-
Άλλος ένας νεοφυής κατασκευαστής, αφού ιδρύθηκε μόλις το 2017.
Με δύο αρκετά προηγμένα μοντέλα, αφού παίζει στα 'γήπεδα' των πριμιάριδων:
-το HiPhi-X, ένα σουβ με 120άρα μπαταρία και πολυτελή εξοπλισμό, κάτι σαν οροφή τάργκα που το λέει πόρτες οροφής, με 4 πόρτες να ανοίγουν αντίθετα όπως οι RR, κ.α.
-και το ολοκαίνουργιο HiPhi-Z ένα τετράπορτο GT επίσης με 120άρα μπαταρία, 4wd, 4ws, 494kw dual motor, 3,8'' 0-100, αερανάρτηση, προηγμένα ηλεκτρονικά και , εννοείται, πολυτελή διάκοσμο .Από ότι όλα δείχνουν όμως στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κίνα τα δεδομένα για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι εκείνα που ισχύουν στα οχήματα με συμβατικούς κινητήρες. Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt επισημαίνει για παράδειγμα ότι τα οχήματα της κινεζικής νεοφυούς εταιρίας Human Horizons και του μοντέλου HiPhi X καταγράφουν σημαντικές πωλήσεις αφήνοντας πίσω τις ανταγωνίστριες BMW, Audi και Mercedes-Benz, οι οποίες μέχρι πρόσφατα κυριαρχούσαν στις πωλήσεις πολυτελών οχημάτων.
Τι γίνεται ρε σεις? Βρισκόμαστε ενώπιον μιας ιστορικής αλλαξοπαιχνιδιάς? Τόσα χρόνια ξέραμε που βαδίζουμε, γαυγίζαμε ατέρμονα για τα διάφορα Πεμβέ και Μερσεντέ, τι θα λέμε από εδώ και πέρα?
https://www.hiphi.com/imagine.html
https://www.human-horizons.com/main/news/220.html
https://www.capital.gr/diethni/3690326/duskolo-2023-gia-tin-germaniki-autokinitobiomixania -
@dstou said in Human Horizons forum:
Άλλος ένας νεοφυής κατασκευαστής, αφού ιδρύθηκε μόλις το 2017.
Με δύο αρκετά προηγμένα μοντέλα, αφού παίζει στα 'γήπεδα' των πριμιάριδων:
-το HiPhi-X, ένα σουβ με 120άρα μπαταρία και πολυτελή εξοπλισμό, κάτι σαν οροφή τάργκα που το λέει πόρτες οροφής, με 4 πόρτες να ανοίγουν αντίθετα όπως οι RR, κ.α.
-και το ολοκαίνουργιο HiPhi-Z ένα τετράπορτο GT επίσης με 120άρα μπαταρία, 4wd, 4ws, 494kw dual motor, 3,8'' 0-100, αερανάρτηση, προηγμένα ηλεκτρονικά και , εννοείται, πολυτελή διάκοσμο .Από ότι όλα δείχνουν όμως στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κίνα τα δεδομένα για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι εκείνα που ισχύουν στα οχήματα με συμβατικούς κινητήρες. Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt επισημαίνει για παράδειγμα ότι τα οχήματα της κινεζικής νεοφυούς εταιρίας Human Horizons και του μοντέλου HiPhi X καταγράφουν σημαντικές πωλήσεις αφήνοντας πίσω τις ανταγωνίστριες BMW, Audi και Mercedes-Benz, οι οποίες μέχρι πρόσφατα κυριαρχούσαν στις πωλήσεις πολυτελών οχημάτων.
Τι γίνεται ρε σεις? Βρισκόμαστε ενώπιον μιας ιστορικής αλλαξοπαιχνιδιάς? Τόσα χρόνια ξέραμε που βαδίζουμε, γαυγίζαμε ατέρμονα για τα διάφορα Πεμβέ και Μερσεντέ, τι θα λέμε από εδώ και πέρα?
https://www.hiphi.com/imagine.html
https://www.human-horizons.com/main/news/220.html
https://www.capital.gr/diethni/3690326/duskolo-2023-gia-tin-germaniki-autokinitobiomixaniaOld news. Και ακόμα δεν έχει πουλήσει κάτι γιατί πολύ απλά ακόμη δεν έχει κάτι να πουλήσει..
https://www.topgear.com/car-news/future-tech/human-horizons-hiphi-1
-
TότεΣ η Handelsdblatt δεν ξέρει τι γράφει. Σίγουρα το GT δεν έχει πουληθεί ακόμη, αφού παρουσιάστηκε μόλις την προηγούμενη βδομάδα.
Παρεμπιμπτό, πρόσεξες ότι το λυνξ που έβαλες είναι του 2019, όταν ακόμη οι κινέζοι ήταν στα σχεδιαστήρια. Ή όχι? -
@dstou said in Human Horizons forum:
TότεΣ η Handelsdblatt δεν ξέρει τι γράφει. Σίγουρα το GT δεν έχει πουληθεί ακόμη, αφού παρουσιάστηκε μόλις την προηγούμενη βδομάδα.
Παρεμπιμπτό, πρόσεξες ότι το λυνξ που έβαλες είναι του 2019, όταν ακόμη οι κινέζοι ήταν στα σχεδιαστήρια. Ή όχι?Μα επίτηδες το έβαλα για να δείξω το παλιότερο άρθρο!
Human Horizons forum