-
Στα ελληνικά: κάμπερ κιτ. Όταν χαμηλώνεις ένα αμάξι αλλάζει το κάμπερ, αν δεν το διορθώσεις θα σου τρώει τα λάστιχα γρήγορα.
-
οταν χαμηλωνεις ενα αμαξι,και μονο τοτε,δηλαδη με ελατηρια χαμηλωματος,οι ροδες παιρνουν μια αρνητικη γωνια,με αποτελεσμα το εσωτερικο πελμα του ελαστικου να φθειρεται πιο γρηγορα απο το εξω.
οσο πιο μεγαλο το χαμηλωμα,τοσο μεγαλυτερη η αρνητικη πτωση.
στα μερσεντες υπαρχουν απο την αντιπροσωπεια εξτρα βιδες για τον μπροστα αξονα,ωστε αυτη η αρνητικη γωνια να διορθωθει οσο γινεται καλυτερα.
φυσικα ποτε δεν μπορεις να το διορθωσεις 100%,ωστε να ειναι το ιδιο με ενα μη χαμηλωμενο.
για τον πισω αξονα δεν υπαρχουν τετοιες βιδες,λογω της κατασκευης του,αλλα εκει δεν παιζει και τοσο μεγαλο ρολο ενα διακριτικο χαμηλωμα μεχρι 30 και 40 χιλιοστα το πολυ,για την ανομοια φθορα των ελαστικων.εκει το ρυθμιζεις με την πιεση του αερα.
τουλαχιστον ετσι ειναι στο clk w208.
για αλλες μαρκες δεν ξερω τι παιζει. -
Αυτό δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο 206 πχ δεν ισχύει, το κάμπερ μένει πάντα σταθερό.
-
υπαρχει μυθος για την αρνητικη καμπερ και το φαγωμα του εσωτερικου μερος του ελαστικου..
εδω και 32.000km εχω -1,9 αρνητικη καμπερ και το ελαστικο εινα το ιδιο φθαρμενο μεσα και εξω...
επισης χαληλωμα ....αρκετα κατω...ουτε σινεμπλοκ φαγωμενα,ουτε ταμπλο να τριζουν..... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Στο 206 πχ δεν ισχύει, το κάμπερ μένει πάντα σταθερό.για αυτο ειπα οτι αυτο ισχυει στο δικο μου.μου το ειπε η ιδια η αντιπροσωπεια
για αλλα αυτοκινητα δεν ξερω.
οπως και με τα ελατηρια χαμηλωματος.
το δικο μου με eibach pro kit 30mm,
χαμηλωσε το πολυ 15 χιλιοστα.το οποιο δεν με χαλασε καθολου επειδη εγινε ενα διακριτικοτατο χαμηλωμα,ισα ισα που φαινεται και η ανεση εμεινε η ιδια με πριν.βεβαια εχω και χοντρα λαστιχενια δακτυλιδια πανω απο τα ελατηρια,μπροστα 4αρια και πισω 2αρια.αν βαλω 1αρια θα χαμηλωσει αρκετα.
τα ιδια ελατηρια σε μια bmw Z4,το χαμηλωσαν σχεδον 40 χιλιοστα. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
υπαρχει μυθος για την αρνητικη καμπερ και το φαγωμα του εσωτερικου μερος του ελαστικου..
εδω και 32.000km εχω -1,9 αρνητικη καμπερ και το ελαστικο εινα το ιδιο φθαρμενο μεσα και εξω...
επισης χαληλωμα ....αρκετα κατω...ουτε σινεμπλοκ φαγωμενα,ουτε ταμπλο να τριζουν.....Το δικό σου είναι κιτ καρ. Δεν είναι το ίδιο.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
υπαρχει μυθος για την αρνητικη καμπερ και το φαγωμα του εσωτερικου μερος του ελαστικου..
εδω και 32.000km εχω -1,9 αρνητικη καμπερ και το ελαστικο εινα το ιδιο φθαρμενο μεσα και εξω...
επισης χαληλωμα ....αρκετα κατω...ουτε σινεμπλοκ φαγωμενα,ουτε ταμπλο να τριζουν.....Δεν είναι ακριβώς μύθος γιατί έχει λογική.
Προφανώς εσύ το στρίβεις τόσο ώστε να πετυχαίνεις ομοιόμορφο φάγωμα. Σε μένα με 1.5-2 μοίρες αρνητική το απ'έξω τρώγεται περισσότερο από το μέσα (χρήση και σε πίστα). Αν δεν έκανα και χρήση πίστας πιθανότατα να τρωγόταν περίπου το ίδιο μέσα-έξω σαν και σένα. Αλλά δεν έχω το κουράγιο να μην μπαίνω πίστα για να διαπιστώσω στην πραξη πως τα τρώω στην καθημερινή οδήγηση (όπου πάλι το χώνω δυνατά).
Το μέσα τρώγετα περισσότερο στην καθημερινή οδήγηση από τον μέσο οδηγό και στους ευθειάκηδες που βλέπουν στροφή και ρίχνουν αλεξίπτωτο. -
ΜΥΘΟΣ εννοω οτι οι ευθυγραμισαδες λενε οτι τρωγεται για πλακα.
εννοω την υπερβολη...
και εμενα τρωγεται περισσοτερι απο το να το ειχα 1,2 αρνητικο αλλα σε καμια περιπτωση η φθορα δεν ειναι επικινδυνη,δηλ να λειπει αρκετη γομα..
πολυ προσοχη σε πιεσεις θελει,και ...εγω της στροφης ειμαι...τωρα που τα επισκευασα ειδικα...150€ σε εξουσιοδοτημενο της koni...μεσα τα υλικα και εργασια..
αυτα για καποιους που ζουνε στον κοσμο της παπαρουνας και πετανε τα λεφτα σαν στραγαλια στον καθε μαστορακο της πλακας. -
[quote='ASTRAKITCAR']
τωρα που τα επισκευασα ειδικα...150
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ΜΥΘΟΣ εννοω οτι οι ευθυγραμισαδες λενε οτι τρωγεται για πλακα.
εννοω την υπερβολη...Στης μάνας μου το αμάξι η εμπρός αριστερή ρόδα(ίσως από κάποιο καβάλημα σε πεζοδρόμιο?θεός ξέρει) είχε -2 μοίρες απόκλιση από τον κάθετο άξονα σε σχέση με το οδόστρωμα(πες την γωνία κάμπερ ).
Σε μόλις 2.000km, το εσωτερικό πέλμα ήταν απίστευτα φαγωμένο σε σχέση με το εξωτερικό πέλμα.Μάλιστα μιλάμε για michelin pilot sport 2 σε 225mm πλάτος πέλματος και δείκτης Υ. Ήταν τόσο έντονο που μάλιστα το πρόσεξα εγώ (μόλις το βάλαμε πάνω στο 'μηχάνημα') πριν προλάβει να μου πει τίποτα ο λαστιχάς. Μάλιστα χωρίς να του πω τίποτε, μου το είπε κι αυτός λίγο αργότερα (με παρότρινε να το δω και μόνος μου πως είναι εμφανές το εσωτερικό φάγωμα), όταν επίτηδες του είπα:'Πώς το βλέπεις?θα έχεις χρόνο σε καμιά βδομάδα να έρθω να τα κάνουμε μπρος πίσω?'.
Αυτό εσύ πώς το εξηγείς? (όχι τα σχετικά με το λαστιχά )
Δεν ξέρω αν το -2 μοίρες κάμπερ είναι πολύ ή λίγο (νομίζω ότι είναι αρκετά πάντως), αλλά και πάλι σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, το λάστιχο δεν έπρεπε να φθαρεί πολύ. Με το μάτι καταλαβαίνεις ότι όση φθορά έπαθαν τα λάστιχα σε 1,5 χρόνο που είναι πάνω στο αμάξι,τουλάχιστον x2 ήταν η φθορά στο εσωτερικό πέλμα, σε σημείο που με ανησύχησε λίγο.
(μου είπε ότι σε 1-2 μήνες=>~2.000km θα έχουν 'πατήσει' σωστά και πάλι)ΥΓ:Η μάνα μου κινείται μόνιμα σε ρυθμούς στρωσίματος, οπότε και δεν παίζει τίποτα περίεργες επιταχύνσεις κτλ. Δηλαδή σπινιαρίσματα, 'μπαίνω γρήγορα-φέτες στη στροφή' και άλλες βλακείες δεν κάνει.
ΥΓ2:Δεν αμφισβητώ πως στο δικό σου αμάξι έγινε ό,τι είπες.Απλά σου λέω έμμεσα πως μια μικρή εναλλαγή της γωνίας κάμπερ επηρεάζει τελείως διαφορετικά το πάτημα του κάθε αυτοκινήτου. (σε άλλα πολύ και σε άλλα λίγο)
ΥΓ3:Το αμάξι της μάνας μου είναι Golf V.
-
Από το χτύπημα να είσαι σίγουρος ότι δεν άλλαξε μόνο η γωνία κάμπερ αλλά πιθανότατα να άλλαξε και η σύγκλιση, η κάστερ όπως και η γωνία κλίσης του βασιλικού πείρου.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αλλάξεις την γωνία κάμπερ, αλλά αναλόγως το αυτοκίνητο ένς είναι ο σωστός. Για το 206 πχ η σωστή λύση είναι αυτή που δίνεται από την Peugeot Sport και είναι η αλλαγή ακραξονίων με άλλα δικά της που δίνουν κάμπερ 2 μοίρες χωρίς να αλλάζει καμία άλλη γωνία στο ελάχιστο. -
[quote='S3'][quote='ASTRAKITCAR']
τωρα που τα επισκευασα ειδικα...150
-
φιλε καβουρα δεν σπρωχνω kamper kit...
αυτα που λεω για εμενα ετσι ειναι..
εχω παιξει και με -2,2 αρνητικη καμπερ και -1 αποκλιση εμρος..τι να σου πω..αν θες και μενεις αθηνα ελα να δεις τα λαστιχα μου με 32.000km τι φθορα εχουν...
δεν εχω κατι αλλο να πω!
αν θες να ακουσεις οτι μεχρι -1,15 αρνητικη εισαι οκ,και οτι απο εκει και περα εχεις φθορα ..τοτε κανε ετσι..εχω θα παιξω παλι με -1,9 απο Δευτερα που θα μπω για ευθυγραμιση και -1mm αποκλιση εμπρος..
αυτα απο εμενα..
οτι λεω για το αμαξι μου ειναι αποτελεσμα μετρησεων,επιμελους συντηρησης και σωστης λειτουργειας..οτι αφηνεις στην τυχη του σε αφηνει και αυτο... -
Καλά, μην το κάνουμε και θέμα τωρα...
-1.9 δεν δα και τόσο τραγικό σαν νούμερο όταν τα Rallye έχουν 1+ από τη μάνα τους.......
-
σκεψου κατι...
η αποκλιση δηλαδη το να εχεις τους τροχους \ / να κοιτανε οταν βλεπεις το αμαξι απο πανω σε κατοψη τρωει το εσωτερικο μερος του ελαστικου...........
εεε εχεις και καμπερ οποτε απο μεσα το λαστιχο εγινε κουκλα....αστρακαρ που τα εφτιαξες τα κονι?μαγαζι?αθηνα?
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Καλά, μην το κάνουμε και θέμα τωρα...-1.9 δεν δα και τόσο τραγικό σαν νούμερο όταν τα Rallye έχουν 1+ από τη μάνα τους.......
ΤΙ εννοεις?εχεις θετικο καμπερ?
φιλε pskarm τα εφτιαξα αθηνα σε μαγαζι που συνεργαζεται με την αντιπροσωπεια της Koni.Παρε τηλ.εκει ή στειλε Pm.
-
Εννοει οτι εχει μια και κατι μοιρα αρνητικο καμπερ απο μαμα...
αν και εγω θυμαμαι οτι τα 106 εχουν καπου 0.7-0.8?
-
και το opel απο το εργοστασιο -1,05 εως -1,15 το δινει...
απλε μεχρι -1,5 νομιζω δεν υπαρχει προβλημα...βεβεια παιζει ρολο το ζυγισμα,τα λαστιχα κτλ.του αυτοκινητου..απο εκει και πανω μεχρι -2 για πολιτικη χρηση νομιωζ ειμαστε ενταξει με συμβιβασμους αναλογ τον οδηγο...τα rallye στα μεγαρα ειχαν -3 αρνητικο...
καπου εκει και τα Micra του ενιαιου παντα για πιστα ,μιλαω,αν θυμαμαι καλα. -
Όχι βέβαια!!! Εννοώ ίσως και πάνω από μία μοίρα αρνητικό!!!!
Τα ραλλύ παίζουν γύρω στη 1 μοίρα αρνητικό από τη μάνα τους....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Τα ραλλύ παίζουν γύρω στη 1 μοίρα αρνητικό από τη μάνα τους....
Σωστό. Και τα 206 έχουν 0 κάμπερ.
Περί Αναρτήσεων