-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Πολύ καλήσπερα σας,
Είμαι κ εγώ ένας ευτυχής κάτοχος 147 (αυτή με τα 105 άλογα) κ μόλις πρόσφατα ανακάλυψα το forum κ είπα να στείλω ένα γειά! Επιτέλους μπόρω να γράφω για το μωρό μου όσο θέλω!!! Να ρωτήσω κάτι? Είμαι ο μόνος που έχει τα 105 άλογα? Νοιώθω μειωνεκτικά! Α! Κ κάτι άλλο! Εντάξει μικρο-τριγμούς έχω κ εγώ αλλά αν καμία φορά κάνω ότι σπινιάρω λίγο παραπάνω τότε νομίζω ότι θα ξεκολλήσει όλο το ταμπλό! Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος?Καλως μας ήρθες, Δημήτρη. 105αρα υπάρχει, η του gatony (Αντώνη που είσαι, χάθηκες).
Για τους μικροτριγμούς τα είπατε... , Εδώ μπορείς να γράφεις όσο θέλεις... -
Καλημέρα σε όλους.
Καλωσορίζω και εγώ με τη σειρά μου τα νέα μέλη.Kyan, έχω την εντύπωση ότι το kit της Ti έχει 2300 € μόνο αν παραγγείλεις το αυτοκίνητο με το kit από την αρχή... Για να το βάλεις μετά (όλο ή μέρος του) πάει παραπάνω...
Σκέφτομαι να βάλω στην alfουλα μου φίλτρο Ν&Κ (αυτό που αντικαθιστά το εργοστασιακό). Έχει κανείς άποψη ;;;
-
Ο χρήστης adim έγραψε:
Kyan, έχω την εντύπωση ότι το kit της Ti έχει 2300 € μόνο αν παραγγείλεις το αυτοκίνητο με το kit από την αρχή... Για να το βάλεις μετά (όλο ή μέρος του) πάει παραπάνω...
Όχι Αντώνη, είναι after sales, αλλά σίγουρα δεν περιλαμβάνει τα δέρματα...
-
Καλημερα σε όλους !
Δημήτρη_UK καλώς ήρθες στην παρέα μας, (η οποία βέβαια έχει ατονίσει λίγο... και γι'αυτό φταίμε όλοι μας )Συμφωνώ σε όλα για το ASR, εγώ να πω ότι όσο κινούμε στους απαίσιους δρόμους της Πόλης μας, το θεωρώ απολύτως απαραίτητο ασε που τα λάστιχα μου δεν έχουν τη 'νιότη' που είχαν
Τώρα σε επαρχιακό καλό οδόστρωμα, να έχουν ζεσταθεί και τα λάστιχα, φυσικά και βγαίνει το ASR OFF και ΜΕΤΑ... ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑKyan απ'τι διάβασα σε αλλο post, δεν έχει ξεκαθαρίσει το θέμα ανάρτησης της TI. Διαβάζοντας το ΤΕΣΤ από τους 4Τ, υποστηρίζει ότι η TI είναι πιο σφικτή. Άρα κάτι παίζετε.... Πρέπει όμως να τσεκάρουμε σίγουρα αν
έχει πιο σπορ ανάρτηση από την δική μας...
ADIM μιλάς μόνο για φιλτρο έτσι ;; όχι χοάνι -
Για το TI Pack δεν έχω κάτι νεώτερο, εκτός του ότι ρώτησα το μηχανικό μου και δεν ήξερε. Με την ευκαιρία κατέβασε και μερικά καντήλια για την ταχύτητα και ποιότητα της 'ενημέρωσης' από την Spicar...
Νομίζω πως η μόνη λύση είναι να πάρει κάποιος τηλέφωνο τη Spicar και να ρωτήσει, αν και αμφιβάλλω αν θα πετύχει κάποιον που να ξέρει να απαντήσει σίγουρα.
-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι? Είμαι ο μόνος που έχει τα 105 άλογα? Νοιώθω μειωνεκτικά! Α!Φυσικά και μην νιώθεις μειονεκτικά,κατα τη γνώμη μου το αυτοκίνητο είναι μια χαρά γι'αυτούς που δεν το δουλεύουν >5.500σ.α.λ το μοτέρ(όπου μέχρι εκεί έχει την ίδια περίπου ιπποδύναμη με την 120άρα) σαν την κοπέλα μου. Η ροπή είναι σχεδόν ίδια,σε δυναμομετρήσεις περιοδικών είναι ~ -0,1 με 0,2 kg απ'την 120άρα οπότε....
ASR δεν έχει αυτή με τα 105 και είναι ένας τρόπος να την ξεωρίζεις από την 120,αα και το κόκκινο είναι στις 6.500 ενώ της άλλης στις 7.000105αρα υπάρχει, η του gatony (Αντώνη που είσαι, χάθηκες).
Πράγματι Κώστα ψιλοχάθηκα,ο ήδη περιορισμένος χρόνος αφιερώνεται περισσότερο στο 106sportclub.gr όπου με αφορά και πιο άμεσα u know ....ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον
Όταν βρω λίγο χρόνο θα σας γράψω και την περιπέτεια με πρωταγωνιστές :ένα ραγισμένο κάρτερ....υπομονή λιγάκι
-
ADIM μιλάς μόνο για φιλτρο έτσι ;; όχι χοάνι
Ναι... Μόνο για φίλτρο... Στο κουτί της 'μαμάς'...
Καμία άποψη ;;;;;
-
Σας ευχαριστώ όλους για το θερμό καλωσόρισμα!
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ASR έχεις; Αν όχι (ή αν το απενεργοποιείς) το τρίξιμο του ταμπλό μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι χοροπηδά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου καθώς οι μπροστινοί τροχοί χάνουν και ξαναβρίσκουν βίαια την πρόσφυσή τους (διακεκομμένο σπινάρισμα). Για να το επιβεβαιώσεις δοκίμασε να κάνεις ένα χορταστικό burn-out (βίαιο σπινάρισμα) σε ολισθηρό οδόστρωμα κατά προτίμηση, ώστε οι τροχοί να μην βρίσκουν καθόλου πρόσφυση. Αν έχω δίκιο το ταμπλό δεν πρέπει να κάνει 'κιχ'.Όχι ASR δεν έχω κ δεν νομίζω οτι κ να είχα θα ήταν ποτέ στο ON... 'Εχεις δίκιο στην παρατήρηση σου Kyan, ομώς εξακολούθω να προβληματίζομαι γιατί το φαινόμενο αυτό ειναί καινούριο. Παλίοτερα έτριζε άπλως. Τώρα νομίζω οτί θα μού φύγει το ταμπλό... Δεν είναι δα κ λίγο!
Κ επειδή το μώρο μου το έχω ταλαιπώρισει με πολλά χορταστικά burn-out κάπου εδώ πλησιάζει η ώρα όπου θα πρέπει να του αλλάξω πα-πα. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να βάλω κ πάλι τα firestone της μάνας του, κύριως γιατί ο κολλήτος ψάχνοντας το κάτι παραπάνω έβαλε Michelin Pilot κ αντί να δεί βελτίωση τα πράματα γυρίσαν προς το χειρότερο. Εσείς τι έχετε να πρότεινετε? Τα Exalto είναι καλύτερα? Κάτι σε Pirelli ίσως? Είναι η μοναδίκη εταιρία ελαστικών που θα εμπιστευόμουνα τυφλά.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καλό το ASR αλλά μονο για πολύ γρήγορες κλειστές στροφές, στο ξεκίνημα τις περισσότερες φορές 'κόβει' υπερβολικά, αν ήταν πιο προοδευτικό θα ήταν όλα καλά....
Τώρα αναγκάζομαι να το απενεργοποιώ στο ξεκίνημα και να το ενεργοποιώ στα κλειστά γρήγορα κομμάτια...Γιατί το έχεις στο ΟΝ στα κλειστά κομμάτια; Σε βοηθά να πηγαίνεις πιο γρήγορα; Σαν μπλοκέ ένα πράγμα;
Ερώτηση (μίνι γκάλοπ): ποια η μέγιστη ταχύτητα που 'καταφέρατε' να ενεργοποιήσετε το ASR;
Έχω και άλλα πράγματα να συζητήσουμε για το ASR αλλά βαρίεμαι τώρα να γράφω.Έχω και διάβασμα. Αργότερα ίσως...
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Καλό το ASR αλλά μονο για πολύ γρήγορες κλειστές στροφές, στο ξεκίνημα τις περισσότερες φορές 'κόβει' υπερβολικά, αν ήταν πιο προοδευτικό θα ήταν όλα καλά....
Τώρα αναγκάζομαι να το απενεργοποιώ στο ξεκίνημα και να το ενεργοποιώ στα κλειστά γρήγορα κομμάτια...Γιατί το έχεις στο ΟΝ στα κλειστά κομμάτια; Σε βοηθά να πηγαίνεις πιο γρήγορα; Σαν μπλοκέ ένα πράγμα;
Ακριβώς!
Στα γρήγορα κλειστά κομμάτια είναι τέτοια η ταχύτητα περιστροφής του εσωτερικού τροχού που το ASR ενεργοποιήται πάνω στην ακμή της στροφής, αλλά δεν κόβει ταχύτητα γιατί ο εξωτερικός τροχός κρατά ακόμα την πρόσφυσή του, οπότε η λειτουργία του σε αυτές τις περιπτώσεις σου δίνει την αίσθηση ενός μπλοκέ...
Τώρα συνήθως σε τέτοια κομμάτια (με διαδοχικές στροφές) δεν προλαβαίνεις να κοιτάξεις το ταχύμετρο, αλλά η ταχύτητα ενεργοποίησης του είναι σίγουρα πάνω από 60-70 km/h
Με την κατάλληλη ταχύτητα ενεργοποιήται ακόμα και στις στροφές της ΚατεχάκηΑ! δεν έχω εργοστασιακή ανάρτηση...
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
το αυτοκίνητο είναι μια χαρά γι'αυτούς που δεν το δουλεύουν >5.500σ.α.λ το μοτέρ(όπου μέχρι εκεί έχει την ίδια περίπου ιπποδύναμη με την 120άρα) σαν την κοπέλα μου. Η ροπή είναι σχεδόν ίδια,σε δυναμομετρήσεις περιοδικών είναι ~ -0,1 με 0,2 kg απ'την 120άρα οπότε....Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές, οι διαφορές στην απόδοση - ιπποδύναμη μεταξύ των 147 120 και 105 αρχίζουν από τις 4000 στροφές εκεί που υπάρχει το σκαλοπάτι που έχει η 120άρα στην ροπή και ιπποδύναμη...
Το έχω ξαναπεί οτί η ιπποδύναμη των μοτερ των 120 (ονομαστικών) ίππων πρίν τα standards του Euro 4 -οπότε και φιμώθηκαν- ξεκινούν από 125 άλογα, ενώ δεν είναι λίγα αυτά που έχουν δείξει και 135 άλογα.
Δεν έχω ιδέα για την πραγματική ιπποδύναμη των μοτέρ των 105 ίππων... -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Ερώτηση (μίνι γκάλοπ): ποια η μέγιστη ταχύτητα που 'καταφέρατε' να ενεργοποιήσετε το ASR;Αν εννοείς σχέση στο κιβώτιο με 3η.
εντάξει, σε χιόνι!Πάντως με 'αγωνιστική' αλλαγή 1η-2α σε >6500 σαλ. το ASR ενεργοποιείται στιγμιαία.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πάντως με 'αγωνιστική' αλλαγή 1η-2α σε >6500 σαλ. το ASR ενεργοποιείται στιγμιαία....και δυστυχώς 'κόβει' πολύ το άτιμο...
Ευτυχώς που απενεργοποιήταιΊσως να έχουν σχέση και τα λάστιχα (215/45/17)...
-
Επανέρχομαι στο θέμα του φίλτρου...
Στο site της Κ&Ν (http://www.knfilters.com) βρήκα και το ακόλουθο στα FAQs...- Will I need to make adjustments to my vehicle after I install a K&N filter or intake kit?
On fuel injected vehicles the original equipment manufacturer (OEM) computer and emissions control system will adjust for the increase in air. The OEM computer will adjust immediately if it is reset. Removing the battery cable from the battery for 15 minutes or more should reset it. On some carbureted models you may have to richen the mixture when switching from a paper filter to a K&N air filter or intake kit.
Αν το κάνω, τι συνέπειες μπορεί να έχω στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου, δεδομένο ότι όλα παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία....
Μπορεί η ερώτηση μου να φαίνεται αφελής, αλλά φίλαγε τα ρούχα σου...
-
Ο χρήστης adim έγραψε:
Αν το κάνω, τι συνέπειες μπορεί να έχω στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου, δεδομένο ότι όλα παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία....Απλά θα μηδενιστούν οι ενδείξεις ημερομηνίας/ώρας/μέσης κατανάλωσης κτλ. Δεν υπάρχει πρόβλημα, τα συνεργεία αποσυνδέουν τη μπαταρία πολλές φορές όταν κάνουν δουλειά φανοποιίας για να μην έχουν κανένα ατύχημα με ηλεκτροπληξία από τη μπαταρία.
-
Νεος και εγω στο Forum, γεια σας, και μολις ανακαλυψα το φορθμ για την 147!!! Περιμενω να παραλαβω μια 147Τi 1.6, λογικα μεσα στις επομενες 15 ημερες. Εχει κανεις αποκτησει Τi ωστε να μας μεταφερει τις εντυπωσεις του??!? Αν και το περιμενω, οι αποριες που εχω για την εσωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου δεν ειναι και λιγες...! Κανεις δεν ξερει ακριβως πως ειναι το τιμονι, ακομα και τα καθισματα..!!! Και οταν λεω 'κανεις', εννοω φυσικα την αντιπροσωπεια. Αλλα δειχνουν σε φωτογραφιες, αλλα λενε πως θα εχει.... Και φαινεται λιγακι ψηλοτερο απο τις απλες 147 η μου φαινεται??? Και, απο ολα αυτα που διαβαζω στο forum, αρχιζω να ανησυχω προκαταβολικα για το τι θα μου βγαλει στην πορεια το πανεμορφο καινουργιο μου, και (χαλαλι του, λεω τωρα τουλαχιστον...) αρκετα ακριβουτσικο αυτοκινητο μου! Ειδωμεν...
-
...Και επειδη βλεπω οτι αρκετοι εχουν αποριες σχετικα με το κοστος του Ti pack, οριστε τι ειναι ακριβως: Ti pack 2200 euro, και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (?!?) μαζι πρεπει να επιλεξει ο αγοραστης τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος στο τιμονι (240 euro) και το Comfort kit (200 euro). Το συνολο δηλαδη του Ti pack ειναι 2640 euro...
-
Άντε με το Καλό Αlfistis147, να Την παράλαβεις !!!
Μα καλά !! ποιοί ΑΝΙΔΕΟΙ 'Αντιπρόσωποι' , δεν ξέρουν πως θα είναι η TI σου ;;;;
Συγνώμμη αλλα ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE της ALFA ROMEO δείχνει ακριβώς πως θα είναι η κούκλα σου !!
Το τιμόνι είναι το κλασικό πανέμορφο που έχουν όλες, ΣΥΝ τα χειριστήρια του R/CD, και το αναφέρει με το πακέτο TI, και όχι extra
Και τα καθίσματα είναι τα Σπορ Δερμάτινα. ( Έχω κάτσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου σ'αυτά και είναι Τέλεια) Τα συγκεκριμένα είναι ΜΟΝΟ μαύρα, με κόκκινη ραφή και αρκετά πιο μπακετ από τα απλά δερμάτινα
( εχω εγώ σε κόκκινο).
Τώρα σου φαίνεται πιο ψηλό λόγω του χαμηλου προφίλ ελαστικού 215/45/17 που θα φοραει. (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ !! )
Ποια αντ/πία είναι ;
Ρώτησες και αλλού;ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ 3000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!
-
Φιλε TAGHeuer, ευχαριστω! Αναφορικα με το πως ακριβως θα εινα η Ti μου, ρωτησα και αλλου, και παλι δεν μου ειπαν με ακριβεια. Τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι εξτρα, πιστεψε με, τα πληρωσα! (Αν και, ναι, περιγραφεται στο site αλλα και στο διαφημιστικο φυλλαδιο της, ως κομματι του Ti pack...). Απευθυνομενος τωρα σε ολους τους φιλους που εχουν 147, θα την χαρακτηριζατε ως (ψιλο-χοντρο) προβληματικο αυτοκινητο???
-
Ένα χρόνο τώρα, δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα
Alfa 147 forum