-
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
να μην λογιζεται ομως για premium εταιρεια πλεον για να δικαιολογει τσουχτερες τιμες..
οι premium εταιρειες κανουν αραιες και λιγες αλλαγες και αυτες τις προειδοποιουν καιρο πριν.
και τα μοντελα που συντομα θα αντικατασταθουν τα πουλανε με μεγαλες προσφορες.η vw δεν ακολουθησε τπτ απο ολα αυτα και αρα δεν εχω καμια υποχρεωση να τη θεωρω premium μαρκα και ως εκ τουτου να την πληρωνω 2-3χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο..
premium η VW;
Η BMW όταν αύξησε την ιπποδύναμη της 320 από 150-->170,
μέσα σε 2 χρόνια, ειδοποίησε κανέναν; η την 116 (115-->122)premium είναι η εταιρεία που ξεπουλάει πριν την έλευση του νέου μοντέλου;;
-
technik, προφανως και δεν ειναι premium (για μενα ειναι ισαξια της opel) αλλα οι τιμες της που ειναι 2 και 3 χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο αυτο υποδεικνυουν. και αυτο προσπαθουσε να καλλιεργησει και ως αντιληψη στον κοσμο.. μην κοροιδευομαστε τωρα..
μην αναφερεις τα παραδειγματα της bmw.. δεν ειναι το ιδιο.. καθολου το ιδιο..
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ρε παίδες τι ψάχνετε τώρα;;; Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία είναι πρώτα απ' όλα επιχείρηση που θέλει να κερδίσει. Μας ενοχλεί μεν που αλλάζουν μοντέλα ανά 2-3 χρόνια αλλά αυτό επιτάσσει πλέον ο ανταγωνισμός και οι νέες τεχνολογίες...Τι πρέπει να σκεφτούν το συναίσθημα του πελάτη ή αν θα μείνουν πίσω από τον ανταγωνισμό; Για μένα καλά έκανε η vw όσο και αν αμφισβητώ την αξιοπιστία των προϊόντων της. Στην τελική κερδισμένος είναι πάντα ο νέος αγοραστής που αγοράζει αναβαθμισμένο αυτοκίνητο σε συνήθως ίδια τιμή.Στη VW αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα πουκάμισα. Τώρα τι να πάρεις; Το Jetta 1.4 TSI ή το Passat το 2λιτρο με την ατμόσφαιρα; Και αυτός που το πήρε πριν λίγο καιρό το Passat πως θα αισθάνεται; Ωραία που έχει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο και με λίγο διαφορετική σχεδίαση. Και με ένα μοτέρ 2λιτρο με τέλη και κατανάλωση και ασφάλειες μεγάλες....
-
Βρε κατι προβληματα που εχει ο κοσμος στις μερες μας... Εγω μεγαλωσα με το σλογκαν 'ποτε επιτελους θα αλλαξει τον κινητηρα των 60 αλογων η VW'. Οταν λοιπον ειχαμε λιγους κινητηρες με λιγα αλογα γκρινια. Τωρα που εχουμε πολλους με πολλα αλογα, παλι γκρινιαζουμε.
Προσωπικα, προτιμω την δευτερη κατασταση. Αν καποιος θελει να μενει η VW στον 1.4FSI για 15 χρονια θεωρωντας τον την αιχμη της τεχνολογιας για να μην χασει αξια το γκολφακι του, σορυ, αλλα δεν μπορω να τον ακολουθησω.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
ρε παίδες τι ψάχνετε τώρα;;; Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία είναι πρώτα απ' όλα επιχείρηση που θέλει να κερδίσει. Μας ενοχλεί μεν που αλλάζουν μοντέλα ανά 2-3 χρόνια αλλά αυτό επιτάσσει πλέον ο ανταγωνισμός και οι νέες τεχνολογίες...Τι πρέπει να σκεφτούν το συναίσθημα του πελάτη ή αν θα μείνουν πίσω από τον ανταγωνισμό; Για μένα καλά έκανε η vw όσο και αν αμφισβητώ την αξιοπιστία των προϊόντων της. Στην τελική κερδισμένος είναι πάντα ο νέος αγοραστής που αγοράζει αναβαθμισμένο αυτοκίνητο σε συνήθως ίδια τιμή.
Στη VW αλλάζουν τα μοτέρ σαν τα πουκάμισα. Τώρα τι να πάρεις; Το Jetta 1.4 TSI ή το Passat το 2λιτρο με την ατμόσφαιρα; Και αυτός που το πήρε πριν λίγο καιρό το Passat πως θα αισθάνεται; Ωραία που έχει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο και με λίγο διαφορετική σχεδίαση. Και με ένα μοτέρ 2λιτρο με τέλη και κατανάλωση και ασφάλειες μεγάλες....
Έχετε φαγωθεί εδώ στο forum οι περισσότεροι με τα έξοδα/τέλη/ασφάλειες των δίλιτρων κινητήρων, θαρρείς και είναι η οικονομική καταστροφή του κόσμου.
Σας πληροφορώ ότι όποιος παίρνει δίλιτρο και 2,5λιτρο, **θέλει **και το παίρνει, έχει πλήρη επίγνωση του τι θα πληρώνει και είναι και ευχαριστημένος από τα κυβικά και την αίσθηση δύναμης που χαρίζουν. Σταματήστε να νομίζετε ότι τον... κρεμάνε στην αγχόνη!!
Εγώ προσωπικά δεν θα άλλαζα τον 2.5 μου με κανέναν 1.8 που να βγάζει τα ίδια άλογα... Και μεταξύ 1.4 TSI και δίλιτρου θα προτιμούσα φυσικά τον δίλιτρο...
Και φυσικά συμφωνώ με τον φίλο στο αμέσως προηγούμενο ποστ, ότι πριν 10-15 χρόνια λέγαμε ανέκδοτα του τύπου 'αν δεις ένα Γκολφ στην διασταύρωση να έρχεται, μην φοβάσαι, πέρνα, θα αργήσει πολύ να έρθει!', και τώρα που επιτέλους η VW ξέφυγε από το σύνδρομο των πιο αργών αυτοκινήτων της αγοράς, γκρινιάζετε; Έλεος!!
-
εγω φίλε όμως θα το άλλαζα.... Αν ειχα 2000 άλογα απο 1400 γιατί να μην τα πάρω και να βάλω και 2000 στην τσέπη από έξοδα... Στο μέλλον
Προσοχή, για leasing μιλάω που ουσιαστικά έχω και εγγύηση..
Απλως η VW μαμησε τους κατόχους παλαιών μοντέλων,
Οι μόνοι που θεωρουνται ότι ειναι ψιλο ΟΚ ειναι οι κάτοχοι 1800 T της audi... Αυτοί έχουμε παρόμοιας απόδοσης κινητήρα
Ολοι οι γνωστοί μου 1.6 FSI κλαίνε τα λεφτά τους καθότι θα χώσανε ... χοντρά για να το παρουν. Γι αυτό ακριβά αμάξια μόνο σε leasing παιδιά
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Γι αυτό ακριβά αμάξια μόνο σε leasing παιδιά+1
-
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
technik, προφανως και δεν ειναι premium (για μενα ειναι ισαξια της opel) αλλα οι τιμες της που ειναι 2 και 3 χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο αυτο υποδεικνυουν. και αυτο προσπαθουσε να καλλιεργησει και ως αντιληψη στον κοσμο.. μην κοροιδευομαστε τωρα..μην αναφερεις τα παραδειγματα της bmw.. δεν ειναι το ιδιο.. καθολου το ιδιο..
Η Peugeot στο 207, μέσα σε 1 χρόνο από την κυκλοφορία του μοντέλου, πρόσθεσε καινούριο μοτέρ 1.6-120ps.
Αυτό είναι το ίδιο;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
technik, προφανως και δεν ειναι premium (για μενα ειναι ισαξια της opel) αλλα οι τιμες της που ειναι 2 και 3 χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο αυτο υποδεικνυουν. και αυτο προσπαθουσε να καλλιεργησει και ως αντιληψη στον κοσμο.. μην κοροιδευομαστε τωρα..
μην αναφερεις τα παραδειγματα της bmw.. δεν ειναι το ιδιο.. καθολου το ιδιο..
Η Peugeot στο 207, μέσα σε 1 χρόνο από την κυκλοφορία του μοντέλου, πρόσθεσε καινούριο μοτέρ 1.6-120ps.
Αυτό είναι το ίδιο;;;
αυτο λεω! η vw ειναι μια εταιρεια με τακτικες του συρμου και τιμες premium..
η peugeot και οι αλλες κανουν ο,τι κανουν αλλα δεν σου πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες..
η vw με τις τιμες που εχει και τα πανακριβα κοστη συντηρησης (που ξεπερνουν πολλες φορες αυτα των merc) θα επρεπε να εχει πιο σοβαρη αντιμετωπιση στον πελατη..
αν παλι δεν θελει να εχει σοβαρη αντιμετωπιση προς τον πελατη, ας ρυθμισει και τις τιμες της αναλογα.. -
Ο χρήστης giouris3 έγραψε:
Ξέρει κανείς αν θα μπει στο passat ο κινητήρας με τα 122 άλογα και πότε προβλέπεταί?Επαναφέρω την ερώτηση .Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μου πει γιατί με ενδιαφέρει σαν αγορά . Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
technik, προφανως και δεν ειναι premium (για μενα ειναι ισαξια της opel) αλλα οι τιμες της που ειναι 2 και 3 χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο αυτο υποδεικνυουν. και αυτο προσπαθουσε να καλλιεργησει και ως αντιληψη στον κοσμο.. μην κοροιδευομαστε τωρα..
μην αναφερεις τα παραδειγματα της bmw.. δεν ειναι το ιδιο.. καθολου το ιδιο..
Η Peugeot στο 207, μέσα σε 1 χρόνο από την κυκλοφορία του μοντέλου, πρόσθεσε καινούριο μοτέρ 1.6-120ps.
Αυτό είναι το ίδιο;;;
αυτο λεω! η vw ειναι μια εταιρεια με τακτικες του συρμου και τιμες premium..
η peugeot και οι αλλες κανουν ο,τι κανουν αλλα δεν σου πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες..
η vw με τις τιμες που εχει και τα πανακριβα κοστη συντηρησης (που ξεπερνουν πολλες φορες αυτα των merc) θα επρεπε να εχει πιο σοβαρη αντιμετωπιση στον πελατη..
αν παλι δεν θελει να εχει σοβαρη αντιμετωπιση προς τον πελατη, ας ρυθμισει και τις τιμες της αναλογα..Kάπου μπερδεύεσαι...
Καταρχήν, όσον αφορά την ενημέρωση, να σου υπενθυμίσω ότι ο κινητήρας TSI παρουσιάστηκε στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 2005.
6 μήνες μετά, τον Μάρτιο του 2006 ήρθε στην ΕλλάδαΕπίσης, είναι 2-3 χιλιάρικα πάνω οι τιμές, σε σχέση με ποιό; υπάρχουν πολλά με 140 ίππους στα 20Κ;;
Τέλος, ακριβώς το ίδιο έκανε και η BMW (λέγε με premium) και η Peugeot (λέγε με μή-premium).
Aναβάθμισαν κινητήρες, πρόσθεσαν καινούριους κινητήρες, με αποτέλεσμα οι παλαιοί πελάτες να ζημιωθούν. Έτσι είναι αυτά. Παντού γίνονται και θα γίνονται.- -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω φίλε όμως θα το άλλαζα.... Αν ειχα 2000 άλογα απο 1400 γιατί να μην τα πάρω και να βάλω και 2000 στην τσέπη από έξοδα... Στο μέλλονΠροσοχή, για leasing μιλάω που ουσιαστικά έχω και εγγύηση..
Απλως η VW μαμησε τους κατόχους παλαιών μοντέλων,
Οι μόνοι που θεωρουνται ότι ειναι ψιλο ΟΚ ειναι οι κάτοχοι 1800 T της audi... Αυτοί έχουμε παρόμοιας απόδοσης κινητήρα
Ολοι οι γνωστοί μου 1.6 FSI κλαίνε τα λεφτά τους καθότι θα χώσανε ... χοντρά για να το παρουν. Γι αυτό ακριβά αμάξια μόνο σε leasing παιδιά
Δεν λέω για σένα προσωπικά... Ωστόσο έχεις ήδη δίλιτρο και πάνω ή μιλάς υποθετικά;
Λέω για όσους έχουν αυτοκίνητο με σχετικά μικρού κυβισμού κινητήρα, μιλούν όμως για λογαριασμό των κατόχων δίλιτρων και πάνω, λες και οι κάτοχοι αυτοί αναγκάστηκαν από υπερκόσμιες δυνάμεις να πάρουν ό,τι πήραν και δεν ήξεραν τί έπαιρναν...
Ξαναλέω, οι κάτοχοι δίλιτρων και πάνω, και ήξεραν τι πήραν και τί θα πληρώνουν, και ευχαριστημένοι είναι!! Σταματήστε να τους θεωρείτε... κρεμασμένους!!
-
-
Ωραία τότε, δέχομαι τη γνώμη του Coyote, αλλά το θέμα δεν είναι αν θα το άλλαζε, αλλά ότι όταν το αγόρασε ήξερε τι αγόραζε και κανείς δεν τον ανάγκασε... Δηλ. ξέρουμε ότι αυτό που μας... ηδονίζει για να το πω ευγενικά, κοστίζει και θα το πληρώνουμε... Τουλάχιστον εμένα δεν με νοιάζει που θα το πληρώνω...
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Ωραία τότε, δέχομαι τη γνώμη του Coyote, αλλά το θέμα δεν είναι αν θα το άλλαζε, αλλά ότι όταν το αγόρασε ήξερε τι αγόραζε και κανείς δεν τον ανάγκασε... Δηλ. ξέρουμε ότι αυτό που μας... ηδονίζει για να το πω ευγενικά, κοστίζει και θα το πληρώνουμε... Τουλάχιστον εμένα δεν με νοιάζει που θα το πληρώνω...κι εγώ τον straight 6 δεν τον αλλάζω με κανένα τουρμπισμένο 1400-1600-1800
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Ωραία τότε, δέχομαι τη γνώμη του Coyote, αλλά το θέμα δεν είναι αν θα το άλλαζε, αλλά ότι όταν το αγόρασε ήξερε τι αγόραζε και κανείς δεν τον ανάγκασε... Δηλ. ξέρουμε ότι αυτό που μας... ηδονίζει για να το πω ευγενικά, κοστίζει και θα το πληρώνουμε... Τουλάχιστον εμένα δεν με νοιάζει που θα το πληρώνω...το αγόρασα γιατι το γουστάρω αλλα πάντα θα γκρινιάζω για τα τελη και τα ασφάλιστρα, διότι φταίει το κράτος γι αυτά
Το αγορασα γιατι ήθελα να μη με νοιάζει η περίπτωση της βλάβης (7 χρονια)
Και το αγορασα σαν ιδιωτικό αμάξι ακόμα και όταν ειχε βγεί το 1,8 γιατί ήθελα να πάρω το αμάξι που όλοι λέγανε στα τεστ ότι μαμαει.... Ηθελα να πάρω στη ζωή μου ένα αμάξι σχετικά hardcore.
Αν ήταν leasing μπορεί να έπαιρνα κάτι άλλο ή μπορεί να πάρω στο μέλλον και mercedes.... Οπως ξυπνήσω το πρωι....!!!! -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Ο κανιβαλισμός στις εκδόσεις κινητήρων γίνεται μόνο για λόγους μάρκετινγκ,
ποτέ για τεχνολογικούς. Σίγουρα θα διατεθούν στο υπόλοιπο VAG group πρώτα.
**
Εγώ ΥΠΟΘΕΤΩ (ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ) ότι οι εκδόσεις TSI 115 μαζί με τις
υπάρχουσες 140/170 θα ολοκληρώσουν το 'επόμενo' Golf VΙ, ώστε
να καλύπτει όλη την γκάμα της ζήτησης.
**
Αυτό γιατί οι TSI δημιούργησαν πρόβλημα ζήτησης στη χαμηλή κατηγορία τιμών
του Golf. Κανείς δεν αγοράζει απλό ή FSI όταν οι κινητήρες τους είναι ΝΕΚΡΟΙ.
Θα μπορέσει έτσι να συναγωνιστεί και στην αμέσως 'φθηνότερη' κατηγορία.**Φυσικά τα κλάματα θα αρχίσουν στο τέλος
του 2007 όταν θα βγεί το νέο Golf VI. **Τότε θα κλάψει και ο ανταγωνισμός που δεν θα είναι ακόμα έτοιμος για
τέτοιες 'φθηνές' υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις μικρομεσαίων, όσο και
οι κάτοχοι του TSI V που θα δούν το υπάρχον μοντέλο στον κάλαθο.1)Πιστεύεις οτι το Golf VI θα ειναι καλυτερο απο το Golf V απο πλευρας συναρμολογησης και αξιοπιστιας?
Γιατι το κοστος και η ποιοτητα υλικων θα μειωθει αρκετα.2)Πιστευεις οτι το ΤSi 140 αλογων δεν ειναι συνολικά καλύτερη επιλογη απο το Τsi 122 αλογων?
- Εχετε ακουσει προβληματα στο αυτοματο κιβωτιο στο golf V DSG?
Παρενθεση( Στην Ιταλια που ημουν εδω και 2 μηνες εβλεπα οτι ολα τα Golf εκει ηταν ΤDI!!! Eιναι καλυτερη επιλογη τελικα?)
Καθε γνωμη καλοδεχουμενη.
-
στον πολιτισμό που τα αυτοκίνητα με κινητήρα πετρελαίου δεν διώκονται ως...ρυπογόνα οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι ανώτερες επιλογές...ο 1,9 tdi του vag γκρουπ ή ο αντίστοιχος του φίατ τα γαλλικά ντίζελ ή για εκείνο που γνωρίζω καλύτερα, το σιβικ 2,2 είναι ΠΟΛΥ καλύτερα και οικονομικότερα από τα βενζινοκίνητα αδερφάκια τους. Διπλάσια ροπή και τρελή οικονομία...
Μην απορείς που τα είδες λοιπόν...να απορείς γιατί δεν τα έχουμε και εδώ -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
στον πολιτισμό που τα αυτοκίνητα με κινητήρα πετρελαίου δεν διώκονται ως...ρυπογόνα οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι ανώτερες επιλογές...ο 1,9 tdi του vag γκρουπ ή ο αντίστοιχος του φίατ τα γαλλικά ντίζελ ή για εκείνο που γνωρίζω καλύτερα, το σιβικ 2,2 είναι ΠΟΛΥ καλύτερα και οικονομικότερα από τα βενζινοκίνητα αδερφάκια τους. Διπλάσια ροπή και τρελή οικονομία...
Μην απορείς που τα είδες λοιπόν...να απορείς γιατί δεν τα έχουμε και εδώΤι υπαρχει απο πλευρας φορολογιας και νομοθεσιας για τα diesel στην ελλαδα? Μαλλον θα είναι ακριβα σε σχεση με τα υπολοιπα?
1)Πιστεύεις οτι το Golf VI θα ειναι καλυτερο απο το Golf V απο πλευρας συναρμολογησης και αξιοπιστιας?
Γιατι το κοστος και η ποιοτητα υλικων θα μειωθει αρκετα.2)Πιστευεις οτι το ΤSi 140 αλογων δεν ειναι συνολικά καλύτερη επιλογη απο το Τsi 122 αλογων?
- Εχετε ακουσει προβληματα στο αυτοματο κιβωτιο στο golf V DSG?
Παρενθεση( Στην Ιταλια που ημουν εδω και 2 μηνες εβλεπα οτι ολα τα Golf εκει ηταν ΤDI!!! Eιναι καλυτερη επιλογη τελικα?)
Καθε γνωμη καλοδεχουμενη.
-
Οι εκδόσεις με κινητήρες diesel είναι πιο ακριβές σε σχέση με της αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκίνητες λόγω αυξημένου κόστους του κινητήρα.
Το κόστος όμως αντισταθμίζεται από τη δραματικά χαμηλότερη κατανάλωση, και το μικρότερο κόστος του diesel (όπου είναι μικρότερο).Στην ελλάδα δεν κυκλοφορούν ουσιαστικά, γιατί υπάρχει απαγόρευση κίνησης τους στην Αττική και την Θεσσαλονίκη από παλιά [ ]
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ VW 1.4 TSI 115/120/125 HP ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΙΟΥΝΙΟ 2007!