-
Οι βελτιωτικοί Οίκοι έχουν εισχωρήσει βαθιά μέσα στην αυτοκινητιστική καθημερινότητα του μέσου Έλληνα και έχουν επηρεάσει πλήθος λαού ανεξαρτήτου ηλικίας φύλου και λοιπών αναγνωριστικών χαρακτηριστικών. Είναι ένα παλλαικό 'κίνημα' με ημερομηνία λήξης ή είναι μια μόδα που θα μείνει, και για να το επεκτείνω λίγο για να έχει και ενδιαφέρων. **Θα βελτιώνατε ποτέ το αυτοκίνητο σας είτε αισθητικά (ζαντολάστιχα, αεροτομές, σπόιλερ κ.α) είτε μηχανικά (τούρμπισμα κινητήρα, τοποθέτηση φιλτροχοάνης, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, κ.α), αν ναι, γιατί;
** -
Οι βελτιωτικοί Οίκοι έχουν εισχωρήσει βαθιά μέσα στην αυτοκινητιστική καθημερινότητα του μέσου Έλληνα και έχουν επηρεάσει πλήθος λαού ανεξαρτήτου ηλικίας φύλου και λοιπών αναγνωριστικών χαρακτηριστικών. Είναι ένα παλλαικό 'κίνημα' με ημερομηνία λήξης ή είναι μια μόδα που θα μείνει, και για να το επεκτείνω λίγο για να έχει και ενδιαφέρων. **Θα βελτιώνατε ποτέ το αυτοκίνητο σας είτε αισθητικά (ζαντολάστιχα, αεροτομές, σπόιλερ κ.α) είτε μηχανικά (τούρμπισμα κινητήρα, τοποθέτηση φιλτροχοάνης, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, κ.α), αν ναι, γιατί;
** -
Οι βελτιωτικοί Οίκοι έχουν εισχωρήσει βαθιά μέσα στην αυτοκινητιστική καθημερινότητα του μέσου Έλληνα και έχουν επηρεάσει πλήθος λαού ανεξαρτήτου ηλικίας φύλου και λοιπών αναγνωριστικών χαρακτηριστικών. Είναι ένα παλλαικό 'κίνημα' με ημερομηνία λήξης ή είναι μια μόδα που θα μείνει, και για να το επεκτείνω λίγο για να έχει και ενδιαφέρων. **Θα βελτιώνατε ποτέ το αυτοκίνητο σας είτε αισθητικά (ζαντολάστιχα, αεροτομές, σπόιλερ κ.α) είτε μηχανικά (τούρμπισμα κινητήρα, τοποθέτηση φιλτροχοάνης, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, κ.α), αν ναι, γιατί;
** -
Φίλε Νίκο, έπρεπε να βάλεις στην ψηφοφορία και το ΟΧΙ, γι αυτούς που είναι κατά των βελτιώσεων.
ΥΓ Χαιρετισματα στο Ρέθυμνο, θα είμαι το άλλο ΣΚ εκεί για ένα γάμο
-
Πρέπει επιπλέον να υπάρχει όμως και ως απάντηση 'και τα δύο'.
Φερειπείν, η αλλαγή 14'' τροχών σε 15'' (αισθητική βελτίωση) μπορεί να είναι επιβεβλημένη από μία άλλη μηχανική μετατροπή. Ή μπορεί κάποιος τόσο να επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο και να βάλει φιλτράκι, όσο και να τοποθετήσει νέες ζάντες και αεροτομή, για να 'συμπληρώσει' αισθητικά την επέμβαση.
-
Μηχανική βελτίωση ναι, αλλά με όρους...
Δεν θα πρέπει να χειροτερέψει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, απλά να βελτιώσει κάποια στοιχεία.
Έτσι, έβαλα σκούπα στο αυτοκίνητο και είδα διαφορά. Όταν το πατάω βέβαια κάνει θόρυβο, αλλά αν πάω ήρεμα είναι όσο ήσυχο ήταν και πριν. Με μια εξάτμιση θα είχα μονίμως βαβούρα, οπότε και δεν την προτιμώ. Όμως θα άλλαζα καταλύτη με αγωνιστικό, πιο ελεύθερο.
Λίγο μεγαλύτερη συμπίεση (αν ήταν ατμσφαιρικό), ή λίγο μεγαλύτερη πίεση στο τούρμπο (αν ήταν τούρμπο) ναι, αλλά όχι τίποτα θεαματικό.
Χοντρές αλλαγές δεν θα έκανα, καλύτερα να άλλαζα κινητήρα ή μοντέλο, όσο παίρνουν τα χρήματά μου. Ούτως ή άλλως αν έχεις χρήματα μόνο για Τσίνκουετσέντο και το τουρμπίσεις, την διαφορά του από ένα Πούντο Τζι Τι θα την πληρώσεις σε μετατροπές και αξιοπιστία...
Σημειώνω πως μεγαλύτερη διαφορά είδα όταν έπλυνα την πεταλούδα μου από την μάκα που είχε σε μόλις 30.000 χιλιόμετρα, παρά από την προσθήκη της σκούπας. Μυαλό θέλει, όχι λεφτά... Και σίγουρα όχι μηχανικες βελτιώσεις στα άλογα χωρίς τις ανάλογες βελτιώσεις στα χαλινάρια τους!
Σε παρόμοιο μήος κύματος κινούμαι για το αισθητικό μέρος. Έβαλα φιμέ μεμβράνες (Alu light, το ελαφρύ). Βελτιώθηκε η εμφάνιση, δεν φαίνεται το βράδυ τι έχει μέσα (εκτός από το λαμπάκι του συναγερμού που αναβοσβήνει), οπότε δεν κινδυνεύω τόσο από κλέφτες. Το τζάμι σπάει, αλλα συγκρατεί τα κομμάτια, οπότε ηρεμία και από τους τσαντάκηδες τη μέρα, αλλά και ασφάλεια σε τρακάρισμα. Δεν ανεβάζει θερμοκρασία τόσο πολύ το καλοκαίρι, και στο ταξίδι όταν ο ήλιος μου χτυπάει το χέρι, αυτό δεν ερεθίζεται πλέον.
Μια όμορφη αεροτομή ή προφυλακτήρα (μετά από τρακάρισμα, όχι να τον διπλοπληρώνω) θα έβαζα. Αλλά κάτι συμμαζεμένο, όχι ποδιές που κρέμονται και δείχνει να έχω το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο και πηγαίνω με 5 πρήζοντας τους πίσω για να μην μου σπάσουν τα 1.000 ευρώπουλα!
Όμρφες ζάντες θα έβαζα, αλλά όχι αν είχα ήδη ζάντες αλουμινίου (εκτός αν τις πούλαγα καλά, ή ήταν προβληματικές, ή τις χτύπαγα). Όχι όμως ακραίες διαστάσεις! Στην Ελλάδα είμαστε κανονικά μόνο για διάσταση Γκολφ 4... Και μετά βλέπω 18άρες σε Γκολφ (αντί 14άρες και 16άρες στο GTi!!!) και ο κάτοχος μετά μια εβδομάδα να κλαίει. Εμ, ποιος σου φταίει; Ο εργολάβος, το ξέρω και συμφωνώ, αλλά δεν έκανες και κάτι να προφυλαχθείς, αντιθέτως μάλιστα!!!
Σε ηχοσύστημα πάλι θα κοιτάξω να βγάζει τον καλύτερο ήχο σε μεσαίες στάθμες, και θα αδιαφορήσω πόσο δυνατά μπορεί να παίξει. Και δεν θα θυσίαζα τον χώρο αποσκευών μου για ήχο!! Έχω βάλει υπογούφερ, επειδή οι πόρτες μου είναι στενές και δεν υπήρχε χαμηλό, αλλά όχι κανένα τέρας να ξυπνάει η γειτονιά, και σε 20 δευτερόλεπτα αφαιρείται πλήρως (με τον ενισχυτή μαζί!).
Γενικά είμαι υπέρ των μετατροπών, αφού δίνουν προσωπικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, και αν δεν θέλουμε καλούπια είναι καλές. Αλλά οφείλουν να είναι πρακτικές κιόλας, και με μέτρο! Όχι να πληρώσουμε για την μηχανική βελτίωση περισσότερο από ότι θα έκανε να παίρναμε κατευθείαν κάτι ταχύτερο (το οποίο και αξιοπιστία καλύτερη θα έχει!!!), και όχι να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και οδήγησής μας για να αντέξουμε τα μείον που βάλαμε στο κεφάλι μας με τις μετατροπές μας.
Στην ψηφοφορία δεν ψηφίζω τίποτα, γιατί δεν υπάρχει απάντηση που να με καλύπτει... Θα τα βελτίωνα και τα δύο, εξίσου, αλλά με μέτρο, όπως περιγράφω παραπάνω.
-
GeorgeTabs, με καλυψες πληρως φιλε. Αυτο ειναι βελτιωση. Απο εκει και περα φτιαχνεις μια πολεμικη μηχανη δρομου και ειναι αμαρτια αν πετας τοσα λεφτα να μην εμπλακεις σε αγωνες...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Απο εκει και περα φτιαχνεις μια πολεμικη μηχανη δρομου και ειναι αμαρτια αν πετας τοσα λεφτα να μην εμπλακεις σε αγωνες...Τρέχεις κάρτ; Με αυτό της υπογραφής;
Παλιότερα είχα Tibi/Fox 100cc National ('97). Δεν το έτρεξα σε αγώνες όμως.
Τώρα σιγά σιγά θέλω να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο Ρόταξ για να μην χαλάει και να έχει συμπλέκτη για να μην μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που σβούριξα! Ξέρεις τίποτα; Τιμές; (Αλήθεια, για μεταχειρισμένο σασί και καινούριο Ρόταξ κινητήρα, πόσο πάει; ) -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τώρα σιγά σιγά θέλω να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο Ρόταξ για να μην χαλάει και να έχει συμπλέκτη για να μην μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που σβούριξα! Ξέρεις τίποτα; Τιμές; (Αλήθεια, για μεταχειρισμένο σασί και καινούριο Ρόταξ κινητήρα, πόσο πάει; )ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΠΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΡΤ ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΡΟΤΑΞ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΓΕΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 800.000 δρχ-2350ευρω ΤΟΡΑ ΤΑ ΣΑΣΙ ΠΕΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΕΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ 500 - 600 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΝΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΕΖΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΧΕΙΜΟΝΙΑΖΕΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΧΑΜΗΛΕΣ
ΕΠΙΣΕΙΣ Ο ΑΝΤΗΠΡΟΣΟΠΟΣ ΤΗΣ ΡΟΤΑΞ Ο Δ.ΓΑΛΑΤΣΗΣ ΤΟ ΧΕΙΜΟΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣΙ ΠΕΡΣΙ ΕΝΑΣ ΚΟΛΙΤΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ 1.250.000 ΔΡΧ ΜΕ ΣΑΣΙ ΠΡΟΙΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ ΓΙΑ ΔΕΣΤΟΕΠΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΙΨΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ
-
DIOMOS, είναι μπόλικα τα χρήματα... Μάλλον θα το κοιτάξω μετά τον στρατό. Ευχαριστώ για την βοήθεια!!
-
Εγώ προσωπικά δε θα άλλαζα τίποτα στο αυτοκίνητο μου, άντε το πολύ ζάντες αλουμινίου αν δεν έχει, αλλά όσων αφορά το συγκεκριμένο δίλημμα, μάλλον θα ήταν καλύτερη η μηχανική μετατροπή. Δε λέει να έχεις ένα αμάξι που δείχνει επιθετικό και να προκαλείς, ενώ από επιδόσεις θα είναι χώμα. Από την άλλη μου φαίνεται πολύ καλύτερο να έχεις ένα γρήγορο αμάξι που δεν το 'φωνάζει'. Τότε θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να αλλάζεις τα φώτα στους 'κουβάδες' που κυκλοφορούν με αεροτομές,σπόιλερ, και εξατμίσεις με θόρυβο αεροπλάνου . . .
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τρέχεις κάρτ; Με αυτό της υπογραφής;
Παλιότερα είχα Tibi/Fox 100cc National ('97). Δεν το έτρεξα σε αγώνες όμως.
Τώρα σιγά σιγά θέλω να βρώ κάτι σε μεταχειρισμένο Ρόταξ για να μην χαλάει και να έχει συμπλέκτη για να μην μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που σβούριξα! Ξέρεις τίποτα; Τιμές; (Αλήθεια, για μεταχειρισμένο σασί και καινούριο Ρόταξ κινητήρα, πόσο πάει; )Aυτο το καρτ το πηρα εδω και λιγες μερες και φιλοδοξω να τρεξω του χρονου (θα δω με το στρατο και εγω αν θα τα βολεψω). Δυστυχως τα 125αρια ΙΑΜΕ/ROTAX μοτερ ειναι ακριβουτσικα, αν και στις αγγελιες εχουν κατα καιρους βγει kart με rotax σε πολυ καλες τιμες (2500 ευρω). Βεβαια δεν εχουν τις απαιτησεις service που εχει το δικο μου, αλλα αν δεν το χρησιμοποιεις πολλες ωρες, ισως να ειναι απλα θεμα ευκολιας το 125αρι με τον φυγοκεντρικο συμπλεκτη και οχι οικονομικο...
-
Φίλε cmarin, ευχαριστώ για την παρέμβασή σου, η προσθήκη της επιλογής που προτείνεις έγινε ήδη. Οι εν γένη αντίθετοι με την βελτίωση έχουν πλέον επιλογή.
P.S. cmarin να περάσεις καλά στο γάμο, και στα δικά σου αν δεν είσαι παντρεμένος.
-
Ta περί βελτιώσεων τα κάλυψε ο GT. γενικά είμαι κατά τωω βέλτιώσεων. Διακριτικές εξωτερικές αλλαγές είναι καλοδεχούμενες. Αλλά όχι υπερβολές με αεροτομές σαν σιδερώστρες και ποδιές σαν DTM. Μ' αρέσει να φωτογραφίζω τέτοια αυτοκίνητα και έχω ήδη ένα μικρό αρχείο. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να σκανάρω για να σας δείξω κάποιες extreme περιπτώσεις (255 λάστιχο σε Toyota hi-lux κλπ κλπ). Αν κάποια στιγμή το κάνω θα το βγάλω στον αέρα.
Όλοι αυτοί που δίνουν τόοοοσα λεφτά για τέτοιες αηδίες, θα μπορούσαν να επανδρώσουν ένα αγωνιστικό και να κάνουν πιο σοβαρά το κέφι τους ή να κάνουν κανένα σεμινάριο οδήγησης που νομίζουν όλοι ότι είναι Sainz και Makinen.
Τους βάζω όλους στον ίδιο κουβά, σόρρυ αν προσβάλω κανέναν αλλά έτσι είναι.Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
P.S. cmarin να περάσεις καλά στο γάμο, και στα δικά σου αν δεν είσαι παντρεμένος.
Ευχαριστώ Νίκο (για το πρώτο), Είμαι (για το δευτερο)
-
Eγω πιστευω πως θα πρεπει να συνδυαζονται και τα 2 αν τελικα καποιος αποφασισει να βελτιωσει το αυτοκινητο του για τους δικους του λογους.
Επομενως καντε τα αυτοκινητα σας πιο γρηγορα,πιο ομορφα,πιο καλοστημενα.
Βεβαια extreme μετατροπες καλο θα ειναι να αποφευγονται ειτε σε μηχανικη βελτιωση ειτε σε αισθητικη.Γενικα παντως ειμαι υπερ των βελτιωσεων(θα το εχετε καταλαβει αλλωστε ) -
Προσωπικη μου εκτιμηση......
Ειμαι κατα των μετατροπων.
Εκτος βεβαια απο τις απλες οπως λαστιχα ζαντες ενα καλο ηχοσυστημα (οχι νταμπα ντουμπα)
Αυτο το λεω γιατι οτι βαζεις στο αυτοκινητο σου παει εντελως χαμενο.
Δεν μπορεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο π.χ. ενα ραλυ που στιχοιζει 5 εκκατομυρια (πανω κατω ετσι), μετα να το ριξεις αλλα 2 εκκατομυρια και να το πουλησεισ 6 η 7. Τα λεφτα σου τα χανεις.Ουτε καν τα 5 εκκατομυρια δεν θα μπορεις να παρεις πισω.Αυτο το λεω γιατι απο τι στιγμη που θα φυγει το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπεια κατευθειαν η τιμη του πεφτει 1 εκατομυριο κατω. Ετσι μου ειπαν σε οποια ατιπροσωποια και αν πηγα.
Μην νομιζετε οτι κατηγορω οσους εχουν φτιαξει τα αυτοκινητα τους.
Δικαιομα ειναι στον καθενα να κανει οτι θελει.
Καθενας εχει τι γνωμη του και την εκφραζει.
Σεβομαι καθε γνωμη πανω σε αυτο το θεμα.Ειναι στην κριση του καθενος να κανει τι θελει.Βασιλης
-
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΜΕΤΑ ΜΠΩΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ (Η ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ,Η ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ).
ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ,ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ,ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ.
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΙΣΕΙΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ.
ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.
ΑΥΤΑ. -
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΩ ΤΟΥ FORUM ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΝΤΑ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΧΗΜΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΝΑ,ΚΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ -ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ- ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ 1000cc ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 200ΗΡ ΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ!ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ(ΚΡΑΤΗΜΑ,ΦΡΕΝΑ κτλ) ΤΟΥ ΝΕΟΥ 'ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ' ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΕΛΑΦΡΟΥ ΤΥΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΦΙΛΤΡΑ ΑΕΡΟΣ,ΜΠΟΥΖΙ,ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ κτλ) ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ:
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ FIAT PUNTO GT, ΜΟΝΤΕΛΟ 1/97, ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ(ΠΡΑΓΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΓΙΑ PUNTO GT!!) ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΑ ΔΙΑΤΡΗΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ, ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ ΠΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΡΟΗΣ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ Σ.....ΒΕΝΖΙΝΩΝ) ΚΙ ΕΧΕΙ 130.000χλμ!!!!!!!!! -
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ των σωστών βελτιώσεων παντώς είδους (όπως τουλάχιστον το εννοεί ο καθένας). Αυτό που νομίζω είναι ότι δεν πρέπει οι Έλληνες βελτιώτες να σνομπάρουν τις ποιο 'ελαφριές' βελτιώσεις και να ασχολούνται μόνο με τα τέρατα και τις usual μετρατροπές (Punto GT,Rally,VTS κλπ).
Πολύ απλά είμαι σίγουρος ότι πολλοί για διάφορους λόγους έχουν ένα αργό αυτοκίνητο μικρού κυβισμού. Το να αλλάξεις όχημα είναι πιο δύσκολο από το να το βελτιώσεις και σίγουρα για ένα ποιο παλιό όχημα ποιο οικονομικό. Προσοχή: δεν λέω να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο με σκοπό τη βελτίωση και μιλάω για λογικές αυξήσεις υποδύναμης (πχ +20 Ps).
Νομίζω ότι καλό θα ήταν να ανοίξουν τα μάτια και τα αυτία τους οι (κάλοι) βελτιώτες. Πολύ κόσμος θα επωφελούνταν από αυτό. -
Γεια σας και απο αυτο το θεμα. Αντε να πω και εγω τη γνωμη μου.
Λοιπον ανεκαθεν ημουν αντιθετος των αισθητικων βελτιωσεων, γιατι περα απο την εμφανιση δεν προσφερει τιποτα αλλο. Ακομα και με τους βαμμενους προφυλακτηρες ειμαι αντιθετος, λογω πρακτικοτητας και μονο. Και αυτο γιατι ζουμε στη Ελλαδα. Ο βαμμενος προφυλακτηρας οταν γρατζουνιστει ειναι χειροτερος στο ματι απο τον μη βαμμενο. Εξαιρουνται οι ζαντες, αλλα στην Ελλαδα δυστυχως δεν εχουμε δρομους ουτε για ζαντες ελαφρου κραματος.
Μου αρεσει προσωπικα η μηχανικη μετατροπη, οχι ομως για το προσωπικο μου αυτοκινητο , αλλα μονο για αυτοκινητο αλλου!!! Η ακομα καλυτερα να εχω ενα κανονικο γρηγορο αυτοκινητο και ενα φτιαγμενο για ξεσκισμα (σε ερημιες η πιστα και οχι σε δημοσιους δρομους) .
Παντως δεν συμφερει οικονομικα συνηθως να φτιαχνεις αυτοκινητο γιατι εχει προβληματα και γινεται σκληρο και κουραστικο για καθημερινη νορμαλ χρηση .
Οποτε καλυτερα να παρεις απο την αρχη ενα αυτοκινητο που θα σε καλυπτει παρα να σκεπτεις να το φτιαξεις αργοτερα. Σε καμμια περιπτωση δεν θα ειναι οπως ειναι απο το εργοστασιο και πολλες φορες δινεις πολυ παραπανω χρηματα και συνηθως εχεις και πολλα προβληματα.
Δηλαδη το οτι παιρνω ενα αυτοκινητο π.χ. 100 ιππους με την προοπτικη αργοτερα να το κανω 150 ειναι λαθος για μενα. Καταρχην θα σου φυγουν παλι ενα σωρο λεφτα. Παρτο καλυτερα κατευθειαν 150 αλογα.
Τωρα υπαρχουν βεβαια καποια αυτοκινητα που χρειαζονται καποιες βελτιωσεις, οπως καλυτερα φρενα και αμορτισερ. Εκει συμφωνω .
Περί βελτιώσεων ... ο λόγος