-
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΛΙΓΟ....ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ROADSTER...EIMAI METAΞΥ ΤΟΥ NEW MX5 1600CC H' ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ BMW Z3
.....ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΛΟΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΗ Ζ3 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ MX5 ΣΤΑ 1600.....
ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ....
ΥΓ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΤΕ....
-
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΛΙΓΟ....ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ROADSTER...EIMAI METAΞΥ ΤΟΥ NEW MX5 1600CC H' ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ BMW Z3
.....ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΛΟΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΗ Ζ3 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ MX5 ΣΤΑ 1600.....
ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ....
ΥΓ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΤΕ....
-
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΛΙΓΟ....ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ROADSTER...EIMAI METAΞΥ ΤΟΥ NEW MX5 1600CC H' ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ BMW Z3
.....ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΛΟΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΗ Ζ3 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ MX5 ΣΤΑ 1600.....
ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ....
ΥΓ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΤΕ....
-
proteino used z3.....bebaia prosoxi stin agora!
i z3 yperterei sto thema 'glamour&prestige' kai exei ena design poly classic...to mx5 einai kairo stin agora....dokimasmeno kai poly kalo...alla kai polyforemeno...babaia tha exeis to syn oti tha to exeis kainourgio...
its up to you!
ego proteino z3! -
Εγώ σου προτείνω MR2. Πολύ καλύτερο ΚΑΙ από τα δύο. Αν ενδιαφέρεσαι (για μεταχειρισμένο) πες μου να σε φέρω σε επαφή με κάποια άτομα που γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα. Πάντως είναι πολύ καλύτερο και όχι τόσο 'πολυφορεμένο'.
-
Ο χρήστης babis έγραψε:
Εγώ σου προτείνω MR2. Πολύ καλύτερο ΚΑΙ από τα δύο. Αν ενδιαφέρεσαι (για μεταχειρισμένο) πες μου να σε φέρω σε επαφή με κάποια άτομα που γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα. Πάντως είναι πολύ καλύτερο και όχι τόσο 'πολυφορεμένο'.ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ.
ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ σου προτείνω MR2. Πολύ καλύτερο ΚΑΙ από τα δύο. Αν ενδιαφέρεσαι (για μεταχειρισμένο) πες μου να σε φέρω σε επαφή με κάποια άτομα που γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα. Πάντως είναι πολύ καλύτερο και όχι τόσο 'πολυφορεμένο'.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ.
ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ MR2!!!!
¨
ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 30,500 ΕΝΩ ΤΟ ΜΧ5 'ΜΟΝΟ' 25,000...ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ... -
MX5 καινούργιο. Δεν έχει το αηδιαστικό και μη απενεργοποιούμενο ESP του MR2 και έχει πολύ καλύτερο πλαίσιο από τη Ζ3.
-
Εγώ θα έπαιρνα ΜΧ5. Μάλλον λιγώτερο glamour αλλά περισσότερη ουσία.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Εγώ θα έπαιρνα ΜΧ5. Μάλλον λιγώτερο glamour αλλά περισσότερη ουσία.KAI EΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΙΝΩ....ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΗΣΥΧΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Ζ3...ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ....
----ΤΟ 1600 ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣ???
----ΜΗΠΩΣ ΒΓΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ??? -
Το MR2 με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα. Σε σχέση με το MX είναι σκέτο ξυράφι το ΤΟΥΟΤΑ (δες και το άρθρο των 4Τ) και οποιουδήποτε άλλου περιοδικού που τα συγκρίνει. Δε χρειάζεται λοιπόν περαιτέρω σύγκριση,αφού θα γραφούν υποκειμενικές απόψεις. Εγώ απλά θύμησα στον συγραφέα και μια άλλη τρίτη -και καλύτερη- επιλογή.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
MX5 καινούργιο. Δεν έχει το αηδιαστικό και μη απενεργοποιούμενο ESP του MR2 και έχει πολύ καλύτερο πλαίσιο από τη Ζ3.Ποιο ESP???
Μερικα MR2 που εχω δει να κανουν σβουρες ατελειωτες, πως τις κανουν?
ΜΧ5 καινουριο δαγκωτο.
Καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα απο την Ζ3. (τυο βαζεις και μπλοκε απο το 1.8 και καθαρισεις)
Καινουριο.
Η Ζ3 καταργειται (θα σου μεινει το αυτοκινητο).
Το ΜR2 δεν εχει χωρο ουτε για οδοντοβουρτσα (και αμα δεν σε νοιαζει τωρα θα σε νοιαξει σε λιγο).
Ενα απο τα πιο κλασσικα και αγαπημενα σχηματα (προσωπικα το ΜR2 δεν μου αρεσει καθολου, αν και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο).
Με τα 30.6κ ευρω που κανει το MR2 παιρνεις ΜΧ5 1.8 με φουλ δερμα, μπλοκε και ανεμοθραυστη (που τον χρεωνουν τρελλα λεφτα), και σου μενει και ενα χιλιαρικο για αναρτησεις (οχι οτι τις χρειαζεται...)
-
Aν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει!
Εγω θα σου προτινα να δεις και τα MR2 εφοσον θες να πας σε roadster κατηγορια. Αν θες καποια βοηθεια η απορια let me know.
Σε σχεση με το Z3 παντως εγω ΜΧ5 θα επερνα!
Αν θες πληροφοριες για το ΜΧ5 ριξε μια ματια στο http://www.miata.gr
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
MX5 καινούργιο. Δεν έχει το αηδιαστικό και μη απενεργοποιούμενο ESP του MR2 και έχει πολύ καλύτερο πλαίσιο από τη Ζ3.
Ποιο ESP???
Μερικα MR2 που εχω δει να κανουν σβουρες ατελειωτες, πως τις κανουν?
ΜΧ5 καινουριο δαγκωτο.
Καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα απο την Ζ3. (τυο βαζεις και μπλοκε απο το 1.8 και καθαρισεις)
Καινουριο.
Η Ζ3 καταργειται (θα σου μεινει το αυτοκινητο).
Το ΜR2 δεν εχει χωρο ουτε για οδοντοβουρτσα (και αμα δεν σε νοιαζει τωρα θα σε νοιαξει σε λιγο).
Ενα απο τα πιο κλασσικα και αγαπημενα σχηματα (προσωπικα το ΜR2 δεν μου αρεσει καθολου, αν και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο).
Με τα 30.6κ ευρω που κανει το MR2 παιρνεις ΜΧ5 1.8 με φουλ δερμα, μπλοκε και ανεμοθραυστη (που τον χρεωνουν τρελλα λεφτα), και σου μενει και ενα χιλιαρικο για αναρτησεις (οχι οτι τις χρειαζεται...)
Kωσταντινε τα MR2 απο 2000-2002 μοντελα εχουν ESP μονο στην εκδοση με το σειριακο κιβοτιο ταχυτητων που ειναι και 6αρι. Τα manual με το 5αρι δεν εχουν. Τα καινουργια MR2 2003 εκδοση εχουν ολα 6αρι και ESP μαζι.
Οσο για τον χωρο αποσκευων κανεις πολυ μεγαλο λαθος. Σου μιλαει καποιος με εμπειρια 3+ χρονων με αυτο το αμαξι που ξερει και αλλους 45 με το ιδιο και με την ιδια τρελα Απλα δεν εχει το κλασικο χωρο του πορτπαγκαζ οπως τα αλλα 2. Θα μεινεις εκπληκτος με το ποσα πολλα μπορει να χωρεσει ενα τετοιο αυτοκινητο!
Μεταχειρισμενα MR2 μπορεις να βρεις και με 7,5 εκατομυρια δραχμες 2000 μοντελα. Υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα στην αγορα ειδικα τωρα που αρκετοι απο εμας τα δινουν για να παρουν την 2003 εκδοση.
Φιλικα!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Aν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει!Εγω θα σου προτινα να δεις και τα MR2 εφοσον θες να πας σε roadster κατηγορια. Αν θες καποια βοηθεια η απορια let me know.
Σε σχεση με το Z3 παντως εγω ΜΧ5 θα επερνα!
Αν θες πληροφοριες για το ΜΧ5 ριξε μια ματια στο http://www.miata.gr
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΧ5 1600 ΚΑΙ MR2...ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ....ΕΠΕΙΔΗ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ MR2 ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΣΑΝ ΤΙΜΗ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΧ5 1600....ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ ΤΑ 25.000ΕΥΡΩ ΤΙ ΠΕΡΝΕΙΣ?
-
με το όριο που βάζεις φίλε, mx5 ασυζητητί!!!
αλλιώς φυσικά MR2 με χειροκίνητο σασμάν.
Σπύροσ
-
Ο χρήστης extreme2002 έγραψε:
Aν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει!
Εγω θα σου προτινα να δεις και τα MR2 εφοσον θες να πας σε roadster κατηγορια. Αν θες καποια βοηθεια η απορια let me know.
Σε σχεση με το Z3 παντως εγω ΜΧ5 θα επερνα!
Αν θες πληροφοριες για το ΜΧ5 ριξε μια ματια στο http://www.miata.gr
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΧ5 1600 ΚΑΙ MR2...ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ....ΕΠΕΙΔΗ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ MR2 ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΣΑΝ ΤΙΜΗ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΧ5 1600....ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΙΟ ΤΑ 25.000ΕΥΡΩ ΤΙ ΠΕΡΝΕΙΣ?
YPARXEI KAI H ENALLAKTIKH TOU MG-TF 1600...BEBAIA APO OTI XERO EXEI DIAFORA PROBLIMATA AXIOPISTIAS....
OPOTE PARE TO MX5 KAI THA EISAI SIGOUROS GIA AXIOPISTIA....
OSO GIA USED Z3 KAI EGO PSAXNO...THELEI POLY PROSOXI GIA NA BREIS KATI SE KALI KATASTASI KAI KONTA STIN TIMH POU ANAFEREIS... -
Μεταξυ Miata καινουργιου και Ζ3 μεταχειρισμενου ΣΙΓΟΥΡΑ θα προτιμουσα miata.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι το νεο mx5 διατιθεται μονο σε 2 χρωματα. Επισης το 1.8 δεν διαθετει πια το 6αρι σασμαν, αλλα αυτο δε ενδιαφερει αφου εσυ εχεις στο μυαλο το 1.6
Η τιμη του -ακομα και του 1.6- ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ υψηλη.
Αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο. Ισως να θες λιγο γκαζι παραπανω, αλλα αν πας απο το http://www.miata.gr θα βρεις σιγουρα μια λυση (λεγε με kompressor).
Παντως, το δηλημμα θα ηταν μεγαλο μεταξυ MR2 και MX-5. Αλλα αν το MR2 εχει τωρα πια ESP που δεν απενεργοποιειται, τοτε χωρις δευτερη σκεψη το ΜΧ5. Τι να το κανεις το torsen της MR2 με το ESP?Επισης, πρεπει να εχεις στο μυαλο και τα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα της Mazda.
-
Το ESP του MR2 και της Celica ΔΕΝ απενεργοποιείται εδώ και δυο-τρεις μήνες περίπου, ακολουθώντας τα χνάρια της Corolla TS.
-
Φίλε extreme 2002 ώς κάτοχος εδώ και ένα χρόνο ενός μεταχειρισμένου MX-5 (97) έχω να σου πω και να σου προτείνω τα εξής. Το μχ είναι καταπληκτικό σε ότι αφορά την οδική του συμπεριφορά και την απόλαυση που προσφέρει . Είναι πραγματικό σχολείο. Εκτός αυτού είναι και τέρας αξιοπιστίας. Η πρότασή μου για τα λεφτά που προσφέρεις είναι να πάρεις ένα μεταχειρισμένο MX μοντ 2001 -2002 από κάποιο κοριτσάκι που το βαρέθηκε, και να χρησιμιποιείσεις τα ρέστα για έναν κομπρέσσορα και ένα μπλοκε διαφορικό. Κατά τη γνώμη μου έτσι έχεις φτιάξει το ιδανικό αυτοκίνητο. Από την άλλη δεν ξέρω μήπως σε αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο MX 1.8 sporty (6 τάχυτο , torsen διαφορικό). Οπως λέει και ο Νικός πιο πάνω έλα μια βόλτα από το site του club (άλλο ένα + για τη αγορά ΜΧ) http://www.miata.gr ή ακόμα καλύτερα από το ίδιο το club
Οπως και να έχει θεωρώ ότι το MG είναι μακράν χειρότερο αυτοκίνητο (με βάση αυτά που έχω διαβάσει και ακούσει) και ότι το Ζ3 αξίζει μόνο αν είναι τουλάχιστον το 2.0 το εξακύλινδρο , που και πάλι όμως δεν έχει την οδική συμπεριφορά του ΜΧ. Το ΜR2 είναι καλό και γρήγορο αυτοκίνητο που όμως κατά την άποψή μου είναι λίγο πιο 'ειδικό' με την έννοια ότι είναι πιο δύσκολο αλλά και ότι δεν έχει ουσιαστικά χώρους αποσκευών. Παρόλα αυτα σημαντικό πλεονέκτημα για τιο παραπάνω αυτοκίνητο είναι η ύπαρξη του ολοκληρωμένου δικτύου της Toyota σημείο στο οποίο υστερεί η Mazda.
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:NEW MX5 H' USED BMW Z3