-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.Μια χαρά χωράνε. Οι 147 έχουν 284mm δίσκους μπροστά και προσφέρονται και με 15άρες ζάντες.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Όχι αλλά θα μπορούσε να έχει 16άρες.
και πάλι βαριές θα ήταν....σκέψου ότι οι ραλίσιες ήταν 14αρες.
Θα μπορούσαν να είναι από κάποιο ελαφρύ κράμα αλλά με στιλ ανάλογο με τις σιδερένιες και βαμμένες μαύρες.
Οι βαμμένες ζάντες ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν όλων των Rallye από το 205 αν όχι από το Samba. Μου φαίνεται 'κάπως' που βγαίνει έκδοση 'Rallye' με κυριλέ αλουμινένια 17άρα.
+1 αλλά λευκές!
15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.
15αρες χωράνε σίγουρα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όχι αλλά θα μπορούσε να έχει 16άρες.
και πάλι βαριές θα ήταν....σκέψου ότι οι ραλίσιες ήταν 14αρες.
Θα μπορούσαν να είναι από κάποιο ελαφρύ κράμα αλλά με στιλ ανάλογο με τις σιδερένιες και βαμμένες μαύρες.
Οι βαμμένες ζάντες ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν όλων των Rallye από το 205 αν όχι από το Samba. Μου φαίνεται 'κάπως' που βγαίνει έκδοση 'Rallye' με κυριλέ αλουμινένια 17άρα.
Sorry gia ta greeklish alla grafo apo allo laptop
+1
Auti i ekdosi Rallye periorizetai mono sta autokolita kai stin ''pisti'' tou kosmou sto onoma ''Rallye'' -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.
Μια χαρά χωράνε. Οι 147 έχουν 284mm δίσκους μπροστά και προσφέρονται και με 15άρες ζάντες.
Νομίζω οτι υπάρχει μια σχεση με το όφσετ της δισκόπλακας για το αν χωραει στις ζαντες
Εγω εχω σε 15αρες 288 χιλιοστα πάντως (περναει τσιμα-τσιμα)
-
283 εχω σε 206 με 28οφσετ
στο 207 εχει 23 οφσετ αρα δε παιζει θεμα...το θεμα ειναι οτι χρειαζεται τουλαχιστον 16αρες για να αεριζονται...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
283 εχω σε 206 με 28οφσετ
στο 207 εχει 23 οφσετ αρα δε παιζει θεμα...το θεμα ειναι οτι χρειαζεται τουλαχιστον 16αρες για να αεριζονται...
Αυτος ηταν ενας μεγαλος φοβος που ειχα μόλις αντίκρυσα τις δαγκανες να περνανε 'φιλερ' απο τις ζαντες
Στην πίστα και με υψηλες θερμοκρασιες οι δίσκοι μου μπλεδίζουν (ασπριζουν μετα απο πέντε-εξι νορμαλ φρεναρισματα στο δρομο) αλλα βρασμενα υγρα ΔΕΝ παρατηρησα
Σιγουρα θα ηταν καλύτερα με 16αρες,αλλα κι'ετσι καλούτσικα ειναι -
Τα φρενα χωρανε στην 15ρα και τα 106 τα βαζουν μοναδικη προυποθεση οι 15ρες, οσο πιο ανοιχτες τοσο καλητερος αερισμοςμ βασικα πραγματα.
-
Και το 207 θα μπορούσε να έχει το ρόλο του επόμενου Rallye, αρκεί να ήταν το 1.6 για εμένα και όλα τα υπόλοιπα χρήματα να τα έριχναν για το στήσιμο. Για αυτούς που θα ήθελαν το Rallye θα ήταν μια χαρά. Έτσι και αλλιώς αυτοί που χαίρονται ένα Rallye το χάιρονται για την αίσθηση και το στήσιμο και όχι για τις επιδόσεις στην ευθεία.
Βέβαια δε θα το αγόραζαν και πολλοί όπως θα το ήθελα εγώ...
παρολ'αυτα το μεγαλο προβλημα θα παρεμενε το βαρος κι οχι το στησιμο.Οταν αυξανεται το βαρος(μη συμμετρικα συνηθως) η οδικη συμπεριφορα παει περιπατο.Και η γραμμικη αυξηση της ιπποδυναμης δεν ειναι αποτελεσματικη λυση.Αλλωστε το ζητουμενο ειναι η αισθηση κι οχι οι επιδοσεις στην ευθεια.Και φυσικα το 'στησιμο' ειναι μια κουβεντα.
To rallye του 07 κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να είναι το 107 με έναν 100αρι 1,4, καλύτερα φρένα και ανάρτηση. Το απλό μου άρεσε πολύ, και πιστεύω πως μια τέτοια έκδοση θα ήταν πολύ καλή τελικά...
κι εγω κατι τετοιο σκεφτομουν,με τη διαφορα οτι οταν σχεδιαστηκε το 107 λογικα δεν υπηρχε προβλεψη για εκδοση αξιωσεων(π.χ χωρος για κατι ιδιαιτερο στις αναρτησεις,αεροδυναμικη,κινητηρας κτλ)
-
Αναρτήσεις όχι, θα ήταν χαζό να απαιτήσουμε άλλη συνδεσμολογία, αλλά πιστεύω πως ακόμα και με τον ημιάκαμπτο θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διασκεδαστική πλατφόρμα, όπως το 207 άλλωστε. Τώρα σε θέμα κινητήρα, όντως δεν ξέρω αν ο 14αρης χωράει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αναρτήσεις όχι, θα ήταν χαζό να απαιτήσουμε άλλη συνδεσμολογία, αλλά πιστεύω πως ακόμα και με τον ημιάκαμπτο θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διασκεδαστική πλατφόρμα, όπως το 207 άλλωστε. Τώρα σε θέμα κινητήρα, όντως δεν ξέρω αν ο 14αρης χωράει.1.400αρης diesel δεν φοριέται ήδη ή κάνω λάθος;
Δεν χρειάζεται νέα συνδεσμολογία, ρυθμίσεις στη γεωμετρία και καλή επιλογή αμορτισέρ-ελατηρίων χρειάζεται. Από όσο λένε κιόλας μερικοί, τα τρίδυμα μπορεί να είναι και καλές βάσεις. Γνώσεις για υποστήριξη after-market δεν θα αργήσουν να εφαρμοστούν, οπότε...
Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!
-
εξωτερικα οπως το ειδα με τα αυτοκολλητα μου προκαλεσε αλγεινη εντυπωση...
-
eνα εχω να πω (δε ξερω αν εχει ξανα αναφερθει)
ακομα και η διαφημιση του ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙΙΙΙΙΙ
σε σχεση με τη κλασικη διαφημιση του 106 με το βατραχο...μελισουλες και φρου φρου...παλι καλα που δεν εδειχναν σερβιετακια
-
είναι δεν είναι ραλί στα 17900 χαλαρά το έπαιρνα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!
Με αυτό ήθελα να τονίσω πως πρώτα μετράει το στήσιμο και μετά οι επιδόσεις. Οδηγώντας ένα Rallye, προσωπικά, θεωρώ πως ενθουσιάζεσαι πρώτα με το στήσιμο και μετά με τις επιδόσεις. Όταν έψαχνα για να αγοράσω ένα δε ένοιαζε αν θα ήταν 8v ή 16v. Και το 1.3 που έχω οδηγήσει κάμποσες φορές δε με άφησε να ασχοληθώ με το πόσο πιο αργό ήταν συγκριτικά με τα μεγαλύτερα και μεταγενέστερα αδέρφια του.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
eνα εχω να πω (δε ξερω αν εχει ξανα αναφερθει)
ακομα και η διαφημιση του ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙΙΙΙΙΙ
σε σχεση με τη κλασικη διαφημιση του 106 με το βατραχο...μελισουλες και φρου φρου...παλι καλα που δεν εδειχναν σερβιετακια
Να αμαξι για το κιντ!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Äåí ÷ñåéÜæåôáé íÝá óõíäåóìïëïãßá, ñõèìßóåéò óôç ãåùìåôñßá êáé êáëÞ åðéëïãÞ áìïñôéóÝñ-åëáôçñßùí ÷ñåéÜæåôáé. Áðü üóï ëÝíå êéüëáò ìåñéêïß, ôá ôñßäõìá ìðïñåß íá åßíáé êáé êáëÝò âÜóåéò. Ãíþóåéò ãéá õðïóôÞñéîç after-market äåí èá áñãÞóïõí íá åöáñìïóôïýí, ïðüôå...
Ðáò ìßá .....TRD..... åßíáé üôé ðñÝðåé êáé ãéá ôï 107
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!Μήπως τα παραλέμε λίγο;...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!
Μήπως τα παραλέμε λίγο;...
Τι τα παραλεει?
Αφου ρε tanso τις προαλλες σε ειχα πετυχει στον δρομο με ενα σχοινι να τραβας το 207 σε μια ανηφορα
Νταξει, παντως εχει δικιο σε οτι αφορα πως... χωρις ισχυ σοβαροτερη του απλου 1,6... rallye δεν γινεται. Ειναι κακη αισθηση να πατας το γκαζι και να μην αντιδρα με ζωντανια
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!
Μήπως τα παραλέμε λίγο;...
Φυσικά και τα παραλέω! Μια χαρά είναι οι 110 ίπποι (στα τόσα κιλά) για ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο. Όχι όμως για ένα αυτοκίνητο που πρέπει να σε συγκινήσει...Και δεν είναι μόνο τα νούμερα, παίζει ρόλο και η απόκριση και και και...
-
Κορσαιρ σου φάνηκε για αναίσθητο το 207 που οδηγήσαμε; Άλλα μου έλεγες (και φώναζες)...
Peugeot 207 Rallye