Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Corsa C 1.2 2004 ( Κωδικός p0170)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Opel Corsa C 1.2 2004 ( Κωδικός p0170)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    1995
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      margm last edited by

      Καλησπέρα , έχω το όχημα του τίτλου με LPG εδώ και 30.000, και συνολικά 280,000 χιλιόμετρα .
      Στο υγραέριο το αμάξι πάει άψογα και τα fuel trims είναι οκ σύμφωνα με το εγκαταστάτη . Και ούτε τόσο καιρό είχα θέματα .
      Ωστόσο εδώ και 1 μήνα παρουσίαζει θέματα στη βενζίνη , στή εκκίνηση ( όχι πάντα ) και μια δυσκολία στις χαμηλομεσαίες στροφές . Check 1 φορά άναψε , και έσβησε μόνο του .
      Μέχρι στιγμής έχουν γίνει τα εξής :

      1. Μέτρηση πίεσης καυσίμου
        2 Καθαρισμός Maf, Πεταλούδα γκαζιου
      2. Πολλ/στης έχει αλλαχτεί όταν μπήκε το υγραέριο καινούργιος .
      3. Μπουζί , Φίλτρα καινούργια .
        Με αναζήτηση αναφέρουν πολλές αιτίες : Εισαγωγή να τραβάει αέρα , αισθητήρας λ 1ος , Maf , EGR ,Αντλία Καυσίμου και μέχρι και εγκέφαλο που έβγαζαν αυτά τα μοντέλα . Δε ρατάρει και η συμπίεση είναι σε λογικές τιμές .
        Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα , μη αρχίσουμε να αλλάζουμε πράγματα και άκρη δε βγεί .
        Κωδικό έχει κρατήσει : Fuel Trim Malfunction Bank 1 - P0170
      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @margm last edited by

        @margm said in Opel Corsa C 1.2 2004 ( Κωδικός p0170):

        Καλησπέρα , έχω το όχημα του τίτλου με LPG εδώ και 30.000, και συνολικά 280,000 χιλιόμετρα .
        Στο υγραέριο το αμάξι πάει άψογα και τα fuel trims είναι οκ σύμφωνα με το εγκαταστάτη . Και ούτε τόσο καιρό είχα θέματα .
        Ωστόσο εδώ και 1 μήνα παρουσίαζει θέματα στη βενζίνη , στή εκκίνηση ( όχι πάντα ) και μια δυσκολία στις χαμηλομεσαίες στροφές . Check 1 φορά άναψε , και έσβησε μόνο του .
        Μέχρι στιγμής έχουν γίνει τα εξής :

        1. Μέτρηση πίεσης καυσίμου
          2 Καθαρισμός Maf, Πεταλούδα γκαζιου
        2. Πολλ/στης έχει αλλαχτεί όταν μπήκε το υγραέριο καινούργιος .
        3. Μπουζί , Φίλτρα καινούργια .
          Με αναζήτηση αναφέρουν πολλές αιτίες : Εισαγωγή να τραβάει αέρα , αισθητήρας λ 1ος , Maf , EGR ,Αντλία Καυσίμου και μέχρι και εγκέφαλο που έβγαζαν αυτά τα μοντέλα . Δε ρατάρει και η συμπίεση είναι σε λογικές τιμές .
          Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα , μη αρχίσουμε να αλλάζουμε πράγματα και άκρη δε βγεί .
          Κωδικό έχει κρατήσει : Fuel Trim Malfunction Bank 1 - P0170

        Για αρχη κανε 100 χιλιομετρα μονο με βενζινη, αν στρωσει εχει ξεφυγει ο χαρτης αεριου.

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          margm @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in Opel Corsa C 1.2 2004 ( Κωδικός p0170):

          @margm said in Opel Corsa C 1.2 2004 ( Κωδικός p0170):

          Καλησπέρα , έχω το όχημα του τίτλου με LPG εδώ και 30.000, και συνολικά 280,000 χιλιόμετρα .
          Στο υγραέριο το αμάξι πάει άψογα και τα fuel trims είναι οκ σύμφωνα με το εγκαταστάτη . Και ούτε τόσο καιρό είχα θέματα .
          Ωστόσο εδώ και 1 μήνα παρουσίαζει θέματα στη βενζίνη , στή εκκίνηση ( όχι πάντα ) και μια δυσκολία στις χαμηλομεσαίες στροφές . Check 1 φορά άναψε , και έσβησε μόνο του .
          Μέχρι στιγμής έχουν γίνει τα εξής :

          1. Μέτρηση πίεσης καυσίμου
            2 Καθαρισμός Maf, Πεταλούδα γκαζιου
          2. Πολλ/στης έχει αλλαχτεί όταν μπήκε το υγραέριο καινούργιος .
          3. Μπουζί , Φίλτρα καινούργια .
            Με αναζήτηση αναφέρουν πολλές αιτίες : Εισαγωγή να τραβάει αέρα , αισθητήρας λ 1ος , Maf , EGR ,Αντλία Καυσίμου και μέχρι και εγκέφαλο που έβγαζαν αυτά τα μοντέλα . Δε ρατάρει και η συμπίεση είναι σε λογικές τιμές .
            Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο θέμα , μη αρχίσουμε να αλλάζουμε πράγματα και άκρη δε βγεί .
            Κωδικό έχει κρατήσει : Fuel Trim Malfunction Bank 1 - P0170

          Για αρχη κανε 100 χιλιομετρα μονο με βενζινη, αν στρωσει εχει ξεφυγει ο χαρτης αεριου.

          Πήγα σήμερα εδώ επαρχία που είμαι τώρα λόγω διακοπών σε συνεργείο όχι το δικό μου . Στο 4ο κύλινδρο το μπουζί έδειχνε ατελή καύση . Τα υπόλοιπα ήταν οκ.Πολλ/στη έχει καινούργιο σχετικά 25000 χιλιόμετρα.
          Σφάλματα δε βγάζει τώρα .
          Μπορεί να ευθύνεται κάποιο μπεκ βενζίνης μεμονωμένα ; Αυτός προτείνει καθαρισμό μπεκ βενζίνης ή μεταχειρισμένα μπεκ βενζίνης. Είδε και το υγραέριο είπε είναι μια χαρά .
          Έκανα 250 χιλιόμετρα με βενζίνη δε διορθώθηκε . Μόνο στη βενζίνη στη αρχή κάνει θέμα και μετά τις 3000 που ψεκάζει βενζίνη .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            margm last edited by margm

            Επανέρχομαι μετά απο 2 μήνες .
            Εγιναν τα εξής : καθαρισμός maf , αλλαγη φίλτρου καυσίμου , και καθάρισμα Βαλβίδα εξαερισμού, ρεζερβουάρ( πίσω απο το φίλτρο αέρα).
            Το αμάξι δε έχει αλλάξει συμπεριφορα . Βλάβη πλέον δε τη εμφανιζει .
            Πήρα και ενα αισθητήρα λ 1ο της Bosch και τόν άλλαξα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr