Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    45
    2507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd @bassstarlet last edited by jamesd

      @bassstarlet said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:

      @atrias said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:

      δες κι εδώ μια ματιά

      https://www.insomnia.gr/articles/transport/cars/consumer-reports-mikroteri-h-aksiopistis-ton-ev-enanti-ton-symbatikon/

      Ρε φίλε, με το συμπάθειο, μην βάζεις link από το σκατοφόρουμ με τους χειρότερους αγάμητους admins!

      Πάνω από όλα αντικειμενικοί και σχολιάζουμε απόψεις/γεγονότα ! 👍

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Αναξιόπιστο θα θεωρούσα ένα αυτοκίνητο που βγήκε από το εργοστάσιο με κακές προδιαγραφές.
        Πχ αν πάμε λίγο πίσω το Golf GT ήταν αναξιόπιστο γιατί η υλοποίηση του κινητήρα ήταν εξ αρχή λάθος. Το ίδιο, αν πάμε ακόμα πιο πίσω με το Punto GT. Ωστόσο και το Auris με τον 1.33 ήταν και αυτό αναξιόπιστο αφού έβγαλε θέμα με την κατανάλωση λαδιού.
        Από την άλλη δε θα έλεγα αναξιόπιστο το RX8 γιατί πολύ απλά σου λέγανε εξ αρχής ότι θέλει πολύ διαφορετική μεταχείριση.

        Αναξιόπιστο ήταν και το αρχικό σύστημα με την κάρτα έναντι κλειδιού της Renault. Τράβηξαν πολλά οι κάτοχοι των πρώτων Scenic, Megane με αυτό το σύστημα.
        Θα προσθέσω στη λίστα και τα Rover, Range Rover που ποτέ δεν ήξερες τι μπορεί να φταίει.

        Τώρα χαζοπροβλήματα του τύπου χάλασε ο καταλύτης στα 90.000χλμ, έκαψε 3 πολλαπλασιαστές στα 120.000χλμ και αντίστοιχα δε τα θεωρώ ικανά να χαρακτηρίσουν ένα αυτοκίνητο αναξιόπιστο, εκτός αν συμβαίνουν στο ίδιο αυτοκίνητο.

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • J
          jamesd @panos2171 last edited by jamesd

          @panos2171 said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:

          Από την άλλη δε θα έλεγα αναξιόπιστο το RX8 γιατί πολύ απλά σου λέγανε εξ αρχής ότι θέλει πολύ διαφορετική μεταχείριση.

          Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι ως προς το μεταχείριση αλλά γενικά ότι θέλει διαφορετική χρήση από την προβλεπόμενη το κάνει αναξιοπιστο.
          Τι εννοώ, αυτό με τη μεταχείριση μου θυμίζει τα κιβώτια dsg που έρχονται με 'εθιμικους' κανόνες καλής λειτουργίας από τους χρήστες τους. Αν τα τηρείς όλα και δεν τα μπλέξεις και στην κίνηση μάλλον δε θα σου βγάλει πρόβλημα αλλά αυτό δεν είναι προβλεπόμενη χρήση για αυτοκίνητο. Είναι πρόβλημα αξιοπιστίας που πας να το λύσεις με workarounds, αλοιωνοντας την προβλεπόμενη χρήση του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Όχι βέβαια, όταν σου λέει εξ αρχής κάνε αυτό γιατί αλλιώς θα το πάρεις στα χέρια ξέρεις με τι έχεις να κάνεις.
            Όταν σου το πει αφού το έχεις πάρει εκεί αλλάζει το πράγμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jlian @driver-m last edited by jlian

              @driver-m said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:

              E αναξιοπιστο θεωρειται οταν εμφανιζει σοβαρες βλαβες που δεν οφειλονται σε αμελεια συντηρησης κι ακομα χειροτερα αν σε αφηνει και στο δρομο απο σοβαρες βλαβες.
              Renault

              Έχουν περάσει 4 Renault από τα χέρια μου, τα τελευταία 30 χρόνια. Μπορεί να βγάλουν διάφορα προβλήματα (κυρίως σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά και ποιότητας υλικών καμπίνας), δεν θα "σε αφήσουν ποτέ στο δρόμο από σοβαρές βλάβες". Εκείνα τα περιστατικά των πολλαπλασιαστών του Megane και κάποιων σαζμάν, είναι πολύ λίγα/μικρά για να χαρακτηρίσουν όλη τη φίρμα. Απόδειξη το πόσο πουλάνε στην ΕΕ. Το τι γίνεται Ελλάδα είναι ένα θέμα για προβληματισμό, πχ το Clio στην δυτική Ευρώπη έρχεται από το εργοστάσιο της Ρενό στη Σλοβενία, εδώ έρχονται σχεδόν όλα από Τουρκία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr