-
Οχι, καμια σχεση με την απελευθερωση του Ιρακ (πως αλλωστε?).
Το Evo8 αρχιζεια απο $29Κ στις ΗΠΑ, ομως εαν βρεις ενα με τιμη κατω των $34Κ....
Το παρακατω αρθρο γραφει οτι οι ενδιαφερομενοι για το Εβο8 στις ΗΠΑ 'αρχισαν ενα μποικοταζ σε εθνικο επιπεδο'. Υπαρχουν αντιπροσωποι οι οποιο βαζουν 'κεπελο' (thanks Nass) στην $29Κ τιμη του Εβο μεχρι και $28Κ Δηλαδη τιμη συνολο $57! (σημ. ενα Μ3 κοστιζει $2Κ-$3Κ λιγοτερο εδω πολυ καλα εξοπλισμενο).
Για περισσοτερες πληροφοριες εδω
Potential Mitsubishi Evo buyers revolt over dealer markups
By AUTOWEEK
Without driving cross-country to confirm reported price gouging on the hot, rally-inspired 271-hp Mitsubishi Evolution, suffice it to say that enough potential buyers are up in arms that they’ve mounted a nationwide boycott campaign.
With only 4500 to sell this year, and just 6000 annually in coming years, some dealers have reportedly tacked as much as $28,000 onto the $28,987 to $30,200 MSRP, although a more typical markup is in the $5,000-to-$10,000 range.
-
Οχι, καμια σχεση με την απελευθερωση του Ιρακ (πως αλλωστε?).
Το Evo8 αρχιζεια απο $29Κ στις ΗΠΑ, ομως εαν βρεις ενα με τιμη κατω των $34Κ....
Το παρακατω αρθρο γραφει οτι οι ενδιαφερομενοι για το Εβο8 στις ΗΠΑ 'αρχισαν ενα μποικοταζ σε εθνικο επιπεδο'. Υπαρχουν αντιπροσωποι οι οποιο βαζουν 'κεπελο' (thanks Nass) στην $29Κ τιμη του Εβο μεχρι και $28Κ Δηλαδη τιμη συνολο $57! (σημ. ενα Μ3 κοστιζει $2Κ-$3Κ λιγοτερο εδω πολυ καλα εξοπλισμενο).
Για περισσοτερες πληροφοριες εδω
Potential Mitsubishi Evo buyers revolt over dealer markups
By AUTOWEEK
Without driving cross-country to confirm reported price gouging on the hot, rally-inspired 271-hp Mitsubishi Evolution, suffice it to say that enough potential buyers are up in arms that they’ve mounted a nationwide boycott campaign.
With only 4500 to sell this year, and just 6000 annually in coming years, some dealers have reportedly tacked as much as $28,000 onto the $28,987 to $30,200 MSRP, although a more typical markup is in the $5,000-to-$10,000 range.
-
Οχι, καμια σχεση με την απελευθερωση του Ιρακ (πως αλλωστε?).
Το Evo8 αρχιζεια απο $29Κ στις ΗΠΑ, ομως εαν βρεις ενα με τιμη κατω των $34Κ....
Το παρακατω αρθρο γραφει οτι οι ενδιαφερομενοι για το Εβο8 στις ΗΠΑ 'αρχισαν ενα μποικοταζ σε εθνικο επιπεδο'. Υπαρχουν αντιπροσωποι οι οποιο βαζουν 'κεπελο' (thanks Nass) στην $29Κ τιμη του Εβο μεχρι και $28Κ Δηλαδη τιμη συνολο $57! (σημ. ενα Μ3 κοστιζει $2Κ-$3Κ λιγοτερο εδω πολυ καλα εξοπλισμενο).
Για περισσοτερες πληροφοριες εδω
Potential Mitsubishi Evo buyers revolt over dealer markups
By AUTOWEEK
Without driving cross-country to confirm reported price gouging on the hot, rally-inspired 271-hp Mitsubishi Evolution, suffice it to say that enough potential buyers are up in arms that they’ve mounted a nationwide boycott campaign.
With only 4500 to sell this year, and just 6000 annually in coming years, some dealers have reportedly tacked as much as $28,000 onto the $28,987 to $30,200 MSRP, although a more typical markup is in the $5,000-to-$10,000 range.
-
Ε,τώρα...φώναξε και τον titsataki να πιάσουμε ΠΑΛΙ θέση στην εξέδρα!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ε,τώρα...φώναξε και τον titsataki να πιάσουμε ΠΑΛΙ θέση στην εξέδρα!!Γιατι?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Υπαρχουν αντιπροσωποι οι οποιο βαζουν 'καπαρο' (καμια καλυτερη λεξη?)'καπέλο' πιο σωστά Το 'καπάρο' είναι απλά η προκαταβολή.
Εχουν οι dealers τόσο μεγάλη ελευθερία ? Η Mitshubishi USA δεν έχει κανένα έλεγχο πάνω στις τιμές ? Ξέρω πως υπάρχει η MSRP αλλά δεν τίθεται καμία ανώτερη ή και κατώτερη τιμή ?
-
Στάνταρ τιμή δεν υπάρχει; Όσο θέλει το πουλάει κάθε έμπορος;
Δεν υπάρχει βασικός αντιπρόσωπος της Mitsu; -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ε,τώρα...φώναξε και τον titsataki να πιάσουμε ΠΑΛΙ θέση στην εξέδρα!!
Γιατι?
Αστο λάθος!!! Δεν έπιασα το νόημα απο την αρχή!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπαρχουν αντιπροσωποι οι οποιο βαζουν 'καπαρο' (καμια καλυτερη λεξη?)
'καπέλο' πιο σωστά Το 'καπάρο' είναι απλά η προκαταβολή.
Εχουν οι dealers τόσο μεγάλη ελευθερία ? Η Mitshubishi USA δεν έχει κανένα έλεγχο πάνω στις τιμές ? Ξέρω πως υπάρχει η MSRP αλλά δεν τίθεται καμία ανώτερη ή και κατώτερη τιμή ?
ΟΚ. Ο τροπος που δουλευει το συστημα εδω ειναι:
Η κατασκευαστρια εταιρια δινει μια ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ τιμη στους dealers. Το γνωστο εδω MSRP. Σημενει Manufacturer's Suggested Retail Price. Αυτη η τιμη ειναι φυσικα παντα πανω απο την τιμη 'τιμολογιου' (Invoice τιμη) η οποια σπανια ειναι η πραγματικη τιμη αγορας του αυτοκινητου απο τον dealer, διοτι υπαρχουν incentives, rebates και διαφορα αλλα.
Ομως, εκει τελειωνει η δουλεια του κατασκευαστη. Οι κατασκευαστες δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαιωμα ελεγχου της τιμης που θα πουλησει το οχημα ο dealer. Η τιμη αυτη οπως βλεπετε καθοριζεται εντελως ανταγωνιστικα και στα προτυπα της ελευθερης αγορας και του καπιταλισμου στις ΗΠΑ, δηλαδη το επιπεδο προσφορας και ζητησης της αγορας για καθε οχημα.
-
είναι κομματάκι περίεργο το σύστημα εκεί για μας εδώ...οι εισαγωγες από την Ιαπωνία ελέγχονται?υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν έχουν αδεια να εισαχθούν?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
είναι κομματάκι περίεργο το σύστημα εκεί για μας εδώ...οι εισαγωγες από την Ιαπωνία ελέγχονται?υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν έχουν αδεια να εισαχθούν?Εισαγωγές μεταχειρισμένων από την Ιαπωνία ειναι ουσιαστικά αδύνατες λόγω διαφορετικών προδιαγραφών. Εκτός και να θέλει καποιος να ξεκινήσει διαδικασία κόστους $20000 για να προσαρμώσει το αυτοκίνητο στις Αμερικάνικες προδιαγραφές και να περάσει όλα τα τεστ (και κρας τεστ για τους προφυλακτήρες).
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η κατασκευαστρια εταιρια δινει μια ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ τιμη στους dealers. Το γνωστο εδω MSRP. Σημενει Manufacturer's Suggested Retail Price. Αυτη η τιμη ειναι φυσικα παντα πανω απο την τιμη 'τιμολογιου' (Invoice τιμη) η οποια σπανια ειναι η πραγματικη τιμη αγορας του αυτοκινητου απο τον dealer, διοτι υπαρχουν incentives, rebates και διαφορα αλλα.Ομως, εκει τελειωνει η δουλεια του κατασκευαστη. Οι κατασκευφαστες δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαιωμα ελενγχου της τιμης που θα πουλησει το οχημα ο dealer. Η τιμη αυτη οπως βλεπεται καθοριζεται εντελως ανταγωνιστικα και στα προτυπα της ελευθερης αγορας και του καπιταλισμου στις ΗΠΑ, δηλαδη το επιπεδο προσφορας και ζητησης της αγορας για καθε οχημα.
OK, λογικό για την ανώτατη τιμή, προσφορά και ζήτηση. Η απορία μου όμως είναι κυρίως σε σχέση με την κατώτατη τιμή. Εχει δηλαδή δικαίωμα κάποιος (dealer αυτοκινήτων αλλά και γενικότερα) να πουλάει κάτω από την τιμή χοντρικής ?
Το λέω επειδή στην Ελλάδα αυτό απαγορεύεται δια ροπάλου (πρέπει να πάρεις ειδική άδεια από το δικαστήριο) και θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός (γιατί ? διότι αν κάποιος έχει αρκετά μεγάλη οικονομική δυνατότητα, μπορεί να πουλάει χάνοντας χρήματα μέχρι να 'εξοντώσει' τους ανταγωνιστές του)
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
είναι κομματάκι περίεργο το σύστημα εκεί για μας εδώ...οι εισαγωγες από την Ιαπωνία ελέγχονται?υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν έχουν αδεια να εισαχθούν?Ειναι καλό στο ότι αν το αυτοκίνητο δεν έχει πολυ΄ζήτηση (συνήθως αν βρίσκεται στην αγορά για 3-4 χρόνια) μπορείς να το πάρεις 20% κάτω άπό την προτεινόμενη τιμή αγοράς. Σκέψου να μπορούσες να αγοράσεις ένα ΤΤ στην Ελλάδα 20% φτηνότερα καινούριο...και με 6 χρόνια εγγύηση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
OK, λογικό για την ανώτατη τιμή, προσφορά και ζήτηση. Η απορία μου όμως είναι κυρίως σε σχέση με την κατώτατη τιμή. Εχει δηλαδή δικαίωμα κάποιος (dealer αυτοκινήτων αλλά και γενικότερα) να πουλάει κάτω από την τιμή χοντρικής ?
Το λέω επειδή στην Ελλάδα αυτό απαγορεύεται δια ροπάλου (πρέπει να πάρεις ειδική άδεια από το δικαστήριο) και θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός (γιατί ? διότι αν κάποιος έχει αρκετά μεγάλη οικονομική δυνατότητα, μπορεί να πουλάει χάνοντας χρήματα μέχρι να 'εξοντώσει' τους ανταγωνιστές του)
Τώρα μου έλυσες την απορία...γιατί στην Ελλάδα τα πάντα είναι ακριβά..γιατί το κράτος δεν αφήνει τον ανταγωνισμό για να αποφύγουμε τα μονοπώλια (πλακα κάνω). Έτσι ο καθένα που δεν εχει τι να κάνει ανήγει ένα μικρομάγαζο και ζητάει για το τάδε αγαθό τα διπλά λεφτά από την τιμή αγοράς του ώστε να μην χαλάσει την πιάτσα. Μάλιστα.
-
Οπως ειπαμε η Mitsubishi Motors of America βαζει την τιμη πωλησεως. Ποσο το πουλανε οι αντιπροσωποι δεν εχει πολυ σημασια. Πολλες φορες πουλανε ενα σε πολυ χαμηλη τιμη για να φερουν μεσα τους αγοραστες.
Οταν επαιζα με την ιδεα του EVO VIII δεν υπηρχε κανενα μερος στην Καλιφορνια που να το πουλαει στην τιμη πωλησεως. Ολοι βαζουν 4-5 χιλιαδες. Παλολα αυτα βρηκα μερος που το πουλουσε στην τιμη πωλησεως σε αλλη πολιτεια. Σχεδον 500 μιλλια μακρια αλλα τι πειραζει.Οποτε οποιος τα πληρωνει ειναι δικια του υπευθυνοτητα.
Νικος
-
μάλιστα! αλλά υπάρχουν παράνομα εισηγμένα αμάξια από την Ιαπωνια ε?
και οι Ιάπωνες λογικά δεν κινούν τις διαδικασίες να πιστοποιήσουν ορισμένα μοντέλα ε?
καλό το σύστημα πώλησης αλλά για Ελλάδα λίγο δύσκολο το κόβω. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Τώρα μου έλυσες την απορία...γιατί στην Ελλάδα τα πάντα είναι ακριβά..γιατί το κράτος δεν αφήνει τον ανταγωνισμό για να αποφύγουμε τα μονοπώλια (πλακα κάνω). Έτσι ο καθένα που δεν εχει τι να κάνει ανήγει ένα μικρομάγαζο και ζητάει για το τάδε αγαθό τα διπλά λεφτά από την τιμή αγοράς του ώστε να μην χαλάσει την πιάτσα. Μάλιστα.(Τελικά δεν κατάλαβα αν κάνεις πλάκα...)
Την τιμή χοντρικής την καθορίζει το εργοστάσιο ή ο αντιπρόσωπος (όπως άλλωστε και στις ΗΠΑ και παντού). Οπότε το μικρομάγαζο που λες αγοράζει 10 ευρώ χοντρική από το εργοστάσιο ή τον αντιπρόσωπο και πουλάει 10,1 ή 11 ή 12 -είναι ΟΚ. Αν πουλάει 20 -είναι ΟΚ τυπικά αλλά βέβαια η αγορά θα το απορρίψει αργά ή γρήγορα και θα κλείσει ή θα αλλάξει τις τιμές του. Αν πουλάει 9,90 είναι παράνομο και η Εφορία θα του κόψει τον κ...
Το θέμα του αθέμιτου ανταγωνισμού είναι υπαρκτό. Γιαυτό έκανα αυτή την ερώτηση, για να δω αν τίθεται τέτοιο θέμα στην 'πατρίδα του καπιταλισμού'. Μην ξεχνάμε την αλλεργία των ΗΠΑ στα μονοπώλια (και σκοπός του αθέμιτου ανταγωνισμού είναι να δημιουργήσει μονοπώλιο).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η κατασκευαστρια εταιρια δινει μια ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ τιμη στους dealers. Το γνωστο εδω MSRP. Σημενει Manufacturer's Suggested Retail Price. Αυτη η τιμη ειναι φυσικα παντα πανω απο την τιμη 'τιμολογιου' (Invoice τιμη) η οποια σπανια ειναι η πραγματικη τιμη αγορας του αυτοκινητου απο τον dealer, διοτι υπαρχουν incentives, rebates και διαφορα αλλα.
Ομως, εκει τελειωνει η δουλεια του κατασκευαστη. Οι κατασκευφαστες δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαιωμα ελενγχου της τιμης που θα πουλησει το οχημα ο dealer. Η τιμη αυτη οπως βλεπεται καθοριζεται εντελως ανταγωνιστικα και στα προτυπα της ελευθερης αγορας και του καπιταλισμου στις ΗΠΑ, δηλαδη το επιπεδο προσφορας και ζητησης της αγορας για καθε οχημα.
OK, λογικό για την ανώτατη τιμή, προσφορά και ζήτηση. Η απορία μου όμως είναι κυρίως σε σχέση με την κατώτατη τιμή. Εχει δηλαδή δικαίωμα κάποιος (dealer αυτοκινήτων αλλά και γενικότερα) να πουλάει κάτω από την τιμή χοντρικής ?
Το λέω επειδή στην Ελλάδα αυτό απαγορεύεται δια ροπάλου (πρέπει να πάρεις ειδική άδεια από το δικαστήριο) και θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός (γιατί ? διότι αν κάποιος έχει αρκετά μεγάλη οικονομική δυνατότητα, μπορεί να πουλάει χάνοντας χρήματα μέχρι να 'εξοντώσει' τους ανταγωνιστές του)
Σοβαρα μιλας? Wow! Νομιζα οτι αυτα καταργηθηκαν χρονια τωρα.
Δεν μπορεις ποσο αστειο μου φενετε κατι τετοιο. Φιλε Νας, εαν θελει ο αντιπροσωπος σε πληρωνει για να το αγορασεις. Οτι θες κανεις εδω.
Για να δουμε. Ας σκεφτουμε το σκεπτικο της Ελληνικης αγορας: Χμμμ.. Ειμαι εγω dealer με (κατ'εσε) 'πολλα λεφτα'. Και πουλαω σε τιμη τιμολογιου. ΟΚ. Ολοι ερχοντε σε μενα. Περνανε μηνες, ισως περναει ενας χρονος. Τωρα τι? Και τι εκανα? Μπηκα στον χωρο της πωλησης αυτοκινητων και μεχρι τωρα εχω χασιμο. Μονο εξοδα εχω. Ποσο νομιζεις οτι θα το κανει αυτο ο dealer εδω στις ΗΠΑ? Για να χανουν λεφτα μπαινουν το χωρο οι dealerς? Τι ειδους σκεπτικο ειναι αυτο, ποτε δεν μπορεσα να το καταλαβω.
Δηλαδη, ξερεις πως μου φενετε αυτο? Πεζουμε Μπασκετ/Μονοπολη/οτι θες, με φτιαχτους κανονες. Ή φτιαχτα παιχνιδια. Ξερω απο πριν οτι δεν προκειτε να χασω και δεν προκειτε να κερδισω. 'Ελα ρε καημενε, να σε δωσω και σενα λιγα λεφτα διοτι εχεις χασει πολλα'. Και ποιος νοιαζετε για το εαν το αξιζεις ή οχι. Αρα, ο καλυτερος ποτε δεν ανταμοιβετε αναλογα και ο χειροτερος ποτε δεν βγαινει απο την μεση. Μαλιστα.
Ειναι περα απο γελειο κατι τετοιο. Καλα η ΕΕ δεν εχει κανει τιποτε ακομη για αυτα τα θεματα? Ποτε θα σταματησουν αυτα?
-
Μα αυτό είναι νόμος της ΕΕ!!Dumping control!!
Σε αυτο που βρίσκεις γελοίο δεν εξετάζεις το μέγεθος της αγοράς!
Αν ο Χ με τα πολλά λεφτά πουλήσει κάτω του κόστους για 1 χρόνο θα κλείσει 10 Ψ μικρότερα μαγαζιά.Τότε λοιπόν όντας μόνος του στην αγορά θα μπορεί να ορίζει τις τιμές όπως αυτός θέλει για άλλο 1 χρόνο μέχρι να ξανανοίξει κάποιος ανταγωνιστής.
Αυτό λοιπόν δεν θεωρείται καλό για τον καταναλωτή γιατι ουσιαστικά δεν κερδίζει μακροπρόθεσμα!! -
ναι αλλά σε ένα μέγεθος όπως των ΗΠΑ και έτσι όπως είναι στημενο το σύστημα εκεί γινεται πραγματικότητα...
Ενδιαφερομενοι του Εβο 8 στις ΗΠΑ το μποϊκοτάρουν...