-
Diabaza TA NEA simera kai exoun prwtoselido oti katargounte ta tekmiria (epitelous!).
An pragmati ginei auto, 8a exei -profanws- megales epiptwseis stin agora autokinitwn stin Ellada.
Twra pia, ena mikro autokinito, me megalo kinitira den 8a einai aprosito. Kai epitelous, 8a 3ekollisoume apo ta 1.8 h ta 2.0 lt kai 8a pame sta 2.2 kai megalytera.
Ta autokinita exoun barynei pia kai xreiazontai megalyteres xwritikotites kinitirwn apo oti palia.
-
Diabaza TA NEA simera kai exoun prwtoselido oti katargounte ta tekmiria (epitelous!).
An pragmati ginei auto, 8a exei -profanws- megales epiptwseis stin agora autokinitwn stin Ellada.
Twra pia, ena mikro autokinito, me megalo kinitira den 8a einai aprosito. Kai epitelous, 8a 3ekollisoume apo ta 1.8 h ta 2.0 lt kai 8a pame sta 2.2 kai megalytera.
Ta autokinita exoun barynei pia kai xreiazontai megalyteres xwritikotites kinitirwn apo oti palia.
-
Diabaza TA NEA simera kai exoun prwtoselido oti katargounte ta tekmiria (epitelous!).
An pragmati ginei auto, 8a exei -profanws- megales epiptwseis stin agora autokinitwn stin Ellada.
Twra pia, ena mikro autokinito, me megalo kinitira den 8a einai aprosito. Kai epitelous, 8a 3ekollisoume apo ta 1.8 h ta 2.0 lt kai 8a pame sta 2.2 kai megalytera.
Ta autokinita exoun barynei pia kai xreiazontai megalyteres xwritikotites kinitirwn apo oti palia.
-
MHN ANYSYXEIS agisd KAI AN KATARGITHOYN TA TEKMHPIA KOBO TO LAIMO MOU OTI KATI KAINOYPIO THA ERTHEI NA TA ANAPLHROSEI
-
Aκριβώς!
Ακόμα και αν καταργηθούν τα τεκμήρια θα αυξηθούν οι ασφάλειες, οι βενζίνες κ.α.
Ένα είναι σίγουρο: δε θα σταματήσουν να μας τα παίρνουν!Πάντως είναι αναμφισβήτητα ένα βήμα μπροστά, οπότε καλώς να έρθει...
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Aκριβώς!
Ακόμα και αν καταργηθούν τα τεκμήρια θα αυξηθούν οι ασφάλειες, οι βενζίνες κ.α.
Ένα είναι σίγουρο: δε θα σταματήσουν να μας τα παίρνουν!Πάντως είναι αναμφισβήτητα ένα βήμα μπροστά, οπότε καλώς να έρθει...
Sigoura, 8a ypar3oun au3iseis. Pantws oi asfaleies den einai foroi, opote logika an au3i8oun 8a au3i8oun kai oi paroxes/kalypseis.
Pantws, 8a doume kalytera autokinita stous dromous.
-
LETE NA DOYME KAI KALYTEROYS ODHGOYS;;;;
AMFIVALO!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
LETE NA DOYME KAI KALYTEROYS ODHGOYS;;;;
AMFIVALO!!!!!!!!!!An exeis kalo (monterno kai sbelto) autokinito eisai kai poio prosektikos sto odigima, ase kai pou to autokinito einai poio eukolodigito.
-
Αγης, ακομη και να καταργηθουν τα τεκμηρια στην Ελλαδα, οι τιμες των φτηνων αυτοκινητων δεν θα αλλαξουν. Ισως μαλιστα ανεβουν. Στα φτηνα αυτοκινητα η Ελλαδα ειναι απο τις φτηνοτερες χωρες. Το μονο που θα αλλαξει θα ειναι για αυτους που θα μπορουν να πληρωσουν 25,000+ Εβρο να αγορασουν ενα 2+λιτρο αυτοκινητο χωρις προβλημα. Αρα μονο στα ακριβο-μεσαια και ακριβα αυτοκινητα θα υπαρξει διαφορα.
Ενα καλο παραδειγμα ειναι το Κράισλερ Νεον. Το οποιο με οτιδηποτε κατω απο 2.0 λιτρα ειναι αργο. Με τον 4αρι 2.0 και 2.4 λιτρα κινητηρα ειναι απλα αξιοπρεπες. Και δεν ειναι και πολυ ακριβο μονο και μονο επηδει ο κινητηρας ειναι 2+λιτρος.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αγης, ακομη και να καταργηθουν τα τεκμηρια στην Ελλαδα, οι τιμες των φτηνων αυτοκινητων δεν θα αλλαξουν. Ισως μαλιστα ανεβουν. Στα φτηνα αυτοκινητα η Ελλαδα ειναι απο τις φτηνοτερες χωρες. Το μονο που θα αλλαξει θα ειναι για αυτους που θα μπορουν να πληρωσουν 25,000+ Εβρο να αγορασουν ενα 2+λιτρο αυτοκινητο χωρις προβλημα. Αρα μονο στα ακριβο-μεσαια και ακριβα αυτοκινητα θα υπαρξει διαφορα.Ενα καλο παραδειγμα ειναι το Κράισλερ Νεον. Το οποιο με οτιδηποτε κατω απο 2.0 λιτρα ειναι αργο. Με τον 4αρι 2.0 και 2.4 λιτρα κινητηρα ειναι απλα αξιοπρεπες. Και δεν ειναι και πολυ ακριβο μονο και μονο επηδει ο κινητηρας ειναι 2+λιτρος.
Yparxoun merika autokinta pou enw exoun logiki timi den protimountai logw tekmiriou opws to Mondeo 1.8 pou einai 12 forol. ippous alla kai polla 1600aria. Xwris tekmiria ta pragmata 8a alla3oun - 8a doume perissotera 2lt autokinita stous dromous.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Αγης, ακομη και να καταργηθουν τα τεκμηρια στην Ελλαδα, οι τιμες των φτηνων αυτοκινητων δεν θα αλλαξουν. Ισως μαλιστα ανεβουν. Στα φτηνα αυτοκινητα η Ελλαδα ειναι απο τις φτηνοτερες χωρες. Το μονο που θα αλλαξει θα ειναι για αυτους που θα μπορουν να πληρωσουν 25,000+ Εβρο να αγορασουν ενα 2+λιτρο αυτοκινητο χωρις προβλημα. Αρα μονο στα ακριβο-μεσαια και ακριβα αυτοκινητα θα υπαρξει διαφορα.
Ενα καλο παραδειγμα ειναι το Κράισλερ Νεον. Το οποιο με οτιδηποτε κατω απο 2.0 λιτρα ειναι αργο. Με τον 4αρι 2.0 και 2.4 λιτρα κινητηρα ειναι απλα αξιοπρεπες. Και δεν ειναι και πολυ ακριβο μονο και μονο επηδει ο κινητηρας ειναι 2+λιτρος.
Yparxoun merika autokinta pou enw exoun logiki timi den protimountai logw tekmiriou opws to Mondeo 1.8 pou einai 12 forol. ippous alla kai polla 1600aria. Xwris tekmiria ta pragmata 8a alla3oun - 8a doume perissotera 2lt autokinita stous dromous.
Θα δουμε? Εννοεις...θα δουνε?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ενα καλο παραδειγμα ειναι το Κράισλερ Νεον. Το οποιο με οτιδηποτε κατω απο 2.0 λιτρα ειναι αργο. Με τον 4αρι 2.0 και 2.4 λιτρα κινητηρα ειναι απλα αξιοπρεπες. Και δεν ειναι και πολυ ακριβο μονο και μονο επηδει ο κινητηρας ειναι 2+λιτρος.
Den 8a'lega oti einai argo (argo isws gia B. Ameriki) gia tin Ellada. To problima me auto to autokinito einai oti den mporei na antagwnisti ta eyrwpaika se sxediasi, eidika stis leptomereies. Pantws palaiotera eixa dei 2-3 stin A8ina.
To 3ereis oti o kinitiras tou Mini (1.6) einai apo tin Chryshler (made in Brazil, ftiaxtike gia tin eyrwpaiki agora)? Einai to xeirotero simeio tou autokinitou.
Kalo, to Crossfire, etsi?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ενα καλο παραδειγμα ειναι το Κράισλερ Νεον. Το οποιο με οτιδηποτε κατω απο 2.0 λιτρα ειναι αργο. Με τον 4αρι 2.0 και 2.4 λιτρα κινητηρα ειναι απλα αξιοπρεπες. Και δεν ειναι και πολυ ακριβο μονο και μονο επηδει ο κινητηρας ειναι 2+λιτρος.
Den 8a'lega oti einai argo (argo isws gia B. Ameriki) gia tin Ellada. To problima me auto to autokinito einai oti den mporei na antagwnisti ta eyrwpaika se sxediasi, eidika stis leptomereies. Pantws palaiotera eixa dei 2-3 stin A8ina.
To 3ereis oti o kinitiras tou Mini (1.6) einai apo tin Chryshler (made in Brazil, ftiaxtike gia tin eyrwpaiki agora)? Einai to xeirotero simeio tou autokinitou.
Kalo, to Crossfire, etsi?
Το Νεον πασχει απο ροπη στις μεσαιες και εδω. Τα 150 αλογα ειναι ΟΚ, αλλα με 132 λιμπρες ροπης στις 4800 δεν γινετε τιποτε.
Αλλα με την SRT-4 εκδοση εδω στις ΗΠΑ με τον κινητηρα απο το PT Cruiser με 2.4 λιτρα και τουρμπο (205 αλογα και 225 λιμπρα/ποδια ροπης), τα πραγματα θα ειναι αξιοπρεπεστατα απο πλευρας μετακινησης. Κατω απο 6 δευτερα τα 0-60 μιλια λεει η Chrysler με το χειροκινητο 5ταχυτο κιβωτιο. Και ολα αυτα για $20Κ βασικη τιμη. Τωρα ναι. Τωρα θα πουλησει ακομη παραπανω. Ποιος θα αγορασει Civic Si, Spec V, SVT 170, Corolla, κτλ?
Χτες διαβαζα οτι το Νεον εχει φρεσκαριστει μπρος και πισω και ο κινητηρας supercharged του ΜΙΝΙ θα περασει και στο Νεον απο του χρονου στην Ευρωπη.
Καλο το Crossfire αλλα για να δουμε ποσο θα κανει και ποσες θα ειναι οι διαφορες στο αυτοκινητο κατασκευης με αυτο του concept. Εχει μελλον παντως.
-
Τι εγινε τελικα με το θεμα?
Υπαρχει κατι επισημο?
Καταργηθηκαν οριστικα τα τεκμηρια για το 2003? -
Αν καταργηθούν τα τεκμήρια, πολλοί οδηγοί θα βγούν επιτέλους από την παρανομία...!!
Καταλαβαίνετε τι εννοώ, όλα αυτά τα Escort, Golf, 205 κλπ που είναι δηλωμένα χιλιάρια, ενώ στην πραγματικότητα είναι δίλιτρα και βάλε, επιτέλους θα μπορέσουν να δηλωθούν.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν τα ίδια? -
Epitelous tha mporeso na paro tin BMW M3 (e30) pou panta oneirevomoun.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Αν καταργηθούν τα τεκμήρια, πολλοί οδηγοί θα βγούν επιτέλους από την παρανομία...!!
Καταλαβαίνετε τι εννοώ, όλα αυτά τα Escort, Golf, 205 κλπ που είναι δηλωμένα χιλιάρια, ενώ στην πραγματικότητα είναι δίλιτρα και βάλε, επιτέλους θα μπορέσουν να δηλωθούν.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν τα ίδια?ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ!!!
-
Απ' όσο γνωρίζω, η έκθεση της επιτροπής Γεωργακόπουλου για την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος πρότεινε για τα τεκμήρια τα εξής :
Η επιτροπή θεωρεί ότι, μετά την πρόοδο που έχει κάνει το Υπουργείο τόσο στη μηχανοργάνωση όσο και στον ελεγκτικό τομέα, πρέπει να καταργηθεί ο τεκμαρτός προσδιορισμός του εισοδήματος και τα τεκμήρια να χρησιμοποιούνται ως ενδεικτικά στοιχεία φοροδοτικής ικανότητας κατά τον έλεγχο. Η κατάργηση των τεκμηρίων επιβάλλεται για τέσσερις λόγους, οι οποίοι τεκμηριώνονται & με στοιχεία στην ειδική έκθεση της Α΄ομάδας εργασίας: α) Η απόδοσή τους σε έσοδα είναι πολύ περιορισμένη, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΚΕΠΥΟ, η άμεση απόδοσή τους δεν ξεπερνά το 2,5% του συνολικού φόρου της κλίμακας, ενώ και η έμμεση απόδοσή τους δεν είναι πιθανόν μεγάλη, όπως δείχνει σχετική έρευνα της Α΄ομάδας εργασίας. β) Παραβλάπτουν τη δίκαιη κατανομή των φορολογικών βαρών, αφού το 95% της συνολικής διαφοράς εισοδημάτων που προστίθεται με τα τεκμήρια αφορά σε φορολογουμένους με δηλωθέν εισόδημα μικρότερο από το αφορολόγητο ελάχιστο. γ) Συνεπάγονται ένα σημαντικό διαχειριστικό κόστος, επειδή προϋποθέτουν την υποβολή δήλωσης από όλους τους φορολογουμένους και έλεγχο από τις φοροτεχνικές υπηρεσίες. δ) διοχετεύουν, πιθανόν, τα εισοδήματα της παραοικονομίας στο εξωτερικό, ενώ παρεμποδίζουν την επανεισαγωγή παρανόμως εξαχθέντων από τη χώρα κεφαλαίων στο παρελθόν.
Μετά απο τα παραπάνω, το Υπουργείο άφησε να εννοηθεί οτι τα τεκμήρια καταργούνται απο το 2003.
Ομως ταυτόχρονα, ανακοινώθηκαν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας της τάξης του 20% και επίσης διάφορες 'διαρροές' μιλούν για αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας αναλογικά με το πόσα οχήματα έχει ο καθένας στο όνομα του γραμμένα. Μάλιστα, γίνεται λόγος για διπλασιασμό των τελών για κάθε όχημα μετά το 2ο.
Ακόμα δέν έχει επίσημα ξεκαθαρίσει τίποτα.
-
Δυστυχώς για όλους μας τα τεκμήρια ΔΕΝ καταργούνται εντελώς.
Με άλλα λόγια τα τεκμήρια σύμφωνα και με τις τελευταίες ανακοινώσεις του υπουργείου οικονομικών θα καταργηθούν εως και τα 2000cc (μπορείτε να διαβάσεται τιις σχετικές αναφορές στα In.gr και flash.gr). Πολούς αυτό ίσως να τους ικανοποιησει αλλά κάποιους άλλους καθόλου και τεμηριώνω...
Ωραία ένα πολύ καλό επιβατικό αυτοκινητο γρήγορο και συγχρονο μπορεί πολύ ευκολα κανείς να το βρεί και στα 2000cc όμως ένα καλό και πάνω απο όλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ S.U.V (ή μαλλον Jeep-οειδες) δεν μπορείς να βρείς κάτω απο 2500 cc. Οπότε μια κατηγορία οχημάτων που έχει πολύ μεγαλο κοινό στην Ελλάδα (και θα αποκτήσει μεγαλύτερο μετά και τις τελευταίες πλυμήρες:-) συνεχίζει να παραμένει στα χέρια των κατοίκων προαστίων όπως η Πολιτεία η Κηφησια Η Εκάλη η Βουλιαγμένη κ.α.
Σκεφτείτε μόνο πώς ενα Chevrolet Trail Blazer έχει αυτη την στιγμή γύρω στα 17.000.000 τιμή όχι εξωπραγματική για τα ελληνικά δεδομένα. Έχοντας όμως να δικαιολογήσεις ένα εξωπραγματικό και τελείως παράλογο τεκμήριο μόνο στα όνειρα σου θα μπορείς να το οδηγείς. Ακόμα και το Cherokee με τεκμήριο που πλησιάζει τα 8.000.000 για την έκδοση των 2400cc αποτελεί όνειρο θερινής νυχτός για τους περισσότερους.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ...και ύστερα σου λεέι η Έκθεση Γεωργακόπουλου ότι τα τεκμήρια είναι άχρηστα διότι συναντωνται πλέον μόνο σε υπαναπτηκτες οικονομίες του τρίτου κοσμου !!! Δηλαδή με άλλα λόγια δεν άλλαξε και τίποτα στην σαφως υπαναπτυκτη χώρα μας.
Αντε με τις υγείες μας ! -
Πάντως ο ειδικός φόρος για αυτοκίνητα ανω των 1980 κυβικών ισχύει. Τώρα με τον Παπανδρέου θα επανέλθουν τα τεκμήρια και σε τομείς που δεν το φανταζόμασταν
TEKMIRIA: TELOS APO 2003