-
@dettol said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
@mesastou said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραία τα λέει... με προβλημάτισε ... είναι πράγματι, όπως γράφτηκε και νωρίτερα, όσοι αγοράζουν το κάνουν επειδή γουστάρουν! Το μεγάλο "όφελος" των ηλεκτρικών η επιτάχυνση.
Για να κάνει κανείς οικονομία και να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον με ένα τέτοιο πρέπει να είναι πολύ ειδικές οι συνθήκες δηλ. ένα σχετικά μικρό, ελαφρύ, [το πολύ Dacia Spring δηλαδή, τα microcars και ηλεκτρικά σκούτερ είναι το ιδανικό] που να το φορτίζεις σπίτι σου και να κινείσαι μέσα στην πόλη.
Με κάτι σαν το BYD Dolphin που φτάνει τα 1700 κιλά, έχεις αυτήν την ασύλληπτη αίσθηση επιτάχυνσης αλλά με βάση το ABRP για να πας Θεσαλλονική θες 101kWh - 51,4 Ευρώ, και 5 στάσεις φόρτισης. Με το Fiat Panda CNG μου που έχω εδώ και 3,5 χρόνια θέλω ούτε τα μισά χρήματα αλλά σιγουρα η αίσθηση που θα έχω στο ταξίδι θα είναι πολύ υποδέεστερη. Όμως για τον πλανήτη θα είμαι ποιο φιλικός.
Κάτι πρέπει μα έχεις βάλει λάθος στις ρυθμίσεις του ABRP. Το δελφίνι έχει 60kwh μπαταρία. Αν θες λοιπόν 101 kwh φτάνεις είτε με μια μεγαλη φόρτιση είτε με δυο μικρότερες. Όχι όμως με 5.
Επίσης, το κόστος δεν είναι τόσο, διότι οι πρώτες 60kwh είναι «σπιτικές» (εκτός αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι, όποτε, γνώμη μου, δεν παίρνεις ηλεκτρικό αμάξι) με κόστος περίπου 0.20€/kwh.Δίκιο έχεις
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=68df4f16-4f35-4543-a885-73d51eece62dτώρα μου δίνει 2 μόνο φορτίσεις και μου μείωσε το κόστος στα 20 ευρώ. Αναρωτιέμαι αν αλλάζει κατι το ΣΚ με τις τιμές της kWh στους ταχυφορτιστές...
Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.