-
Μια ερωτηση προς τους ιδιοκτητες Yaris και της νεας Corolla.
Συμφωνα με το βιβλιο της εγγυησης καθε ποσα χλμ πρεπει να πηγαινετε για service καθε τυπου (προληπτικος ελεγχος κλπ)?
Ρωταω γιατι γνωστος που αγορασε προσφατα την Verso ειδε με εκπληξη οτι θα πρεπει να πηγαινει καθε 5κ χλμ για λαδια και 10κ χλμ για 'μικρο service' παρ' όλο που ο κατασκευαστης δινει αν θυμαμαι καλα 30κ χλμ διαστημα μεταξυ των service.
Και τα λαδια καλα καθε 5κ χλμ αλλα ολα τα υπολοιπα τι επιπλεον κοστος συντηρησης εχουν?
Τελικα το οτι οι κατασκευαστες πλεον δινουν μεγαλα διαστηματα μεταξυ των service μηπως καταργειτε απο τις εδω αντιπροσωπειες με την απειλη την εγγυησης? -
Μια ερωτηση προς τους ιδιοκτητες Yaris και της νεας Corolla.
Συμφωνα με το βιβλιο της εγγυησης καθε ποσα χλμ πρεπει να πηγαινετε για service καθε τυπου (προληπτικος ελεγχος κλπ)?
Ρωταω γιατι γνωστος που αγορασε προσφατα την Verso ειδε με εκπληξη οτι θα πρεπει να πηγαινει καθε 5κ χλμ για λαδια και 10κ χλμ για 'μικρο service' παρ' όλο που ο κατασκευαστης δινει αν θυμαμαι καλα 30κ χλμ διαστημα μεταξυ των service.
Και τα λαδια καλα καθε 5κ χλμ αλλα ολα τα υπολοιπα τι επιπλεον κοστος συντηρησης εχουν?
Τελικα το οτι οι κατασκευαστες πλεον δινουν μεγαλα διαστηματα μεταξυ των service μηπως καταργειτε απο τις εδω αντιπροσωπειες με την απειλη την εγγυησης? -
Μια ερωτηση προς τους ιδιοκτητες Yaris και της νεας Corolla.
Συμφωνα με το βιβλιο της εγγυησης καθε ποσα χλμ πρεπει να πηγαινετε για service καθε τυπου (προληπτικος ελεγχος κλπ)?
Ρωταω γιατι γνωστος που αγορασε προσφατα την Verso ειδε με εκπληξη οτι θα πρεπει να πηγαινει καθε 5κ χλμ για λαδια και 10κ χλμ για 'μικρο service' παρ' όλο που ο κατασκευαστης δινει αν θυμαμαι καλα 30κ χλμ διαστημα μεταξυ των service.
Και τα λαδια καλα καθε 5κ χλμ αλλα ολα τα υπολοιπα τι επιπλεον κοστος συντηρησης εχουν?
Τελικα το οτι οι κατασκευαστες πλεον δινουν μεγαλα διαστηματα μεταξυ των service μηπως καταργειτε απο τις εδω αντιπροσωπειες με την απειλη την εγγυησης? -
Πολύ καλή ερώτηση!!! Όντως, μήπως οι εδώ αντιπροσωπίες προτείνουν πιο σύντομα service για να βγάζουν απλως περισσότερα;
Όποιος γνωρίζει κάτι ας τοποθετηθεί. -
Εγώ μπορώ να πω μόνο για την RENAULT που γνωρίζω καλά.
Αλλαγή λαδιών κάθε 15000χλμ και service κάθε 30000χλμ προτείνει ο κατασκευαστής και αυτό τηρεί η ελληνική αντιπροσωπεία, που είναι και ιδιέτερα ελαστική στον τομέα των εγγυήσεων.
Με την ΤΟΥΟΤΑ είναι γνωστό το πρόβλημα. -
Ο χρήστης fotis έγραψε:
Μια ερωτηση προς τους ιδιοκτητες Yaris και της νεας Corolla.
Συμφωνα με το βιβλιο της εγγυησης καθε ποσα χλμ πρεπει να πηγαινετε για service καθε τυπου (προληπτικος ελεγχος κλπ)?
Ρωταω γιατι γνωστος που αγορασε προσφατα την Verso ειδε με εκπληξη οτι θα πρεπει να πηγαινει καθε 5κ χλμ για λαδια και 10κ χλμ για 'μικρο service' παρ' όλο που ο κατασκευαστης δινει αν θυμαμαι καλα 30κ χλμ διαστημα μεταξυ των service.
Και τα λαδια καλα καθε 5κ χλμ αλλα ολα τα υπολοιπα τι επιπλεον κοστος συντηρησης εχουν?
Τελικα το οτι οι κατασκευαστες πλεον δινουν μεγαλα διαστηματα μεταξυ των service μηπως καταργειτε απο τις εδω αντιπροσωπειες με την απειλη την εγγυησης?Λόγω προσφάτου αγοράς της νέας Corollas απο πολύ γνωστή φίρμα αντιπροσώπων, με την παραλαβή οι άνθρωποι μου είπαν ότι το πρώτο service θα γίνει στις 30,000 χιλιόμετρα, και τα πρώτα λάδια στις 15,000 χιλιόμετρα. Μου συνέστησαν όμως για λόγους προληπτικούς και δεδομένης της κατάστασης στους δρόμους μας (ειδικά το μποτιλιάρισμα), για καλύτερη προστασία του κινητήρα καλό θα είναι να αλάζω λάδια νωρίτερα απο ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Αυτό όμως είναι στην απόλυτη κρίση του ιδιοκτήτη, χωρίς να έχει καμία επίπτωση στην εγγηύηση του κατασκευαστή. Τέλος θέλω να πώ το εξής για την εγγύηση της Toyota. Οταν στα 5½ χρόνια χρειάστηκε η παιλαιά μου Corolla αντικατάσταση εξαρτήματος, αυτό έγινε χωρίς καμία αντίρηση απο μέρους της αντιπροσωπείας.
-
Αρα να συμπερανουμε οτι η εγγυηση ισχυει με λαδια στα 15κ και Service sta 30k και οτι αυτα ειναι γραμμενα και στο βιβλιο της εγγυησης του αυτοκινητου σου?
-
Ο χρήστης fotis έγραψε:
Αρα να συμπερανουμε οτι η εγγυηση ισχυει με λαδια στα 15κ και Service sta 30k και οτι αυτα ειναι γραμμενα και στο βιβλιο της εγγυησης του αυτοκινητου σου?Το βιβλίο το οποίο συνοδεύει το αυτοκίνητο και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο συντήρηση, γράφει ακριβώς αυτά. Αλλά και στα διαφημιστικά φυλλάδια το ίδιο αναφέρει, δίνοντας μάλιστα έμφαση στην οικονομία. Πάντως στην εγγύηση δεν αναφέρεται τίποτα σχετικό για service και λάδια. Το μόνο που γνωρίζω απο το παρελθόν (σε μοντέλο του 1996) όταν χρειάστηκε να γίνει κάποια αντικατάσταση εξαρτήματος (μάλον ακριβή) ότι κράτησαν αντίγραφο του βιβλίου με τα service, τίποτε άλλο.
-
Oso afora thn Renault, k mena mou eixan pei gia 30.000xlm to service k 15.000xlm ta ladia.
Sto synergeio omos mou protinan 7.500xlm gia ta ladia k 20.000xlm gia to service...
Ftaine oi synthikes ton ellhnikon dromon? skonh, zesth, kinhsh k tetoia?
Pantos k na mhn mou to elege h Renault, pali tha allaza ladia poly noritera....
-
Ο χρήστης clioman έγραψε:
Oso afora thn Renault, k mena mou eixan pei gia 30.000xlm to service k 15.000xlm ta ladia.Sto synergeio omos mou protinan 7.500xlm gia ta ladia k 20.000xlm gia to service...
Ftaine oi synthikes ton ellhnikon dromon? skonh, zesth, kinhsh k tetoia?
Pantos k na mhn mou to elege h Renault, pali tha allaza ladia poly noritera....
Τα RENAULT που πουλήθηκαν μετά από τις 15-3-2001
κάνουν service κάθε 30000χλμ και αλλάζουν λάδια κάθε 15000χλμ.Όπως είπες σου πρότειναν να αλλάζεις πιο συχνά πράγμα που δεν κάνει κακό,το αντίθετο μάλιστα.Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι μια αντιπροσωπεία είναι εμπορική επιχείρηση και πρέπει να πουλάει πράγματα και υπηρεσίες για να επιβιώσει για αυτό προτείνει πιο συχνή αλλαγή λαδιών και άλλων εξαρτημάτων.Πάντως να ξέρεις ότι γνωρίζω ότι οι κινητήρες της RENAULT δουλεύουν χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα τις κανονικα διαστήματα αλλαγών λαδιών. -
Καλό θα είναι βέβαια να μην ξεχνάμε ότι όλοι (ή σχεδόν όλοι τέλος πάντων) οι κατασκευαστές θεωρούν ότι το ΧΡΟΝΙΚΟ όριο μεταξύ των σέρβις είναι ο ένας χρόνος. Αν μιλάμε λοιπόν για 30.000 χλμ. το πιθανότερο είναι ότι θα χρειαστεί ενδιάμεσο σέρβις (εκτός βέβαια κι αν η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, είναι... Κολιάτσου-Παγκράτι για τον ιδιοκτήτη).
-
Μάλλον οι αντιπροσωπίες βγάζουν τα σπασμένα λόγω χαμηλών τιμών αγοράς προ φόρων στην Ελλάδα.
Παραδείγματα.
Εχώ Fiat Tipo mod 92 αγορασμένο στην Ιταλία. Εκεί τα διαστήματα service ήταν 15.000 με αλλάγη λαδίων κάθε 15.000 ή ένα χρόνο. Στην Ελλάδα έιχαμε service κάθε 10.000 με αλλαγή κάθε 5.000 για λάδια (το 1/3 δηλαδή).
Το αυτοκίνητο κινήθηκε 4 χρόνια (με τους κλασσικούς περιορισμούς 6 μήνες μέσα 6 έξω) στην Αθήνα και σήμερα με 200.000km δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα (το κρατάω για συναισθηματικούς λόγους).
2ο
Σε Opel Corsa 1.2 16V του 2000 η αντιπροσωπία απαιτούσε αλλάγη λαδιών κάθε 5000 και service κάθε 15000 όταν στη γείτονα (εκ δυσμών) χώρα τα διαστήματα ήταν 15000 και 30000 αντίστοιχα για το ίδιο όχημα (κίνηση στο Milano).
Τελευταία επείδη τα πράγματα έχουν ολίγον βελτιωθεί και δεν νοείται πιά να παίζεις με τα διαστήματα μεταξύ service μιά και ο κόσμος κινείται και βλέπει τα παιγνίδια αυτά παύουν.
Για τη Toyota στα μέσα της δεκατίας του 90 είχε σύντομα διαστήματα μεταξύ των service και στο εξωτερικό (πολιτική της εταιρείας). Σήμερα και αυτή ακολουθεί τη περπατημένη
Πάντως σε 1 - 2 χρόνια τα πράγματα θα απλουστευθούν ακόμα παραπάνω. Η αλλαγή λαδιών θα γίνεται όταν πρέπει (αισθητήρας Bosch που πρόσφατα παρουσιάστηκε) για τους βενζινοκινητήρες οι σπινθιριστές θα αλλάζουν κάθε 60000 και τα φίλτρα θα αυτοκαθαρίζονται. Ίσως πριν το τέλος της δεκαετίας να έχουμε και τα πρώτα maintaince free autos (τουλάχιστον στη περίοχή του κινητήρα).
Μη φοβάστε οι εταιρίες θα μας τα παίρνουνε και πάλι με αναβαθμίσεις του λογισμικού (τρέμε Bill Gates) και ελέγχους....
Πρόσφατο παράδειγμα ότι για VW Golf mod 2001 1.4 16V ο αντιπροσωπός ζήτησε 295 Ευρώ (δηλαδή 100000 δρχ) με μόνο αλλάγή λαδιών και ελέγχους.........
Τύφλα να έχει η BMW και Merc
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μάλλον οι αντιπροσωπίες βγάζουν τα σπασμένα λόγω χαμηλών τιμών αγοράς προ φόρων στην Ελλάδα.Παραδείγματα.
Εχώ Fiat Tipo mod 92 αγορασμένο στην Ιταλία. Εκεί τα διαστήματα service ήταν 15.000 με αλλάγη λαδίων κάθε 15.000 ή ένα χρόνο. Στην Ελλάδα έιχαμε service κάθε 10.000 με αλλαγή κάθε 5.000 για λάδια (το 1/3 δηλαδή).
Το αυτοκίνητο κινήθηκε 4 χρόνια (με τους κλασσικούς περιορισμούς 6 μήνες μέσα 6 έξω) στην Αθήνα και σήμερα με 200.000km δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα (το κρατάω για συναισθηματικούς λόγους).
2ο
Σε Opel Corsa 1.2 16V του 2000 η αντιπροσωπία απαιτούσε αλλάγη λαδιών κάθε 5000 και service κάθε 15000 όταν στη γείτονα (εκ δυσμών) χώρα τα διαστήματα ήταν 15000 και 30000 αντίστοιχα για το ίδιο όχημα (κίνηση στο Milano).
Τελευταία επείδη τα πράγματα έχουν ολίγον βελτιωθεί και δεν νοείται πιά να παίζεις με τα διαστήματα μεταξύ service μιά και ο κόσμος κινείται και βλέπει τα παιγνίδια αυτά παύουν.
Για τη Toyota στα μέσα της δεκατίας του 90 είχε σύντομα διαστήματα μεταξύ των service και στο εξωτερικό (πολιτική της εταιρείας). Σήμερα και αυτή ακολουθεί τη περπατημένη
Πάντως σε 1 - 2 χρόνια τα πράγματα θα απλουστευθούν ακόμα παραπάνω. Η αλλαγή λαδιών θα γίνεται όταν πρέπει (αισθητήρας Bosch που πρόσφατα παρουσιάστηκε) για τους βενζινοκινητήρες οι σπινθιριστές θα αλλάζουν κάθε 60000 και τα φίλτρα θα αυτοκαθαρίζονται. Ίσως πριν το τέλος της δεκαετίας να έχουμε και τα πρώτα maintaince free autos (τουλάχιστον στη περίοχή του κινητήρα).
Μη φοβάστε οι εταιρίες θα μας τα παίρνουνε και πάλι με αναβαθμίσεις του λογισμικού (τρέμε Bill Gates) και ελέγχους....
Πρόσφατο παράδειγμα ότι για VW Golf mod 2001 1.4 16V ο αντιπροσωπός ζήτησε 295 Ευρώ (δηλαδή 100000 δρχ) με μόνο αλλάγή λαδιών και ελέγχους.........
Τύφλα να έχει η BMW και Merc
Ναί φίλε μου, έτσι είναι. Στο λέω γιατί όταν πάω το Passat της γυναίκας μου για service στην γνωστή αντιπροσωπεία κλαίω προκαταβολικά!!!!
-
Ακούω συνέχεια για τις 'δυσκολες' συνθήκες της Ελλάδας. Νομίζω οτι αυτό είναι υπερβολή, και δικαιολογία απο τις αντιπροσωπείες για μειωμένα διαστήματα συντήρησης. Δηλαδή ποιά η διαφορά με τις συνθήκες άλλων μεσογειακών χωρών (για παράδειγμα) ?
-
ολα αυτα περι δυσκολων συνθηκων στην ελλαδα ειναι τριχες. Δηλαδη το δικο μου αυτοκινητο που κινειται στην επαρχια (πχ) με ελαχιστη κινηση και ανυπαρκτα μποτιλιαρισματα γιατι να ειναι πιο 'ευπαθες' απο του Ιταλου που κινειται στη Ρωμη και θελει 2 ωρες για να διανυσει 15χλμ??????
Service period for Toyota Yaris and new Corolla