Jun 26, 2007, 5:41 AM

οταν χαμηλωνεις ενα αμαξι,και μονο τοτε,δηλαδη με ελατηρια χαμηλωματος,οι ροδες παιρνουν μια αρνητικη γωνια,με αποτελεσμα το εσωτερικο πελμα του ελαστικου να φθειρεται πιο γρηγορα απο το εξω.
οσο πιο μεγαλο το χαμηλωμα,τοσο μεγαλυτερη η αρνητικη πτωση.
στα μερσεντες υπαρχουν απο την αντιπροσωπεια εξτρα βιδες για τον μπροστα αξονα,ωστε αυτη η αρνητικη γωνια να διορθωθει οσο γινεται καλυτερα.
φυσικα ποτε δεν μπορεις να το διορθωσεις 100%,ωστε να ειναι το ιδιο με ενα μη χαμηλωμενο.
για τον πισω αξονα δεν υπαρχουν τετοιες βιδες,λογω της κατασκευης του,αλλα εκει δεν παιζει και τοσο μεγαλο ρολο ενα διακριτικο χαμηλωμα μεχρι 30 και 40 χιλιοστα το πολυ,για την ανομοια φθορα των ελαστικων.εκει το ρυθμιζεις με την πιεση του αερα.
τουλαχιστον ετσι ειναι στο clk w208.
για αλλες μαρκες δεν ξερω τι παιζει.