-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
ήδη 2 σελίδες thread και μπορώ να πώ οτι διάβασα κάτι να με κρατήσει στο thread, επειδή το βλέπω να ξεφεύγει σύντομα, θα ήθελα να ειδικεύσω τη συζήτηση...
οι περισσότεροι απο εμάς δουλεύουμε κάπου...θα ήθελα λοιπόν να αναφέρει ο καθένας μας [εφόσον θέλει εννοείτε] πως έχει επηρεάσει την εργασία του ο πόλεμος μέχρι στιγμής, αλλά και πως ενδέχετε να την επηρεάσει μετά το τέλος του, πως αντιμετωπίζει την παράταση του η αγορά...
και για να κάνω την αρχή, να αναφέρω οτι στον δικό μου τομέα [τουριστικό] τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα, έχουν ήδη γίνει ακυρώσεις σε κρατήσεις και γκρουπ απο το εξωτερικό, αλλά το σημαντικότερο είναι οτι δεν υπάρχει ζήτηση για το άμεσο μέλλον.
συζητώντας με γνωστή μου που έχει μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα στη Ρόδο, μου είπε οτι ιδίως εκεί θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, καθώς πολλά απο τα διαμερίσματα ή τα μικρά ξενοδοχεία μή μπορώντας να καλυφθούν οικονομικώς πιθανώς να μην ανοίξουν καν....το ίδιο και στην Κρήτη, καθώς η σεζόν θα ξεκινήσει πιο αργά απο ότι συνήθως...αυτό κι αν είναι πλήγμα...δεν βρίσκετε???Ο πολεμος δεν εχει επηρεασει καθολου τον χορο εργασιας στην Oracle. Ομως θα την επηρεασει χρηματοοικονομικως οπως εχουν δηλωσει ηδη ο CFO και CEO στο επομενο τριμηνο. Αλλα οχι σε σημαντικο βαθμο. Απλως πολλες εταιριες θα θεσουν παραγγελιες απο εμας αργοτερα. Μετα την ληξη του πολεμου.
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Κάπου πήρε το αυτί μου, απο ραδιοφωνικό σταθμό βέβαια, ότι τώρα και η Συρία κοντράρει τη συμμαχία. Αν πράγματι αυτό αληθεύει, προβλέπω ότι θα γίνει της τατάνας στην έρημο.Σωστα ακουσες. Της Συριας η σειρα ειναι απλα θεμα χρονου. Μαλλον, της κυβερνησης της Συριας η σειρα εννοω.
-
Και επηδει οι περισσοτεροι εδω θα στιχηματιζαν οτι δεν θα εγραφα ποτε για κατι ασχετο απο τον πολεμο στο Ιρακ εδω στο Γενικως, ετσι για να τους διαψευσω και για να χαλαρωσω την ατμοσφαιρα οριστε ενα racing story.
Προχτες ερχομενος απο αγορα παγωτου και πηγαινοντας για το σπιτι (κοντα στην γειτονια μου δηλαδη), βλεπω ενα Αουντι ΤΤ καμπριο 225 ιππων και 6ταχυτο. Βλεπω μεσα εναν νεαρο (25 ετων ισως) και μια νεαρη κοπελα διπλα. Το επομενο φαναρι μας βρισκει, αυτος πρωτος και εγω απο πισω του, οχι διπλα του (ο δρομος ειναι 2 λωριδες και οριο ταχ. 45 μ/ω). Η θερμοκρασια ειναι 37 Φαρ. και ειναι νυχτα. Εκει καταλαβαινω οτι ειχε χειροκινητο κιβωτιο διοτι κανει το εξεις:
Βαζει πρωτη, αφηνει συμπλεκτη οσο πιο μαλακα γινετε και με το λιγοτερο δυνατο γκαζι και μολις τελειωνει την συμπλεξη παταει γκαζι αποτομα και βαθυα και μετα στην επομενη αλλαγη ταχυτητας κανει το ιδιο, συμπλεξη αργα, πατημα γκαζιου αποτομα, το ιδιο μεχρι την 3η. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να αυξωμειωνει ταχυτητα ανορθοδοξα και επηδει το δικο μου αυτοκινητο ειναι αυτοματο και επιταχυνει πιο ομαλα, μου ειναι ενοχλητικο αφου ειμαι απο πισω του και βεβαιως (οπως θα δουμε αργοτερα) το κανει επιτηδες. Αρα ματευω οτι θελει κοντρα.
Τον δοκιμαζω με το να βαζω δευτερα (sport-shift mode ON) και να φευγω με 70% φορτος δεξια χρισημοποιωντας την διπλανη λωριδα. Βλεποντας εαν επιταχυνει γρηγορα (για αρχη της κοντρας), τελικα τον βλεπω να μην κανει τιποτε. Αρα λεω, δεν θελει κοντρα, κριμα, ο δρομος ηταν αδειος.
Το επομενο φαναρι ομως μας πιανει αναποδα. Εγω πρωτος και αυτος απο πισω μου δευτερος, στον ιδιο τυπου δρομο. Αφου εχω δει οτι δεν θελει κοντρα, στο πρασινο φευγω με 70% φορτο, αλλαζω 2η στα 30 μ/ω = 48 χ/ω και ενω επιταχυνω και αλλαζω σε 3η στα 50 μ/ω = 80 χ/ω τον βλεπω οχι μονο να ακολουθει, αλλα να ειναι 1 μετρο πισω μου (αδεια η διπλανη λωριδα) και να αλλαζει λωριδα και εμφανεστατα να ειναι σε mode WOT (Wide Open Throttle).
Χτυπημα στο sportshift προς τα κατω για αλλαγη απο 3η σε 2α (η 2α μου τελειωνει στα 70 μ/ω = 112 χ/ω διστυχως) και WOT και εγω.
Ετσι αφου αρχισε πρωτος, ομως επηδει ηταν πισω μου εχει ισσοφαρισει η κατασταση διοτι οταν εγω αρχισα να ειμαι σε WOT, ειμασταν στα ισα απο πλευρας στισηματος.
Η 2α γινετε 3η στα 70 μ/ω (χειροκινητα) και ειμαστε ισοπαλοι μεχρι εκει. Συνεχιζουμε να επιταχυνουμε και οσο ανεβαινει η ταχυτητα, ειναι εμφανες οτι τον προσπερναεω αργα αλλα σταθερα. Βλεπω το ταχυμετρο και τωρα κανουμε 95 μ/ω = 153 χ/ω και ειμαι περιπου στις 5300 σαλ με 3η. Η 3η μου τερματιζει στα 113 μ/ω = 182 χ/ω (επισης διστυχως). Την επομενη στιγμη βλεπω 103 μ/ω = 166 χ/ω στο ταχυμετρο και η κατασταση δεν αλλαζει, ειμαι λιιιιγο πιο γρηγορος. Διστυχως κινηση μπροστα και πρεπει να σταματησουμε.
Τα επομενα 10 μ/ω που εμειναν στην 3η θα ηταν 'θανατηφορα' για αυτον διοτι εκει ειναι η κορυφη της ιπποδυναμης του κινητηρα. Η ιπποδυναμη ειναι στην κορυφη της στις 6100 σαλ και επηδει οι ταχυτητες ειναι υψηλες και οι σχεσεις πολυ μακριες (διστυχως), το ΤΤ ειδε μονο το τερματισμα της 2ας απο πλευρας κοκκινων σε ολη αυτη την κοντρα (αφου η 1η δεν χρισημοποιηθηκε ποτε, αφου αρχισαμε απο τα 50 μ/ω). Με αλλα λογια, σε ολη την κοντρα ο κινητηρας μου εκανε το υψιστο της ιπποδυναμης του μονο σε ΜΙΑ σχεση (2α).
Τελος παντων. Σταματαω πισω απο την κινηση οπως και αυτος και τον αφηνω να με περασει ετσι ωστε να δω εαν θελει κιαλλο, διοτι εχω φτασει στο φαναρι οπου πρεπει να στριψω για να μπω στο subdivision για το σπιτι. Ενω με περναει στη διπλανη λωριδα, γυρναω το κεφαλι μου και βλεπω μεσα τον νεαρο να ειναι εξω φρενων! και την κοπελα να ξεκαρδιζεται. Αρα σκεφτομε η πιθανοτητας για συνεχεια ειναι μεγαλες. Ετσι δεν στριβω.
Την ξερω την γειτονια απ'εξω φυσικα, εκει ζω εδω και 6 χρονια τωρα. Και ξερω οτι σε 200 μετρα, υπαρχει η εισοδος για τον αυτοκινητοδρομο (Ι55). Εαν μπουμε στον αυτοκινητοδρομο, ξερω οτι θα απογοητευτει ακομη μια φορα, διοτι ξερω οτι το αυτοκινητο μου εχει το αβανταζ στις ηψηλες ταχυτητες, ενω το ΤΤ ειναι θανατηφορο εαν αρχισει μια κοντρα απο σταση λογο της τετρακινησης οπως επισης και του 6ταχυτου χειροκινητου, που εγω δεν εχω.
Ο νεαρος ειναι τοσο εκνερυρισμενος που φευγει με WOT και ενω μεσα σε κινηση, κανει ενα 'δεξια, αριστερα δεξια' σιριζα αναμεσα απο 2 SUV. Εγω εχω μπλοκαριστει απο πισω απο τα 2 θηρια και δεν εχω ιδεα που ειναι. Διστυχως χανω την σειρα μου για να μπω στην σωστη λωριδα για την εισοδο στον αυτοκινητοδρομο και ενω περναω την λωριδα αυτη, τον βλεπω να καθεται εκει. Α! Τελος παντω, κανω U-Turn στην επομενη ευκαιρια και πισω για σπιτι.
Οταν εβγαλα τα παγωτα απο την σακουλα ηταν και τα 2 αφρος, απο το 'ταρακουνισμα' λογο της κοντρας (τα εβαλα στο πατωμα του συνοδηγου και 'πετουσανε' προς ολες τις κατευθηνσεις σαν μπαλες ).
Συζηγος: 'Γιατι τα παγωτα ειναι αφρος και λιωμενα'?
Εγω: 'Δεν εχω ιδεα honey, μαλλον το ψυγιο τους ειχε προβλημα'
Συζηγος: 'Χμμμ...'
Εγω με γυρισμενη την πλατη:Αντε εξηγησε οτι κατεστρεψες τα παγωτα λογο κοντρας με ΤΤ καμπριο και εκανες 103 μ/ω σε 45 μ/ω δρομο (αυτοφορο και υπνο σε κελι αμεσως χωρις δευτερη ερωτηση, ασε τα αλλα).
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
-
Σχετικά με τον πόλεμο, παρακολουθώντας αμερικανικα, καναδέζικα, αγγλικά και ελληνικά κανάλια έχω να πω ότι η σημερινή εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ είναι αποτέλεσμα των σκληροπυρηνικών ιδεών των διάφορων γερακιών (Γολφοβιτς, Τσενι, Ραμσφελντ, Περλ) η οποία υιοθετήθηκε από τον Μπούς μετά από το 9/11 και λόγω αυτού του γεγονότος.
Επηδεί κάποιοι από το φόρουμ επίσης την υιοθετούν δεν σημαίνει ότι όλοι οι Αμερικανοι σκέφτονται έτσι ή ότι θα πραγματοποιηθεί ή ότι έτσι θα γίνει στο μέλλον. Το αντίθετο μάλιστα. Μέχρι και συντηρητικοί Βρεττανοί έχουν προβληματιστεί με αυτή τη λογική. Για να μην μιλήσουμε για δημοκρατικούς αμερικανούς. Οι αντιρησεις δεν φαίνονται αυτή τη στιγμή λόγω αλλυλεγγύης με τα στρατεύματα. Ο δε Μπλερ έχει στιγματιστεί για πάντα και η καριέρα του τελείωσε σαν πάπετ του Μπους. Ο Αυστραλός πρωθυπουργός αρνήθηκε να πάει στο Καμπ Ντειβιντ ώστε να μην έχει την τύχη του Μπλερ. Εξάλλου, μέχρι και τα Αμερικάνικα κανάλια προβληματίζονται με την εξέλιξη του πολέμου και τις μ@@@κίες του Ραμσφελτ. Άρα λοιπόν ελπίζουμε ότι θα επικρατήσει η λογική και δεν θα αρχίσουν να επιτήθονται σε όλο τον κόσμο ή σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους. Όσο για αυτούς που γράφουν αυτά που γράφουν μπροστά σε ένα κομπούτερ μέσα από την άνεση του σπιτιού τους γιατί δεν πάνε στη πρώτη γραμμή ώστε να υποστηρίξουν τις απόψεις του Γολφοβιτς (ή όπως προφέρεται το ονομά του) αφού τις υιοθετούνε; Ο Αμερικάνικος στρατός είναι ανοικτός σε αυτούς.
-
Σωστός Γαβριήλ!!! Το διάβαζα και δεν το πίστευα!!!Είσαι αυτό που λέμε 'κρυφή πληγή'...άκου κόντρες!!!
ΥΓ Δεν σκέφτεσαι την επιλογή μιας καλής Mustung να ξεμπερδεύεις?!! -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Συζηγος: 'Γιατι τα παγωτα ειναι αφρος και λιωμενα'?
Εγω: 'Δεν εχω ιδεα honey, μαλλον το ψυγιο τους ειχε προβλημα'
Συζηγος: 'Χμμμ...'
Εγω με γυρισμενη την πλατη:Αντε εξηγησε οτι κατεστρεψες τα παγωτα λογο κοντρας με ΤΤ καμπριο και εκανες 103 μ/ω σε 45 μ/ω δρομο (αυτοφορο και υπνο σε κελι αμεσως χωρις δευτερη ερωτηση, ασε τα αλλα).
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Δηλαδή είσαι σαν τον Arnie στο True Lies ? Μια ζωή σαν ευυπόληπτο στέλεχος της Oracle, αγοράζεις παγωτό για το σπίτι (νομίζω δεν έχεις παιδιά, αν είχες θα αγόραζες και παιχνίδια για τα παιδιά), υποστηρίζεις την κυβέρνησή σου κτλ. κτλ. και μια άλλη ζωή, όπου κάνεις κόντρες, σφήνες και άλλες αντικοινωνικές εκδηλώσεις και διατρέχεις τον κίνδυνο να σε 'μπαγλαρώσουν' ? Και η γυναίκα σου δεν έχει ιδέα ?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και επηδει οι περισσοτεροι εδω θα στιχηματιζαν οτι δεν θα εγραφα ποτε για κατι ασχετο απο τον πολεμο στο Ιρακ εδω στο Γενικως, ετσι για να τους διαψευσω και για να χαλαρωσω την ατμοσφαιρα οριστε ενα racing story.Προχτες ερχομενος απο αγορα παγωτου και πηγαινοντας για το σπιτι (κοντα στην γειτονια μου δηλαδη), βλεπω ενα Αουντι ΤΤ καμπριο 225 ιππων και 6ταχυτο. Βλεπω μεσα εναν νεαρο (25 ετων ισως) και μια νεαρη κοπελα διπλα. Το επομενο φαναρι μας βρισκει, αυτος πρωτος και εγω απο πισω του, οχι διπλα του (ο δρομος ειναι 2 λωριδες και οριο ταχ. 45 μ/ω). Η θερμοκρασια ειναι 37 Φαρ. και ειναι νυχτα. Εκει καταλαβαινω οτι ειχε χειροκινητο κιβωτιο διοτι κανει το εξεις:
Βαζει πρωτη, αφηνει συμπλεκτη οσο πιο μαλακα γινετε και με το λιγοτερο δυνατο γκαζι και μολις τελειωνει την συμπλεξη παταει γκαζι αποτομα και βαθυα και μετα στην επομενη αλλαγη ταχυτητας κανει το ιδιο, συμπλεξη αργα, πατημα γκαζιου αποτομα, το ιδιο μεχρι την 3η. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να αυξωμειωνει ταχυτητα ανορθοδοξα και επηδει το δικο μου αυτοκινητο ειναι αυτοματο και επιταχυνει πιο ομαλα, μου ειναι ενοχλητικο αφου ειμαι απο πισω του και βεβαιως (οπως θα δουμε αργοτερα) το κανει επιτηδες. Αρα ματευω οτι θελει κοντρα.
Τον δοκιμαζω με το να βαζω δευτερα (sport-shift mode ON) και να φευγω με 70% φορτος δεξια χρισημοποιωντας την διπλανη λωριδα. Βλεποντας εαν επιταχυνει γρηγορα (για αρχη της κοντρας), τελικα τον βλεπω να μην κανει τιποτε. Αρα λεω, δεν θελει κοντρα, κριμα, ο δρομος ηταν αδειος.
Το επομενο φαναρι ομως μας πιανει αναποδα. Εγω πρωτος και αυτος απο πισω μου δευτερος, στον ιδιο τυπου δρομο. Αφου εχω δει οτι δεν θελει κοντρα, στο πρασινο φευγω με 70% φορτο, αλλαζω 2η στα 30 μ/ω = 48 χ/ω και ενω επιταχυνω και αλλαζω σε 3η στα 50 μ/ω = 80 χ/ω τον βλεπω οχι μονο να ακολουθει, αλλα να ειναι 1 μετρο πισω μου (αδεια η διπλανη λωριδα) και να αλλαζει λωριδα και εμφανεστατα να ειναι σε mode WOT (Wide Open Throttle).
Χτυπημα στο sportshift προς τα κατω για αλλαγη απο 3η σε 2α (η 2α μου τελειωνει στα 70 μ/ω = 112 χ/ω διστυχως) και WOT και εγω.
Ετσι αφου αρχισε πρωτος, ομως επηδει ηταν πισω μου εχει ισσοφαρισει η κατασταση διοτι οταν εγω αρχισα να ειμαι σε WOT, ειμασταν στα ισα απο πλευρας στισηματος.
Η 2α γινετε 3η στα 70 μ/ω (χειροκινητα) και ειμαστε ισοπαλοι μεχρι εκει. Συνεχιζουμε να επιταχυνουμε και οσο ανεβαινει η ταχυτητα, ειναι εμφανες οτι τον προσπερναεω αργα αλλα σταθερα. Βλεπω το ταχυμετρο και τωρα κανουμε 95 μ/ω = 153 χ/ω και ειμαι περιπου στις 5300 σαλ με 3η. Η 3η μου τερματιζει στα 113 μ/ω = 182 χ/ω (επισης διστυχως). Την επομενη στιγμη βλεπω 103 μ/ω = 166 χ/ω στο ταχυμετρο και η κατασταση δεν αλλαζει, ειμαι λιιιιγο πιο γρηγορος. Διστυχως κινηση μπροστα και πρεπει να σταματησουμε.
Τα επομενα 10 μ/ω που εμειναν στην 3η θα ηταν 'θανατηφορα' για αυτον διοτι εκει ειναι η κορυφη της ιπποδυναμης του κινητηρα. Η ιπποδυναμη ειναι στην κορυφη της στις 6100 σαλ και επηδει οι ταχυτητες ειναι υψηλες και οι σχεσεις πολυ μακριες (διστυχως), το ΤΤ ειδε μονο το τερματισμα της 2ας απο πλευρας κοκκινων σε ολη αυτη την κοντρα (αφου η 1η δεν χρισημοποιηθηκε ποτε, αφου αρχισαμε απο τα 50 μ/ω). Με αλλα λογια, σε ολη την κοντρα ο κινητηρας μου εκανε το υψιστο της ιπποδυναμης του μονο σε ΜΙΑ σχεση (2α).
Τελος παντων. Σταματαω πισω απο την κινηση οπως και αυτος και τον αφηνω να με περασει ετσι ωστε να δω εαν θελει κιαλλο, διοτι εχω φτασει στο φαναρι οπου πρεπει να στριψω για να μπω στο subdivision για το σπιτι. Ενω με περναει στη διπλανη λωριδα, γυρναω το κεφαλι μου και βλεπω μεσα τον νεαρο να ειναι εξω φρενων! και την κοπελα να ξεκαρδιζεται. Αρα σκεφτομε η πιθανοτητας για συνεχεια ειναι μεγαλες. Ετσι δεν στριβω.
Την ξερω την γειτονια απ'εξω φυσικα, εκει ζω εδω και 6 χρονια τωρα. Και ξερω οτι σε 200 μετρα, υπαρχει η εισοδος για τον αυτοκινητοδρομο (Ι55). Εαν μπουμε στον αυτοκινητοδρομο, ξερω οτι θα απογοητευτει ακομη μια φορα, διοτι ξερω οτι το αυτοκινητο μου εχει το αβανταζ στις ηψηλες ταχυτητες, ενω το ΤΤ ειναι θανατηφορο εαν αρχισει μια κοντρα απο σταση λογο της τετρακινησης οπως επισης και του 6ταχυτου χειροκινητου, που εγω δεν εχω.
Ο νεαρος ειναι τοσο εκνερυρισμενος που φευγει με WOT και ενω μεσα σε κινηση, κανει ενα 'δεξια, αριστερα δεξια' σιριζα αναμεσα απο 2 SUV. Εγω εχω μπλοκαριστει απο πισω απο τα 2 θηρια και δεν εχω ιδεα που ειναι. Διστυχως χανω την σειρα μου για να μπω στην σωστη λωριδα για την εισοδο στον αυτοκινητοδρομο και ενω περναω την λωριδα αυτη, τον βλεπω να καθεται εκει. Α! Τελος παντω, κανω U-Turn στην επομενη ευκαιρια και πισω για σπιτι.
Οταν εβγαλα τα παγωτα απο την σακουλα ηταν και τα 2 αφρος, απο το 'ταρακουνισμα' λογο της κοντρας (τα εβαλα στο πατωμα του συνοδηγου και 'πετουσανε' προς ολες τις κατευθηνσεις σαν μπαλες ).
Συζηγος: 'Γιατι τα παγωτα ειναι αφρος και λιωμενα'?
Εγω: 'Δεν εχω ιδεα honey, μαλλον το ψυγιο τους ειχε προβλημα'
Συζηγος: 'Χμμμ...'
Εγω με γυρισμενη την πλατη:Αντε εξηγησε οτι κατεστρεψες τα παγωτα λογο κοντρας με ΤΤ καμπριο και εκανες 103 μ/ω σε 45 μ/ω δρομο (αυτοφορο και υπνο σε κελι αμεσως χωρις δευτερη ερωτηση, ασε τα αλλα).
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Καλα μιλαμε για τελειως κοντρακιας
Ν.
-
Tι εκανες λεει Γαβριηλ ???????
Κοντρες σε δημοσιο δρομο????
δηλαδη polically uncorrect???????????????
-
Να ενα ενδιαφέρον άρθρο από το Newsweek.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σωστός Γαβριήλ!!! Το διάβαζα και δεν το πίστευα!!!Είσαι αυτό που λέμε 'κρυφή πληγή'...άκου κόντρες!!!
ΥΓ Δεν σκέφτεσαι την επιλογή μιας καλής Mustung να ξεμπερδεύεις?!!Σκεφτομαι την επιλογη μιας Boxster S Κουκ. Μεχρι τον Αυγουστο θα υπαρξει αλλαγη οχηματος. Ειδωμεν ποιου ομως. Αυτη την φορα, δεν θα παρω κατι, οχι συναρπαστικο ομως. Γυρναω πισω στις ριζες τωρα. Υπαρχει το RX για κρουζινγ και βολικοτητα. ΤΟ αλλο/2ο οχημα θα πρεπει να ικανοποιει αλλες αναγκες. Φυσικα ολα αυτα μπορει και να αλλαξουν εντελως μεχρι τοτε, αλλα ετσι σκεφτομαι τωρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Συζηγος: 'Γιατι τα παγωτα ειναι αφρος και λιωμενα'?
Εγω: 'Δεν εχω ιδεα honey, μαλλον το ψυγιο τους ειχε προβλημα'
Συζηγος: 'Χμμμ...'
Εγω με γυρισμενη την πλατη:Αντε εξηγησε οτι κατεστρεψες τα παγωτα λογο κοντρας με ΤΤ καμπριο και εκανες 103 μ/ω σε 45 μ/ω δρομο (αυτοφορο και υπνο σε κελι αμεσως χωρις δευτερη ερωτηση, ασε τα αλλα).
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Δηλαδή είσαι σαν τον Arnie στο True Lies ? Μια ζωή σαν ευυπόληπτο στέλεχος της Oracle, αγοράζεις παγωτό για το σπίτι (νομίζω δεν έχεις παιδιά, αν είχες θα αγόραζες και παιχνίδια για τα παιδιά), υποστηρίζεις την κυβέρνησή σου κτλ. κτλ. και μια άλλη ζωή, όπου κάνεις κόντρες, σφήνες και άλλες αντικοινωνικές εκδηλώσεις και διατρέχεις τον κίνδυνο να σε 'μπαγλαρώσουν' ? Και η γυναίκα σου δεν έχει ιδέα ?
Ειμαι τριπλοπρωσοπος τι να κανω.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Και επηδει οι περισσοτεροι εδω θα στιχηματιζαν οτι δεν θα εγραφα ποτε για κατι ασχετο απο τον πολεμο στο Ιρακ εδω στο Γενικως, ετσι για να τους διαψευσω και για να χαλαρωσω την ατμοσφαιρα οριστε ενα racing story.
.......................
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Καλα μιλαμε για τελειως κοντρακιας
Ν.
Εσυ μιλας?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Tι εκανες λεει Γαβριηλ ???????Κοντρες σε δημοσιο δρομο????
δηλαδη polically uncorrect???????????????
You mean....'....incorrect' ?
-
Σπανια κανω κοντρες, ομως το 90% ειναι στον αυτοκινητοδρομο. Και μερικες απο αυτες ηταν πολυ επικυνδηνες σε τριψηφια νουμερα ταχυτητων (μ/ω) και τις περισσοτερες τις μετανοιωσα διοτι εκανα πραγματα τα οποια εβαλαν σε κινδυνο εμενα και μερικες φορες αλλους. Τις τελευταιες εχω υποσχεθει οτι δεν θα ξανακανω. Εαν υπαρχει κινηση, δεν κανω κοντρα οσο και να με προκαλεσουν. Ειναι λυπηρο, απαραδεκτο και βλακωδες κατι τετοιο. Να βαλεις σε κινδυνο την ζωη σου, ΟΚ. Αλλα τους αλλους?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και επηδει οι περισσοτεροι εδω θα στιχηματιζαν οτι δεν θα εγραφα ποτε για κατι ασχετο απο τον πολεμο στο Ιρακ εδω στο Γενικως, ετσι για να τους διαψευσω και για να χαλαρωσω την ατμοσφαιρα οριστε ενα racing story.
.......................
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Καλα μιλαμε για τελειως κοντρακιας
Ν.
Εσυ μιλας?
Ναι γιατι να μην μιλήσει ο Νίκος?!! Τι εχει το παιδί? Ενα απλό,μικρό, ταπεινό,αδύναμο WRX!!!!!!!
A,Γαβριήλ!!Οχι Boxster μωρέ!!Τίποτα πιο...muscle!!!Μια Μ3?!!!
-
Σχετικά με το Boxster, εύκολο να το λες μεν, δύσκολο να το αποφασίσεις δε καθώς αυτά τα αυτοκίνητα και ακριβά είναι και αυξημένο κόστος συντήρησης έχουν (αν πας σε ντηλερ για σερβις θα καταλάβεις). Επίσης και η ασφάλεια θα τσιμπήσει λίγο. Εμένα δεν θα μου έπεφτε άσχημο ένα ΤΤ 225 καθότι μοιάζει και λίγο με Πόρσε.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
A,Γαβριήλ!!Οχι Boxster μωρέ!!Τίποτα πιο...muscle!!!Μια Μ3?!!!πρόεδρε σου έκατσε η Μ3 ε???
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Tι εκανες λεει Γαβριηλ ???????
Κοντρες σε δημοσιο δρομο????
δηλαδη polically uncorrect???????????????
You mean....'....incorrect' ?
CORRECT!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και επηδει οι περισσοτεροι εδω θα στιχηματιζαν οτι δεν θα εγραφα ποτε για κατι ασχετο απο τον πολεμο στο Ιρακ εδω στο Γενικως, ετσι για να τους διαψευσω και για να χαλαρωσω την ατμοσφαιρα οριστε ενα racing story.
.......................
Τι να κανεις...οι ευκαιριες για καλες κοντρες στην γειτονια μου ειναι σχεδον μηδαμινες. Πρεπει να εκμεταλευτω καθε ευκαιρια. Ετσι?
Καλα μιλαμε για τελειως κοντρακιας
Ν.
Εσυ μιλας?
Ναι γιατι να μην μιλήσει ο Νίκος?!! Τι εχει το παιδί? Ενα απλό,μικρό, ταπεινό,αδύναμο WRX!!!!!!!
A,Γαβριήλ!!Οχι Boxster μωρέ!!Τίποτα πιο...muscle!!!Μια Μ3?!!!
Ενα Μ3 και ενα 'Boxster S' κοστιζουν περιππου το ιδιο εδω, γυρω στα $55Κ (αν και με την Μποξστερ Ες μπορεις να μπεις στην περιοχη των $70Κ ανετα εαν δεν εισαι προσεκτιος με τα εξτρα/options).
Και ναι, παντα ειχα στο νου το Μ3 ως ενα απο τα τοπ μοντελα για επιλογη. Ομως τελευταια βλεπω οτι θα ηθελα κατι πιο exciting. Ενα Μποξτερ Ες ναι μεν δεν ειναι το πιο γρηγορο αυτοκινητο στον κοσμο (0-100 χ/ω = 5.7 δευτ) και ειναι 0.5-0.8 δευτερολεπτο πιο αργο απο ενα Μ3, ομως:
- Το Μ3 δεν ειναι καμπριο. Το καμπριο Μ3 κανει $63Κ
- Το Μ3 ακομη και σε μορφη κουπε πια ειναι πολυ βαρυ. Οσο σπορ αναρτηση, κτλ και να εχει, η μαζα ειναι μαζα και φενετε οταν αρχιζεις και στριβεις.
- Το Μ3 εξωτερικως ειναι πολυ πιο μπλαζε (σωστη η λεξη= 'βαρετο' εννοω) απο ενα Μποξτερ. Ειδικα μετα απο τις αλλαγες που εκαναν στα μοντελα 2003. Αρα το Μποξτερ ειναι πιο συναρπαστικο εμφανισιακως.
- Δεν χρειαζομε τις πισω θεσεις. Εχω χρισημοποιησει τις πισω θεσεις στο Ακιουρα μου 2 φορες σε 3 χρονια. Και ακομη και τοτε, θα μπορουσα να το αποφυγω.
- Το Μποξτερ αν και ροουντστερ, ειναι αρκετα βολικα κυριως λογο των 2 χωρων αποσκευων (ειναι κατα 90% ιδιος απο αποψη μεγαθους ενος BMW σειρας 3 σε συνολο).
- Καιρος για αλλαγη φιλοσοφιας εντελως. Νομιζω οτι επηδει εχουμε την πολυτελεια να εχουμε 2 καλα αυτοκινητα, ειναι καλυτερα να εχω 2 οχηματα τα οποια να εχουν ΜΗΔΕΝ κοινα μερη οσον αφορα την φιλοσοφια τους (RX300 και Μποξκτερ Ες - ποσο πιο διαφορετικα μπορουν να γινουν?), παρα να εχω 2 οχηματα τα οποια να εχουν κοινα μερη οσο αφορα την φιλοσοφια. Φυσικα και στην περιπτωση του Μ3 επισης ειναι δυσκολο να βρεις κοινα μερη με το Λεξους Crossover, ομως το Μποξτερ ειναι πιο ακραιο.
Τελος το Μποξτερ Ες οπως ειπα δεν ειναι το γρηγορετρο σπορ αυτοκινητο στην ευθεια, ομως η φιλοσοφια του εχει να κανει με μια λεξη. Ισοροπια. Οπως και το Μιατα π.χ. Σχεδιαστηκε οχι με τον κινητηρα στο μυαλο ως το πρωταρχικο παραγων, αλλα εξισου μεταξυ κινητηρα, φρενων, τιμονι, ζυγισμα, ολικο βαρος, θορυβος, κτλ.
Φυσικα μετα απο ενα τεστ του Μποξστερ Ες ισως να αλλαξει γνωμη εντελως. Θα δουμε.
-
Μιά και μιλάμε για κόντρες να ρωτήσω το Γαβριήλ κάτι σχετικά σχετικό.
Στην Αμερική απο πίστες πως πάτε; Εννοώ πίστες που να μπορεί να μπαίνει ο κόσμος με το αυτοκίνητο του και να τρέχει.Υπάρχουν πολλές;Και η τιμή πόσο είναι;
ΓΕΝΙΚΩΣ ΙΙΙ !!!