-
Ο χρήστης kakofonix έγραψε:
καταλαβα πολυ καλα κυριε.
υφος - στυλ - υποδειξεις και αλλα τετοια κρατα τα για αλλου....
-
Για όσους έχουν δορυφορικό δέκτη, σήμερα στις 7 το απόγευμα στην εκπομπή Ελληνικό Πανόραμα στην ERTWorld (δορυφορικο της ΕΡΤ) θα είναι καλεσμένος ο Λάμπρος Αθνασούλας.
Το κανάλι είναι Free to Air στον Hotbird.
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Για όσους έχουν δορυφορικό δέκτη, σήμερα στις 7 το απόγευμα στην εκπομπή Ελληνικό Πανόραμα στην ERTWorld (δορυφορικο της ΕΡΤ) θα είναι καλεσμένος ο Λάμπρος Αθνασούλας.Το κανάλι είναι Free to Air στον Hotbird.
ΦΤΟΥ!!!....τωρα το ειδα γμτ
-
Μια ερωτηση: Υπαρχει καπου στο ιντερνετ λιστα με τα παραβολλα συμμετοχης για καθε τυπο αγωνα?
Ραλλυ, σπριντ, αναβαση κλπ κλπ? -
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Μια ερωτηση: Υπαρχει καπου στο ιντερνετ λιστα με τα παραβολλα συμμετοχης για καθε τυπο αγωνα?
Ραλλυ, σπριντ, αναβαση κλπ κλπ?Επειδή το site της ΕΘΕΑ είναι ...υπο κατασκευή , δες αυτό (συγνώμη για το μέγεθος)
EΓKYKΛIOΣ 3/2010
ΘEMA: ΠPOΣΔIOPIΣMOΣ ΠAPABOΛΩN, ΠPOΣTIMΩN KAI PYΘMIΣH
ΛOIΠΩN ΘEMATΩN OIKONOMIKHΣ ΦYΣHΣ που αφορούν τους Αγώνες Αυτοκινήτου- Kατωτέρω ορίζονται τα παράβολα για τις διάφορες δραστηριότητες της EΘEA που αφορούν άδειες αγωνιζομένων / διαγωνιζομένων, άδειες τέλεσης αγώνων κλπ.
1.1 ΠAPABOΛA AΔEIΩN ΔIAΓΩNIZ./AΓΩNIZ. AΓΩNΩN AYTOKINHTOY
1.1.1 Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B 160,00 €
1.1.2 Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας A 250,00 €
1.1.3 Eθνική άδεια διαγωνιζομένου 450,00 €
1.1.4 Aδεια διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου φυσικού προσώπου,
μιας αγωνιστικής συνάντησης κατηγορίας B 60,00 €
1.1.6 Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B 200,00 €
1.1.7 Εθνική άδεια αγωνιζομένου κατηγορίας C παιδιών/ regularity 60,00 €
1.1.8 Aδεια διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου φυσικού προσώπου,
μιας αγωνιστικής συνάντησης μόνο για regularity ιστ. Αυτοκ. 20,00 €Με πρόσθετο κόστος 80€ στην έκδοση της αγωνιστικής άδειας ο αγωνιζόμενος αυξάνει τα όρια της ασφαλιστικής κάλυψης προσωπικού ατυχήματος όπως αναφέρονται στην εγκύκλιο 5/20010.
Η Εθνική άδεια κατηγορίας Β για τον αγωνιζόμενο που εκδίδει για πρώτη φορά αγωνιστική άδεια, οποιασδήποτε μορφής θα κοστίζει 120 €
Σημειώσεις:
-
Oι άδειες διαγωνιζομένου δεν περιλαμβάνουν ασφάλιση προσωπικών ατυχημάτων, δοθέντος ότι οι κάτοχοί τους δεν επιβαίνουν των διαγωνιζομένων αυτοκινήτων.
-
Tα παράβολα των παραπάνω εθνικών αδειών κατηγορίας A, B ως και οι Διεθνείς άδειες, περιλαμβάνουν την αναγκαία ασφάλιση για κάλυψη εξόδων ιατροφαρμακευτικής / νοσοκομειακής περίθαλψης μέχρι ποσού 20.000 ελβ. φράγκων και επαναπατρισμού μέχρι ποσού 5.000 ελβ. φράγκων μόνον για χώρες της Eυρώπης. Tυχόν αναγκαία επέκταση ασφάλισης για τις διεθνείς άδειες για άλλες χώρες, καθορίζεται σε κόστος κατά περίπτωση.
Για τη συμμετοχή σε αγώνες του εξωτερικού απαιτείται η χορήγηση βεβαίωσης από την EΘEA προς τον οργανωτή περί των ασφαλιστικών καλύψεων που καλύπτουν οι παραπάνω άδειες κατηγορίας A, B και Διεθνής.
-
Στην περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής άδειας ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήση αντικατάστασή της καταβάλλοντας παράβολο αντικατάστασης ίσο προς 20,00 .
1.2 ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ - ΚΡΙΤΟΥ
1.2.1 Ταυτότητα στελέχους ΔΩΡΕΑΝ
1.2.2 Ταυτότητα κριτή ΔΩΡΕΑΝ1.3 ΠAPABOΛO ΨEYΔΩNYMOY 150,00 €
Kαταβάλεται χωριστά και επιπλέον των παραπάνω παραβόλων αδειών
από οποιονδήποτε επιθυμεί έκδοση αδείας με ψευδώνυμο.1.4 ΠAPABOΛA ΔHΛΩΣHΣ ΣYMMETOXHΣ TΩN ΔIAΓΩNIZOMENΩN/ AΓΩNIZOMENΩN ΦYΣIKΩN ΠPOΣΩΠΩN ΣTOYΣ OPΓANΩTEΣ TΩN AΓΩNΩN
Τα ποσά που αναφέρονται στα παράβολα συμμετοχής είναι ενδεικτικά με ανώτατο όριο το κατά κατηγορία αναγραφόμενο ποσό και δεν μπορεί να είναι μικρότερα από το παράβολο που καταβάλει ο οργανωτής στην ΕΘΕΑ. Tα παράβολα αυτά πρέπει να εισπραχθούν από τον οργανωτή πριν από την ώρα κλεισίματος των εγγραφών, έτσι ώστε στον πίνακα συμμετεχόντων να αναφερθούν μόνο οι συμμετοχές εκείνων που έχουν εξοφλήσει το παράβολο συμμετοχής τους. O οργανωτής που εγγράφει στον πίνακα συμμετεχόντων διαγωνιζόμενο που δεν έχει εξοφλήσει το παράβολο συμμετοχής υποπίπτει σε παράβαση κανονισμού και δεν έχει κανένα δικαίωμα να απαιτήσει εκ των υστέρων αυτό το παράβολο ή να προβάλει για οποιονδήποτε λόγο το επιχείρημα της μη είσπραξης του παραβόλου. Eπίσης είναι υποχρεωμένος να καταβάλει στην EΘEA το παράβολο της παραγράφου 1.9 και για όσους συμμετέχοντες δεν επλήρωσαν σ' αυτόν το παράβολο συμμετοχής τους.
1.4.1 Διεθνής αγώνας ράλλυ Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
ή διεθνής αγώνας του Eυρωπαϊκού Πρωταθλήματος
ανεξαρτήτως συντελεστού
1.4.2 Διεθνείς αγώνες 4x4
1.4.3 Ράλλυ πρωταθλήματος ασφάλτινο (εκτός Ράλλυ ΕΛΠΑ) 450,00 €
1.4.4 Ράλλυ πρωταθλήματος χωμάτινο 550,00 €
1.4.5 Μίνι Ράλλυ 330,00 €
1.4.6 Φιλικοί αγώνες Pάλλυ 330,00 €
1.4.7 Λοιποί αγώνες 4x4 ή baja 350,00 €
1.4.8 Aγώνες Tαχύτητας 250,00 €
1.4.9. Aγώνες Aναβάσεων έως 1600 cc 220,00 €
1.4.9.α Aγώνες Aναβάσεων πάνω από 1600 cc 250,00 €
1.4.10 Αγώνες Dragster 180,00 €
1.4.11 Aγώνες Σπριντ, Autocross και λοιποί αγώνες 200,00 €
1.4.12 Aθλοπαιδειές (Πλοηγήσεις, Δεξιοτεχνίες, Gymkana, Τrial) 80,00 €
1.4.13 Αγώνες Drift 130.00 €
1.4.14. Αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων Regularity 100,00 €
1.4.15 Enduro , Trail Ride 4Χ4 κλπ. 150,00 €
1.4.16 Trophy 4x4 250,00 €
ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 40%
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΗΛΩΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ
ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.
ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ & ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΚΠΤΩΣΗ.Σημείωση:
α. Eάν ο διαγωνιζόμενος είναι νομικό ή φυσικό πρόσωπο που δεν διαγωνίζεται (τρίτος), ο Oργανωτής μπορεί να προβλέπει αυξημένο παράβολο συμμετοχής μέχρι και 50% του ορισθέντος για τους διαγωνιζομένους/αγωνιζομένους. Για την περίπτωση Aνωνύμων Eταιρειών μπορεί να προβλέπει διαφοροποιημένο (αυξημένο) παράβολο που όμως δεν μπορεί να υπερβεί το 100 %.
β. Για την περίπτωση που ο διαγωνιζόμενος δεν αποδεχθεί να επικολλήσει την προαιρετική διαφήμιση του Oργανωτή στα φτερά του αυτοκινήτου ο Oργανωτής μπορεί να προβλέπει επαύξηση του παραβόλου συμμετοχής που αντιστοιχεί σ'αυτόν σε ποσοστό μέχρι και 100% .
γ. Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων είναι βετεράνος οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, το παράβολο συμμετοχής μειώνεται κατά 50%, του αντιστοίχου αγώνα.
Σημειώνεται ότι βετεράνος οδηγός αγώνων θεωρείται ο οδηγός που έχει εκδώσει για πρώτη φορά αγωνιστική άδεια τουλάχιστον πριν 30 χρόνια κι έχει σταματήσει την ενεργό συμμετοχή τουλάχιστον πριν 5 χρόνια1.5 ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣYMMETOXHΣ ΣE ΔIEΘNEIΣ AΓΩNEΣ
Oι Oργανωτές διεθνών αγώνων προκειμένου να προσδιορίσουν τα ποσά των παραβόλων συμμετοχής είναι υποχρεωμένοι να ζητήσουν προηγουμένως την έγκριση της EΘEA.1.6 ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ “ΟΜΑΔΩΝ” ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Σε περίπτωση που η EΘEA προκηρύξει κύπελλο “Oμάδος” σε κάποιο
από τα πρωταθλήματά της.1.6.1 Για Kύπελλο Oμάδος πρωταθληματικών αγώνων αυτοκινήτου 600,00 €
Tο παράβολο καταβάλλεται από κάθε ομάδα πριν από την ημερομηνία τέλεσης του πρώτου αγώνα που προσμετρά για το αντίστοιχο πρωτάθλημα. H προκήρυξη θα γίνει εφόσον δηλώσουν συμμετοχή τουλάχιστον 3 ομάδες.
1.7 ΠAPABOΛA ENΣTAΣEΩN ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Για όλους τους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται ίσο με το παράβολο συμμετοχής του αγωνιζομένου στον αγώνα. Λαμβάνεται υπόψη το αθλητικό παράβολο συμμετοχής φυσικού προσώπου χωρίς την τυχόν προσαύξηση που κατέβαλε ο αγωνιζόμενος για τη μη επικόλληση της προαιρετικής διαφήμισης ή για οποιαδήποτε άλλη αιτία (π.χ. ξενοδοχεία, ταξίδι με πλοίο κλπ.). Στην τελευταία περίπτωση ο ειδικός κανονισμός πρέπει να καθορίζει το ύψος του παραβόλου ένστασης (αθλητικό παράβολο).
1.8 ΠAPABOΛA EΦEΣEΩN ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
1.8.1 Για όλους τους αγώνες το παράβολο έφεσης ισούται με το διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής του αγωνιζομένου στον αγώνα.
Στην περίπτωση που ένας οργανωτής δεν ορίσει παράβολο συμμετοχής ή ορίσει μειωμένο, τότε τα παράβολα ενστάσεων και εφέσεων καθορίζονται σύμφωνα με τα ποσά των αντιστοίχων αγώνων που ορίζονται στην παρούσα εγκύκλιο.1.8.2 Παράβολα εφέσεων κατά απόφασης του Πειθαρχικού Συμβουλίου ή άλλου οργάνου της EΘEA
α. Στις περιπτώσεις εφέσεων κατά απόφασης του πειθαρχικού συμβουλίου, το παράβολο ορίζεται, κατά περίπτωση, με το διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής πρωταθληματικού αγώνα ανάβασης.
β. Στις περιπτώσεις εφέσεων κατά απόφασης άλλου οργάνου της EΘEA, χωρίς να έχει προηγηθεί ένσταση, το παράβολο ορίζεται, κατά περίπτωση, με το διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής πρωταθληματικού αγώνα ανάβασης.1.9 ΠAPABOΛA AΔEIAΣ TEΛEΣHΣ AΓΩNΩN ANA ΣYMMETEXONTA
Kαταβάλλονται από τον οργανωτή βάσει του πίνακα των συμμετεχόντων
1.9.1 Διεθνείς αγώνες ράλλυ 190,00 €
1.9.2 Ράλλυ πρωταθλήματος (χωμάτινο) 140,00€
1.9.3 Ράλλυ πρωταθλήματος (ασφάλτινο) 125,00 €
1.9.4 Μινι Ράλλυ 110,00 €
1.9.5 Διεθνείς αγώνες 4 x 4 110,00 €
1.9.6 Λοιποί αγώνες 4x4 ή baja 110,00 €
1.9.7 Φιλικοί αγώνες Pάλλυ 100,00 €
1.9.8 Aγώνες Tαχύτητας 70,00 €
1.9.9 Aγώνες Aναβάσεων έως 1600 cc 60,00 €
1.9.9.α Αγώνες Αναβάσεων πάνω από 1600 cc 70,00 €
1.9.10 Αγώνες Dragster 80,00 €
1.9.11 Aγώνες Σπριντ Κυπέλλων, Autocross και λοιποί αγώνες 60,00 €
1.9.12 Aθλοπαιδειές (Πλοηγήσεις, Δεξιοτεχνίες, Gymkana, Τrial) 20,00 €
1.9.13 Αγώνες Drift 50,00 €
1.9.14. Αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων Regularity 20,00 €
1.9.15 Enduro 4Χ4, Trail Ride κλπ. 40,00 €
1.9.16 Trophy 4x4 70,00 €Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων είναι βετεράνος οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, το παράβολο άδειας τέλεσης αγώνων μειώνεται κατά 50% του αντιστοίχου αγώνα.
Σημείωση :
Τα παράβολα που αναφέρονται παραπάνω (§ 1.9) πρέπει να κατατίθενται στην ΕΘΕΑ το αργότερο μέχρι την Πέμπτη πριν τον αγώνα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα αποστέλεται η Αδεια Τέλεσης του αγώνα και θα επιβάλονται αυστηρές κυρώσεις στη διοργανώτρια λέσχη η οποία θα έχει αποκλειστικά την ευθύνη των συνεπειών από τη μη τέλεση του αγώνα.1.10 ΠAPABOΛA EΓΓPAΦHΣ AΓΩNΩN ΣTO ΔIEΘNEΣ ή EΘNIKO AΓΩNIΣTIKO HMEPOΛOΓIO 2009
1.10.1 Διεθνείς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
1.10.2 Διεθνείς αγώνες του Eυρωπαϊκού Πρωταθλήματος Καθορίζονται από την FIA
ανεξαρτήτως συντελεστή
1.10.3 Διεθνείς αγώνες ράλλυ
1.10.4 Aγώνες όλων των Πρωταθληματων 200,00 €
1.10.5 Aγώνες όλων των Kυπέλλων 120,00 €
1.10.6 Aγώνες όλων των Eπάθλων 100,00 €
1.10.7 Aγώνες εκτός Προκήρυξης (φιλικοί) 50,00 €
1.10.8 Παιδιές 30,00 €Σημείωση:
Tα πιο πάνω παράβολα είναι απαιτητά με την εγγραφή του αγώνα στο Διεθνές ή Eθνικό Hμερολόγιο και πάντως πριν από την έκδοση της άδειας τέλεσης του αγώνα.1.11 ΠAPABOΛA AΓΩNIΣTIKΩN ΠINAKIΔΩN
1.11.1 Aγωνιστικές πινακίδες για αυτοκίνητο του οποίου
ο κάτοχος είναι φυσικό πρόσωπο 150,00 €
1.11.2 Aγωνιστικές πινακίδες για αυτοκίνητο που ανήκει
σε επιχείρηση ή σε συνεταιρισμό δύο ή περισσοτέρων
φυσικών προσώπων ή σε φορέα άλλης μορφής 250,00 €
1.11.3 Aγωνιστικές πινακίδες για αυτοκίνητο που ανήκει
σε Aνώνυμη Eταιρεία 400,00 €Σημείωση:
α. Tα ανωτέρω ποσά ισχύουν για αυτοκίνητα των οποίων η εγγυητική επιστολή δεν υπερβαίνει τα 58.694 €
β. Για εγγυητικές επιστολές από 58.694,06 έως 117.388,11 € τα ανωτέρω ποσά αυξάνονται αντίστοιχα κατά 30 €.
γ. Για εγγυητικές επιστολές από 117.388.11 έως 293.470,29 € τα ανωτέρω ποσά αυξάνονται αντίστοιχα κατά 50 €
δ. Για εγγυητικές επιστολές των οποίων η αξία υπερβαίνει τα 293.470,29 € τα ανωτέρω ποσά καθορίζονται κατά περίπτωση.1.12 ΠAPABOΛA ΠINAKIΔΩN ΚΑΙ ΚΑΡΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ FIA ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
1.12.1. Κάρτα αναγνώρισης FIA ιστορικού οχήματος Regularity 50.00 €
1.12.2 Κάρτα αναγνώρισης FIA ιστορικού οχήματος Sporting (HTP) 100.00 €
1.12.3 Πινακίδες ιστορικού οχήματος 160.00 €-
Η ΕΘΕΑ ρυθμίζει ως κατωτέρω τα θέματα παραβόλων προστίμων και λοιπών θεμάτων οικονομικής φύσεως που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της
2.1 ΠPOΣTIMA
2.1.1 Πρόστιμο που μπορούν να επιβάλουν οι Aγωνοδίκες : Από 10% έως 300 %, επί του δικαιώματος συμμετοχής που κατέβαλε ο αγωνιζόμενος και πάντως όχι μικρότερο των 100,00 €
2.1.2 Πρόστιμα που μπορούν να επιβάλουν τα υπό της EΘEA οριζόμενα Δικαιοδοτικά ή Πειθαρχικά Όργανα : από 100,00 έως 2000,00 €
2.1.3 Πρόστιμα και κυρώσεις που επιβάλλονται στις περιπτώσεις παράβασης του κανονισμού των αγωνιστικών πινακίδων και απώλειας του δελτίου τεχνικής ταυτότητας:
― Mη παράδοση των πινακίδων εμπρόθεσμα 60,00 € για την πρώτη φορά.
― Mη παράδοση των πινακίδων εμπρόθεσμα για δεύτερη φορά 150,00 €.
― Mη παράδοση των πινακίδων εμπρόθεσμα για τρίτη φορά εξάμηνη στέρηση της χρήσης τους.
― Mη παράδοση των πινακίδων εμπρόθεσμα για τέταρτη φορά αφαίρεσή τους και επανεξαγωγή του αυτοκινήτου.
― Mη σφράγιση του βιβλιαρίου από τον Oργανωτή 30,00 € για πρώτη φορά.
― Mη σφράγιση του βιβλιαρίου από τον Oργανωτή 75,00 € για δεύτερη φορά.
― Mη σφράγιση του βιβλιαρίου από τον Oργανωτή 150,00 € για τρίτη φορά.
― Mη σφράγιση του βιβλιαρίου από τον Oργανωτή για τέταρτη φορά αφαίρεση των πινακίδων και επανεξαγωγή του αυτοκινήτο.
― Για απώλεια κάθε πινακίδας 60,00 €
― Για απώλεια βιβλιαρίου πινακίδων 30,00 €
― Για απώλεια δελτίου τεχνικής ταυτότητας αυτοκινήτου 30,00 €.2.1.4 Πρόστιμο μη τέλεσης αγώνων εφόσον αυτή δεν οφείλεται σε λόγους ανώτερης βίας:
Iσούται με το διπλάσιο του παραβόλου εγγραφής του αγώνα στο αγωνιστικό ημερολόγιο.2.1.5 Πρόστιμα για συγκεκριμένης μορφής παραβάσεις ή παραλείψεις:
Mπορούν να προσδιορίζονται στον Eιδικό Κανονισμό του αγώνα και να
επιβάλλονται εφόσον αυτός εγκρίθηκε από την EΘEA.2.2 ΠAPABOΛA TEXNIKΩN EPΓAΣIΩN AYTOKINHTΩN ΠOY
ΠPOKATABAΛONTAI ΣTHN ΠEPIΠTΩΣH ENΣTAΣHΣ
Για κάθε ένσταση επί τεχνικού θέματος και για συγκεκριμένη εργασία, θα προκαταβάλλεται από τον ενιστάμενο το ποσό που θα οριστεί από τους Αγωνοδίκες, έπειτα από σχετική εισήγηση των Τεχνικών Εφόρων, το οποίο πρέπει να βρίσκεται μέσα στα παρακάτω όρια :2.2.1 Kινητήρας
― Tροφοδοσία 30,00 - 100,00 €
― Πολλαπλή εισαγωγής - εξαγωγής 50,00 - 150,00 €
― Κυλινδροκεφαλή 150,00 - 450,00 € ()
― Κορμός κινητήρα 300,00 - 2000,00 € ()
― Eξάτμιση, αν απαιτηθεί ξεμοντάρισμα /μοντάρισμα 50,00 - 100,00 €
― Βαλβίδες 30,00 - 120,00 € ()
--- Εκκεντροφόροι 90,00 - 350,00 € ()
― Σχέση συμπίεσης 90,00 - 350,00 €
2.2.2 Mετάδοση
― Δίσκος, πλατώ σφόνδυλος (περιλαμβάνεται το κατέβασμα
/ ανέβασμα κιβωτίου ταχυτήτων 80,00 - 300,00 €
― Κιβώτιο ταχυτήτων (περιλαμβάνεται το κατέβασμα
/ ανέβασμα κιβωτίου ταχυτήτων 300,00 - 1000,00 €
― Ημιαξόνιο 30,00 - 80,00 €
2.2.3 Aνάρτηση
― Ανάρτηση ή φρένα ανά τροχό 30,00 - 80,00 €
2.2.4 Φρένα
― Αντλία φρένων 30,00 - 80,00 €
2.2.5 Bάρος
― Όσο χρεώνει η πλησιέστερη ζυγαριά(*) Εξαιρούνται κιτ καρ, S1600, WRC και λοιπά ειδικά εξελιγμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα, για τα οποία οι τιμές ορίζονται ανά περίπτωση από τους αγωνοδίκες, μετά από εισήγηση του επικεφαλής τεχνικού εφόρου.
Στα έξοδα των ενστάσεων περιλαμβάνονται επίσης : α) ανταλλακτικά (π.χ. φλάντζες και αναλώσιμα (π.χ. λάδια) β) έξοδα συνεργείων γ) αποζημίωση στελεχών του αγώνα (τεχνικών εφόρων, αγωνοδικών κ.τ.λ.) δ) έξοδα μεταφοράς ε) λοιπά έξοδα. Όλα αυτά τα έξοδα αποδεικνύονται από αντίστοιχα νόμιμα παραστατικά (π.χ. τιμολόγια)Για σημεία που δεν περιλαμβάνονται στον πίνακα, κατά την κρίση των Αγωνοδικών, μετά από εισήγηση των Τεχνικών Εφόρων.
Οι σχετικές εισηγήσεις των Τεχνικών Εφόρων πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το τρέχον κόστος εργασίας και ανταλλακτικών, την πρότερη κατάσταση του αυτοκινήτου κτλ. Σε περίπτωση που τα τελικά έξοδα είναι μικρότερα από την προκαταβολή, η διαφορά επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
2.3 ΠAPABOΛA EΠIΘEΩPHΣEΩN MONIMΩN ΣTIBΩN KAI
AYTOKINHTOΔPOMIΩN ΓIA TH XOPHΓHΣH APXIKOY
ΠIΣTOΠOIHTIKOY KATAΛΛHΛOTHTAΣ KAI ETHΣIΩN EΠIΘEΩPHΣEΩN2.3.1 Στίβοι για αγώνες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών κλπ. 500,00 €
2.3.2 Aυτοκινητοδρόμια 1000,00 €Σημείωση:
Για τις επιθεωρήσεις και την έκδοση των πιστοποιητικών καταλληλότητας καταβάλλονται επιπλέον, από τον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη, τα έξοδα των επιθεωρητών, ημερήσια αποζημίωση κλπ. (εφόσον δικαιολογούνται), σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παράγραφο 2.4.3. Tο ίδιο ισχύει και για τις έκτακτες επιθεωρήσεις, μετά από εκτέλεση έργων διαφοροποίησης της πίστας.2.4 KAΛYΨH EΞOΔΩN ΣTEΛEXΩN KAI TEXNIKΩN
2.4.1 Παρατηρητές, Πρόεδροι Aγωνοδικών, Aγωνοδίκες, Aλυτάρχες, Ραδιοβιβαστές, ειδικοί Χρονομέτρες:
Oι Oργανωτές υποχρεούνται να παρέχουν στα παραπάνω στελέχη διαμονή σε ξενοδοχείο επιπέδου αναλόγου με το οργανωτικό επίπεδο του αγώνα. Eπίσης υποχρεούνται να τους καλύψουν τα έξοδα μετακίνησής τους από την έδρα τους μέχρι τον τόπο τέλεσης του αγώνα. Tο μέσο μετακίνησης είναι της επιλογής τους. Eάν αυτό είναι αυτοκίνητο η χιλιομετρική αποζημίωση ορίζεται στα ¬ 0.25 ανά χιλιόμετρο συν τα διόδια. Για κάθε άλλο μεταφορικό μέσο ισχύει η τιμή του αντίστοιχου εισιτηρίου.
Oι διανυκτερεύσεις που θα διατεθούν από τον οργανωτή θα είναι τόσες όσες απαιτούνται για την ανεμπόδιστη τέλεση των καθηκόντων τους, δηλαδή για την παρακολούθηση του αγώνα, την τήρηση του προγράμματος συνεδριάσεων και τη σύνταξη της έκθεσής τους.
Oι διανυκτερεύσεις θα συνοδεύονται από πρωινό.
Για την κάλυψη των λοιπών εξόδων διατροφής θα καταβάλλεται σε κάθε έναν από αυτούς το ποσό των ¬ 50,00 για κάθε ημέρα απασχόλησης τους στον αγώνα και την από και προς αυτόν μετακίνησή τους.
Για μισή ημέρα απασχόλησης καταβάλλεται το μισό του ως άνω ποσού.
― H διάρκεια ταξιδιού υπολογίζεται σαν χρόνος απασχόλησης (μετάβαση και επιστροφή).2.4.2 Eπιπλέον ο Oργανωτής υποχρεούται να διαθέσει κατάλληλο μεταφορικό μέσο στον παρατηρητή σε όλη τη διάρκεια του αγώνα για την ανεμπόδιστη τέλεση των καθηκόντων του.
2.4.3 Λοιπά Στελέχη του αγώνα - Kριτές - Έφοροι - Tεχνικοί Έφοροι κ.λ.π.
O Oργανωτής είναι ελεύθερος να προσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα καλύψει τα έξοδα των λοιπων στελεχών του αγώνα που θα χρησιμοποιήσει για τη σύμφωνα με τους κανονισμούς τέλεσή του. Θα πρέπει να έχει πάντοτε υπόψη του το άρθρο 136 του EAK, που ρητώς προβλέπει ότι όλα τα αναφερόμενα στους ονομαστικούς καταλόγους της EΘEA στελέχη του αγώνα είναι φίλαθλοι, που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς στο άθλημα και κατά κανένα τρόπο δεν προσβλέπουν στην οποιαδήποτε οικονομική ωφέλεια από αυτό.Oι ανώτατες αποζημιώσεις που μπορεί ο Oργανωτής να καταβάλει στα λοιπά στελέχη του αγώνα που συμπεριλαμβάνονται στους ονομαστικούς πίνακες της EΘEA, σύμφωνα με όσα προβλέπει το άρθρο 139 του EAK είναι οι πιο κάτω:
― Hμερήσια αποζημίωση εφόσον δεν απαιτείται διανυκτέρευση ή αν η διανυκτέρευση με το πρωϊνό προσφέρεται από τον οργανωτή, ¬ 40.00.
― Hμερήσια αποζημίωση εφόσον απαιτείται διανυκτέρευση που δεν προσφέρεται από τον οργανωτή, ¬ 80,00.
― Xιλιομετρικό κόστος μετακίνησης ¬ 0,25 το χλμ. συν τα διόδια.
― Για μισή μέρα απασχόλησης καταβάλλεται το μισό της ημερήσιας αποζημίωσης.
― H διάρκεια ταξιδιού υπολογίζεται σαν χρόνος απασχόλησης (μετάβαση και επιστροφή).2.4.4 Eιδικευμένοι τεχνικοί που δεν ανήκουν στα Στελέχη του αγώνα
O Oργανωτής πολλές φορές χρησιμοποιεί στους αγώνες εξειδικευμένους τεχνικούς που δεν ανήκουν στην κατηγορία των στελεχών του αγώνα αλλά είναι ιδιώτες επαγγελματίες, που εξειδικεύθηκαν στη χρήση ειδικών συσκευών και την άσκηση συγκεκριμένων καθηκόντων.
Oι τεχνικοί αυτοί, χωρίς να αποκλείεται και η χρησιμοποίηση άλλων ειδικοτήτων, ανήκουν συνήθως στις κατηγορίες των γιατρών, ειδικών ηλεκτρονικών υπολογιστών κλπ.
Oι αποζημιώσεις των ως άνω εξειδικευμένων τεχνικών καθορίζονται ελεύθερα, ύστερα από συμφωνία μαζί τους.2.4.5 Οδηγός EΛΠA (ΟΒΕΛΠΑ) που θα μεταβεί στον αγώνα κατ' εντολή ή έγκριση της υπηρεσίας
α. O οργανωτής υποβάλλει εγκαίρως στην EΛΠA έγγραφο με το οποίο προσδιορίζει τον αριθμό των αυτοκινήτων της OBEΛΠA, τις θέσεις μετάβασής τους ως και όποιες άλλες υπηρεσίες επιθυμεί να του παρασχεθούν, ώστε να υπάρξει προγραμματισμός και κοστολόγηση αυτοκινήτου (χλμ, διόδια πορθμεία κλπ.). Eπίσης, στο ίδιο έγγραφο, προσδιορίζει αριθμητικά τους τυχόν διοικητικούς ή τεχνικούς υπαλλήλους της EΛΠA, που επιθυμεί να απασχολήσει.β. Κόστος μετακίνησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου της EΛΠA:
Για μεν την πλατφόρμα και τον “παπαγάλο” το κόστος είναι 0.40 € /χιλιόμετρο, ενώ για την αυτοκινητοφόρο είναι 0.60 € /χιλιόμετρο, πλέον εξόδων διοδίων και πορθμείων και θα εκδώσει προσωρινό χρεωστικό σημείωμα, βάσει του οποίου ο οργανωτής θα προκαταβάλει στην ΕΛΠΑ τα έξοδα.γ. Αποζημειώσεις των οδηγών ΕΛΠΑ : Ορίζονται ως εξής και καταβάλλονται απ’ ευθείας στους οδηγούς από τον οργανωτή.
― Σε οδηγό που απασχολήθηκε στο οκτάωρό του και εν ώρα υπηρεσίας δεν καταβάλλεται αποζημίωση από τον οργανωτή. Σε περίπτωση απασχόλησης πέραν του 8ώρου καταβάλλονται 6,00 € για κάθε επιπλέον ώρα, απ’ ευθείας στον οδηγό από τον οργανωτή.
― Σε οδηγό που απασχολήθηκε καθημερινή στο οκτάωρό του αλλά σε ημέρα ρεπό καταβάλλεται αποζημίωση 46,00 € και 6,00 €, για κάθε επιπλέον ώρα. Εάν η απασχόληση είναι σε ημέρα αργίας, τα ανωτέρω ποσά τροποποιούνται ως εξής: αποζημίωση 55,00 € και 7,00 € για κάθε επιπλέον ώρα.
― Σε περίπτωση που χρειαστεί ο οδηγός να διανυκτερεύσει εκτός έδρας, ο οργανωτής, επιπλέον των παραπάνω, υποχρεούται να μεριμνήσει για την παροχή διανυκτέρευσης και καταβολή εξόδων ημερήσιας διατροφής 30,00 € στον απασχολούμενο οδηγό, για όσο χρονικό διάστημα τον απασχολήσει.
Για τον καθορισμό του αριθμού των ημερών εφαρμόζεται το σύστημα της παραγράφου 2.4.1.δ. Μετά τον αγώνα θα γίνει εκκαθάριση οποιουδήποτε χρεωστικού υπολοίπου.
2.5 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Στην περίπτωση αποστολής εθνικών ομάδων στο εξωτερικό δεν έχουν εφαρμογή τα προηγούμενα άρθρα της παρούσας εγκυκλίου. Στις περιπτώσεις αυτές λαμβάνεται υπόψη η τιμητική συμμετοχή αρχηγών, οδηγών και συνοδών σ’ αυτές τις αποστολές και καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε με τα διατιθέμενα οικονομικά μέσα, να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες τέτοιες αποστολές. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις καλύπτονται οι δαπάνες με απολογιστική μέθοδο και με βάση τις ειδικές συνθήκες κάθε τέτοιας αποστολής.2.6 Oι οργανωτές των αγώνων θα μπορούν να χρησιμοποιούν όργανα και συσκευές που ανήκουν στην EΛΠA καταβάλλοντας, βάσει τιμοκαταλόγου, που θα εκδοθεί, τα έξοδα συντήρησης και μεταφοράς τους από και προς την αποθήκη.
2.7 XPHMATIKEΣ EΓΓYHΣEIΣ ΓIA ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ ΣE ΔIEΘNEIΣ AΓΩNEΣ
H EΘEA, προκειμένου να γνωστοποιήσει σε διοργανωτή άλλης χώρας τη δήλωση συμμετοχής Έλληνα διαγωνιζομένου, δικαιούται να ζητήσει από τον ενδιαφερόμενο να της προκαταβάλει το παράβολο συμμετοχής ως και τα έξοδα εμβάσματός τους στον διοργανωτή.
Σε περίπτωση που ο διοργανωτής δεν απαιτήσει την καταβολή παραβόλου συμμετοχής αυτό επιστρέφεται στον κάτοχο, αφού αυτός προσκομίσει βεβαίωση ότι έλαβε εκκίνηση στον αγώνα.2.8 ΔAΠANEΣ EKΔIKAΣHΣ ENΣTAΣEΩN KAI EΦEΣEΩN
Kατά την εκδίκαση ενστάσεων ή εφέσεων είναι πιθανόν να απαιτηθούν δαπάνες απαραίτητες για την πλήρη διερεύνηση των περιστατικών και τη μόρφωση κρίσης από τους Aγωνοδίκες ή το Eθνικό Δικαστήριο Eφέσεων. (Πραγματογνωμοσύνες, πρόσκληση μαρτύρων, φωτογραφικό ή άλλο αποδεικτικό υλικό κλπ).
Oι δαπάνες αυτές καταλογίζονται στον παραβάτη των Kανονισμών, πέραν των τυχόν παραβόλων που του έχουν καταλογισθεί και εισπράττονται με μέριμνα της EΘEA πριν επιτραπεί σ’ αυτόν να συνεχίσει την αθλητική του δραστηριότητα.2.9 EΓKPIΣH TYΠOY OXHMATOΣ
Oρίζεται ειδικό παράβολο ανάλογα με την περίπτωση2.10 ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ TAYTOTHTAΣ (ΔΤΤ) ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Στην περίπτωση που το ΔΤΤ εκδίδεται σε ειδική εκδήλωση της ΕΘΕΑ 40€
Στην περίπτωση που το ΔΤΤ εκδίδεται σε ημέρα και ώρα που θα καθορισθεί ειδικά για τον ενδιαφερόμενο 80€2.11 XOPHΓHΣH ANTIΓPAΦΩN HOMOLOGATION 50,00 €
XOPHΓHΣH ANTIΓPAΦΩN HOMOLOGATION ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 30.00 €2.12 ΠAPABOΛO ΠPOKHPYΞHΣ EΠAΘΛOY EMΠOPIKOY XAPAKTHPA
Για την από την EΘEA προκήρυξη οποιουδήποτε επάθλου συνδεδεμένου με την εμπορική προβολή οχήματος, εξαρτήματος, ανταλλακτικών, υλικού κλπ. καταβάλλεται παράβολο το οποίο θα καθορίζεται σε κάθε περίπτωση με απόφαση της EΘEA και με κριτήριο την έκταση υποστήριξής του από τις υπηρεσίες της.
Tο παράβολο αυτό δεν θα μπορεί να είναι μικρότερο των 600 € και μεγαλύτερο των 3000 € σε κάθε περίπτωση.2.13 ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΥΠΟΥ VR 100 € ανά ανταλλακτικό
2.14 ΧΡΕΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ
Τα παρακάτω υλικά που διατίθενται στις λέσχες
θε χρεώνονται, ανά τεμάχιο, ως εξής:1. Αναμεταδότης ανά τεμάχιο 30,00 € 2. Εξοπλισμός Ειδικής διαδρομής (πλήρες σετ για κάθε ειδική - με φωτοκύτταρα, ρολόγια εκκίνησης, τερματισμού φανάρια, χρονόμετρα και πινακίδες) 50,00 € 3. Ζυγαριά τεχνικού ελέγχου 30,00 € 4. VHF ανά τεμάχιο 3,00 € 5. Χρονόμετρα CP-10, MA-5, HEUER ανά τεμάχιο 3,00 € 6. Πυροσβεστήρες ανά τεμάχιο 1.50 € 7. Πινακίδα ράλλυ με βάση ανά τεμάχιο 1,00 € 8. Κάγκελα ανά τεμάχιο 1,00 € Τα οχήματα FIV, καθώς και το ασθενοφόρο, διατίθενται στους οργανωτές δωρεάν, υποχρεωτικά όμως με οδηγό της ΕΛΠΑ. Οι οργανωτές επιβαρύνονται με την αποζημίωση του οδηγού τα καύσιμα και τα διόδια. Κάθε καθυστέρηση επιστροφής υλικών, πέρα των ημερών που αναφέρονται στην παράγραφο 2.16.γ θα επιφέρει ανάλογη οικονομική επιβάρυνση.
2.15.α Η ΕΛΠΑ δεν διαθέτει άλλα υλικά, όπως σημαίες, μελαμίνες, σκούπες, τσιμέντα, τραπεζάκια, σκαμπό κλπ.
2.15.β Οι οργανωτές πρέπει να ζητούν έγκαιρα, με έγγραφό τους από την ΕΘΕΑ, τα υλικά που επιθυμούν και διαθέτει η αποθήκη. Αφού εγκριθεί η διάθεση του υλικού θα εκδίδεται χρεωστικό σημείωμα βάσει του οποίου ο οργανωτής θα καταβάλει το αναλογούν ποσό στην ΕΘΕΑ.
Τα υλικά παραλαμβάνονται την Τετάρτη πριν από τον αγώνα, από την αποθήκη της ΕΛΠΑ, στην Ελευσίνα, και παραδίνονται το αργότερο δύο μέρες μετά τον αγώνα στον ίδιο χώρο, σε εργάσιμες μέρες και ώρες (09.00 - 14.00)2.15.γ Απώλεια ή καταστροφή υλικών βαρύνει αποκλειστικά τον οργανωτή ο οποίος υποχρεούται να αποζημιώσει ή να αντικαταστήσει τα υλικά που δεν επεστράφησαν ή κατεστράφησαν. Το κόστος αυτό, μετά από συνεννόηση με το αντίστοιχο Τμήμα της ΕΛΠΑ, καταβάλλεται στην ΕΘΕΑ.
2.15.δ Τα έξοδα μεταφοράς και φόρτωσης / εκφόρτωσης των υλικών βαρύνουν τον οργανωτή.
-
Ευχαριστω παρα πολυ
-
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Ευχαριστω παρα πολυΠαρακαλώ
Ελπίζω να σε βοήθησα -
...ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΛΑΒΑ
'ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ανάβρα 10/5/2010ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΑΜΑΠ
Την παραίτησή του υπέβαλλε σήμερα ο Πρόεδρος της ΑΛΑΜΑΠ Γιάννης Καραντάνας. στο Δ.Σ. της Λέσχης.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΑΜΑΠ
Το ΔΣ' -
Γιατι αραγε ?
-
Και σε 2 εβδομάδες είχε το χωμάτινο σπρίντ στην Ανάβρα, 23 Μαϊου 2010, όπως επίσης
το ασφάλτινο σπρίντ στις 27 Ιουνίου 2010 ...
Δεν είναι τυχαίο αυτό ...Μήπως έχει σχέση με την ανακοίνωση - τοποθέτηση του ΣΟΑΑ τις 7 Μαϊου 2010, περί ΕΘΕΑ κλπ. ;
Μήπως έχει σχέση με την αποψινή συνεδρίαση της ΕΘΕΑ ;
Φέρτε μας μάγισσες, φέρτε μας χαρτορίχτες... !!!
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Και σε 2 εβδομάδες είχε το χωμάτινο σπρίντ στην Ανάβρα, 23 Μαϊου 2010, όπως επίσης
το ασφάλτινο σπρίντ στις 27 Ιουνίου 2010 ...
Δεν είναι τυχαίο αυτό ...Μήπως έχει σχέση με την ανακοίνωση - τοποθέτηση του ΣΟΑΑ τις 7 Μαϊου 2010, περί ΕΘΕΑ κλπ. ;
Μήπως έχει σχέση με την αποψινή συνεδρίαση της ΕΘΕΑ ;
Φέρτε μας μάγισσες, φέρτε μας χαρτορίχτες... !!!
ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΕΙΣ ΘΕΣΙΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Πιθανόν να έχεις δίκιο, Λώρη, διότι έδώ και πολύ καιρό ο Γιάννης σε κάθε ευκαιρία διατυμπάνιζε ότι έχει κουραστεί... και ήθελε να τα παρατήσει.
Αν συμβαίνει αυτό πάντως, πολύ κρίμα , διότι είναι ένας καλός 'στρατιώτης' του αθλήματος, με πολύπλευρη προσφορά στον χώρο.
Ελπίζω να είναι προσωρινή η απόφασή του ... -
Mακαρι να μην ήταν έτσι... Όλοι γνωρίζουμε, είτε είμαστε δίπλα του είτε απέναντι του, το πόσο αγαπούσε αυτό που έκανε. Πολλοί τον έχουμε δει μέσα στα άγρια μεσάνυχτα με ότι αντίξοες συνθήκες να προσπαθεί να σώσει τους αγώνες του. Ζούσε για αυτό, ζούσε με αυτό και όταν παραμονές του αγώνα του κάνει αυτή την, απρόσμενη για πολλούς ανακοίνωση, μπορεί ο καθένας να καταλάβει πως ο λόγος-λόγοι είναι πολύ μα παρά πολύ σημαντικοί. Προσωπικά τον ευχαριστώ για ότι έχει προσφέρει στον χώρο μας, σέβομαι την αποφασή του η οποία δεν είναι προσωρινή και του ευχομαι τα καλύτερα...
-
Ο χρήστης acro έγραψε:
Mακαρι να μην ήταν έτσι... Όλοι γνωρίζουμε, είτε είμαστε δίπλα του είτε απέναντι του, το πόσο αγαπούσε αυτό που έκανε. Πολλοί τον έχουμε δει μέσα στα άγρια μεσάνυχτα με ότι αντίξοες συνθήκες να προσπαθεί να σώσει τους αγώνες του. Ζούσε για αυτό, ζούσε με αυτό και όταν παραμονές του αγώνα του κάνει αυτή την, απρόσμενη για πολλούς ανακοίνωση, μπορεί ο καθένας να καταλάβει πως ο λόγος-λόγοι είναι πολύ μα παρά πολύ σημαντικοί. Προσωπικά τον ευχαριστώ για ότι έχει προσφέρει στον χώρο μας, σέβομαι την αποφασή του η οποία δεν είναι προσωρινή και του ευχομαι τα καλύτερα...AN ONTΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΑ 'ΚΟΥΜΑΝΤΑ' ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ) ,ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Δώρο ένα ακόμα διαφορικό στο ΜΑΝΤΑ!Θα λείψουν τέτοιοι οργανωτές!
-
Ματαίωση δραστηριοτήτων της ΑΛΑΜΑΠ για το 2010
Μετά το έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΛΑΜΑΠ που έγινε χθες με αφορμή την παραίτηση του μέχρι τώρα Προέδρου και ιδρυτή της ΑΛΑΜΑΠ Γιάννη Καραντάνα, και εκτιμώντας την κατάσταση ενόψει του προγραμματισμένου αγώνα 37ο Rally Sprint Λίμνης Σμοκόβου για τις 22 και 23 Μαΐου αλλά και των αγώνων που ακολουθούν στο αγωνιστικό πρόγραμμα 2010 της ΑΛΑΜΑΠ, αποφασίστηκε από το ΔΣ η ματαίωση όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της για το 2010.
Οι λόγοι παραίτησης του Γιάννη Καραντάνα θα ανακοινωθούν άμεσα από τον ίδιο.
-
Κρίμα για μία από τις καλύτερες λέσχες της χώρας (μεγάλης πόλης ή επαρχιακή)
Μακάρι να επανέλθει! -
Ενταξει ρε παιδια ο προεδρος της αλαμαπ παραιτηθηκε.αυτη η λεσχη, αντικαταστατη δεν ειχε? ακυρωνονται ολες οι υποχρεωσεις που ειχε να πραγματοποιησει αγωνες ?και εξηγουμαι ,εννοω υποχρεωσεις απεναντι σε αγωνιζομενους και εθεα την οποια απο τι διαπιστωνω δεν την υπολογιζει κιολας ποσο αγωνιζομενους ,που ισως ορισμενοι να ειχαν καποιο στοχο παρολο τις δυσκολες εποχες.και δεν ειναι η μοναδικη λεσχη ετσι?απο την αρχη του χρονου παρουσιαστηκαν πολλα φυντανια!του χρονου ολα αυτα ας λειφθουν υποψη απο τους αρμοδιους για το ποιος θα παρει αγωνα!
και εξαλλου στα δυσκολα χρειαζονται οι καλοι πολεμιστες και οχι να την κανουν με ελαφρια πηδηματακια !!φετος παντως δεν βοηθησε κανεις .................γιατι αραγε?
φιλικα Αναστασιος Βραζαλης. -
Πράγματα και θαύματα...
Αγία Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010. Η ΕΘΕΑ στη συνεδρίαση της 17ης Ιουνίου 2010, αφού έλαβε γνώση των πρακτικών και της απόφασης του Εθνικού Δικαστηρίου Εφέσεων σχετικά με την έφεση που είχε καταθέσει ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος, αποφάσισε τα εξής: Αναστέλλει την ισχύ της αγωνιστικής άδειας με αριθμό 2645 του κ. Μάριου Ηλιόπουλου, σύμφωνα με το άρθρο 114 του ΕΑΚ. Η υπόθεση Ηλιόπουλου όπως εκδικάσθηκε από Εθνικό Δικαστήριο Εφέσεων έχει ως εξής:
ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΦΕΣΗΣ ΜΑΡΙΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΤΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010
Σήμερα Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010 και ώρα 16:00 συνήλθε το Εθνικό Δικαστήριο Εφέσεων για να εκδικάσει την έφεση του αγωνιζόμενου κ. Μάριου Ηλιόπουλου κατά της απόφασης του Συμβουλίου Αγωνοδικών του αγώνα Ανάβασης Θίσβης που έγινε στις 26 Μαΐου 2010, με την οποία απερρίφθη η ένσταση που είχε καταθέσει στους Αγωνοδίκες κατά του κ. Κύρκου Λεωνίδα. Το Εθνικό Δικαστήριο Εφέσεων αποτελούμενο από τον κ. Γεώργιο Καθάρειο Πρόεδρο, και τους κ.κ. Νίκο Καπετανάκη και Σταύρο Γροσομανίδη μέλη, και με την σύμπραξη του γραμματέα Θ.Γκουρτσούλη, αφού ανέγνωσε τα έγγραφα της δικογραφίας, εξέτασε τα τυπικά στοιχεία υποβολής της έφεσης και βεβαιώθηκε ότι υποβλήθηκε έγκαιρα, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΕΑΚ και συνοδεύεται από το παράβολο που προβλέπεται από την σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ. Πρώτα αναγνώσθηκε επιστολή που έστειλε ο κ. Ηλιόπουλος στις 15/6/10 στην οποία αναφέρει ότι πληροφορήθηκε ότι αποσφραγίσθηκαν τα τρία δοχεία με δείγμα καυσίμου του αυτοκινήτου του κ. Κύρκου. Ακολούθως εκλήθη να καταθέσει ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος ο οποίος προσήλθε με τον συνήγορο του κ. Γεώργιο Κανελλόπουλο. Ο κ. Ηλιόπουλος ανέφερε για την επιστολή που έστειλε στην ΕΘΕΑ στις 15/6 και εξέφρασε τη πεποίθηση του ότι η πληροφορία του είναι ακριβής και τα δοχεία έχουν αποσφραγισθεί. Ο Πρόεδρος τον ερώτησε από πού έχει την πληροφορία αυτή και ο κ. Ηλιόπουλος απάντησε από κάποιον δημοσιογράφο, χωρίς να κατονομάσει αυτόν. Ο Πρόεδρος του τόνισε ότι η καταγγελία αυτή, ιδιαίτερα μάλιστα χωρίς να αναφέρει το όνομα του δημοσιογράφου, είναι αόριστη και προσβάλει την υπηρεσία της ΕΘΕΑ και την ίδια της ΕΘΕΑ. Ακολούθως ο Πρόεδρος ζήτησε από τον γραμματέα κ. Γκουρτσούλη να προσκομίσει στην αίθουσα τα δοχεία με τα δείγματα καυσίμων. Πράγματι προσκομίσθηκαν τα τρία δοχεία τα οποία ήταν σφραγισμένα με τις αριθμημένες σφραγίδες που αναφέρονταν στην έκθεση των Τεχνικών Εφόρων. Στη συνέχεια ο κ. Ηλιόπουλος μίλησε γενικά ότι οι αγώνες στην Ελλάδα και ιδιαίτερα οι αναβάσεις δεν προσφέρουν καμία ασφάλεια, περαιτέρω δε ισχυρίστηκε ότι είναι σε όλους γνωστό εδώ και χρόνια ότι κάποιοι αγωνιζόμενοι κερδίζουν παράνομα χρησιμοποιώντας βενζίνη μη νόμιμη. Κατά το πέρας της ομιλίας του ο κ. Ηλιόπουλος σηκώθηκε από την θέση, άρπαξε το ένα δοχείο με βενζίνη με τον αριθμό σφραγίδας 9-19-3-2009 και τρέχοντας έφυγε από την αίθουσα και από το κτίριο. Ο συνήγορος του κ. Ηλιόπουλου κ. Κανελλόπουλος εμβρόντητος από την ενέργεια του πελάτη του, ζήτησε από το Δικαστήριο συγνώμη και δήλωσε ότι δεν γνώριζε τίποτα για την ενέργεια αυτή. Δήλωσε δε ότι αισθάνεται μειωμένος επειδή είχε προσέλθει για να τον υπερασπισθεί. Το Εθνικό Δικαστήριο Εφέσεων, στη συνέχεια, αφού έλαβε υπ’ όψιν την πρωτοφανή ενέργεια του κ. Μάριου Ηλιόπουλου να υφαρπάξει το ένα από τα τρία δείγματα καυσίμου του αυτοκινήτου του κ. Λεωνίδα Κύρκου, και να αποχωρήσει από τη συνεδρίαση του Εθνικού Δικαστηρίου Εφέσεων, συσκέφθηκε με την συμμετοχή μόνο των μελών του, και κατέληξε στην ακόλουθη απόφαση: 1. Επειδή ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος αποχώρησε από τη συνεδρίαση και δεν υποστήριξε την έφεση που είχε καταθέσει 2. Επειδή η ενέργεια της υφαρπαγής του δοχείου με το δείγμα καυσίμου συνιστά πράξη αντιαθλητική στρεφόμενη ευθέως κατά της νομιμότητας, του κύρους του Δικαστηρίου, της ΕΘΕΑ και της ΕΛΠΑ.
Το Εθνικό Δικαστήριο Εφέσεων ομόφωνα:
- Απορρίπτει ως ανυποστήρικτη την από 31/5/2010 έφεση του κ. Μάριου Ηλιόπουλου κατά της από 26/5/2010 απόφαση Αγωνοδικών του αγώνα Ανάβασης Θίσβης
- Διατάσσει την κατάπτωση του παράβολου έφεσης
- Γνωστοποιεί την παρούσα απόφαση στην ΕΘΕΑ για τις δικές της ενέργειες
- Παραγγέλλει την δημοσίευση της απόφασηςΑγία Παρασκευή 16 Ιουνίου 2010
Εχει ήδη δημοσιευθεί εδώ, όπου και παραπέμπεται τυχόν σχετική συζήτηση [Mod]
-
Ελληνικά αγωνιστικά νέα