-
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Που βρίσκεται αυτό το cafe; Πρέπει να στείλεις τον Αλέξανδρο για προσκύνημα!!!!
σουφλι!!!
εξω απο την αλεξανδρουπολη 70χλμ.Το όνομα αυτού; Ενδέχεται να πάω καμιά εκδρομή προς τα κει, να ξέρω που θα πιω καφέ...
μα φυσικα mercedes
50μ απο την πλατεια του χωριουΝομίζω πως δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για να πιεις καφέ.. μάλλον είναι για μοναχικούς τύπους τις κρύες νύχτες του χειμώνα..
Για καφέ να πας στη Δαδιά!
-
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ
Δαδια διπλα στο δασος και στον παραδοσιακο ξενωνα !!!!! -
Έχετε να προτείνεται και μέρος για φαΐ, δηλαδή;
Σόρρυ για το off topic, αλλά χρειάζεται να ξεπήξουμε λίγο και απ τις mercedes του D-Jet.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μιας και βλέπω ότι μαζεύτηκαν σχεδόν όλοι θα βάλω ένα κουίζ:
Στις παρακάτω δύο φωτογραφίες εικονίζεται το πίσω αριστερό και το πίσω δεξί φτερό ενός αυτοκινήτου. Σε ποιό μοντέλο ανήκουν, ποιά διαφορά βλέπετε και γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά;4L μήπως .....?
Σωστός!!! Το βρήκες!!! (Από τον Βαγγέλη περίμενα την απάντηση). Γιατί όμως τα φτερά είναι ανόμοια;
-
κρύο αστείο που μπορεί να είναι και σωστή απάντηση τελικά?
Κάποιος φαναρτζής φρόντισε να τα κάνει ανόμοια?
-
Μήπως έχει σχέση με το ο,τι το αριστερό μεταξόνιο ήταν κοντύτερο από το δεξί στα 4L?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μήπως έχει σχέση με το ο,τι το αριστερό μεταξόνιο ήταν κοντύτερο από το δεξί στα 4L?Πολύ σωστός!! κοντύτερο κατά 4,88 εκατοστά. Η Renault έκανε το ίδιο και σε άλλα μοντέλα της όπως στο 16!!
-
-
-
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Μήπως έχει σχέση με το ο,τι το αριστερό μεταξόνιο ήταν κοντύτερο από το δεξί στα 4L?
Πολύ σωστός!! κοντύτερο κατά 4,88 εκατοστά. Η Renault έκανε το ίδιο και σε άλλα μοντέλα της όπως στο 16!!
ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ
γιαυτο ειπα οτι μπερδευτικα, απλα δεν μπορουσα να το εξηγησω
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Έχετε να προτείνεται και μέρος για φαΐ, δηλαδή;Σόρρυ για το off topic, αλλά χρειάζεται να ξεπήξουμε λίγο και απ τις mercedes του D-Jet.
φοβερο μερος για φαγητο η ταβερνα ανεμομυλος στο χωριο κορνοφωλια
3 χλμ πριν το σουφλι
απιστευτη μασα, ακομα και το ψωμι το ψηνει μονος του στο φουρνο τουγια καφε γιαχανας και χαρετσι
για υπνο δαδιασελο(δαδια) η κουκουλι(σουφλι) η τζαμπα στεγη ο βαγγος
-
Καλησπέρα κι από εμένα.
Μόλις επίεστρεψα...Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Μήπως έχει σχέση με το ο,τι το αριστερό μεταξόνιο ήταν κοντύτερο από το δεξί στα 4L?
Πολύ σωστός!! κοντύτερο κατά 4,88 εκατοστά. Η Renault έκανε το ίδιο και σε άλλα μοντέλα της όπως στο 16!!
Γιατί?
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Έχετε να προτείνεται και μέρος για φαΐ, δηλαδή;
Σόρρυ για το off topic, αλλά χρειάζεται να ξεπήξουμε λίγο και απ τις mercedes του D-Jet.
φοβερο μερος για φαγητο η ταβερνα ανεμομυλος στο χωριο κορνοφωλια
3 χλμ πριν το σουφλι
απιστευτη μασα, ακομα και το ψωμι το ψηνει μονος του στο φουρνο τουγια καφε γιαχανας και χαρετσι
για υπνο δαδιασελο(δαδια) η κουκουλι(σουφλι) η τζαμπα στεγη ο βαγγος
Ξέχασες το ξέφρενο clubbing στο Notorius.. Αν είσαι ελεύθερος περιορίσου στο να βλέπεις... αν ακούσεις να σου μιλάει γυναίκα με σουφλιότικη προφορά... δε ξέρω αν θα φτιαχτείς..
-
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Μήπως έχει σχέση με το ο,τι το αριστερό μεταξόνιο ήταν κοντύτερο από το δεξί στα 4L?
Πολύ σωστός!! κοντύτερο κατά 4,88 εκατοστά. Η Renault έκανε το ίδιο και σε άλλα μοντέλα της όπως στο 16!!
Γιατί?
Δεν ξέρω ακριβώς. Είχα διαβάσει ότι είχε σχέση με την γεωμετρία της ανάρτησης που εφάρμοζε η Renault. Ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε περισσότερα...
-
...The R4 had four-wheel independent suspension. A surprising, yet often unnoticed, feature on the R4 is its shorter wheelbase on the left than on the right. This allowed a very simple design of the rear suspension using transverse torsion bars, and didn't affect the handling of the car.
Από εδώ
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...The R4 had four-wheel independent suspension. A surprising, yet often unnoticed, feature on the R4 is its shorter wheelbase on the left than on the right. This allowed a very simple design of the rear suspension using transverse torsion bars, and didn't affect the handling of the car.Από εδώ
Σωστός!!!
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#4]