-
Σκεφτομαι να αγορασω ενα clio 1.6 μοντελο '02 55000 χλμ. εκδοση initiale(4 αεροσακους.δερματινο σαλονι κτλ).Η τιμη που μου ειπε ο εμπορος ειναι 6500.επειδη δεν ασχολουμε πολυ μετα αυτοκινητα ξερει κανεις να μου πει αν ειναι καλη αγορα?μερικοι λενε οτι τα renault βγάζουν προβλήματα.
-
Σκεφτομαι να αγορασω ενα clio 1.6 μοντελο '02 55000 χλμ. εκδοση initiale(4 αεροσακους.δερματινο σαλονι κτλ).Η τιμη που μου ειπε ο εμπορος ειναι 6500.επειδη δεν ασχολουμε πολυ μετα αυτοκινητα ξερει κανεις να μου πει αν ειναι καλη αγορα?μερικοι λενε οτι τα renault βγάζουν προβλήματα.
-
Σκεφτομαι να αγορασω ενα clio 1.6 μοντελο '02 55000 χλμ. εκδοση initiale(4 αεροσακους.δερματινο σαλονι κτλ).Η τιμη που μου ειπε ο εμπορος ειναι 6500.επειδη δεν ασχολουμε πολυ μετα αυτοκινητα ξερει κανεις να μου πει αν ειναι καλη αγορα?μερικοι λενε οτι τα renault βγάζουν προβλήματα.
-
Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, απλά τα ρενώ βγάζουν μερικά αρκούντως ηλίθια προβλήματα(πολ/στες και κάποια ηλεκτρικά), μηχανικά όμως είναι πολύ καλά. Απλά να έχεις υπόψη σου ότι το αμαξάκι σε 5000 χλμ θέλει ένα μεγάλο και εξαιρετικά ακριβό σέρβις(αντλία νερού + ιμάντας εκκεντροφόρου+ το φυσιολογικό σέρβις χιλιομέτρων). Ενδεχομένως αν πας και για αναρτήσεις, εφόσον δεν έχουν αλαχτεί τότε το κοστολόγιο μεγαλώνει
Σαν αμάξι είναι καλό είδικά το 1600 όπου έχεις και το πλεονέκτημα της περισσότερης ροπής από χαμηλά σε αντίθεση με το γνωστότερο 1.4 αδερφάκι του.
Πέρνα μια βόλτα από
http://www.greekrenaultclub.gr -
Μιας και έχω ένα clio 11 99 1.6 το οποίο αν και έχει κάποιες μικροδιαφορές απο το συγκεκριμένο(άλλος πίσω άξονας και κιβώτιο) κατα τα άλλα είναι ιδιο.
Τώρα έχει 120000χλμ και τα αδύναμα του σημεία είναι κανένα ρουλεμάν που και που(λόγω και bilstein),αν το σκίζεις ίσως καμιά βάση μηχανής(ειδικά η 'κόντρα') και το κλασσικό πρόβλημα με το λαμπάκι του αερόσακου που είναι μια φύσα κάτω απο το κάθισμα.Τα 1.6 νομίζω φοράνε άλλους πολ/στες και δε βγάζουν προβλημα γιατι και μένα δεν έκαψε ποτέ κανέναν.Αυτα είναι τα συνιθισμένα προβληματάκια που νομίζω δεν είναι και τόσο σημαντικά.Αρκεί να μη μπλέξεις με κανένα περίεργο συνεργείο και δε βγάζεις άκρη μετά...
Κατα τα αλλά με 6500 παίρνεις ένα αμάξι που αν και δε στρίβει,φρενάρει,επιταχύνει απίστευτα, τα κάνει όλα πολύ καλα και είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστικό όταν θέλεις αλλά και πολύ άνετο για ταξίδια.
Εγώ προσωπικά το έχω ερωτευτεί γιατι και μου κάνει τα κέφια όταν είμαι μόνος σε καμιά ωραία διαδρομή αλλα αν χρειαστεί να κάνω και πολλά χλμ δε βγαίνω μετά απο το αμάξι χάλια...Ααα και για να ξέρεις το σέρβις των 60000 κοστίζει περίπου 500ε που δεν είναι και λίγα και θα πρέπει να γίνει σύντομα οπότε ίσως θα μπορέσεις να παζαρέψεις την τιμή με αυτη τη δικαιολογία.
-
ευχαριστω ρε μαγκες.
-
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Ααα και για να ξέρεις το σέρβις των 60000 κοστίζει περίπου 500ε που δεν είναι και λίγα και θα πρέπει να γίνει σύντομα οπότε ίσως θα μπορέσεις να παζαρέψεις την τιμή με αυτη τη δικαιολογία.
το ΒΑΣΙΚΟ εννοείς κάνει 500
γιατί με μια λαμπίτσα καμένη, με μια φούσκα ημιαξονίου που είναι έτοιμη να τα κλ@σει, με μια τρομπίτσα νερού που στάζει και με λίγο υγρό AC συμπλήρωμα... το 1000αρικο το πιάνεις εύκολα σε εξουσιοδοτημένο
-
Ναι περίπου 500 κοστίζουν αυτά που πρέπει να αλλαχτούν βάση του βιβλίου που περιλαμβάνει ιμάντες(και οτι περιλαμβάνουν)αντλία νερού και τα κλασσικά λάδια,φιλτρα,μπουζί κτλ...και φυσικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο...τώρα αν θέλει και τπτ άλλο όπως φρένα,αμορτισερ κτλ ειναι άλλη ιστορία.
Πάντως 1000ρικο δε το πιάνεις σε ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο που κάνει τα σέρβις του όποτε πρέπει...εκτός και αν πας στον πρώτο που θα βρείς και σου πιάσει τον κ0λ0 για τα καλά..! -
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Ναι περίπου 500 κοστίζουν αυτά που πρέπει να αλλαχτούν βάση του βιβλίου που περιλαμβάνει ιμάντες(και οτι περιλαμβάνουν)αντλία νερού και τα κλασσικά λάδια,φιλτρα,μπουζί κτλ...και φυσικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο...τώρα αν θέλει και τπτ άλλο όπως φρένα,αμορτισερ κτλ ειναι άλλη ιστορία.
Πάντως 1000ρικο δε το πιάνεις σε ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο που κάνει τα σέρβις του όποτε πρέπει...εκτός και αν πας στον πρώτο που θα βρείς και σου πιάσει τον κ0λ0 για τα καλά..!To δικό μου είναι 1.2MTV και είναι όχι απλά καλοσυντηρημένο, αλλά επίσης καθόλου 'ξεσκισμένο'
Κι όμως πλήρωσα 1000+ στην ΠΛΑΜΑΡ για το σέρβις των 60Κ χωρίς κάποια ιδιαίτερη βλαβούλα. Μια αντλία νερού, μια φούσκα ημιαξονίου, φρεόν και κάτι λαμπάκια...
Εργατικά πάνω απο 550€ αν θυμάμαι καλάΜάλλον μου έπιασαν το κώλο...
-
αγνωριστο στον κανανε...
οχι ρενω σε αντιπροσωπειες...το 1.6 ειναι απλα καλυτερο απο το 1,4!
βρες μια ακρη για το σερβις μπας και το κανει ο αλλος..
-
Το θεμα σερβις στα 60000 ειναι λιγο 'πιασοκωλ' αλλα αν πας απεξω θα γλυτωσεις καποια λεφτουδακια.
-
Αφού δεν έχεις εγγύηση λόγω παλαιότητας να κάνεις το service 'έξω'. Ενδεικτικά σου γράφω πως στο δικό μου 1.6 initiale του 2000 για το service των ιμάντων δίνω 350-400 ευρώ όλα μαζί.
Απο εκεί και πέρα το δικό μου αμάξι έχει κάνει σχεδόν 200.000km χωρίς σοβαρά προβλήματα. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να σου βγάλει κάποιες εκνευριστικές βλάβες αλλά συνήθως επισκευάζονται εύκολα και χωρίς μεγάλο κόστος.
Άντε καλοτάξιδο να είναι!
-
[quote='rebel']Ναι περίπου 500 κοστίζουν αυτά που πρέπει να αλλαχτούν βάση του βιβλίου που περιλαμβάνει ιμάντες(και οτι περιλαμβάνουν)αντλία νερού και τα κλασσικά λάδια,φιλτρα,μπουζί κτλ...quote]
Η αντλία νερού δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του μεγάλου service γιατί δεν υπάρχει οδηγία αντικατάστασης σε συγκεκριμένα χλμ. όπως γίνεται πχ. με τους ιμάντες. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί συνιστούν την αλλαγή της για να γλυτώσεις εργατικά αν χρειαστεί αλλαγή αργότερα καθώς για να κάνεις κάτι τέτοιο σχεδόν χρειάζεται να κατεβάσεις μοτέρ λόγω έλλειψης χώρου.
Είχα κι εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό ένα 1.6 του 1999 και έχω να προσθέσω στα παραπάνω προβήματα ότι αν και δε είναι καθημερινό φαινόμενο, κάποια μοτέρ 1.6 παρουσίασαν πρόβλημα με την κεφαλή τους. Δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορεί να αντιληφθεί κανείς με απλό έλεγχο.
Επίσης, ο έμπορος για τον οποίο μιλάς είναι απλός μαντράς ή εξουσιοδοτημένος renault; Αν πρόκειται για απλό μαντρά που δεν θα σου δώσει ούτε την τυπική εγγύηση τους ενός έτους που δίνουν οι αντιπροσωπείες για τα μεταχειρισμένα, ζήτα του τυπωμένο έναν διαγνωστικό έλεγχο. Κάποια, πολύ λίγα είχαν παρουσιάσει βλάβη στον εγκέφαλο του ABS τους που θα φανεί σε διαγνωστικό μηχάνημα.
ΑΝ το αποφασίσεις πάντως, είναι σίγουρο ότι θα το ευχαριστηθείς πολύ παρά τα μικροπροβλήματα που πιθανά να παρουσιάσει.
αγορα μεταχειρισμενου Renault Clio