Μάλλον οι αντιπροσωπίες βγάζουν τα σπασμένα λόγω χαμηλών τιμών αγοράς προ φόρων στην Ελλάδα.
Παραδείγματα.
Εχώ Fiat Tipo mod 92 αγορασμένο στην Ιταλία. Εκεί τα διαστήματα service ήταν 15.000 με αλλάγη λαδίων κάθε 15.000 ή ένα χρόνο. Στην Ελλάδα έιχαμε service κάθε 10.000 με αλλαγή κάθε 5.000 για λάδια (το 1/3 δηλαδή).
Το αυτοκίνητο κινήθηκε 4 χρόνια (με τους κλασσικούς περιορισμούς 6 μήνες μέσα 6 έξω) στην Αθήνα και σήμερα με 200.000km δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα (το κρατάω για συναισθηματικούς λόγους).
2ο
Σε Opel Corsa 1.2 16V του 2000 η αντιπροσωπία απαιτούσε αλλάγη λαδιών κάθε 5000 και service κάθε 15000 όταν στη γείτονα (εκ δυσμών) χώρα τα διαστήματα ήταν 15000 και 30000 αντίστοιχα για το ίδιο όχημα (κίνηση στο Milano).
Τελευταία επείδη τα πράγματα έχουν ολίγον βελτιωθεί και δεν νοείται πιά να παίζεις με τα διαστήματα μεταξύ service μιά και ο κόσμος κινείται και βλέπει τα παιγνίδια αυτά παύουν.
Για τη Toyota στα μέσα της δεκατίας του 90 είχε σύντομα διαστήματα μεταξύ των service και στο εξωτερικό (πολιτική της εταιρείας). Σήμερα και αυτή ακολουθεί τη περπατημένη
Πάντως σε 1 - 2 χρόνια τα πράγματα θα απλουστευθούν ακόμα παραπάνω. Η αλλαγή λαδιών θα γίνεται όταν πρέπει (αισθητήρας Bosch που πρόσφατα παρουσιάστηκε) για τους βενζινοκινητήρες οι σπινθιριστές θα αλλάζουν κάθε 60000 και τα φίλτρα θα αυτοκαθαρίζονται. Ίσως πριν το τέλος της δεκαετίας να έχουμε και τα πρώτα maintaince free autos (τουλάχιστον στη περίοχή του κινητήρα).
Μη φοβάστε οι εταιρίες θα μας τα παίρνουνε και πάλι με αναβαθμίσεις του λογισμικού (τρέμε Bill Gates) και ελέγχους....
Πρόσφατο παράδειγμα ότι για VW Golf mod 2001 1.4 16V ο αντιπροσωπός ζήτησε 295 Ευρώ (δηλαδή 100000 δρχ) με μόνο αλλάγή λαδιών και ελέγχους.........
Τύφλα να έχει η BMW και Merc