-
Άρα να μην εμπιστεύομαι ούτε την Toyota γιατι τελευταία έχω συναντήσει αρκετά MR2 και Corolla,στα οποία δεν λειτουργεί το πίσω φανάρι!
-
άλλο δεν ανάβει το στοπ, που σημαίνει ότι προφανώς κάηκε η λάμπα, και άλο πατάω φρένο και ανάβουν όλα τα φωτακια
Εγώ συνεχίζω να επιμένω πως το πρόβλημα της φίατ είναι πως δεν έχει φροντίσει να ΔΕΙΧΝΕΙ πως παράγει ποιοτικά αμάξια.
Γενικότερα τώρα, καθαρά δική μου εντύπωση είναι πως υπάρχει προβλημα με την αξιοπιστία της φίατ και οφείλεται στο ότι δεν ελέγχουν συνέχεια και πολύ καλά τα στάνταρ ποιότητας της γραμμής παραγωγής και των εξαρτημάτων που παίρνουν από τους εξωτερικούς προμηθευτές.Θυμάμαι πως είχε πάει το περιοδικο μοτό στην ντουκάτι και είχε φωτογραφία μιας συμπαθέστατης τύπισσας μες στη τρελλή χαρά να τρώει γρανίτα ξυλάκι στη γραμμή παραγωγής
(η ντούκάτι βέβαια ανήκει σε αμερικάνους, αλλά δείχνει λίγο την ιδιοσυγκρασία των ιταλών το παράδειγμα) -
Το κατα πόσο ειναι αξιόπιστα τα σημερινά Fiat μπορεί να φανεί και στα 5 χρόνια εγγύηση που δίνει η εταιρεία. Μιλάμε για 5 χρόνια και μηχανικά και ηλεκτρικά (όχι σαν κάποιες γερμανικές π.χ. Ford που καλύπτουν μόνο τα μηχανικά για 5 χρόνια και όχι ηλεκτρικά, μιλάω ως 'καμμένος' από Ford Mondeo). Όταν οι γιαπωνέζοι δίνουν 6 χρονια εγγύηση, αναφερόμαστε επιτιμητικά για την εμπιστοσύνη που έχει ο κατασκευαστής στο αυτοκίνητο που παράγει, όταν την εγγύηση την δίνει ο ιταλός, τότε δεν ισχύει το ίδιο...
-Όσο αφορά την αισθητική είναι εντελώς υποκειμενική.
-Περί καινοτομίας, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, το εξατάχυτο κιβώτιο και το standard ηχοσύστημα με sub στην κατηγορία του Punto, μήπως δεν είναι καινοτομία....Η σπαστή ηλιοροφή μήπως στο Stilo, έχετε δει πολλά αυτοκίνητα με αυτά τα αξεσουάρ στις αντίστοιχες κατηγορίες
-Περί sportif χαρακτήρα, θα έλεγα ότι 80 άλογα απο κινητήρα 1.2 δεν είναι και λίγα, ούτε βέβαια τα 10,9 ή 11,4 sec για κάποιους άλλους τα 0-100 είναι πολλά για το fiat sporting.....
-Όσο αφορά την καθημερινή χρήση ας ρωτήσουμε τους αγοραστές του fiat punto, αυτοκινήτου best seller στην κατηγορία του 2001+2002.Αναμένω τα σχόλια σας.
-
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!
-
διαφωνώ σχεδόν κάθετα σε όλα και αυτό είναι προσωπικό μου ρεκόρ .
Αν μου πεις ότι ξέρεις κάποιον που έστω συμπαθεί το σχήμα του μουλτιπλά ενώ δεν του αρέσουν αμάξια όπως το 206 και η 147 θα συμφωνήσω ότι η αισθητική έχει πια τόσο υποκειμενική χροιά!! Τα καινούργια μοντέλα της είναι άσχημα και το πολύ πολύ απλά να γίνονται αποδεκτά(απλά να βλέπονται)
Τώρα περί καινοτομιών, αν μια εταιρία του μεγέθους της φίατ έχει αυτά να παρουσιάσει, τα οποια σχεδόν όλα δεν τα πρωτοείδαμε στην φίατ, όντως οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα!!Όταν το έγρφα, ήλπιζα κάτι να μου έχει ξεφύγει, αλλά μάλλον όχι!!άλλωστε από το σύνολο των ευρωπαίων, έχει ξοδέψει τα πιο λίγα,με μεγάλη διαφορά, χρήματα για έρευνα (άμα έχεις το πάντα στη γκάμα σου, τί να την κάνεις την έρυνα και την εξέλιξη )
Καλά τωρα, για τον κινητήρα 1,2 σε αμάξωμα 1200, δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε σοβαρά πράγματα. Βάλε και τα θεόμακρα σασμάν που επιμένουν να βάζουν, οποτε σπορτίφ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Καλά τωρα, για τον κινητήρα 1,2 σε αμάξωμα 1200, δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε σοβαρά πράγματα. Βάλε και τα θεόμακρα σασμάν που επιμένουν να βάζουν, οποτε σπορτίφ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙΓιατί το σασμάν του 1.2 Sporting ήταν θεόμακρο??? Πρώτη φορά το ακούω... και τα FIAT δώ και χρόνια (Uno, Punto, 500, 600) θεωρούνται σπορτίφ..
Για τις καινοτομίες διαφωνώ και εγώ.. Άλλοι καινοτόμησαν πρώτοι..
-
Περί αισθητικής δεν θα διαφωνήσω για το multipla, αλλά εντελώς υποκειμενικά πάντα, μου αρέσει πάρα πολύ το3Θ stilo και punto 99.
Αντίστοιχα δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που διαφωνούν με αυτά τα δύο.
Για τις καινοτομίες αναφέρθηκα σε απτές καινοτομίες που θα 'δεις' στο αυτοκίνητο που θα πάρεις στα χέρια σου και όχι σε πρωτότυπα που θα βγουν στην παραγωγή στο 2008, με εντελώς τελικά συμβατική τεχνολογία.
Η Fiat ανήκει σε ένα group και αντιπροσωπεύει τα πιο συμβατικά και οικονομικά αυτοκίνητα αυτού του group, που απευθύνονται στο μεγαλύτερο ευρος του αγοραστικού κοινού, εάν θέλεις καλύτερο design και ερευνητικά προγράμματα μπορείς να απευθυνθείς στην alfa ή στην lancia ή ακόμα και στην ferrari με το ανάλογο κόστος πάντα ....
Αυτές πάντως τις καινοτομίες που ανέφερα τις εισήγαγε στην αντίστοιχη κατηγορία-κόστος η fiat. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν και πολλά εξατάχυτα αυτοκίνητα στα 12000 ευρώ.....
Πάντως στα επιχειρήματα αξιοπιστίας-εγγύησης, sportif χαρακτήρα και φιλικότητας δεν άκουσα κανένα επιχείρημα..... -
Ο χρήστης gmars έγραψε:
Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν και πολλά εξατάχυτα αυτοκίνητα στα 12000 ευρώ.....Καλά φνωρίζεις...
Για να καταλάβεις, το Αυτο Τριτη για να συγκρίνει το 1.2 Sporting του έβαλε αντίπαλο ότι πιο κοντινό υπάρχει, την Toyota Corolla G6 των 1.6 λίτρων!!!Κάτι άλλο... Γιατί τόσο μίσος για το Multipla??? Εντάξει είναι περίεργα τα μπροστά πάνω φώτα (και ο S***mi είχε κάνει την διαφήμιση ) αλλά το υπόλοιπο είναι ωραίο... Συν οτι είναι και ευχάριστο στο δρόμο (Σε οδ. συμπεριφορά μονο το Scenic μπορεί να το περάσει!!!)...
-
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp ... viewid=231
Eνα review του νεου Punto απο την εκπομπη DRIVEN του Channel 4... μια απο τις πολυ καλες εκπομπες.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp/main.jsp?lnk=231_2&page=1&reviewid=231Eνα review του νεου Punto απο την εκπομπη DRIVEN του Channel 4... μια απο τις πολυ καλες εκπομπες.
Το συγκεκριμένο κείμενο εμπεριέχει πολλά θετικά σχόλια για το ανανεωμένο Punto. Διαβάζοντάς το έμαθα κάτι που δε γνώριζα: το Punto θα έχει πλέον ηλεκτρονικό γκάζι.
-
Καλές οι στατιστικές, αλλά δεν μπορώ να τις λάβω σοβαρά υπ' οψη οταν ενα καινούριο αυτοκίνητο παρουσιάζει ένα τόσο σοβαρό και εν τέλει επικίνδυνο πρόβλημα σε καίριο σύστημα, όπως είναι η υποβοήθηση του τιμονιού(βλ προηγουμενο μήνυμα μου σχετικα με το Opel Corsa). Δεν έχει μόνο σημασία ο αριθμός των βλαβών που παρουσιάζει ένα αμάξι, μεγαλύτερη σημασία έχει και το είδος και η σοβαρότητα της βλάβης. Εγω προσωπικά προτιμώ να αλλάζω λαμπάκια με μεγαλύτερη συχνότητα σε ενα ιταλικο αυτοκίνητο, παρά να αντιμετωπίζω επικίνδυνες βλάβες. Και επιμένω στο θέμα του τιμονιού του Corsa, γιατί ακούω και άλλα παρόμοια περιστατικά, με δυσλειτουργία της ηλεκτρικής υποβοήθησης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όλως πληροφοριακά, έχουμε αλλάξει τρεις φορές κρεμαγιέρα, η τελευταία μετά απο πρόσκληση της αντιπροσωπείας....μου μυρίζει μια κρυφή ανάκληση (το συγκεκριμένο είναι απο τα πρώτα Corsa που ήρθαν στην Ελλάδα).
Και κάτι άλλο..δεν έχω δει κανένα Punto που να μην λειτουργούν σωστά ή να ανάβουν όλα μαζι τα πίσω φώτα....
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν και πολλά εξατάχυτα αυτοκίνητα στα 12000 ευρώ.....
Καλά φνωρίζεις...
Για να καταλάβεις, το Αυτο Τριτη για να συγκρίνει το 1.2 Sporting του έβαλε αντίπαλο ότι πιο κοντινό υπάρχει, την Toyota Corolla G6 των 1.6 λίτρων!!!Κάτι άλλο... Γιατί τόσο μίσος για το Multipla??? Εντάξει είναι περίεργα τα μπροστά πάνω φώτα (και ο S***mi είχε κάνει την διαφήμιση ) αλλά το υπόλοιπο είναι ωραίο... Συν οτι είναι και ευχάριστο στο δρόμο (Σε οδ. συμπεριφορά μονο το Scenic μπορεί να το περάσει!!!)...
Εμμμ... Τώρα, το Auto Τρίτη και το AMS λογαριάζεται ως σοβαρό περιοδικό; Όσες φορές τα διάβασα, οι δοκιμές, οι αξιολογήσεις και οι κατηγοριοποιήσεις τους ήταν για γέλια και για κλάματα.
-
Ο χρήστης gmars έγραψε:
Το κατα πόσο ειναι αξιόπιστα τα σημερινά Fiat μπορεί να φανεί και στα 5 χρόνια εγγύηση που δίνει η εταιρεία. Μιλάμε για 5 χρόνια και μηχανικά και ηλεκτρικά (όχι σαν κάποιες γερμανικές π.χ. Ford που καλύπτουν μόνο τα μηχανικά για 5 χρόνια και όχι ηλεκτρικά, μιλάω ως 'καμμένος' από Ford Mondeo). Όταν οι γιαπωνέζοι δίνουν 6 χρονια εγγύηση, αναφερόμαστε επιτιμητικά για την εμπιστοσύνη που έχει ο κατασκευαστής στο αυτοκίνητο που παράγει, όταν την εγγύηση την δίνει ο ιταλός, τότε δεν ισχύει το ίδιο...
-Όσο αφορά την αισθητική είναι εντελώς υποκειμενική.
-Περί καινοτομίας, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, το εξατάχυτο κιβώτιο και το standard ηχοσύστημα με sub στην κατηγορία του Punto, μήπως δεν είναι καινοτομία....Η σπαστή ηλιοροφή μήπως στο Stilo, έχετε δει πολλά αυτοκίνητα με αυτά τα αξεσουάρ στις αντίστοιχες κατηγορίες
-Περί sportif χαρακτήρα, θα έλεγα ότι 80 άλογα απο κινητήρα 1.2 δεν είναι και λίγα, ούτε βέβαια τα 10,9 ή 11,4 sec για κάποιους άλλους τα 0-100 είναι πολλά για το fiat sporting.....
-Όσο αφορά την καθημερινή χρήση ας ρωτήσουμε τους αγοραστές του fiat punto, αυτοκινήτου best seller στην κατηγορία του 2001+2002.Αναμένω τα σχόλια σας.
-τα 5 χρονια που δινει ειναι μαλλον περισσοτερο μια λυση αναγκης, να εχετε υποψην οτι ειναι ενα πιλοτικο προγραμμα και δεν ισχυει σε ολη την ευρωπη.
-Η εμφανιση σιγουρα ειναι κατι υποκειμενικο αλλα σε ποιον αρεσουν τα νεα φωτα του πουντο?-Εαν αυτα ειναι ολε κι ολες οι καινοτομιες που εχει να επιδειξει τοτε κριμα,, παντως η αισθηση του τιμονιου μονο αρνητικα σχολια αφηνει.
Τα 75 αλογα που βγαζει δεν ειναι λιγα για ενα 1200αρη ,αλλα τα νουμερα αυτα ειναι μονο στα χαρτια.
Ακομα αυτο με πισω φαναρι το εχω δει και εγω.
Η ποιοτητα των υλικων ειναι πολυ μετρια -δεν ειναι τα μονα εχετε μπει σε φιεστα φοκους να δειτε τα πλαστικα του ταμπλο?-αυτο που δεν μου αρεσει ειναι το μετριο φινιρισμα.
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
-Η εμφανιση σιγουρα ειναι κατι υποκειμενικο αλλα σε ποιον αρεσουν τα νεα φωτα του πουντο?
-Εαν αυτα ειναι ολε κι ολες οι καινοτομιες που εχει να επιδειξει τοτε κριμα,, παντως η αισθηση του τιμονιου μονο αρνητικα σχολια αφηνει.
Τα 75 αλογα που βγαζει δεν ειναι λιγα για ενα 1200αρη ,αλλα τα νουμερα αυτα ειναι μονο στα χαρτια.
Ακομα αυτο με πισω φαναρι το εχω δει και εγω.
Η ποιοτητα των υλικων ειναι πολυ μετρια -δεν ειναι τα μονα εχετε μπει σε φιεστα φοκους να δειτε τα πλαστικα του ταμπλο?-αυτο που δεν μου αρεσει ειναι το μετριο φινιρισμα.
-
Σε μενα... εγω το ειδα ως κατι φρεσκο... κατι καινουργιο. Μου αρεσαν, μπορει να ειμαι κακογουστος... δεν ξερω.
-
Αμαν ποια με αυτο το τιμονι... εχετε φαγωθει ολοι σας! Εγω δηλαδη που μπαινω και με μουτρα γιατι δεν με ενοχλησε ποτε??? Μαλλον εσεις πρεπει να αποκτησετε ποιο ευαισθητο χερι
-
Αυτο με το πισω φαναρι παντως πρωτη φορα το ακουω!
-
Αγαπητε jimded... οι ανθρωποι δεν στο πουλανε για λιμουζινα! Εαν θες κατι σε ποιο χλιδη μαλλον πρεπει να κοιταξεις στην νεα Υ... που μαλλον θα ειναι και ακριβοτερη απο το Punto. Τα γουστα πληρωνονται
-
-
Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες φίλε Corsair!Ας μου πει κάποιος ποια ευρωπαική μάρκα προσφέρει περισσότερα από τη Φίατ στα λεφτά της!Αξιολογείστε χώρους,εξοπλισμό,οδική συμπεριφορά,απόδοση κινητήρων στα κυβικά τους,παθητική ασφάλεια,αξιοπιστία στα βασικά μηχανικά μέρη,επάρκεια και κόστος ανταλλακτικών και αυτοκινήτου,όλα σαν συνολο και όχι μεμονωμένα και αφού βγάλετε τα συμπεράσματά σας το ξανασυζητάμε!
Όσο για την αισθητική,όντως την έχουν βαρύνει,όμως φίλε Chemic είναι υποκειμενικό το κριτήριο π.χ.το νέο Punto από τις φωτογραφίες δεν μου αρέσει,άλλοι όμως το βρίσκουν ωραίο!Εγώ με τη σειρά μου λατρεύω το σχήμα του τρίθυρου Stilo,άλλοι το μισούν όπως εγώ το σχήμα του 307!Γνωρίζω ανθρώπους(2!) που δεν τους αρέσει το 206 και όμως μόνο κακόγουστους δεν μπορείς να τους χαρακτηρίσεις!
Η ουσία των πραγμάτων βρίσκεται στην πρώτη παράγραφο των όσων γράφω!Σκεφτείτε το και απαντήστε τεκμηριωμένα και κυρίως μη δογματικά! -
Ο χρήστης alkis_ita έγραψε:
Και κάτι άλλο..δεν έχω δει κανένα Punto που να μην λειτουργούν σωστά ή να ανάβουν όλα μαζι τα πίσω φώτα....Αυτό είναι αστείο βέβαια...
Οι λάμπες των Punto είναι τόσο 'ανθεκτικές' ώστε το αγαπημένο μας χόμπυ όταν βαριόμαστε με κανένα φιλαράκι στο αυτοκίνητο, είναι να στοιχηματίζουμε πόσα από τα στοπ του προπορευόμενου Fiat (ανεξαρτήτως ηλικίας) είναι καμμένα!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Και κάτι άλλο..δεν έχω δει κανένα Punto που να μην λειτουργούν σωστά ή να ανάβουν όλα μαζι τα πίσω φώτα....
Αυτό είναι αστείο βέβαια...
Οι λάμπες των Punto είναι τόσο 'ανθεκτικές' ώστε το αγαπημένο μας χόμπυ όταν βαριόμαστε με κανένα φιλαράκι στο αυτοκίνητο, είναι να στοιχηματίζουμε πόσα από τα στοπ του προπορευόμενου Fiat (ανεξαρτήτως ηλικίας) είναι καμμένα!
Χεχεχε, θες να μας πεις πως τα 206, Polo, Molo και το κακο συναπαντημα δεν εχουν καμενες λαμπες?????
Εγω εχω δει ντουζινες non-fiat αμαξια και σχετικα καινουργια.... τα οποια ειχαν καμενα φωτα... ειτε μπρος ειτε πισω... ααα και αλλα μαλιστα με νερακι μεσα στο φωτιστικο σωμα... ενυδριο.
Που θες να καταληξεις λοιπον?Τελος παντων... παω στον φιλο μου με το Polo του να τον βοηθησω να απαντλησει τα νερα μεσα απο το αμαξι του. Βλεπετε εβρεξε παλι...
-
δε μπορω να καταλαβω γιατι μερικοι γινοντε τοσο επιθετικοι μολις τους πουνε κατι για το αμαξι τους
αυτο με τις καμενες λαμπες το εχω παρατηρησει και σε αλλα ιταλικα
δε ζηταω λιμουζινα αλλα απλα δε μου αρεσει το προχειρο -
Ο χρήστης jimded έγραψε:
δε μπορω να καταλαβω γιατι μερικοι γινοντε τοσο επιθετικοι μολις τους πουνε κατι για το αμαξι τους
αυτο με τις καμενες λαμπες το εχω παρατηρησει και σε αλλα ιταλικα
δε ζηταω λιμουζινα αλλα απλα δε μου αρεσει το προχειροdoh... κανεις δεν γινεται επιθετικος, εκτος και αν επιθεση εννοουμε να βγαζουμε τα απλητα στην φορα και να απανταμε σε αυτα που λεγονται
Τελος παντων, εγω ακομα παντως δεν ανοιγω το στομα μου για τις δηθεν υπερανω μαρκες σε σχεση με τα ποταπα Fabrica Italiano Automobili Torino Aν τυχει και το ανοιξω το στομα μου... τα στοιχεια θα ειναι απο τους ιδιους τους κατοχους τους εδω στο φορουμ.
Τελος παντων, οι μυθοι ειναι για να καταριπτονται
-
να τα βγαλεις για να μαθαινει ο κοσμος
Ανανεωμένο Fiat Punto