-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αληθεια η Αντιρομοκρατικη το εχει δει?Δεν ξέρω για την αντιτρομοκρατική, εγώ πάντως τρομοκρατήθηκα όταν το είδα!!!
Αν ήμουν καρδιοπαθής θα βρίσκατε την υγειά σας, αφού θα έμενα στον τόπο, σταματώντας τα κατεβατά!!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Την Αμερικανική αγορά την παρακολουθώ οποότε το ξέρω το Navigator ομολογώ οτι δεν το βρίσκω του γούστου μου (προτιμώ ένα Range rover βέβαια ξέρω οτι η διαφορά τιμης έιναι μεγάαααααααλη αλλα...) πάντως είναι σίγουρα μια λογικότερη πρόταση απο το Blackwood θυμάμαι οτι στο site η Λινκολν είχε μια φωτογραφια μιας μαυρης Blackwood με ένα τρειλερ για άλογα κοτσαρισμένο...έίχα ρίξει πολύ γέλιο με εκέινη την φωτογραφιαΣτην πραγματικοτητα το top of the line Νavigator κανει σχεδον 51 χιλιαδες δολ.
Το top of the line Range Rover κανει 72 χιλιαδες δολ.
Και φυσικα το υφος τους και το στυλ ειναι μινι τανκ. Δεν ηταν ποτε λεπτεπιλεπτα. Ειναι το τοπικο A man and his truck
Νικος
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τώρα για τους ξενέρωτους Άγγλους και την ανύπαρκτη απάντηση του ΣΧ θα συμφωνήσω μαζί σου (ξανά) οτι δεν θα έπρεπε να αποχωρήσει από την συζήτηση με αυτό τον τρόπο αφήνοντας άλλους να υπερασπίζονται ενυπόγραφα άρθρα του! Κρίμα πραγματικά γιατί περίμενα από τον ΣΧ να έχει το θάρρος να υπερασπίσει την άποψη του κάτι το οποίο και δεν έπραξε τελικά. Χαίρομαι πάντως που η συζήτηση δεν ξέφυγε από κάθε έλεγχο όπως συνέβη άλλες φορές.
Υ.Γ. Συνέχισε την κριτική ίσως κάποιοι να καταλάβουνε οτι μόνο ένα βαρύ όνομα (4Τ) και μια μακρά ιστορία στον χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου (στην Ελλάδα) δεν αρκούν για να παραμείνει κανείς κορυφαίος. Από οτι βλέπω πολύ αναγνώστες είναι δυσαρεστημένοι με την φθίνουσα πορεία των 4Τ και αυτό δεν πρέπει να το αγνοήσει το τμήμα μάρκετινγκ του περιοδικούΩραιο post mirage.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ωραια λοιπον, η προκληση προς το περιοδικο ειναι ανοικτη! Εδω ομως βλεπω τον Σ.Χ. (τον οποιο συμπαθω πολυ), να αρνειται τον διαλογο, να κανει γενικολογες τοποθετησεις, και εν τελει να 'εξαφανιζεται'!!! Ειναι δυνατον αυτοι οι κυριοι να μην θελουν να δωσουν εξηγησεις (με την καλη εννοια, οχι απολογια!) στους αναγνωστες τους, στους οποιους αλλωστε οφειλουν τη θεση που εχουν. Διοτι κυριοι, αυριο το πρωι, αν οι αναγνωστες πουνε bye-bye παρα πολλοι απο εσας θα πατε σπιτια σας...Ειναι μια καλη ευκαιρια το περιοδικο να αναστγκροτηθει και να κανει βηματα εμπρος. Οριστε λοιπον καντε μια ερευνα να δειτε τι θελει ο κοσμος απο εσας και προσπαθηστε να τους καλυψετε!
Χαιρομε οταν βλεπω τετοια μυνηματα. Μπραβο Σπυρο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φίλε gavriil1, από που και ως που ξέρεις για το ασφαλιστικό και υγειονομικό σύστημα της Ελλάδας και μάλιστα το συγκρίνεις με των ΗΠΑ ? Εχεις εργαστεί ποτέ στην Ελλάδα ? Είσαι ασφαλισμένος (ή ήσουν ποτέ) ο ίδιος (όχι ως προστατευόμενο μέλος) ? Εχεις πληρώσει εισφορές σε κάποιο ταμείο ? Εχεις χρησιμοποιήσει ποτέ τις υπηρεσίες του Ελληνικού υγειονομικού συστήματος ?Ναι ειμουν ασφαλισμενος και πληρωσα εισφορες, και οι γονεις μου και ολοι οι συγγνοις και φιλοι μου πληρωνουν και εχω χρησιμοποιησει τις υπηρεσιες του Ελληνικού υγειονομικού συστήματος.
Εαν νομιζεις οτι μπορεις να εχεις οσο καλη περιθαλψη στην Ελλαδα οσο και εδω στις ΗΠΑ εισαι 100% λαθος (τουλαχιστον).
-
Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
Για αυτόν τον λόγο μην 'ξεψειρίζεις' το άρθρο από έννοιες που δεν κατανοείς,
Σαν ποιες εννοιες δηλαδη? Σαν αυτες του μαρκετινγκ π.χ.? Εσυ πως ξερεις οτι εγω δεν καταλαβαινω τον τομεα του μαρκετινγκ?
αλλά αντίθετα προσπάθεισε να αφουγκραστείς τους ήχους των V12, το καμένο λάστιχο, και την μυρωδιά της άκαυστης βενζίνας που μυρίζουν τα φύλλα του εντύπου που κρατάς.
Και μετα να διαβασουμε και κανα Αρλεκιν και να παμε για υπνο.
Υ.Γ. Όπως καταλαβαίνω από τα γραφόμενά σου λείπεις από την Ελλάδα περισσότερο από όσο γράφεις.
Αυτο τι σημενει? Λειπω απο το 1993.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Μήπως ξέρεις πώς προκύπτει ότι η ανεργία στις ΗΠΑ είναι μόλις 5,7%; Πολύ απλά στο εργατικό δυναμικό υπολογίζονται ακόμη και αυτοί που εργάζονται έστω και 1 ώρα την εβδομάδα (ό,τι αλχημείες γίνονται στην Ελλάδα για τον υπολογισμό του πληθωρισμού, ανάλογες γίνονται στις ΗΠΑ για τον υπολογισμό του ποσοστού ανεργίας). Τι ποιότητα ασφάλισης μπορεί να διεκδικήσει κάποιος που εργάζεται -αν όχι μία- ελάχιστες ώρες την εβδομάδα, αφού δε θα μπορεί να πληρώσει υψηλά ασφάλιστρα, για να έχει πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη; Επιπλέον, ακόμα και ένας άνθρωπος (πόσο μάλλον 5,7% του εργατικού δυναμικού, δηλαδή μερικά εκατομμύρια άνθρωποι) να είναι άνεργος και να μην υπάρχει δυνατότητα περίθαλψης σε περίπτωση ασθενείας του είναι απαράδεκτο.
Αμφισβιτεις τα νουμερα. ΟΚ. Αυτο ειναι το σημειο που τελειωνει η συζητηση.
Για το τελευταιο, οταν ενας δουλευει σε μια οικογενεια, ολοι παιρνουν ασφαλιση απο αυτον που δουλευει. Γιαυτο, η προχειρη και απλη αριθμητικη σου του οτι το 5.7% δεν εχουν ασφαλιση ειναι λαθος. Επισης οταν η κυβερνηση σου λεει οτι 5.7% δεν εργαζοντε (οπως ηδη εγραψα), αυτο σημενει οτι στην πραγματικοτητα δεν εργαζοντε γυρω στο 2.7% του εργατικου δυναμικου.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Μιλας για το Blackwood. Ναι ετσι εγινε. Διεκοπη η παραγωγη του διοτι δεν πουλησε καθολου καλα. Και ναι φτενε οι κυριοι του τμηματος μαρκετινγ της Φορντ. Και οπως εγραψα μεσα στο πρωτο μυνημα αυτου του θρεντ, 'κανουν οι του μαρκετινγκ λαθος? Βεβαιως. Τις πιο πολλες φορες ομως ειναι σωστοι και στο τελος ειναι περισσοτερο θετικο το εργο τους απο αρνητικο γενικως'. Αρα?
Pantws, exoyn ftia3ei kai wraia sxediastika aytokinita.
P.x. to kainoyrio Lincoln Navigator. Poly omorfi sxediasi, kyriws sto eswteriko. Se asimi xrwma, san na htan Range Rover.
Gavrill, mporeis na baleis kammia fwtografia tou kainoyriou Navigator?
Βεβαιως . Μετα χαρας
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλη αποδειξη: εχει προσεξει πως εγω αναφερομαι στο Ενζο ως 'το Ενζο', ενω ο ΣΧ αναφερετε σε αυτο ως 'η Ενζο'. Και μαλιστα σε αυτο το θρεντ αλλαξε προς το 'η Εντσο'? Εγω χρισημοποιω 'το' διοτι μιλαμε για αυτοκινητο, το οποιο ειναι ουδετερο. γενος. Αυτος το κανει σε θυληκο γενος δυνοντας το αλλα χαρακτηριστικα. Θεωριτικα. Οπως σκεφτοτνε οι Ιταλοι για τα αυτοκινητα δηλαδη.
Είχε παλιά ο Νίκος Δήμου ένα άρθρο στους 4Τ που έλεγε για αυτό ακριβώς το θέμα. Πρακτικά έλεγε πως για τα αυτοκίνητα τα οποία είναι 'utility' λέμε 'το', πχ. το Ford, το Fiat, το Opel, το VW ενώ για τα αυτοκίνητα τα οποία είναι 'sexy' ή συνοδεύονται από κάποιο 'μύθο' λέμε 'η', πχ. η Alfa Romeo, η BMW, η Rolls Royce, η Ferrari. Αυτή η παρατήρηση νομίζω ισχύει στη σύγχρονη 'καθομιλουμένη' Ελληνική γλώσσα.
Οπότε gavriil1 έχεις τυπικά δίκιο και θα έπρεπε να λέμε 'το Εντσο' (νομίζω πως το όνομα 'Enzo' στα Ιταλικά προφέρεται 'Εντσο' και όχι 'Ενζο', κανένας Ιταλομαθής ? ) αλλά στα Ελληνικά το να λες 'η Ferrari' είναι απόλυτα φυσιολογικό και δεν το κάνει μόνο ο ΣΧ και ούτε δείχνει κάποια υπερβολική θετική προκατάληψη για το αυτοκίνητο.
Το ξερω οτι ειναι φυσιολογικο στην Ελλαδα. Αλλα δεν σημενει οτι ειναι σωστο. Η λεξη που ισως θα επρεπε να χρισημοποιησεις αντι του ορου 'φυσιολογικο' ειναι 'αποδεκτο'?
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αλλη αποδειξη: εχει προσεξει πως εγω αναφερομαι στο Ενζο ως 'το Ενζο', ενω ο ΣΧ αναφερετε σε αυτο ως 'η Ενζο'. Και μαλιστα σε αυτο το θρεντ αλλαξε προς το 'η Εντσο'? Εγω χρισημοποιω 'το' διοτι μιλαμε για αυτοκινητο, το οποιο ειναι ουδετερο. γενος. Αυτος το κανει σε θυληκο γενος δυνοντας το αλλα χαρακτηριστικα. Θεωριτικα. Οπως σκεφτοτνε οι Ιταλοι για τα αυτοκινητα δηλαδη.
Απαραίτητη διευκρίνιση: Είναι 'η Εντζο' και όχι 'το Εντζο' διότι είναι 'η -εταιρεία- Ferrari', όπως είναι 'η -Porsche- 911', 'η -Lotus- Elan' αλλά και 'η -TOYOTA- Corolla' κ.ο.κ. Αντίθετα έχουν επικρατήσει με το σκεπτικό του ουδέτερου ('το αυτοκίνητο' ή 'το μοντέλο'), τα 'το 106', 'το Megane', 'το Almera', 'το Stilo' κ.λπ.
Μην ψάχνεις κάποια λογική, είναι τρόπον τινά εθιμική ορολογία.Η λεξη 'εταιρια' μπορει να ειναι θυληκο γενος, αλλα εγω και ο ΣΧ δεν αναφερετε στην εταιρια Φερραρι οταν χρισημοποιει τον ορο Ενζο/Εντσο. Μιλαει για το αυτοκινητο/οχημα. Αρα ειναι ουδετερο το γενος. Κανω λαθος?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Την Αμερικανική αγορά την παρακολουθώ οποότε το ξέρω το Navigator ομολογώ οτι δεν το βρίσκω του γούστου μου (προτιμώ ένα Range rover βέβαια ξέρω οτι η διαφορά τιμης έιναι μεγάαααααααλη αλλα...) πάντως είναι σίγουρα μια λογικότερη πρόταση απο το Blackwood θυμάμαι οτι στο site η Λινκολν είχε μια φωτογραφια μιας μαυρης Blackwood με ένα τρειλερ για άλογα κοτσαρισμένο...έίχα ρίξει πολύ γέλιο με εκέινη την φωτογραφια -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αλλη αποδειξη: εχει προσεξει πως εγω αναφερομαι στο Ενζο ως 'το Ενζο', ενω ο ΣΧ αναφερετε σε αυτο ως 'η Ενζο'. Και μαλιστα σε αυτο το θρεντ αλλαξε προς το 'η Εντσο'? Εγω χρισημοποιω 'το' διοτι μιλαμε για αυτοκινητο, το οποιο ειναι ουδετερο. γενος. Αυτος το κανει σε θυληκο γενος δυνοντας το αλλα χαρακτηριστικα. Θεωριτικα. Οπως σκεφτοτνε οι Ιταλοι για τα αυτοκινητα δηλαδη.
Εδώ πιστεύω πως τα παραλές... Όλη η Ελλάδα λέει Η Φεράρι. Μόνη εξαίρεση ο Πουρναράκης που πολλές φορές λέει ΤΟ ή ΤΑ Φερράρι (εννοώντας ΤΟ ή ΤΑ μονοθέσια Φεράρι). Προσοχή! Δεν το λέει πάντα! Μερικές φορές! Και ΟΛΕΣ τις φορές εξαγριώνονται ΟΛΟΙ οι γύρω μου με αυτό που λέει... Ακόμα και οι ΜακΛαρενικοί...
Η Φεράρι είναι θυληκό από το χειρότερο μοντέλο σάπιο και τρακαρισμένο, μέχρι την Έντζο. Ίσως να έπρεπε να λέμε Ο Έντζο, αφού είναι αντρικό όνομα.
Λέμε επίσης Η SL, H M3, H Lybra, TO Ibiza. Στα ελληνικά έχουμε πολλά άρθρα. Κυρίως όμως τα πιο θελκτικά / ακριβά είναι θυληκά.
Στα ιταλικά είναι ΟΛΑ θυληκά. Ίσως για αυτό παλιότερα να τους επέρεπαν να κάνουν 'νάζια'. Είναι Η Πούντο, Η Τίπο, Η Γκολφ.
Αυτά όμως δεν βλέπω γιατί βγάζουν πολλά συμπεράσματα. Δηλαδή οι Γερμανοί είναι αδερφές που λένε Ο Μερσεντές, Ο Πόρσε, Ο Φεράρι, Ο Ίμπιζα;
Δηλαδή ο Ιταλός που λέει η Ίμπιζα θα 'την' οδηγεί εξτασιασμένος, ο Γερμανός που λέει ο Ίμπιζα θα την βγάζει βόλτα για μπίρα σαν τον φίλο του, ενώ εγώ που λέω το Ίμπιζα έχω ουδέτερα αισθήματα για το αυτοκίνητό μου;
Οπως εγραψα. Το ξερω οτι ειναι αποδεκτο στην Ελλαδα να λες 'η Φερραρι'. Ειναι σωστο ομως? Καποτε ηταν εντελως φυσιολογικο να μην ψιφιζουν οι γυναικες. Ηταν σωστο ομως?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το ξερω οτι ειναι φυσιολογικο στην Ελλαδα. Αλλα δεν σημενει οτι ειναι σωστο. Η λεξη που ισως θα επρεπε να χρισημοποιησεις αντι του ορου 'φυσιολογικο' ειναι 'αποδεκτο'?Μα παραδέχομαι πως έχεις 'τυπικά' δίκιο αλλά τη γλώσσα δεν την ορίζουμε εγώ και εσύ, ούτε καν οι φιλόλογοι, την ορίζει και την εξελίσσει ο λαός που τη μιλάει και για το λαό αυτό (όπως μπορείς να διαπιστώσεις και από τα άλλα μηνύματα για το θέμα αυτό) η Ferrari είναι θηλυκού γένους. Οπότε είναι φυσιολογικό (και άρα προφανώς αποδεκτό) αυτό το γεγονός.
Παράδειγμα που θα σου είναι πιο οικείο: 'τυπικά' πολλές 'US-English' λέξεις γράφονται λάθος, πχ. center αντί για το 'σωστό' centre ή με λάθος σημασία, πχ. 'theatre' και εννοούν 'cinema'. Ωστόσο είναι μια μορφή των Αγγλικών που μιλάει ο ΗΠΑμερικάνικος λαός και είναι απόλυτα φυσιολογική και αποδεκτή.
Αυτό τελικά στο οποίο δεν έχεις δίκιο είναι να χρησιμοποιείς το γεγονός πως ο ΣΧ αναφέρθηκε στην Enzo ως απόδειξη της λανθασμένης αντίληψής του, ακριβώς επειδή 'στα Ελληνικά' είναι φυσιολογικό να λες η Enzo.
Τέλος πάντων, δεν θεωρώ πως διαφωνούμε ουσιαστικά στο ζήτημα αυτό.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ναι ειμουν ασφαλισμενος και πληρωσα εισφορες, και οι γονεις μου και ολοι οι συγγνοις και φιλοι μου πληρωνουν και εχω χρησιμοποιησει τις υπηρεσιες του Ελληνικού υγειονομικού συστήματος.Εαν νομιζεις οτι μπορεις να εχεις οσο καλη περιθαλψη στην Ελλαδα οσο και εδω στις ΗΠΑ εισαι 100% λαθος (τουλαχιστον).
A, συγνώμη, επειδή σε άλλο μήνυμά σου θυμάμαι πως είχες γράψει πως έφυγες από την Ελλάδα αμέσως μετά το Λύκειο πριν 10 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) τότε θα ήταν αδύνατο να είσαι ασφαλισμένος.
Αν είναι έτσι, έχεις την άποψή σου, έχω τη δική μου που είναι πως αν πληρώνεις δεν έχει διαφορά.
Για τους συγγενείς και φίλους μην τα λες, και εγώ έχω συγγενείς και φίλους στις ΗΠΑ και μου έχουν πει για τα καλά και τα κακά του ασφαλιστικού συστήματος και γενικότερα της ζωής εκεί αλλά δεν τους φέρνω ως παράδειγμα διότι εσύ έχεις θέσει στις συζητήσεις αυτές ως σημαντικό παράγοντα να 'έχει ζήσει κανείς' στη χώρα στην οποία αναφέρεται (δεν συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν έχω πρόβλημα με αυτό).
Δεν είδα πάντως να απάντησες στο:
Και αν δεν αντέχει το πορτοφόλι σου, έχεις ένα χαμηλό αλλά υπαρκτό επίπεδο το οποίο δεν σε αφήνει να 'πεθάνεις στο δρόμο'. Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Οπως εγραψα. Το ξερω οτι ειναι αποδεκτο στην Ελλαδα να λες 'η Φερραρι'. Ειναι σωστο ομως? Καποτε ηταν εντελως φυσιολογικο να μην ψιφιζουν οι γυναικες. Ηταν σωστο ομως?Ελα ρε gavriil τώρα το ξεφτίλισες το θέμα! Πρώτον ο τρόπος που χειρίζεσαι την ελληνική γλώσσα (συμπεριλαμβανόμενης και της ορθογραφίας) ίσως δε σε κάνει τον πιο κατάλληλο στο να σχολιάζεις επί γλωσσικών θεμάτων (no offence).
Δεύτερο, στη γλώσσα δεν υπάρχει 'σωστό' ή 'λάθος', σωστό είναι αυτό που μιλιέται από τον πολύ κόσμο (εδώ υπάρχουν άπειρα παραδείγματα).
Και τρίτο, γιατί όπως πολύ σωστά γράφτηκε, τα utility vehicles έχουν συνήθως ουδέτερο άρθρο, που βγαίνει από τη λέξη 'το αυτοκίνητο', ενώ τα γρήγορα, σπορ, πολυτελή κλπ έχουν θηλυκό, που βγαίνει από τη λέξη 'η κούρσα', που πλέον δε χρησιμοποιείται, αλλά παλιότερα χρησιμοποιούταν ευρύτατα. Αντίστοιχα στα γερμανικά το αρσενικό άρθρο προέρχεται από το 'der Wagen' (το όχημα), στα γαλλικά το θηλυκό από το 'la voiture', στα ιταλικά το θηλυκό από το 'la macchina', και στα αγγλικά δεν υπάρχει επιλογή. Δεν είναι θέμα sexist language, εκτός κι αν ψάχνεις αφορμές να γκρινιάξεις, οπότε άλλο θέμα.
-
Kαλημέρα!
Ελειψα εκτός χώρας σε δουλειά! Από που και από τι να ξεγλυστρίσω ρε γαμώτο; Σχολείο πάμε; γράφτηκε πως άφησα άλλους να απαντούν... Κρίμα!
Απλά δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω... Αντί να κάνουμε κουβέντα στην ουσία σε σχέση με ΤΗΝ Εντσο, χαθήκαμε. Παίρνουμε ένα άρθρο-τοποθέτηση, το κόβουμε, το κάνουμε προτάσεις και αρχίζουμε... Αντί να κουβεντιάσουμε με ερωτήσεις που αφορούν την τεχνολογία, το κόστος, τη σχεδίαση αν θέλετε, ακόμα και το κομμάτι που έχει να κάνει με το τι σημαίνει σήμερα μία τέτοια πρόταση-κατασκευή, πήρατε φόρα και αν ξαναδιαβάσετε τι γράφετε στοιχηματίζω πως θα αισθανθείτε άβολα...
Διάβασα πως είμαι σνομπ... Πότε γνωριστήκαμε; Σε ποιόν δεν απάντησα σε ένα ιμέιλ, σε ένα τηλέφωνο, στο δρόμο, στους αγώνες, που;
Διάβασα ότι είμαι άσχετος και πως τολμώ να σχολιάζω το μάρκετιγκ. Με την ευκαιρία το σέβομαι, αλλά θεωρώ πολύ φλού το ρόλο του. Πιστεύω πως σκοτώνει το ταλέντο και την τρέλλα, ενώ δεν μπορείς να κρίνεις άμεσα τα αποτελέσματα της όποιας επιλογής-στρατηγικής. πρόκειται για χώρο που ευνοεί τις φούσκες και συχνά άνθρωποι-στελέχη υπερεκτιμούνται.
Διάβασα με την ευκαιρία περίεργων σχολίων σε σχέση με το προσωπικό μου αυτοκίνητο (μπορεί να είναι μοτό, βάρκα, ελικόπτερο, οτιδήποτε...) πως οι συνάκτες είμαστε πεινασμένοι και μπατήρηδες ενώ ο φίλος στην αμερική (όχι ο γαβρηλ) κράτος. Δέχτηκα υποδείξεις και απειλές πως αν συνεχίσουμε έτσι θα κλείσουν οι Τροχοί και θα μείνουμε στο δρόμο. Ετσι απλά.
Στον Γιωργάκη άρεσε ο Δήμου και σε άλλους λείπει ο ΠΦ. Ποιός δεν θα τους ήθελε; Από εκεί και πέρα δεν τους έδιωξε κανείς, ενώ υπήρξαν και άλλοι που δεν είναι μαζί μας και βέβαια έχουν προσφέρει τα μέγιστα όπως Κάγκας, Σκουφής, Λακαφώσης κ.λπ... Γνώμη μου πως όσοι ήρθαν προσφέρουν τα μέγιστα και σήμερα γίνεται εξαιρετική δουλειά. Με διαφορετικό τρόπο ίσως. Παντού σε όλους τους χώρους συμβαίνουν αυτά και προκύπτουν μάλιστα και κλυδωνισμοί, κάτι που εμείς αποφύγαμε. Διάβασα πως το ντράιβ σκίζει ενώ εμείς γίναμε άρλεκιν. Διάβασα, διάβασα προσβολές, υπονούμενα, ειρωνείες... Για κείμενα, φωτογραφίες κ.λπ... Ακόμα και ότι πρέπει να ενημερωθεί ο ΚΚ ώστε να με επαναφέρει στην τάξη. Σήμερα στα 47 μου και μετά από 23 χρόνια στους 4Τ...
Κάλεσα τον Γαβριηλ όταν έρθει στην Ελλάδα να τα πούμε και κατέθεσε εξάψαλμο σε σχέση με την αντίστοιχη πρόσκλιση του ΝΤ. Τι να πω;
Ολα αυτά, γιατί έτσι! Χωρίς λόγο! Γιατί γράφοντας πλέον αραιά και που κατέθεσα την ψυχή μου σε ένα άρθρο με έντονα τα προσωπικά χαρακτηριστικά για κάτι που μου κούνησε το μυαλό. Για κάτι πραγματικό που δεν έμεινε στα χαρτιά όπως συμβαίνει με τα σπορ αυτοκίνητα που ΘΑ φτιάξουν οι Γερμανοί, για κάτι που σε αναγκάζει να συναναστρέφεσαι μαζί του συνέχεια ερεθισμένος, κάτι που σήμερα δεν συμβαίνει οδηγώντας μία παρολίγο Τζαγκ η μία σχεδόν Αστον... Κάποιοι από εμας μεγάλωσαν ταξιδεύοντας με τη Μιούρα και το Ντίνο που οδήγησε ο ΚΚ στα πρώτα τεύχη και μετά με δεκάδες αντίστοιχα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε όλοι μας. Επιστολές, αντιδράσεις, η κυκλοφορία του περιοδικού κ.λπ, κ.λπ, με κάνουν να πιστεύω πως αρκετοί ταξιδεύουν ευτυχισμένοι μαζί μας όταν οδηγούμε από την F40 στην ΕΝΤΣΟ μέσω της F1... Κάποιοι έχετε ένσταση. Δικαιωμά σας. Μέχρι που όμως...; Εσείς άλλωστε έχετε το ατού να γυρίσετε σελίδα, ή να εγκαταλείψετε το περιοδικό. Πονάει, αλλά δεν φτάνει; Γιατί τέτοιου επιπέδου τοποθέτηση για κάτι όμορφο και διαφορετικό όπως η ΕΝΤΣΟ... Για μένα, κανένα πρόβλημα. Οταν προσπαθούσες για 25 χρόνια σε κάθε τύπου ειδική διαδρομή τα έχεις δει και τα έχεις κάνει όλα....
Πάντως αν η κριτική ήταν καλόπιστη (υποκριτικά τα περί συμπάθειας κ.λπ, χοντρή κουβέντα επί της ουσίας έγινε΄... Οποιον συμπαθής του προσφέρεις μία πάστα... Κριτική εκ του ασφαλούς στη δουλειά μας κάνατε ευκαιρίας δοθείσης...), θα μπορούσαν να βγουν συμπεράσματα (ποιός δεν θέλει τις χαμένες ψήφους..., ακόμα και αν κάθε στιγμή προκύπτουν νέοι πιστοί) και βέβαια ο καθένας να πάρει τις ευθύνες που του αναλογούν... Ετσι όμως; Πυροβολάτε μία ολόκληρη ομάδα μέσω κάποιου που όντας οικοδεσπότης δεν μπορεί να σας μιλήσει όπως νοιώθει... Οπως του βγαίνει. Αν γνωριζόμασταν θα ήταν αλλοιώς... Δεν λέω και για σας το ίδιο ισχύει... Μας τα έπρηξες βρε Στράτη όλο τα ίδια και τα ίδια... Το θεωρώ τίμιο και ανθρώπινο. Αλλά αυτά τα ναι μεν αλλά, έτσι όπως τοποθετούνται και σε εσας αντίστοιχα περίεργο συναίσθημα θα έβγαζαν. Σωστά;
Από εκεί και πέρα...
Ευτυχώς την πορεία και την πολιτική των 4Τροχών δεν την καθορίζει το μάρκετιγκ, γιατί τότε το περιοδικό θα ήταν ακόμα μία φυλάδα με μεταφράσεις προσπέκτους και στημένα τεστ. Μετράει ακόμα η ψυχή, η πείρα και το ένστικτο του ΚΚ και όσων έχουν την ευθύνη της έκδοσης. Από τη διεύθυνση του περιοδικού μέχρι τον τελευταίο συντάκτη. Το αν μας δικαιώνουν ή όχι τα αποτελέσματα με τη γλώσσα των αριθμών (σε αναγνωσιμότητα το περιοδικό έχει αυξήσει τα νούμερά του και βέβαια παραμένει στην κορυφή όλων των περιοδικών της χώρας) μικρή σημασία έχει, αφού λένε τη μισή αλήθεια. Είμαστε στην μπρίζα, θέλουμε το διάλογο, μας απασχολεί το πως θα πρέπει να είναι το περιοδικό ώστε να είναι σύγχρονο χωρίς όμως να υποκύψει σε τίποτα και σε κανέναν, αλλά με ευγένεια και ουσία...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΣΧΥ.Γ. Γαβριηλ, κόβε-ράβε και σχολίαζε... Εχεις υλικό!
-
Θηλυκά είναι τα αυτοκίνητα που σε προκαλούν. Ακολουθώντας τη γραμμή Δήμου, όταν λέμε για Πόρσε, Φεράρι και Μαζεράτι, ακόμα και για Μαρτσέντες, ΒΜW χρησιμοποιώ το η... Οταν πρόκειται για Φόκους, Στίλο κ.λπ (μιά χαρά αυτοκίνητα είναι... μην γίνει πάλι παρεξήγηση..) βάζω το...
Αλλά τόσο σημαντικό είναι;;;;
ΣΧ -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μια ΜΕΓΑΛΗ απώλεια των 4Τ είναι η απώλεια του Νίκου Δήμου. Όταν σταμάτησε να αρθρογραφεί εκεί (για λόγους που δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρομαι να μάθω) δεν αγόρασα το περιοδικό για 12 μήνες, ασχέτως τι είχε μέσα. Θεώρησα πως αν ο καθένας που ένιωθε έτσι έκανε το ίδιο θα το καταλάβαιναν.Μακάρι να γύριζε...
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Τα άρθρα του κ. Νίκου Δήμου κοσμούσαν το χώρο των περιοδικών αυτοκινήτου.
Δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω κι εγώ.
Η απώλειά του ήταν σημαντική, όπως επίσης και του ΠΦ!!!
Το περιοδικό έγινε φτωχότερο.
Κάντε ρε παιδιά μια προσπάθεια επανεπροσέγγισης.Symfwnw aplyta.
-
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Θηλυκά είναι τα αυτοκίνητα που σε προκαλούν. Ακολουθώντας τη γραμμή Δήμου, όταν λέμε για Πόρσε, Φεράρι και Μαζεράτι, ακόμα και για Μαρτσέντες, ΒΜW χρησιμοποιώ το η... Οταν πρόκειται για Φόκους, Στίλο κ.λπ (μιά χαρά αυτοκίνητα είναι... μην γίνει πάλι παρεξήγηση..) βάζω το...
Αλλά τόσο σημαντικό είναι;;;;
ΣΧSigoura, oxi.
-
Αγαπητέ ΣΧ, αν μου επιτρέπεις ένα σχόλιο: δε νομίζω πως αυτοί που έκαναν κριτική στη δουλειά του περιοδικού (οι περισσότεροι τουλάχιστον) το κάνουν κακοπροαίρετα (του Γαβριήλ συμπεριλαμβανομένου, απλά ο φίλος μας έχει ένα παρεξηγήσιμο στυλ, πολύς κόσμος 'τα παίρνει' μαζί του Γαβριήλ μην 'με κόψεις και με ράψεις' που το λέω αυτό, please ).
Αντίθετα όλοι μας (ή έστω η μεγάλη πλειονότητα) αγαπούμε και σεβόμαστε το περιοδικό, έχουμε μεγαλώσει μαζί του, στο κάτω-κάτω, και θέλουμε να είναι πάντα το καλύτερο (στην Ελλάδα και να συγκρίνεται με παγκόσμιου επιπέδου περιοδικά) και να ανυπομονούμε να πάει πρώτη του μήνα για να πάρουμε το καινούργιο τεύχος (και ο Γαβριήλ το τεύχος του προηγούμενου μήνα αθάνατες συνδρομές και ΕΛΤΑ/DHL/...) και να το ξεκοκκαλίσουμε (πλην Ζουράρι ).
Αν λοιπόν κάποιοι τέτοιοι άνθρωποι κάνουν κριτική και πιστεύουν πως η ποιότητα του περιοδικού σε κάποιους τομείς έχει πέσει (δεν το λέω εγώ αλλά το είπαν πολλοί στο topic αυτό, μίλησαν για 'διεκπεραιωτικές' και πρόχειρες δοκιμές, μέτριες φωτογραφίες κ.α. και έδωσαν και παραδείγματα), πιστεύω πως εσύ, ο ΚΚ κτλ. πρέπει σίγουρα να δώσετε βάση στα λεγόμενά τους και να μην προσπεράσετε, οι άνθρωποι αυτοί έχουν άποψη και κάποιο μήνυμα θέλουν να σας περάσουν, και το Forum τους δίνει τη δυνατότητα πολύ καλύτερα από το οποιοδήποτε γράμμα ή e-Mail. Μην ξεγελιέστε από το ό,τι κάποιοι υπερβάλλουν ή δεν το θέτουν κομψά και φαίνεται σαν επίθεση, το τι λένε έχει μεγαλύτερη σημασία από το πως το λένε.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν πρέπει να επαναπαυθείτε στα νούμερα αναγνωσιμότητας και κυκλοφορίας, αλλά να το δείτε σαν υπαρκτό ζήτημα. Παρεμπιπτόντως, οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, και αν ακόμα ευημερούν οι αριθμοί, οι άνθρωποι (ή τα περιοδικά στην περίπτωσή μας) μπορεί και να δυστυχούν (ή, στην περίπτωσή μας, να μην είναι όσο 'ευτυχή' θα θέλαμε -και σίγουρα θα θέλατε- να είναι).
Το Ενζο του Στρατη