-
Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
Σχόλια και απόψεις παρακαλώ! -
Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
Σχόλια και απόψεις παρακαλώ! -
Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
Σχόλια και απόψεις παρακαλώ! -
Τα νεα ειναι οτι η Μαζντα βρηκε τον τροπο να εξελιξει τον Βανκελ ετσι ωστε να περναει τα τεστ των τελευταιων τεστ ρυππων. Ο λογος που επιμενει η Μαζντα ειναι οτι εχει επενδυσει 'ενα τονο' στην τεχνογνωσια και ειναι η αυτοκινητοβιομηχανια με τις περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα. Αλλοι λογοι ειναι τα πλεονεκτηματα του κινητηρα Βανκελ οταν βρεις λυσεις για τα μειωνεκτηματα του.
ΑΠο οτι θυμαμε σε ενα αρθρο καπου, ο κυριος λογος για την εξαληψη του θεματος ρυππων σε αυτην την τελευταια εκδοση του κινητηρα εχει να κανει με την σχεδιαση των διαυλων εξαγωγης. Οι περιστροφικοι κινητηρες πασχουν απο ρυππους οσον αφορα τους ακαυστους υδρογονάνθρακες. Με την καταλληλη σχεδιαση η Μαζντα καταφερε να οδηγει τους ακαυστους υδρογονάνθρακες για ανακυκλωση. Επίσης η εξαγωγη εχει διπλο στρωμα μεταλλου που κανει την θερμοκρασια του καταλυτη να ανεβει γρηγοροτερα στο ξεκινημα.
-
Ενδιαφέροντα όλα αυτά Γαβριήλ και ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλά τα προβλήματα στεγανότητας και φθοράς των μπουζί λύθηκαν;
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Ενδιαφέροντα όλα αυτά Γαβριήλ και ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλά τα προβλήματα στεγανότητας και φθοράς των μπουζί λύθηκαν;Δεν εχω ιδεα.
Να και κάτι που έχουμε καιρό να ακούσουμε:κινητήρες Wankel!