-
Miltellas εφτασε η ωρα της κρισης και ερωτω :
οταν συζηταγαμε για τα 0 - 40 τα καστρολ οταν τα ειχα πρωτοβαλει μου καψανε στα 4300 χιλιομετρα 500 γραμμαρια ηταν χειμωνας και προβληματιζομουν τι θα γινει το καλοκαιρι και μου ειπες αστα να δεις πως θα πανε σημερα ειδα πως τα πανε.
στα 2500 χιλιομετρα εκαψε 500 γραμμαρια.
οποτε ερωτω τι κανουμε μενουμε εδω παμε σε αλλη μαρκα σε ποιο χοντρα πχ 10-40 ??
ακουω τη γνωμη σου.
thanks
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
15.000 χλμ. με 10W40 είναι υπερβολή. Άλλαξέ τα ΤΩΡΑ.τι ζημια μπορει να προκαλεσει?
-
Ο χρήστης Verka έγραψε:
15.000 χλμ. με 10W40 είναι υπερβολή. Άλλαξέ τα ΤΩΡΑ.
τι ζημια μπορει να προκαλεσει?
Δεν θα αντέξει το λάδι τόσα χιλιόμετρα.
Τα XL-III 5W30 της Valvoline ή ακόμη και οποιοδήποτε άλλο 30ρι που καλύπτει την ACEA A3 είναι πολύ προστατευτικότερα από τα κοινά 10W40 (δηλ. σχεδόν όλα). Η κατανάλωση των 100ml/1000χλμ δεν θεωρείται κατανάλωση άξια αναφοράς. Μέχρι 200ml κατανάλωση ή 1λίτρο στα 5000χλμ δε νομίζω ότι αξίζει να την συζητάμε λες και είναι πρόβλημα. Απολύτως φυσιολογικά νούμερα. -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
Miltellas εφτασε η ωρα της κρισης και ερωτω :οταν συζηταγαμε για τα 0 - 40 τα καστρολ οταν τα ειχα πρωτοβαλει μου καψανε στα 4300 χιλιομετρα 500 γραμμαρια ηταν χειμωνας και προβληματιζομουν τι θα γινει το καλοκαιρι και μου ειπες αστα να δεις πως θα πανε σημερα ειδα πως τα πανε.
στα 2500 χιλιομετρα εκαψε 500 γραμμαρια.
οποτε ερωτω τι κανουμε μενουμε εδω παμε σε αλλη μαρκα σε ποιο χοντρα πχ 10-40 ??
ακουω τη γνωμη σου.
thanks
500ml στα 2500χλμ σημαίνει 200ml στα 1000χλμ, άρα κανένα πρόβλημα κατά την δική μου οπτική. Αν θέλεις παχύτερο αλλά πάλι 0W40 πήγαινε στο Mobil 1 0W40 που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και 'συνθετικότερο' του Castrol 0W40.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Μιλτο σημερα που πηγα να παρω λαδια μου ειπαν οτι τα 8100 e-tech τα σταματανε απο παραγωγη!!Μαλλον θα παρω τα 300V 5-40
Σημερα εριξα το Mili στο μοτερ Miλτο.Ποσο χιλιομετρα να το κρατησω μεσα για να δουλεψει?Τα λαδια ειναι καινουργια και 8ελω να βαλω κατι καλυτερο για το καλοκαιρι για αυτο και χτυπαω τα 300Vτο οτι το σταματανε πρωτη φορα το ακουω...
ποιο μαγαζι στο ειπε αυτο?
Aπό ό,τι ξέρω αυτό είναι το νέο MOTUL 8100 5W40:
http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_x_clean.htm
Είναι API SM και όσοι δεν το προσέξατε το έχω προσθέσει εδώ και καιρό στην λίστα μου: http://www.prcclub.gr/Topics/Lubricants ... 40C-4C.pdf
Μουσάτε, εσύ μου το είχες επισημάνει πριν από 7 μήνες. -
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Να γράψω & εγώ τις εντυπώσεις μου από τα Motul E-Tech 8100 0W-40.Το Σ/Κ ήταν η πρώτη φορά που το έβγαλα από την πόλη & έκανα “πατημένος” ένα μικρό ταξίδι μέχρι τα Καμένα Βούρλα που για μένα είναι ένας καλός δείκτης.
- Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν ότι στην 5η κέρδισα 200-300 στροφές! Έφτασε 5.200-5.400rpm.
Το αυτοκίνητο έβγαλε μεγαλύτερη τελική! Είχε ελαφρύ αέρα & η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν 32-34 βαθμούς. - Η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη & το αυτοκίνητο ενέβαζε γρήγορα & αβίαστα μέχρι τις 4.000rpm με το μισό γκάζι!
- Ο θόρυβος του κινητήρα παραδόξως – για λεπτό λάδι - μειώθηκε & τώρα υπερισχύει μόνο ο αεροδυναμικός θόρυβος. Η δε χροιά του μοτέρ είναι πολύ ομαλή & ρυθμική.
- Με το λάδι αυτό είχα κάνει γύρω στα 2.000Km μέσα στην πόλη σε 4 μήνες & αρχικά είχε καταναλώσει γύρω 300gr. & μετά σταμάτησε να κατεβαίνει περισσότερο ο δείκτης & σταθεροποιήθηκε. Τώρα στο ταξίδι το έλεγξα στην επιστροφή & δεν μεταβλήθηκε καθόλου.
- Η θερμοκρασία του νερού –δυστυχώς δεν έχω όργανο λαδιού- κυμαινόταν από 80-90 βαθμούς ανάλογα την κλίση του δρόμου. Χαμηλότερα γύρω στους 5 βαθμούς περίπου από πριν αλλά αυτό δεν ξέρω αν οφείλεται στο λάδι ή στο WaterWetter που του έβαλα πριν ένα μήνα.
Εν κατακλείδι είμαι πολύ ευχαριστημένος & ειλικρινά δεν περίμενα τόσο έντονη & μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Castrol 10W-60 που χρησιμοποιούσα για χρόνια.
Ε, ναι! Λογική αυτή η εικόνα έπειτα από το 10W60. Όσο για τον θόρυβο, εάν το 10W60 δυσκολευέται να ρέει στις ανοχές σου και σε συνδυασμό που χάνει πολύ γρήγορα το ιξώδες του, είναι φυσιολογικό να ακούγεται το μοτέρ να 'κελαηδάει από την χαρά του' για το καλό που του έκανες επιτέλους.
- Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν ότι στην 5η κέρδισα 200-300 στροφές! Έφτασε 5.200-5.400rpm.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μίλτο την άλλη βδομάδα θα πάρω μια 15άρα εξωλέμβια honda και θέλω λιπαντικά. Για το κιβώτιο (περίπου 0,2 λτρ - δηλαδή διαφορά στο κόστος δεν υπάρχει) AGL ή πιο 'γλιστερή' μη συνθετική valvoline (συχνές αλλαγές και ΠΟΛΥ σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας).Λάδι πήρα valvoline για το στρώσιμο. Τι γίνεται με το 15/50 και το 5/50 της Mobil? Αντικαθιστά το παλιό, υπάρχουν και τα δύο ή αλλάζουν οι προδιαγραφές στο παλιό 15/50; Με τόσο σταθερές θερμοκρασίες περιβάλλοντος δεν θέλω το άνοιγμα του 5/50
(σκέφτομαι να βάλω σκέτο 40άρι ) Σε amsoil τι παίζει; δε με ενδιαφέρει αν είναι συνθετικό ή όχι - θέλω αντοχή σε ψηλές θερμοκρασίες.Υ.Γ. μη βιάζεσαι, η βαλβολίνη χρειάζεται σε 2 βδομάδες.
Λεωνίδα, δες αυτό. Δε νομίζω να βρεις και πολλά καλύτερα για την περίπτωσή σου...
http://www.amsoil.com/storefront/ame.aspxΚι εδώ γενικά η γκάμα της AMSOIL για εξωλέμβιες...
http://www.amsoil.com/products/marine/index.aspx
Όλα GrIV/V πλην της PCO 15W40 που είναι GrIII/IV.Όσο για τα 50ρια που αναφέρεσαι... Δεν βλέπω κάποια σχέση μεταξύ του Mobil 1 15W50 και του 5W50. Γενικά θα εμπιστευόμουν περισσότερο (συγκριτικά) το 15W50 ως πιο ενισχυμένο και πιο δυνατό από το 5W50 (το HTHS του δεύτερου το βρίσκεις και σε δυνατά GrIV/V 40ρια). Το 5W50 το θεωρώ καλύτερη επιλογή μόνο για χειμώνα και θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν (αλλά και πάλι εκεί έχει ανταγωνισμό από τα δυνατά 40ρια).
-
Ωραία, μετά το στρώσιμο (δύο αλλαγές) με valvoline θα χρησιμοποιώ amsoil (λάδι και βαλβολίνη) που αγοράζω για πρώτη φορά. AME (Heavy Duty Diesel & Marine Motor Oil ) και AGM (Universal Synthetic Marine Gear Lube) - να δούμε αν αρέσει στην εξωλέμβια το ντιζελόλαδο.
-
.
-
Τα ελατήρια κάθονται μόλις ζεσταθεί για πρώτη φορά το μοτέρ και πατήσεις τέρμα το γκάζι - υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που περιγράφουν οι κατασκευαστές ελατηρίων. Αν κάνεις στην αρχή πολλά χαλαρά χιλιόμετρα, μετά δεν πρόκειται να καθήσουν ποτέ.
Αν σου καίει 1λτρ/1000χλμ να σκεφτείς την αγορά νέων ελατηρίων, προετοιμασία κυλίνδρων και στρώσιμο. Κρίμα, μακάρι να είναι πολύ σκληρά ελατήρια και να κάτσουν αργότερα (δεν έχω ακούσει για τέτοια) - αλλιώς €€€.
-
.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
15.000 χλμ. με 10W40 είναι υπερβολή. Άλλαξέ τα ΤΩΡΑ.
τι ζημια μπορει να προκαλεσει?
Δεν θα αντέξει το λάδι τόσα χιλιόμετρα.
και μετα λογικα ακριβη ζημια στον κινητηρα ε?
-
Καθόλου προβλέψιμη περίπτωση. Με 15000χλμ και 'ημισυνθετικό' 10W40 πας στην τύχη.
Άλλος κινητήρας σιγά-σιγά θα αρχίσει να φθείρεται λόγω των τριβών μετάλλων μεταξύ τους από ανεπάρκεια του λαδιού, και άλλος κινητήρας δεν θα έχει πρόβλημα γιατί ο οδηγός το πάει με 100-120χαω στην εθνική και έτσι το λάδι του καταπονείται λιγότερο και βγάζει περισσότερα χλμ.
Είναι και ζήτημα εργοστασιακών ανοχών, καιρικών συνθηκών, τρόπου οδήγησης, ρυθμού κάλυψης των χιλιομέτρων, πλούσιου-φτωχου μίγματος και άλλα παρόμοια που έχουμε ξαναπεί. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μιλτο σημερα που πηγα να παρω λαδια μου ειπαν οτι τα 8100 e-tech τα σταματανε απο παραγωγη!!Μαλλον θα παρω τα 300V 5-40
Σημερα εριξα το Mili στο μοτερ Miλτο.Ποσο χιλιομετρα να το κρατησω μεσα για να δουλεψει?Τα λαδια ειναι καινουργια και 8ελω να βαλω κατι καλυτερο για το καλοκαιρι για αυτο και χτυπαω τα 300Vτο οτι το σταματανε πρωτη φορα το ακουω...
ποιο μαγαζι στο ειπε αυτο?
Aπό ό,τι ξέρω αυτό είναι το νέο MOTUL 8100 5W40:
http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_x_clean.htm
Είναι API SM και όσοι δεν το προσέξατε το έχω προσθέσει εδώ και καιρό στην λίστα μου: http://www.prcclub.gr/Topics/Lubricants ... 40C-4C.pdf
Μουσάτε, εσύ μου το είχες επισημάνει πριν από 7 μήνες.Mιλαω για το 8100 0-40 Μιλτο,Μου το ειπε ενα παλικαρι στο Βλεσσιδη.Οσο για το 8100 5-40 x-clean ειναι αλλο λιπαντικο απο το 8100 x-cess!Ποιο ανθεκτικο το δευτερο,με περισσοτερα λιπαντικα το πρωτο!Οτι μου ειπαν μεταφερω
-
1) Βαλβολινες
Ο Mousatos ειχε δηλωσει οτι με την ορολογια technosytese η Μοtul εννοει groupIII συνθετικα...
εμενα αυτο γραφει στις βαλβολινες μου...Αρα ειναι συνθετικες? Ή ισχυει μονο για τα λαδια?αν τελικα θελησω να αλλαξω τις βαλβολινες τι εχετε να προτεινετε? υποψην οτι θελω οχι μονο να ειναι μαλακο το κιβωτιο και να μπαινουν ευκολα οι ταχυτητες αλλα να αντεχουν και σε σκληρη χρηση...(αλλαγες θανατου σε κοντρα σε φαναρι)
Μίλτο ειχες προτεινει σε ραλλύ παλιοτερα μια απο αυτές
AMSOIL MTG 75W90 GL-4
REDLINE MTL 70W80 GL-4
ELF TRANSELF TRZ 75W80 GL-4
ELF TRANSELF TRP 75W80 GL-4+κανουν και για μενα με το Ignis Sport?
Μηπως ταιριαζει πιο σωστα στο κιβωτιο μου η redline MT-90?
μπορω να βαλω 70-80 ή μονο 75-90?
2) Παραφλου
Εχουν συμπληρωσει τα υγρα 2 χρονια...(1 χρονο καθοταν στην αποθηκη το IS στη suzuki οταν ηρθε απο Ιαπωνια και ενα χρονο που το κυκλοφορω) και χρειαζονται αλλαγμα...
Καμια ιδεα κανεις? Με ενδιαφερει να ειναι καλο και το - και το +
3) Λαδια
Τα Amsoil AMO premium protection 10W-40 που φοραω ειναι 100% πολυαλφαολεφινες?
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Καθόλου προβλέψιμη περίπτωση. Με 15000χλμ και 'ημισυνθετικό' 10W40 πας στην τύχη.
Άλλος κινητήρας σιγά-σιγά θα αρχίσει να φθείρεται λόγω των τριβών μετάλλων μεταξύ τους από ανεπάρκεια του λαδιού, και άλλος κινητήρας δεν θα έχει πρόβλημα γιατί ο οδηγός το πάει με 100-120χαω στην εθνική και έτσι το λάδι του καταπονείται λιγότερο και βγάζει περισσότερα χλμ.
Είναι και ζήτημα εργοστασιακών ανοχών, καιρικών συνθηκών, τρόπου οδήγησης, ρυθμού κάλυψης των χιλιομέτρων, πλούσιου-φτωχου μίγματος και άλλα παρόμοια που έχουμε ξαναπεί.Ευχαριστω παιδια για τη βοηθεια.
Αρα θα κανω τωρα μια αλλαγη σε συνθετικα 5-30.
Προσεχουμε για να εχουμε. -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Mιλαω για το 8100 0-40 Μιλτο,Μου το ειπε ενα παλικαρι στο Βλεσσιδη.Οσο για το 8100 5-40 x-clean ειναι αλλο λιπαντικο απο το 8100 x-cess!Ποιο ανθεκτικο το δευτερο,με περισσοτερα λιπαντικα το πρωτο!Οτι μου ειπαν μεταφερω
Μπερδεύτηκα... και είπες ότι αναφέρεσαι στο 8100 E-tech...
Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό. Το μόνο παραπλήσιο σαν αντκατάσταση θα μπορουσε να είναι ένα GrIV/V 5W30 με δυνατό Σημείο Ροής (PP) και μεγάλο ιξώδες -για 30ρι- στους 100C (δηλ. κάπου μεταξύ 11.5-12.4) που να καλύπτει ACEA A3 ή και VW 504.00. -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
1) ΒαλβολινεςΟ Mousatos ειχε δηλωσει οτι με την ορολογια technosytese η Μοtul εννοει groupIII συνθετικα...
εμενα αυτο γραφει στις βαλβολινες μου...Αρα ειναι συνθετικες? Ή ισχυει μονο για τα λαδια?Το ίδιο ισχύει και για τις βαλβολίνες.
αν τελικα θελησω να αλλαξω τις βαλβολινες τι εχετε να προτεινετε? υποψην οτι θελω οχι μονο να ειναι μαλακο το κιβωτιο και να μπαινουν ευκολα οι ταχυτητες αλλα να αντεχουν και σε σκληρη χρηση...(αλλαγες θανατου σε κοντρα σε φαναρι)
Μίλτο ειχες προτεινει σε ραλλύ παλιοτερα μια απο αυτές
AMSOIL MTG 75W90 GL-4
REDLINE MTL 70W80 GL-4
ELF TRANSELF TRZ 75W80 GL-4
ELF TRANSELF TRP 75W80 GL-4+κανουν και για μενα με το Ignis Sport?
Μηπως ταιριαζει πιο σωστα στο κιβωτιο μου η redline MT-90?
μπορω να βαλω 70-80 ή μονο 75-90?
Από ό,τι βλέπω για σένα οι παρασκευαστές προτείνουν GL-4 είτε σε 75W80 είτε σε 75W90.
Η AMSOIL MTG φαντάζει η πλέον ιδανική για σένα καθότι είναι λεπτόρευστη 90ρα (αντίστοιχη με 85).
Φυσικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τις εξαιρετικές βαλβολίνες σε GL-4 της RED LINE και μεταξύ της MTL (70W80) και της MT-90 (75W90) θα προτιμούσα την δεύτερη για να είσαι ακόμη πιο σίγουρος όταν ζορίζεις το σσμάν.2) Παραφλου
Εχουν συμπληρωσει τα υγρα 2 χρονια...(1 χρονο καθοταν στην αποθηκη το IS στη suzuki οταν ηρθε απο Ιαπωνια και ενα χρονο που το κυκλοφορω) και χρειαζονται αλλαγμα...
Καμια ιδεα κανεις? Με ενδιαφερει να ειναι καλο και το - και το +
Σε εξαιρετική τιμή έχω επιλέξει σαν ποιοτικότατα τα παραφλού της VALEO. Ειναι η σειρά Protectiv και βγαίνει σε 40, 50 και 100. Για μένα προτίμησα το Protectiv 50, πρώτος γιατί είναι λίγο καλύτερο από το 40 και δεύτερον δεν βρήκα το 100. Το 50 έχει σημείο βρασμού 150C υπό πίεση 2 bar (δηλαδή εντός του κυκλώματος ψύξης πρώτα θα φας το μοτέρ από υπερθέρμανση και ύστερα θα βράσει το VALEO).
3) Λαδια
Τα Amsoil AMO premium protection 10W-40 που φοραω ειναι 100% πολυαλφαολεφινες?
Όπως όλα τα AMSOIL πλην του PCO (που είναι GrIII/IV) και ολόκληρης της σειράς XL (Group III), είναι 100% συνθετικό κατηγορίας 4 και 5. Δηλαδή είναι μίγμα Πολυαλφαολεφινών και εστέρων (διβασικού οξέως και πολυόλης), σε αναλογίες που δεν γνωρίζω (και δεν έχει και τόση σημασία αυτό).
-
Όσον αφορά την περίπτωση του τύπου που είχε Rallye και έσπασε μοτέρ με τα HDD μέσα, τελικά δεν ήταν ο φίλος από το 106SC που υπέθετα. Επικοινώνησε σήμερα μαζί μου. Πλέον δεν μπορώ να φανταστώ ποιός ήταν καθότι μόνο για έναν με Rallye ήξερα που δοκίμασε αυτά τα λάδια και δεν έπαθε τίποτα. Απλώς μου είπε ότι τα ΑΜΟ που δοκίμασε μετά τα HDD του αρέσουν περισσότερο γιατί παρουσιάζουν μεγαλύτερη θερμοκρασιακή σταθερότητα (δηλ. το HDD ανεβοκατέβαινε ευκολότερα στο θερμόμετρο λαδιου ενώ έφτανε στο ίδιο θερμοκρασιακό μάξιμουμ με τα ΑΜΟ - άρα δεν κέρδισε το πλεονέκτημα που περιμενε στο να μένει η θερμοκρασία χαμηλότερα, κάτι που συμβαίνει σε μένα - εκτός κι αν δεν ζορίζει μοτέρ όπως εγω γιατί την διαφορά στο 'σκίσιμο' την βλέπεις). Είναι όμως και λογικό τελικά, γιατί όπως φαίνεται τα Rallye έχουν ανοχές που ταιριάζουν σε 40ρι (ίσως -πιθανολογώ- και αντλία λαδιού που συνεργάζεται καλύτερα με 40ρι - παίζει κι αυτό ρόλο). Και πολλά που έχουν παλιώσει ή έχουν ανοίξει ανοχές δουλεύουν καλά με ποιοτικό 50ρι και χωρίς να μειωθεί η ευστροφία τους (δοκιμάσαμε από ΑΜΟ σε ARO για να μειωθεί η κατανάλωση και από τα μέχρι τώρα νέα μου δεν χάθηκε η ευστροφία).
-
Γιατι άραγε; Μήπως αυτό σημαίνει καλύτερη ροή αλλά στην θέση που είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας δεν φαίνεται και η χαμηλότερη θερμοκρασία;
Εγω το ψιλότερο θα το κράταγα εφόσον δεν θα μου το έκαιγε (ξέρω, δεν σας κάνει ... καθόλου μα καθόλου εντύπωση αυτό )
Περι λιπαντικών γενικώς