-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?
-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?
-
Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το C3 1600. Το εχει οδηγησει ή αγορασει καποιος απο εσας?
-
Το έχω οδηγήσει, και να σου πώ την αλήθεια δεν μου άρεσε καθόλου. Μοναδικό του πλεονέκτημα ο κινητήρας. Σε καμμία περίπτωση δεν στρίβει σαν Citroen, το εσωτερικό του είναι χάλια, το δέ κιβώτιο άστα να πάνε. Όσο για την εμφάνισή του, καθαρά υποκειμενικό θέμα αλλά... Γιατί να κοιτάζεις αλλού απο την στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα όπως το Fiesta 1.6, Clio 1,6, Ibiza/Polo 1.4 100PS;
-
κριμα και το εχω συμπαθησει , τοσο χαλια ειναι ?
-
λογικά τα Fiesta και Clio σαφώς υπερτερούν, με το Ρενώ να βρίσκεται κοντά στην εποχή αντικατάστασης.
-
Φίλε μου έχω οδηγήσει το 1,4.
Από εμφανή ποιότητα θα έλεγα ότι είναι αρκετά χαμηλά. Ένα καλώδιο φαίνεται, η ποιότητα των πλαστικών δεν είναι και η καλυτερρη δυνατή, ενώ οι αρμοί δεν είναι ούτε μικροί ούτε ίσιοι και ομοιόμορφοι. Εντάξει, αυτό που βλέπει κανείς δεν λέει τίποτα για την αντοχή στον χρόνο, αλλά είναι μια άσχημη πρώτη εντύπωση.Το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η ανάρτησή του. Λες και ξεχάσαν να την εξελίξουν... Και αρκετές κλίσεις στις στροφές και περιορισμένη άνεση (αρκετό κοπάνημα) και θόρυβος από την λειτουργία της, ενώ και το τιμόνι δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο. Κρίμα πραγματικά για ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο...Τουλάχιστον είναι σταθερό σε υψηλές ταχύτητες (μέχρι 155 που το πήγα-το 1,4 δεν πάει και πολύ παραπάνω ). Μόλις βγήκε το ψιλοσκεφτόμουν, αλλά άλλαξα γνώμη μόλις το περιεργάστηκα στην έκθεση και επιβεβαίωσα την αλλαγή αυτή μόλις το οδήγησα... Α, και τα καθίσματα (τουλάχιστον στη βασική έκδοση) είναι εντελώς επίπεδα, οπότε ξεχνάς κάθε έννοια πλευρικής στήριξης.
Πάντως ο κινητήρας του 1,6 είναι πάρα πολύ καλός, ροπάτος, δυνατός και με λογική κατανάλωση... Το ξέρω... Δες την υπογραφή μου... Με τα λεφτά που κοστίζει το C3 1,6 παίρνεις το αντίστοιχο 206 1,6 που έχει σαφώς ανώτερη ανάρτηση σε όλους τους τομείς και είναι και πολύ όμορφο (και έχει ανάρτηση-φρένα από το 2,0 και κάτι υπέροχα σπορ καθίσματα το 3θ)...Έχει γίνει λίγο (καλά πολύ ) σούπα βέβαια, αλλά το ίδιο ισχύει και για το C3...
-
Λοιπον:
Φιεστα 1600. Πολυ συντηρητικο μεσα με φτωχο εξοπλισμο σε σχεση με C3. Το ταμπλο του μου θυμιζει σχεδιαστικα αυτοκινητο 10ετιας...
Clio: Αλλαζει, και το μοτερ (1,4) ειναι καλο μεν αλλα οχι τοσο γρηγορο, θα το βαρεθω συντομα. Το 1,6 ειναι πανακριβο!
Ιβιζα: Αδυναμο χαμηλα και παραλογα σκληρο.
206: Καλο μεν, αλλα εχει μετρια ποιοτητα και αυτο. Επισης με χρηματοδοτηση βγανει παρα πολυ ακριβο!
-
Θα σου προτεινα να περιμενεις το C2
που απο τι ειδα πρεπει να ειναι πανεμορφο
τουτου και αρκετα γρηγορο!!
Ειδωμεν.... -
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Θα σου προτεινα να περιμενεις το C2
που απο τι ειδα πρεπει να ειναι πανεμορφο
τουτου και αρκετα γρηγορο!!
Ειδωμεν....το C2 ειναι πολυ μικρο....
αλλωστε αν το C3 ειναι τοσο 'κακο', γιατι το C2 na einai diaforetiko??
-
Φίλε spiros, εφόσον αποφάσισες να αγοράσεις αυτοκίνητο της 'μικρής' κατηγορίας, να είσαι προετοιμασμένος να προβείς σε κάποιους συμβιβασμούς. Ξεκαθάρισε τι είναι πρώτιστης σημασίας για σένα και τι δευτερεύουσας.
-
Πάρε Clio να βρεις την υγειά σου, όπως όλος ο κόσμος! Μπορεί να βαίνει προς αντικατάσταση, αλλά ακόμα δε βρέθηκε κάποιο να το ξεπεράσει. Είμαι δε σίγουρος ότι σε 20 χρόνια από τώρα θα θεωρείται κλασικό αυτοκίνητο με ιδιαίτερη αξία για την ιστορία της αυτοκίνησης.
-
Από την πλευρά μου πάντως στο δίλημμα Clio-206, επέλεξα την κουρτίνα δύο, σε αντίθεση με τον κανόνα του Κωνσταντίνου
Οι λόγοι ήταν απλοί:- Επιμένω στους υστερούντες βραχίονες (όποιος πρόλαβε πήρε, πριν την επέλαση του ημιάκαμπτου) και κατά συνέπεια στην πιο παιχνιδιάρικη αίσθηση του 206.
- Το Clio 1.4 κόστιζε τότε μόλις 1.000 ευρώ λιγότερα από το 206 1.6 με τον αντίστοιχο εξοπλισμό, όντας ΠΟΛΥ πιο αδύναμο.
- Πιο φρέσκο σχήμα μέσα-έξω (αν και το Clio διαθέτει περισσότερο δυναμισμό).
Το C3 δεν το έβαλα καν στη λίστα επιλογών, όχι γιατί δε μου αρέσει, αλλά διότι έχει σαφώς περισσότερο αστική 'political correct' φιλοσοφία...
-
Ημιάκαμπτος-ξεημιάκαμπτος, το Clio έχει απείρως καλύτερο στήσιμο και, όπως συνέβαινε και με το Golf GTI Mk. I και την Alfasud, επιτρέπει ηρωισμούς στον καθένα με εξαιρετικά μεγάλες ταχύτητες, κάτι που δεν ισχύει για το 206 γενικά. Μπορεί να έχει τους κλασικούς υστερούντες βραχίονες, αλλά δεν είναι σωστές οι ρυθμίσεις τους.
-
Δεν έχω οδηγήσει Clio στο όριο, πάντως το 206 στις καμπές είναι απίστευτα σταθερό σε απαγορευμένες ταχύτητες. Ο τρόπος που έστριβε στην εθνική Αθήνας-Τριπόλεως ήταν 'τρελός' (πολύ πάνω από το ευαίσθητο ραλλάκι). Ωστόσο στις κλειστές θέλει αρκετή προσοχή γιατί η ουρά δαγκώνει (και αυτό είναι που μου αρέσει, γιατί θυμίζει -τηρουμένων των αναλογιών- το ραλύ:roll: , πολύ περισσότερο από την 'γερμανική' αίσθηση του Clio), όντας μάλιστα αρκετά μαλακό. Βέβαια ούτε το Clio είναι λιγότερο μαλακό.
Όπως και να έχει πάντως, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. -
Το Clio παρέχει φοβερά περιθώρια άνεσης. Οποιαδήποτε 'γερμανική' αίσθηση μάλλον οφείλεται στην ακαμψία του πλαισίου και στο γεγονός ότι δεν πολυκαταλαβαίνει από μεταφορές φορτίου. Στο δε όριο είναι γλυκύτατο. Η ουρά γυρίζει, χωρίς όμως να κάνει κάτι απότομα, και παρέχει επαρκέστατα περιθώρια αντίδρασης στον οδηγό. Η δε ρυθμισιμότητά του είναι άλλο πράγμα. Μιλάμε για κανονικότατο παιχνίδι, το οποίο μπορεί να συνεχιστεί ακόμα και σε όχι απλά απαγορευμένες, αλλά σε 'παλαβές' ταχύτητες, χωρίς να κινδυνέψεις.
-
το κλιο ειναι κορυφαιο σε στησιμο και το εχω διαπιστωσει απο μονος μου! Το θεμα ειναι οτι το 1400 θα το βαρεθω σε 2 μηνες και το 1600 ειναι πανακριβο (και φυσικα αλλαζει συντομα).
ισως περιμενω το νεο 206 σε 1-2 μηνες....
το κακο ειναι οτι η χρηματοδοτηση της Πεζο ειναι ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ!!!!
καμια επιπλεον πληροφορια για το C3 1600 ???[/i]
-
Άμα βαρεθείς το 1400άρι, τούρμπισέ το!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Άμα βαρεθείς το 1400άρι, τούρμπισέ το!-
μιλας για κοστος απαγορευτικο, εσυ θα πληρωνες 1+ εκ για να τουρμπισεις καινουργιο αυτοκινητο?
-
επειδη ξερεις (οπως και εγω) τα παιδια απο το renault club, θα εχεις δει οτι δεν το εχει κανει κανενας....
-
το θεμα ειναι να παρεις ενα αυτοκινητο και να μην αρχισεις σε 1-2 μηνες να γκρινιαζεις για το ποσο δυνατο ειναι ή οχι... Μην αρχισω να κανω εγω αυτα που κοροιδευω στους αλλους!!!!
-
-
Κοίτα, καλά κάνουμε πλάκα, αλλά αμάξι με 1400 κυβικά, 98 άλογα και βάρος 1 τόνου, το οποίο έχει παραπλήσιες επιδόσεις με καλό 1600άρι είναι μια χαρά και δε θα σου δώσει την εντύπωση ότι λείπει δύναμη ή ροπή. Εδώ στις περισσότερες περιστάσεις το 1200αράκι μου βγαίνει παλικάρι! Μην τρελαθούμε κιόλας. Άλλωστε, για να μην το βαρεθείς υπάρχει κι άλλη λύση: Να πηγαίνεις όσο πιο συχνά μπορείς σε διαφορετικές διαδρομές. Δόξα τοις θεοίς, η χώρα μας είναι τίγκα στα στροφιλίκια, οπότε μπορείς να ξεχαρμανιάζεις όποτε θες, όπου θες (σχεδόν) και χωρίς να βαριέσαι. Το C3, από την άλλη, είναι βαρετό και στη συμπεριφορά του και στο χαρακτήρα του, παρά τη χαριτωμένη εμφάνισή του.
Γνωμες και αποψεις για το C3 1600