-
εγω μονο θετικα εχω να γραψω για τη νισσαν... παροτι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ βιτεκακιας και θαυμαστης των πολυστροφων ατμοσφαιρικων μοτερ(εχει και απμ αυτα η νισαν ,,,το αλμερα βζρ με 197 αλογακια παρακαλω!!!)ενα ν13 νισαν με πολλα χιλιομετρα δεν εχει παθει το παραμικρο εκτοσ απο το κλασσικο ρηγμα στο καπακι....συνηθες....αλλα μαλλον εγω φταιω που χτυπαγα οχταρες
απο το 90 και μετα αλλαξε πολυ η νισαν ..με δουρειο ιππο το νεο..καταπληκτικο τοτε πριμερα... η συνεχεια γνωστη.... τωρα για τα σκαιλαιν.... δε θα μιλησω... ΕΝΑ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ...οταν φτυνηνουν αρκετα θα παω κυπρο θα φερω ενα r32 θα το φτιαξω λιγο..καμια 500αρα αλογακια που τα σηκωνει για πλακα....ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ I LOVE MY DATSUN ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΠΟΡΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΕΡΑΡΙ... -
Δηλαδή, απ'ότι κατάλαβα από αυτά που γράφετε, τα καπάκια στα Nissan κάνανε ρήγματα 'για την πλάκα τους' ?
Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε και στο δικό μου Sunny, ρήγμα στο καπάκι, έχω βρει (από τυχαίες συζητήσεις) πολλούς κατόχους Sunny 1.4 & 1.6, μοντέλων κυρίως του Βόλου, να εχουν ρήγματα στο καπάκι. Επίσης μου είπαν (και το είδα με τα ίδια μου τα μάτια) ότι τα ψυγεία των 'μετά-Βόλου' μοντέλων με αυτά του Βόλου, είναι τελείως διαφορετικά και αλλάζονταν αυθαίρετα... με τα του Βόλου ψυγεία, να έχουν κατασκευαστεί από κάποιο Ελληνικό εργοστάστιο που βρισκόταν και αυτό στο Βόλο και έχει κλείσει. Επίσης κυκλοφόρησε ότι η σειρά Ν13-14-16 των κινητήρων με μόνη (ίσως) εξαίρεση τη σειρά G13-15, δούλευε με αρκετά πιο υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που επίσης ήταν έξω από τις προδιαγραφές των κινητήρων της Nissan Ιαπωνίας.
Γνωρίζει κανείς αν αυτά είναι αλήθεια και αν εξακολουθεί το ίδιο πρόβλημα και στα νεώτερα μοντέλα την Nissan ?
-
Υπερ μέχρι πρόσφατα
Μέχρι πρόσφατα ήταν η αξιοπιστία, τώρα ποιος βάζει το χέρι του στην φωτιά?
Είμαι κάτοχοσ τριών Νισσάν. Τα Ιαπωνέζικα είναι σκυλιά. Το ένα Σάνι 1600 έχει κάνει 170.000 χλμ, και ανάθεμα αν έχω αλλάξει κάτι.
Το Νέο Almera που πήρα, με έχει ξεθεώσει στα συνεργεία. Μια το ντουλαπάκι να μην κλείνει, μια το τιμόνι να τρίζει, μια το AirContition να χαλάει, αυτή την στιγμή τρίζει ΟΛΟ το Ταμπλό, χώρια οι μηχανικές βλάβες, όπως αλλαγή του FLOW METER της BOSCH στα 40.000χλμ. Αλήθεια ποιος τους είπε ότι αγοράζουμε Ιαπωνικά αμάξια για να έχουν Γερμανικά ανταλακτικά και μάλιστα κάκιστης ποιότητας?
Κατά
[list:2spget9a]Επίσημο Service στην Nissan - Μεγάλη Ταλαιπωρία
Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία της Nissan στα Νότια Προάστια[/list:u:2spget9a] -
Ο χρήστης sdiama έγραψε:
Δηλαδή, απ'ότι κατάλαβα από αυτά που γράφετε, τα καπάκια στα Nissan κάνανε ρήγματα 'για την πλάκα τους' ?Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε και στο δικό μου Sunny, ρήγμα στο καπάκι, έχω βρει (από τυχαίες συζητήσεις) πολλούς κατόχους Sunny 1.4 & 1.6, μοντέλων κυρίως του Βόλου, να εχουν ρήγματα στο καπάκι. Επίσης μου είπαν (και το είδα με τα ίδια μου τα μάτια) ότι τα ψυγεία των 'μετά-Βόλου' μοντέλων με αυτά του Βόλου, είναι τελείως διαφορετικά και αλλάζονταν αυθαίρετα... με τα του Βόλου ψυγεία, να έχουν κατασκευαστεί από κάποιο Ελληνικό εργοστάστιο που βρισκόταν και αυτό στο Βόλο και έχει κλείσει. Επίσης κυκλοφόρησε ότι η σειρά Ν13-14-16 των κινητήρων με μόνη (ίσως) εξαίρεση τη σειρά G13-15, δούλευε με αρκετά πιο υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που επίσης ήταν έξω από τις προδιαγραφές των κινητήρων της Nissan Ιαπωνίας.
γνωρίζει κανείς αν αυτά είναι αλήθεια και αν εξακολουθεί το ίδιο πρόβλημα και στα νεώτερα μοντέλα την Nissan ?
τα ψυγεια που εβαζε ο σαρακακης στο βολο ηταν λαθος ειτε λογω βλακειας ειτε λογω μικροτερου κοστους με αποτελεσμα μικροτερη απαγωγη θερμοτητος και τα ρηγματα στο καπακι.
σε μια σοβαρη γραμμη παραγωγης κατι τετοιο δεν νομιζω οτι εχει πολλες πιθανοτητες να συμβει.και μετα λεμε γιατι δεν παραγουμε αυτοκινητα στην ελλαδα;;;;;;;;;;;
-
Μόνο που το εργοστάσιο ανήκε στον Θεοχαράκη... Όσο για την πληροφορία (περί μικρότερου ψυγείου), επίτρεψέ μου να διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, γιατί μου ακούγεται κομματάκι... ράδιο αρβύλα. Από πού έμαθες αλήθεια κάτι τέτοιο; Το δικό μου Sunny (N13) ήταν από τα πρώτα που βγήκαν από αυτό το εργοστάσιο και αποδείχθηκε σκυλί. Το μόνο πρόβλημα (και πιθανότατα όντως να έχει να κάνει με τη γραμμή παραγωγής) το ότι έτριζε από νωρίς. Σημειωέον δε ότι είχα κάνει αρκετές επεμβάσεις πριν και μετά τον κινητήρα (εισαγωγή-εξαγωγή) και 100.000 ΠΟΛΥ σκληρά χιλιόμετρα (ούτε διανοήθηκα να κάνω στο Rallye αυτά που έκανα στο Sunny).
-
Μήπως τελικά τα έβαζε ο Σαρακάκης για να δημιουργηθούν όλα αυτά τα προβλήματα;
-
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΤΗ ΤΟΥ 95 ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ SUNNY GTI. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ 7 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ 230.000 ΧΛΜ.
ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ; ΑΠΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΟΥΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΙΔΕΣ (ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΕΒΑΙΑ). ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ (ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ). ΝΑ ΠΩ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΨΕΓΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΟΧΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ, ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΟ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΙΛΕΡ ΠΟΥ ΕΜΠΑΖΑΝ ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΥΓΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ 2-3 ΣΕΤ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ. ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΛΑΪΝΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ (ΕΚΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΑΔΥΝΑΜΟ), ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΤΖΑΜΙΩΝ (ΣΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΦΑΙΡΑ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΙΟ ΑΡΑΙΗ ΧΡΗΣΗ.
ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΣΠΡΕΙ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΣΤΙΣ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΠΩΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΤΡΙΖΑΝ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ.
ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗ. ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΗΦΟΡΑ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΕΚΑΝΕ 'ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ' . Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ RACING ΤΑΚΑΚΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΛΥΘΗΚΕ.
ΑΠΟ ΘΕΤΙΚΑ ΤΩΡΑ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΕΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΠΑΡΑ ΤΑ 230.000 ΣΚΛΗΡΑ ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ (ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΦΟΥΣΚΕΣ ΗΜΙΑΞΟΝΙΩΝ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ), ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΗΤΑΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, ΒΑΛΒΙΔΑ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ (ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΡΕΛΑΝΤΙ), ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΜΑΡΚΟΥΤΣΙ ΠΙΕΣΕΩΣ ΣΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΨΟΓΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΕΛΑΦΡΥ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΙ. ΣΤΟ ΑΦΗΜΑ ΔΕ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΥΡΙΖΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ, ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ BILSTEIN GROUP N KAI ΕΓΙΝΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΟΧΙ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΙΟ 'ΨΑΓΜΕΝΕΣ'. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΑ 'ΙΣΑ' ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ 106 RALLY ΣΕ ΒΟΥΝΙΣΙΕΣ 'ΕΙΔΙΚΕΣ' !!!
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΣΟΙ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ. -
Περιμενω πως και πως να δω απο κοντά το 350Ζ. Θεωρώ οτι ειναι ενα απο τα ομορφότερα coupe σήμερα και απ 'οτι ξέρω στην Αμερική κοστίζει όσο ένα mx5. Το μόνο του 'ελάτωμα' είναι οτι (στην Αμερική τουλαχιστον) κυκλοφορεί μόν με εναν 3,2cc. Ελπιζω οταν εισαχθεί στην Ευρώπη να 'φορέσει' κανεναν νορμάλ κινητήρα.
-
Αν και δεν ειμαι πια κατοχος Nissan (φτου) εχω να πω τα καλυτερα λογια. η οικογενεια ειχε παλια ενα Pick up 4χ4 βενζινη. Πολυ σκυλη το αμαξι. δεν ελεγε να βγαλει προβλημα παρολα οσα τραβαγε. μονο βενζινη ζητουσε(πολυ βεβαια αλλα χαλαλι). μου εκανε ιδιαιτερη εντυπςση οτι παρολο που κινοταν συνεχεια σε κατσικοδρομους ακομα και μετα απο 180.000 χιλιομετρα δεν ετριζε καθολου. δεν εχω οδηγησει πιο γερο αμαξι. ασε που ειχα και την αισθηση οτι οδηγουσα τανκς. απο επιβατικα εμπειρια εχω απο ενα micra 1,3 ενος φιλου. το εχω ποδηγησει πολλες φορες και προβλημα δεν εβγαλε. μαλιστα ο παλαβος ο φιλος μου οποτε του ερχοταν εβαζε ενα μπακετ, μια εξατμιση και ενα roll cage και το ετρεχε σε χωματινους αγωνες. ετσι για το χαβαλε. δεν ειναι τυχαιο οτι ποτε δεν εγκατελειψε και ποτε δεν βγηκε τελευταιος. εγω ειχα νοικιασει ενα εδω στην Αγγλια και 3 μερες το ειχα πεθανει. μεχρι το φιλτρο και το καπακι του φιλτρου του ειχα βγαλει και αυτο συνεχιζε να πηγαινει.εκανε και ωραιο θορυβο. ενα challenge δεν θα με χαλαγε καθολου. ελπιζω καποια μερα να αποκτησω ενα.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αξιόπιστα και απλώς καλά. Ως εκεί.
Ποτέ δεν κατάφεραν να βρεθούν στο επίκεντρο της αυτοκίνησης (μοναδική εξαίρεση το 300ZX?). Ακόμα και το Primera δεν τα κατάφερε.
Περνούν λοιπόν απαρατήρητα και επομένως (εμένα τουλάχιστον) είναι αδιάφορα.KAI ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ NISSAN(ΑLMERA,PRIMERA,MICRA),ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.Η ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟΨΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ MEGANE.ΣΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟ MAZDA 6.
ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ NISSAN