Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Cee'd 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Cee'd 2007
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 53
    • 54
    • 15 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1077
    2764
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Ο χρήστης sakis_m έγραψε:

      εχουμε ιδεα με καταναλλωση τι παιζει καθως ο 1.4 απο οσο ακουω τσιμπαει λιγο...

      Ειμαι κατοχος ceed και η καταναλωση κυμαινεται στα 7.2 με 7.5 λιτρα σε αστικο κυκλο και σε ταξιδι 6.8 με 7.0

      Περίγραψε σε παρακαλώ τον αστικό κύκλο σου. Πού κινείσαι, σε τι συνθήκες και ποιες ώρες;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pskarm last edited by

        nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

        στο drive που το ειχε τεστ μακρας διαρκειας και το πατανε κατα το δοκουν ειδα τσιμπημενες καταναλωσεις αναλογες ομως των κιλων του και πληρως αναμενομενες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
          nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

          Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakis_m last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:

            εχουμε ιδεα με καταναλλωση τι παιζει καθως ο 1.4 απο οσο ακουω τσιμπαει λιγο...

            Ειμαι κατοχος ceed και η καταναλωση κυμαινεται στα 7.2 με 7.5 λιτρα σε αστικο κυκλο και σε ταξιδι 6.8 με 7.0

            Περίγραψε σε παρακαλώ τον αστικό κύκλο σου. Πού κινείσαι, σε τι συνθήκες και ποιες ώρες;

            Παντως δεν κινουμαι στην Αθηνα αλλα πρεπει να λαβεις υποψην σου,οτι αυτοκινητο και να παρεις αν το ζοριζεις θα καψει..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakis_m last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

              Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα.

              Δεν ειναι καθολου μαγικο γιατι εχει cvvt (συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων) και αυτο σωνει την κατασταση γιατι τραβαει απο χαμηλα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimikr last edited by

                Έχω κι εγώ το ceed 1.4, σε κύκλο πόλης μόνο με τον οδηγό, σε νορμάλ κίνηση και με κλειστό τον κλιματισμό η κατανάλωση είναι όντως γύρω στα 7.5. Αντιπροσωπευτικό ίσως του σε τι αστικό κύκλο κινούμαι είναι η μέση ταχύτητα που είναι γύρω στα 25-26 χλμ/ώρα. Αν βέβαια ανοίξεις κλιματισμό και το ζορίσεις το μοτέρ η κατανάλωση αυξάνεται. Στην εθνική με ταχύτητες 130-150 η κατανάλωση εκεί γύρω στα 7.0

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mak25 last edited by

                  πολυ καλα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης sakis_m έγραψε:

                    nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

                    Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα.

                    Δεν ειναι καθολου μαγικο γιατι εχει cvvt (συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων) και αυτο σωνει την κατασταση γιατι τραβαει απο χαμηλα

                    Αν μου επιτρέπεις, και επειδή το έχω οδηγήσει αρκετά, από χαμηλά ΔΕΝ τραβάει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sakis_m last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

                      Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα.

                      Δεν ειναι καθολου μαγικο γιατι εχει cvvt (συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων) και αυτο σωνει την κατασταση γιατι τραβαει απο χαμηλα

                      Αν μου επιτρέπεις, και επειδή το έχω οδηγήσει αρκετά, από χαμηλά ΔΕΝ τραβάει.

                      Για 16βαλβιδο ειναι αρκετα ελαστικο κι ας μην ξεχναμε οτι ειναι ενα 1.4αρι με 1.280 κιλα κενο.Στο κατω κατω δεν ειναι peugeot rally,ουτε φτιαχτηκε για να στηνεται στα φαναρια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spike last edited by

                        Ο χρήστης sakis_m έγραψε:

                        nai οντως γιατι με 1300+κιλα αστικο κυκλο 7.5 ειναι θαυμα.....

                        Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα.

                        Δεν ειναι καθολου μαγικο γιατι εχει cvvt (συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων) και αυτο σωνει την κατασταση γιατι τραβαει απο χαμηλα

                        Αν μου επιτρέπεις, και επειδή το έχω οδηγήσει αρκετά, από χαμηλά ΔΕΝ τραβάει.

                        Για 16βαλβιδο ειναι αρκετα ελαστικο κι ας μην ξεχναμε οτι ειναι ενα 1.4αρι με 1.280 κιλα κενο.Στο κατω κατω δεν ειναι peugeot rally,ουτε φτιαχτηκε για να στηνεται στα φαναρια.

                        που κολλάνε αυτά με αυτό που είπε ο από πάνω σου;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakis_m last edited by

                          οτι ειναι κατασκευασμενο να κινεται με χαλαρους ρυθμους οποτε μην περιμενει 'αγρια' πραγματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimikr last edited by

                            Το αμάξι για τα κιλά του και τον κυβισμό του είναι όντως αρκετά ελαστικό από χαμηλά. Στην πόλη κινούμαι πάντα με με μια ταχύτητα πάνω για λόγους οικονομίας. Από 2500-3000 στροφές έχει αρκετό τράβηγμα. Εξαρτάται βέβαια από το προφίλ οδήγησης του καθενός το τι εννοεί 'τραβάει από χαμηλά'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakis_m last edited by

                              Ο χρήστης dimikr έγραψε:
                              Το αμάξι για τα κιλά του και τον κυβισμό του είναι όντως αρκετά ελαστικό από χαμηλά. Στην πόλη κινούμαι πάντα με με μια ταχύτητα πάνω για λόγους οικονομίας. Από 2500-3000 στροφές έχει αρκετό τράβηγμα. Εξαρτάται βέβαια από το προφίλ οδήγησης του καθενός το τι εννοεί 'τραβάει από χαμηλά'.

                              Α γεια σου!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ε δεν νομίζω να υπάρχουν και πολλές ερμηνείες (σε λογικά πλαίσια) του αν τραβάει ή όχι από χαμηλά τηρούμενων των αναλογιών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dsaraf last edited by

                                  5 αστέρια για το kia ceed!

                                  http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimikr last edited by

                                    Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                                    5 αστέρια για το kia ceed!

                                    http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx

                                    Εξαιρετικό το ceed!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nasos-abt last edited by

                                      Tα 109 άλογα του μοτέρ θέλουν στροφές ψηλά για να δείξουν. Υπό αυτή την οπτική, το 7,5 είναι μάλλον μαγική εικόνα

                                      συμφωνω 100% διοτι με 140-εως 160 χλμ εγω με το μπς και φιλος με ceed στα ιδια χλμ εβλεπε 9,1 εως 11,2 λτ-100 και εγω 7,8 εως 10,6
                                      και επανειλλημενα μαλιστα
                                      αλλωστε ειναι λογικο!για τα ιδια χλμ αυτοκινητα με περισσοτερα αλογα και δη τουρμπο ζοριζονται ελαχιστα σε αντιθεση με αυτοκινητα με λιγοτερα!
                                      κακως πολλοι επισημαινουν οτι τα πολλα αλογα και ιδιως τουρμπο ειναι αδηφαγα!μεσα στην πολη με 1η-2α ισως λιγο περισσοτερο δαπανηρα...αλλα σε καμμια περιπτωση τραγικα!
                                      εδω με οκταβια ρς αβτ που ειχα παλαιοτερα εκανα Αθηνα-Λευκαδα με 120-140 χλμ εφτασα,εκανα και αρκετα χλμ εκει και γεμισα στα 720 χλμ!!!!!!!αυτο νομιζω τα λεει ολα!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        +1

                                        Προφανώς τα 140-160 που πηγαίνατε ταίριαζαν περισσότερο στο φάκελο απόδοσης του MPS παρά στου Cee'd. Αν ρίχνατε τις ταχύτητες (π.χ. στα 80-110 ενός μέτριου επαρχιακού), μάλλον θα βλέπατε το ανάποδο!

                                        Σε ταξίδι, τα υπερτροφοδοτούμενα μπορούν να κάνουν θαύματα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nasos-abt last edited by

                                          Προφανώς τα 140-160 που πηγαίνατε ταίριαζαν περισσότερο στο φάκελο απόδοσης του MPS παρά στου Cee'd. Αν ρίχνατε τις ταχύτητες (π.χ. στα 80-110 ενός μέτριου επαρχιακού), μάλλον θα βλέπατε το ανάποδο!

                                          χμμμ...τα 140 ταιριαζαν γαντι και στα δυο...και τα 160 δεν δυσανασχετουσαν πολυ τον κινητηρα του ceed!ηταν βεβαια πιο τραχυς ο θρουβος απο τον κινητηρα!!αλλα και παλι στα 140 ημουν με καλυτερη καταναλωση οπως θα διαβασες φιλε μου!!!!!!
                                          επειδη εχουμε συνταξιδεψει και σε επαρχιακο με τετοιες ταχυτητες που αναφερεις θα σου πω οτι με συνεση στο γκαζι το μπς παλι καιει το ιδιο και καλυτερα με το ceed!παραδειγμα...280 χλμ μικτης διαδρομης προς Σπαρτηφουλαρισα με 29 ε και ο φιλος μου με 32!!κυριως μαλιστα ο φιλος μου αναρωτιοταν γιατι αν ειναι ετσι δεν επαιρνε και εκεινος μπς
                                          τωρα...φυσικα αν πατησουμε τερμα το γκαζι σε ολη την διαδρομη θα αντιστραφουν πολυ οι ρολοι και ιδιως σε στροφιλικι ανηφορικο η μη!
                                          πχ με 2α τσαρουχωμα τρελλο εκεινος ειδε στιγμιαια 50-51 και εγω 89,2 και το αφησα στη μεση κιολας διοτι δεν ηθελα να δω αλλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mak25 last edited by

                                            Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                                            5 αστέρια για το kia ceed!

                                            http://www.euroncap.com/tests/Kia_Cee'd_2007/297.aspx

                                            και η αποδειξη για την ασφαλεια του την οποια πολλοι αμφισβητουσαν!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 15 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr