Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 33
    • 34
    • 17 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4094
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Spike έγραψε:
      15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.

      Μια χαρά χωράνε. Οι 147 έχουν 284mm δίσκους μπροστά και προσφέρονται και με 15άρες ζάντες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης Spike έγραψε:

        Όχι αλλά θα μπορούσε να έχει 16άρες.

        και πάλι βαριές θα ήταν....σκέψου ότι οι ραλίσιες ήταν 14αρες.

        Θα μπορούσαν να είναι από κάποιο ελαφρύ κράμα αλλά με στιλ ανάλογο με τις σιδερένιες και βαμμένες μαύρες.

        Οι βαμμένες ζάντες ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν όλων των Rallye από το 205 αν όχι από το Samba. Μου φαίνεται 'κάπως' που βγαίνει έκδοση 'Rallye' με κυριλέ αλουμινένια 17άρα.

        +1 αλλά λευκές!

        15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.

        15αρες χωράνε σίγουρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris60 last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          Όχι αλλά θα μπορούσε να έχει 16άρες.

          και πάλι βαριές θα ήταν....σκέψου ότι οι ραλίσιες ήταν 14αρες.

          Θα μπορούσαν να είναι από κάποιο ελαφρύ κράμα αλλά με στιλ ανάλογο με τις σιδερένιες και βαμμένες μαύρες.

          Οι βαμμένες ζάντες ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν όλων των Rallye από το 205 αν όχι από το Samba. Μου φαίνεται 'κάπως' που βγαίνει έκδοση 'Rallye' με κυριλέ αλουμινένια 17άρα.

          Sorry gia ta greeklish alla grafo apo allo laptop

          +1
          Auti i ekdosi Rallye periorizetai mono sta autokolita kai stin ''pisti'' tou kosmou sto onoma ''Rallye''

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης kyan έγραψε:

            15άρες δεν χωράνε τα δισκόφρενα...283mm.

            Μια χαρά χωράνε. Οι 147 έχουν 284mm δίσκους μπροστά και προσφέρονται και με 15άρες ζάντες.

            Νομίζω οτι υπάρχει μια σχεση με το όφσετ της δισκόπλακας για το αν χωραει στις ζαντες

            Εγω εχω σε 15αρες 288 χιλιοστα πάντως (περναει τσιμα-τσιμα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              283 εχω σε 206 με 28οφσετ
              στο 207 εχει 23 οφσετ αρα δε παιζει θεμα...

              το θεμα ειναι οτι χρειαζεται τουλαχιστον 16αρες για να αεριζονται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                283 εχω σε 206 με 28οφσετ
                στο 207 εχει 23 οφσετ αρα δε παιζει θεμα...

                το θεμα ειναι οτι χρειαζεται τουλαχιστον 16αρες για να αεριζονται...

                Αυτος ηταν ενας μεγαλος φοβος που ειχα μόλις αντίκρυσα τις δαγκανες να περνανε 'φιλερ' απο τις ζαντες
                Στην πίστα και με υψηλες θερμοκρασιες οι δίσκοι μου μπλεδίζουν (ασπριζουν μετα απο πέντε-εξι νορμαλ φρεναρισματα στο δρομο) αλλα βρασμενα υγρα ΔΕΝ παρατηρησα
                Σιγουρα θα ηταν καλύτερα με 16αρες,αλλα κι'ετσι καλούτσικα ειναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  Τα φρενα χωρανε στην 15ρα και τα 106 τα βαζουν μοναδικη προυποθεση οι 15ρες, οσο πιο ανοιχτες τοσο καλητερος αερισμοςμ βασικα πραγματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    omikrone3 last edited by

                    Και το 207 θα μπορούσε να έχει το ρόλο του επόμενου Rallye, αρκεί να ήταν το 1.6 για εμένα και όλα τα υπόλοιπα χρήματα να τα έριχναν για το στήσιμο. Για αυτούς που θα ήθελαν το Rallye θα ήταν μια χαρά. Έτσι και αλλιώς αυτοί που χαίρονται ένα Rallye το χάιρονται για την αίσθηση και το στήσιμο και όχι για τις επιδόσεις στην ευθεία.

                    Βέβαια δε θα το αγόραζαν και πολλοί όπως θα το ήθελα εγώ...

                    παρολ'αυτα το μεγαλο προβλημα θα παρεμενε το βαρος κι οχι το στησιμο.Οταν αυξανεται το βαρος(μη συμμετρικα συνηθως) η οδικη συμπεριφορα παει περιπατο.Και η γραμμικη αυξηση της ιπποδυναμης δεν ειναι αποτελεσματικη λυση.Αλλωστε το ζητουμενο ειναι η αισθηση κι οχι οι επιδοσεις στην ευθεια.Και φυσικα το 'στησιμο' ειναι μια κουβεντα.

                    To rallye του 07 κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να είναι το 107 με έναν 100αρι 1,4, καλύτερα φρένα και ανάρτηση. Το απλό μου άρεσε πολύ, και πιστεύω πως μια τέτοια έκδοση θα ήταν πολύ καλή τελικά...

                    κι εγω κατι τετοιο σκεφτομουν,με τη διαφορα οτι οταν σχεδιαστηκε το 107 λογικα δεν υπηρχε προβλεψη για εκδοση αξιωσεων(π.χ χωρος για κατι ιδιαιτερο στις αναρτησεις,αεροδυναμικη,κινητηρας κτλ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Αναρτήσεις όχι, θα ήταν χαζό να απαιτήσουμε άλλη συνδεσμολογία, αλλά πιστεύω πως ακόμα και με τον ημιάκαμπτο θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διασκεδαστική πλατφόρμα, όπως το 207 άλλωστε. Τώρα σε θέμα κινητήρα, όντως δεν ξέρω αν ο 14αρης χωράει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Αναρτήσεις όχι, θα ήταν χαζό να απαιτήσουμε άλλη συνδεσμολογία, αλλά πιστεύω πως ακόμα και με τον ημιάκαμπτο θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διασκεδαστική πλατφόρμα, όπως το 207 άλλωστε. Τώρα σε θέμα κινητήρα, όντως δεν ξέρω αν ο 14αρης χωράει.

                        1.400αρης diesel δεν φοριέται ήδη ή κάνω λάθος;

                        Δεν χρειάζεται νέα συνδεσμολογία, ρυθμίσεις στη γεωμετρία και καλή επιλογή αμορτισέρ-ελατηρίων χρειάζεται. Από όσο λένε κιόλας μερικοί, τα τρίδυμα μπορεί να είναι και καλές βάσεις. Γνώσεις για υποστήριξη after-market δεν θα αργήσουν να εφαρμοστούν, οπότε...

                        Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          εξωτερικα οπως το ειδα με τα αυτοκολλητα μου προκαλεσε αλγεινη εντυπωση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            eνα εχω να πω (δε ξερω αν εχει ξανα αναφερθει)
                            ακομα και η διαφημιση του ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙΙΙΙΙΙ
                            σε σχεση με τη κλασικη διαφημιση του 106 με το βατραχο...

                            μελισουλες και φρου φρου...παλι καλα που δεν εδειχναν σερβιετακια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spike last edited by

                              είναι δεν είναι ραλί στα 17900 χαλαρά το έπαιρνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!

                                Με αυτό ήθελα να τονίσω πως πρώτα μετράει το στήσιμο και μετά οι επιδόσεις. Οδηγώντας ένα Rallye, προσωπικά, θεωρώ πως ενθουσιάζεσαι πρώτα με το στήσιμο και μετά με τις επιδόσεις. Όταν έψαχνα για να αγοράσω ένα δε ένοιαζε αν θα ήταν 8v ή 16v. Και το 1.3 που έχω οδηγήσει κάμποσες φορές δε με άφησε να ασχοληθώ με το πόσο πιο αργό ήταν συγκριτικά με τα μεγαλύτερα και μεταγενέστερα αδέρφια του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                  eνα εχω να πω (δε ξερω αν εχει ξανα αναφερθει)
                                  ακομα και η διαφημιση του ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙΙΙΙΙΙ
                                  σε σχεση με τη κλασικη διαφημιση του 106 με το βατραχο...

                                  μελισουλες και φρου φρου...παλι καλα που δεν εδειχναν σερβιετακια

                                  Να αμαξι για το κιντ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gskarmou last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                    Äåí ÷ñåéÜæåôáé íÝá óõíäåóìïëïãßá, ñõèìßóåéò óôç ãåùìåôñßá êáé êáëÞ åðéëïãÞ áìïñôéóÝñ-åëáôçñßùí ÷ñåéÜæåôáé. Áðü üóï ëÝíå êéüëáò ìåñéêïß, ôá ôñßäõìá ìðïñåß íá åßíáé êáé êáëÝò âÜóåéò. Ãíþóåéò ãéá õðïóôÞñéîç after-market äåí èá áñãÞóïõí íá åöáñìïóôïýí, ïðüôå...

                                    Ðáò ìßá .....TRD..... åßíáé üôé ðñÝðåé êáé ãéá ôï 107

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!

                                      Μήπως τα παραλέμε λίγο;...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                        Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!

                                        Μήπως τα παραλέμε λίγο;...

                                        Τι τα παραλεει?

                                        Αφου ρε tanso τις προαλλες σε ειχα πετυχει στον δρομο με ενα σχοινι να τραβας το 207 σε μια ανηφορα

                                        Νταξει, παντως εχει δικιο σε οτι αφορα πως... χωρις ισχυ σοβαροτερη του απλου 1,6... rallye δεν γινεται. Ειναι κακη αισθηση να πατας το γκαζι και να μην αντιδρα με ζωντανια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                          Σε αυτό που λέει ο Pavlos23 πάντως διαφωνώ εν μέρει. Το όποιο Rallye πρέπει να έχει και καλές επιδόσεις. 1.600αρι με 110-120 άλογα και 1200 κιλά δεν νομίζω ότι θα τραβούσε το κοινό ούτε θα έκανε την οδήγηση 'μαγική'...βασικά, δεν θα τραβούσε καν το αμάξωμα!

                                          Μήπως τα παραλέμε λίγο;...

                                          Φυσικά και τα παραλέω! Μια χαρά είναι οι 110 ίπποι (στα τόσα κιλά) για ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο. Όχι όμως για ένα αυτοκίνητο που πρέπει να σε συγκινήσει...Και δεν είναι μόνο τα νούμερα, παίζει ρόλο και η απόκριση και και και...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Κορσαιρ σου φάνηκε για αναίσθητο το 207 που οδηγήσαμε; Άλλα μου έλεγες (και φώναζες)...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 17 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr