-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ειμαι 1.90 κι οταν εκατσα πισω,τα ποδια μου εβρισκαν στο μπροστινο καθισμα αλλα και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη!
Σκεφτεσαι οταν θα πάρεις το αμάξι σου να κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και να το οδηγεί αλλός;
Εγώ είμαι 2.06 και το μόνο που με νοιάζει είναι να χωράω εγώ και μόνο.Και την παρέα με τις 3 μόνες κοπέλλες, τι θα την κάνεις; Θα τους πεις 'στριμωχτείτε', ή 'πάρτε ταξί';
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ειμαι 1.90 κι οταν εκατσα πισω,τα ποδια μου εβρισκαν στο μπροστινο καθισμα αλλα και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη!
Σκεφτεσαι οταν θα πάρεις το αμάξι σου να κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και να το οδηγεί αλλός;
Εγώ είμαι 2.06 και το μόνο που με νοιάζει είναι να χωράω εγώ και μόνο.Και την παρέα με τις 3 μόνες κοπέλλες, τι θα την κάνεις; Θα τους πεις 'στριμωχτείτε', ή 'πάρτε ταξί';
Θα τις πάρω αγκαλιά!
-
Παιδες,καλη η πλακα αλλα με την αντλια συμπλεκτη τι γινεται???Ξερει κανεις?
-
Epidi to exw psaksei to 8ema 307 to problima afto den einai apo ta sini8ismena...
Apla etyxe ston typo...
Itan mesa stin eggisi etsi ? -
Hταν οντως μεσα στην εγγυηση.Επειδη λες οτι το εχεις ψαξει το 307,τι ξερεις γενικα?Ποια ειναι τα συνηθισμενα προβληματα??Ειναι αξιοπιστο ή οχι???
-
Ta problimata poy sou 8a sou grapsw einai gnwsta stin peugeot kai exoun dior8w8ei sta aftokinita pou bgainoun stin paragwgi twra.
Opote an agoraseis kainourgio 307 pi8anotata DEN 8a exei afta ta problimata...- O diakoptis tou flash den emene stin 8esi tou anamenos (an gyrizes lgo to timoni epanaferotan)
- Ta rouleman stoys troxous allagma (do8ike odigia apo tin idia tin peugeot na antikatasta8oun dwrean se olous tous katoxous 307)
- problima i miza (egine episis anaklisi)
Afta itan ta sini8ismena nomizw alla exou dior8w8ei...
Pi8anwn na exeis kai alla mikroproblimatakia alla 8a ta kalyptei i eggiisi poy pleon einai 2 xronia....Pantws ena filaraki poy exei 307 ena xrono twra den tou parousiase kamia blabi. Apla ton eidopoihsan apo tin peugeot na antikatastisei dwrean ta 2, 3....
Egw den mporw na sou pw parapanw...
Einai kai pws 8a sou katsei... (afto isxyei gia ola ta aftokinita. Enas ksadelfos mou phre corolla kai stin prwti ebdomada xalase i mixani (8a tin antikatastisoun dwrean)) -
Parepiptontws simera me eidopihsan apo PEUGEOT na paw na paralabw to 307 !!!!
8a to exw ws to telos ebdomadas (diadikasia me pinakides/asfaleia/ektamiefsi xrhmatwn)....
Neotera tote...
(8a to metaferw kai apo 8essaloniki ioannina mesw kataras) -
ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΣΟ ΤΟ FOCUS ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ. ΤΟ 307 ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ MEGANE , ΕΧΕΙ ΧΩΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΟ -ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΠΟ- ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΣΤΕΙΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ 1,8 ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ -ΕΤΣΙ ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ- ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩΣ ΣΕ ΤΙΝΑΞΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΛΟΓΩ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ. ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ FOCUS ΠΑΝΤΩΣ
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΤΟ 307 ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ MEGANE ,Φίλτατε depeche ένα λαθάκι κάνεις το 307 έχει τον καλό κινητήρα της XSARA,C3,206 (Group PSA) και οχι του MEGANE.
-
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Η ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ . ΤΟ ΞΕΡΩ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ .Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΟΤΙ Η PSΑ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ RENAULT ΚΑΘ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΩΝ 105 ΙΠΠΩΝ ΕΙΧΕ ΜΠΑΓΙΑΤΕΨΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ. EΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΟΝΗΡΕΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 307 1.6 ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΟΠΗ (15) ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ (110) ????? ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ .ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. AN ΚΑΙ Π Α Λ Ι ΔΕΝ ΠΕΙΘΩ, ΑΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΩΝ 4Τ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΠΟΥ ΝΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ? ΣΤΡΑΤΗΗΗΗ?
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Η ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ . ΤΟ ΞΕΡΩ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ .Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΟΤΙ Η PSΑ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ RENAULT ΚΑΘ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΩΝ 105 ΙΠΠΩΝ ΕΙΧΕ ΜΠΑΓΙΑΤΕΨΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ. EΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΟΝΗΡΕΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 307 1.6 ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΟΠΗ (15) ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ (110) ????? ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ .ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. AN ΚΑΙ Π Α Λ Ι ΔΕΝ ΠΕΙΘΩ, ΑΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΩΝ 4Τ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΠΟΥ ΝΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ? ΣΤΡΑΤΗΗΗΗ?Δεν ξέρω τι μικρά γραμματάκια διαβάζεις αλλα μπορώ να σου πω να έρθεις να ανοίξεις το καπώ μου (Peugeot 206) και το καπώ ενός 307. Το αυτοκίνητο φοράει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα. Οι καταναλώσεις και οι επιδόσεις του διαμορφώθηκαν σύμφωνα με το βάρος του, με την σχέση διαφορικού του κτλ κτλ...
Ο ίδιος κινητήρας πρωτοφορέθηκε στο Xara δοκιμαστικά το 2000. Είναι το ίδιο μάλιστα μπλοκ με του Rallye και έχουν αντικατασταθεί αρκετά μέρη με κράμματα αλουμινίου ενώ έχει μικρύνει η εισαγωγή και άλλα που δεν έχει νόημα να αναλύσω εδώ...
-
Ο χρήστης DEPECHE έγραψε:
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Η ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ . ΤΟ ΞΕΡΩ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ .Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΟΤΙ Η PSΑ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ RENAULT ΚΑΘ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΩΝ 105 ΙΠΠΩΝ ΕΙΧΕ ΜΠΑΓΙΑΤΕΨΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ. EΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΟΝΗΡΕΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 307 1.6 ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΟΠΗ (15) ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ (110) ????? ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ .ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....ΦΙΛΤΑΤΕ. ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. AN ΚΑΙ Π Α Λ Ι ΔΕΝ ΠΕΙΘΩ, ΑΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΩΝ 4Τ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΠΟΥ ΝΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ? ΣΤΡΑΤΗΗΗΗ?Κατ'αρχήν μάλλον σου έκατσε λίγο περίεργα η λέξη 'φίλτατος'.Δεν πειράζει μπορεί να μην την ήξερες και για αυτό άρχισες την ειρωνεία νομίζοντας πως είναι κάτι .....κακό.
Όσον αφορά τώρα τον εν λόγω κινητήρα θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον 206 Gris Sidobre σε όσα αναφέρεται.
Τώρα για τον μπαγιατεμένο κινητήρα των 105 ίππων που τον ανακάλυψες? Ο προηγούμενος κινητήρας του group ήταν της σειράς TU 8βάλβιδος 1.6 με απόδοση 90 ίππων και τον χρησιμοποιούσαν στα ZX,Xsara,306,206.
Πολλοί κινητήρες μπορεί να έχουν 110 HP και 15 κg ροπή απο 1.6lt ,αυτό δεν σημαίνει οτι είναι και ίδιοι!ΥΓ. μην ξεχνάς πως εδώ είμαστε μια μεγάλη παρέα με ένα κοινό ενδιαφέρον. Κανείς δεν κάνει τον εξυπνάκια σε κανένα ,παραθέτουμε τις απόψεις μας πάνω σε διάφορα θέματα για να γίνει ένας ωραίος διάλογος που όλοι θέλουμε.
-
ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑ. ΔΕ ΠΕΙΘΩ ΑΛΛΑ ΟΚ.ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟΨΗΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑ 206 1600 ΕΧΩ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΤΩΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΤΑΤΕ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΕΙΡΩΝΙΚΟΝ. ΕΠΕΙΤΑ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ 206 ΚΑΙ ΑΡΑ ΛΙΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 307.ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ? ΟΛΑ ΟΚ ΠΑΝΤΩΣ. ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ 90 ΙΠΠΩΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ.ΑΠΛΑ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ 110 ΙΠΠΩΝ.Ο ΜΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΙΣΧΥ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΤΩΝ 105 ΙΠΠΩΝ . ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΑΛΛΟΝ , ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΠ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 205 GTi. ΤΟΝΙΖΩ ΞΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΙΠΑ: ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙ ΟΜΟΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΤΟΝ 1.6 ΤΗΣ ΡΕΝΩ , ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΑΠ ΤΗ ΚΟΥΤΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΚΑΡΩ . ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ 4Τ. ΟΚ? ΜΗ ΜΕ ΒΑΡΑΤΕ
Ποιο να διαλεξω?Peugeot 307 1.6 ή Ford Focus 1.6?