-
Υστερα από δυο φορές στραβωμένη την μπροστινή δεξιά ζάντα και ισάριθμα κλαταρίσματα ελαστικού , σκέφτομαι να αλλάξω την εργοστασιακή διάσταση 195/45/15 με 195/50/15 στο POLO 16v που έχω. Εχει κανείς εμπειρία από κάτι ανάλογο? Θα βρίσκει ο τροχός στον θόλο με στριμμένο τιμόνι?
-
Υστερα από δυο φορές στραβωμένη την μπροστινή δεξιά ζάντα και ισάριθμα κλαταρίσματα ελαστικού , σκέφτομαι να αλλάξω την εργοστασιακή διάσταση 195/45/15 με 195/50/15 στο POLO 16v που έχω. Εχει κανείς εμπειρία από κάτι ανάλογο? Θα βρίσκει ο τροχός στον θόλο με στριμμένο τιμόνι?
-
Υστερα από δυο φορές στραβωμένη την μπροστινή δεξιά ζάντα και ισάριθμα κλαταρίσματα ελαστικού , σκέφτομαι να αλλάξω την εργοστασιακή διάσταση 195/45/15 με 195/50/15 στο POLO 16v που έχω. Εχει κανείς εμπειρία από κάτι ανάλογο? Θα βρίσκει ο τροχός στον θόλο με στριμμένο τιμόνι?
-
Αν το αυτοκίνητο είναι σε εργοστασιακό ύψος ή αν ειναι λίγο χαμηλωμένο δε θα έχεις πρόβλημα.
Θα πρότεινα όμως αντί να χαλάς το βήμα το αυτοκινήτου να προσέχεις γενικότερα τις λακούβες . Αυτό σημαίνει να κάνεις σλάλομ
Μπορει να φταίνε και τα ελαστικά βέβαια...
Εδώ και 2,5 χρόνια κυκλοφορώ με 195/45/15 και μάλιστα για 6-7 μήνες με 195/40/16 και τα μόνα ελαστικά που ήταν τόσο ευαίσθητα ήταν τα pilot sx-gt (ή κάπως έτσι) τα οποία δεν παράγονται πια.
Στους 7 μήνες που είχα το 195/40 μόνο μια φορά κόπηκε κομμάτι απο ζάντα και ελαστικό (αλλά δεν κλατάρησε) και αυτό έγινε επειδή πάτησα πέτρα μεγέθους λεμονιούΦιλικά
-
φίλε μου είχα τέτοιο polo και είχα αλλάξει το 45αρι με 50αρι αλλά το αυτοκίνητο έγινε πολύ ποιο δυσκίνητο μετά. Τυχαία μια φορά είχα φορέσει κάτι 14άρες ενός φίλου μου με 185/55. Σου ομολογώ πως την ίδια στιγμή πούλησα τις 15αρες και αγόρασα μια 4αδα 14αρες και απο τότε το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Και ποιο ευέλικτο ήταν και ποιο καλά φρέναρε και σαφώς έστριβε καλύτερα αφού ηταν ποιο φιλικό και λιγότερο νευρικό. Επίσης ησύχασα και απο τις λακκούβες και σταμάτησα να χτυπιέμαι σαν χταπόδι και στις ποιο μικρές αστικές μετακινήσεις. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως στην Γερμανία το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαινε με 14'' και πίσω δισκόφρενα.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
φίλε μου είχα τέτοιο polo και είχα αλλάξει το 45αρι με 50αρι αλλά το αυτοκίνητο έγινε πολύ ποιο δυσκίνητο μετά. Τυχαία μια φορά είχα φορέσει κάτι 14άρες ενός φίλου μου με 185/55. Σου ομολογώ πως την ίδια στιγμή πούλησα τις 15αρες και αγόρασα μια 4αδα 14αρες και απο τότε το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Και ποιο ευέλικτο ήταν και ποιο καλά φρέναρε και σαφώς έστριβε καλύτερα αφού ηταν ποιο φιλικό και λιγότερο νευρικό. Επίσης ησύχασα και απο τις λακκούβες και σταμάτησα να χτυπιέμαι σαν χταπόδι και στις ποιο μικρές αστικές μετακινήσεις. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως στην Γερμανία το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαινε με 14'' και πίσω δισκόφρενα.Ακριβως ετσι,συμφωνω απολυτα.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
φίλε μου είχα τέτοιο polo και είχα αλλάξει το 45αρι με 50αρι αλλά το αυτοκίνητο έγινε πολύ ποιο δυσκίνητο μετά. Τυχαία μια φορά είχα φορέσει κάτι 14άρες ενός φίλου μου με 185/55. Σου ομολογώ πως την ίδια στιγμή πούλησα τις 15αρες και αγόρασα μια 4αδα 14αρες και απο τότε το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Και ποιο ευέλικτο ήταν και ποιο καλά φρέναρε και σαφώς έστριβε καλύτερα αφού ηταν ποιο φιλικό και λιγότερο νευρικό. Επίσης ησύχασα και απο τις λακκούβες και σταμάτησα να χτυπιέμαι σαν χταπόδι και στις ποιο μικρές αστικές μετακινήσεις. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως στην Γερμανία το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαινε με 14'' και πίσω δισκόφρενα.
Ακριβως ετσι,συμφωνω απολυτα.
Σε αντίστοιχο συμπέρασμα είχαν καταλήξει και οι 4Τ με το Polo 16V που είχαν κάποτε για δοκιμή μακράς διαρκείας.
(Το 1997 ήταν? Παράλληλα με ένα 106 Rallye 1.6 8V πάντως)Είχαν τοποθετήσει λάστιχα 185/60/14 βέβαια (όχι 55) και τα σχόλια ήταν υπέρ του δέοντος θετικά!
-
Παιδιά εχω το Polo 1.400 cc, 100 HP to kainourgio (μετά-face-lift εποχή). Φοράει απο την μάνα του Kumho 185/60 - R14 σιδερένιες ζάντες. Αν και δεν εχω αλλάξει ζάντες η ελαστικά (για λάστιχα παω σε κανενα μήνα, καμιά πρόταση????) μπορώ να πω πως είμαι πολυ ικανοποιημένος και απο τα φρένα του, και απο τα κρατήματα του και γενικά απο οτι εχει να κάνει με το σύστημα των τροχών.
Και κατι άλλο...αν βάλλω αλουμινένιες ζάντες (ίδιων διαστάσεων με τις μαμίσιες) θα δω διαφορά στην καταναλωση, στα κρατήματα, και σε οτιδήποτε άλλο, η μήπως τσάμπα τα λεφτά???? Προσπαθώ να βρω κάποιον 'τεχνικό' λόγο για να βάλλω αλουμινενιες ζάντες χωρίς να κοιτάω μόνο το 'αισθητικό' κομμάτι της υπόθεσης που ετσί ή αλλοιώς με ενδοιαφέρει...
Ελπιζω να μην σας κούρασα
Φιλικά
Ορέστης
-
Ο χρήστης ore έγραψε:
ÐáéäéÜ å÷ù ôï Polo 1.400 cc, 100 HP to kainourgio (ìåôÜ-face-lift åðï÷Þ). ÖïñÜåé áðï ôçí ìÜíá ôïõ Kumho 185/60 - R14 óéäåñÝíéåò æÜíôåò. Áí êáé äåí å÷ù áëëÜîåé æÜíôåò ç åëáóôéêÜ (ãéá ëÜóôé÷á ðáù óå êáíåíá ìÞíá, êáìéÜ ðñüôáóç????) ìðïñþ íá ðù ðùò åßìáé ðïëõ éêáíïðïéçìÝíïò êáé áðï ôá öñÝíá ôïõ, êáé áðï ôá êñáôÞìáôá ôïõ êáé ãåíéêÜ áðï ïôé å÷åé íá êÜíåé ìå ôï óýóôçìá ôùí ôñï÷þí.Êáé êáôé Üëëï...áí âÜëëù áëïõìéíÝíéåò æÜíôåò (ßäéùí äéáóôÜóåùí ìå ôéò ìáìßóéåò) èá äù äéáöïñÜ óôçí êáôáíáëùóç, óôá êñáôÞìáôá, êáé óå ïôéäÞðïôå Üëëï, ç ìÞðùò ôóÜìðá ôá ëåöôÜ???? Ðñïóðáèþ íá âñù êÜðïéïí 'ôå÷íéêü' ëüãï ãéá íá âÜëëù áëïõìéíåíéåò æÜíôåò ÷ùñßò íá êïéôÜù ìüíï ôï 'áéóèçôéêü' êïììÜôé ôçò õðüèåóçò ðïõ åôóß Þ áëëïéþò ìå åíäïéáöÝñåé...
Åëðéæù íá ìçí óáò êïýñáóá
ÖéëéêÜ
ÏñÝóôçò
Áí êáé ìç êÜôï÷ïò Ðïëï ...
Ðïëý ðéèáíþí ïé áëïõìéíéïý íá Ý÷ïõí áíôßóôïé÷ï âÜñïò ìå ôéò óéäåñÝíéåò ïðüôå åäþ êáëü åßíáé íá ãíùñéóôïýí ïé æÜíôåò ìå êáìéá æõãáñéÜ .Ãéá íá âñåßò êÜôé ðéï åëáöñý êáé áíôßóôïé÷á ðïéïôéêü ßóùò íá âÜëåéò ôï ÷Ýñé ðéï âáèéÜ óôçí ôóÝðç.
Ôþñá áí âñåßò êÜôé êáëü êáé ðéï åëáöñý Ý÷ïõìå êáé ëÝìå .. 2 ìå 3 êéëÜ ðéï åëáöñéÜ æÜíôá åðé 4 ìáò êÜíåé 8 ìå 12 êéëÜ åëáöñýôåñïõò ôñï÷ïýò ,10- 15 êéëÜ ëéãüôåñá ìå ôç ñåæÝñâá. Êáëýôåñï ôéìüíé ,ìéá ìéêñÞ áíÜóá óôçí áíÜñôçóç ëüãù ìéêñüôåñïõ áíáñôþìåíïõ âÜñïõò .ÅðéðëÝïí ëüãï ôùí ìåãáëýôåñùí êåíþí ôçò áëïõìéíßïõ èá Ý÷åéò êáé êáëýôåñï áåñéóìü öñÝíùí .Äåí ðñüêåéôáé íá ãßíïõí 'áëåîßðôùôá' áëëÜ óå óõíèÞêåò ðïõ èá ÷ñåéáóôåß íá ðáôÜò áñêåôÝò öïñÝò ôï öñÝíï èá áñãÞóïõí íá æåóôáèïýí .(äåí èá õðÜñ÷åé ôï 'ìáëÜêùìá' ôïõ ðåíôÜë ðïõ óõíÞèùò óçìáßíåé öñÝíá -ôáêÜêéá óôá èåñìéêÜ ôïõò üñéá)Åé÷á âñåß êáôé êáëÝò áðï êñÜìá ìáãíçóßïõ æýãéæáí 5 êáé êÜôé øéëÜ ç ìßá ìå ôéò åñãïóôáóéáêÝò óéäåñÝíéåò óôá 12 êÜôé .. óôéò ßäéåò äéáóôÜóåéò áëëÜ Þôáí øéëü ìáêñý ôï ìáëëß
Ôþñá ãéá ëÜóôé÷á ðñïôÜóåéò êÜíïõìå ìüíï óïâáñÝò -äåí åßìáóôå üôé êáé üôé - áí ìðïñåßò ðåñéÝãñáøå ëßãï ôé óïõ äçìéïõñãåß ðñüâëçìá ìå ôá ôùñéíÜ êáé ôé èá Þèåëåò ðáñáðÜíù ,ôéò óõíèçêåò ðïõ êéíåßóáé ,áðëÜ Ý÷å õðüøç üôé ôá 1çò ôïðïèÝôçóçò åßíáé êáé ëéãï ìïýöá óå óýãêñéóç ìå áõôÜ ðïõ ìðïñåß íá ðñïìçèåõôåßò áíåîÜñôçôá óôï åìðüñéï (áêïìá êáé áí ðñüêåéôáé ãéá ôï ßäéï ëÜóôé÷ï óôçí ßäéá äéÜóôáóç )
Aλλαγή διάστασης ελαστικών σε POLO 16v