χαρακτήρα του, παρά τη χαριτωμένη εμφάνισή του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr