Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Να και κάτι που έχουμε καιρό να ακούσουμε:κινητήρες Wankel!
  1. Home
  2. Περί αυτοκίνησης
  3. Να και κάτι που έχουμε καιρό να ακούσουμε:κινητήρες Wankel!
  • 1 / 1
Περί αυτοκίνησης
2
5
33
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • M
    makinen last edited by Dec 3, 2002, 4:38 AM

    Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
    Σχόλια και απόψεις παρακαλώ!

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • M
      makinen last edited by Dec 3, 2002, 4:38 AM

      Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
      Σχόλια και απόψεις παρακαλώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makinen last edited by Dec 3, 2002, 4:38 AM

        Τι νέα από το μέτωπο των περιστροφικών κινητήρων;Γιατί η Mazda επιμένει και ποιες είναι οι τελευταίες βελτιώσεις στον κινητήρα του RX8;
        Σχόλια και απόψεις παρακαλώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by Dec 3, 2002, 5:50 AM

          Τα νεα ειναι οτι η Μαζντα βρηκε τον τροπο να εξελιξει τον Βανκελ ετσι ωστε να περναει τα τεστ των τελευταιων τεστ ρυππων. Ο λογος που επιμενει η Μαζντα ειναι οτι εχει επενδυσει 'ενα τονο' στην τεχνογνωσια και ειναι η αυτοκινητοβιομηχανια με τις περισσοτερες γνωσεις πανω στο θεμα. Αλλοι λογοι ειναι τα πλεονεκτηματα του κινητηρα Βανκελ οταν βρεις λυσεις για τα μειωνεκτηματα του.

          ΑΠο οτι θυμαμε σε ενα αρθρο καπου, ο κυριος λογος για την εξαληψη του θεματος ρυππων σε αυτην την τελευταια εκδοση του κινητηρα εχει να κανει με την σχεδιαση των διαυλων εξαγωγης. Οι περιστροφικοι κινητηρες πασχουν απο ρυππους οσον αφορα τους ακαυστους υδρογονάνθρακες. Με την καταλληλη σχεδιαση η Μαζντα καταφερε να οδηγει τους ακαυστους υδρογονάνθρακες για ανακυκλωση. Επίσης η εξαγωγη εχει διπλο στρωμα μεταλλου που κανει την θερμοκρασια του καταλυτη να ανεβει γρηγοροτερα στο ξεκινημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            makinen last edited by Dec 3, 2002, 9:46 PM

            Ενδιαφέροντα όλα αυτά Γαβριήλ και ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλά τα προβλήματα στεγανότητας και φθοράς των μπουζί λύθηκαν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by Dec 4, 2002, 1:36 AM

              Ο χρήστης makinen έγραψε:
              Ενδιαφέροντα όλα αυτά Γαβριήλ και ευχαριστώ για τις πληροφορίες,αλλά τα προβλήματα στεγανότητας και φθοράς των μπουζί λύθηκαν;

              Δεν εχω ιδεα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              5 out of 5
              • First post
                5/5
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              APRILIOS

              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr