Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SYM HD 200 EVO
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. SYM HD 200 EVO
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    13
    22
    3320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickpaip last edited by

      Ψάχνω εδώ και καιρό να αγοράσω καινούριο scooter κοντά στα 3000 ευρώ.
      Η αλήθεια είναι πως έχω λίγο-πολύ καταλήξει στο SYM HD 200 EVO. Πιστεύω ότι είναι καλή επλογή και σε καλή τιμή.
      Όσα τεστ έχω διαβάσει λένε καλά λόγια και δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα αρνητικά σχόλια.
      Για να καταλήξω σ' συτό ξεκίνησα αποκλείοντας όλα τα Ιταλικά, λόγω ασχημης εμπειρίας με Ιταλικό αυτοκίνητο, αλλά και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα, οπότε οι επιλογές μου περιορίστηκαν σημαντικά.
      Απέκλεισα επίσης το Kymco People 200 λόγω εμφάνισης, αλλά και χαμηλής ιπποδύναμης (11,8 άλογα από 200 κυβικά;).
      Τέλος, ήρθε στο προσκήνιο το θέμα SH 150, το οποίο με πρήζει, φίλος μου που ασχολείται με μηχανές (και είναι φανατικός Hondaκιας), να πάρω.
      Εγώ είμαι γενικά αρνητικός στην αγορά του SH γιατί, εκτός του ότι είναι 385 € πιο ακριβό (και θα προτιμούσα να τα δώσω σε κανένα κρανάκι και καμιά μπαγκαζιέρα...), το εισάγει στη Ελλάδα ο Σαρακάκης .
      Από την άλλη το HD το δίνουν με 36 άτοκες δόσεις και μέχρι πρόσφατα ίσχυε και πρόγραμμα δωρεάν service.
      Ποιά η γνώμη σας για το HD;
      Τί έχετε ακούσει;
      Το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;
      Ξέρετε αν έχει εγγύηση και πόση;
      Ο φίλος μου υποστηρίζει ότι θα έχω προβλήματα, ενώ με το Honda θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
      Τέλος, μιας και πρόκειται για το πρώτο μου δίκυκλο και επειδή θέλω να διαθέσω όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα, αξίζουν τα 400 € που κοστίζει επιπλέον το 200άρι σε σχέση με το 125;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickpaip last edited by

        Ψάχνω εδώ και καιρό να αγοράσω καινούριο scooter κοντά στα 3000 ευρώ.
        Η αλήθεια είναι πως έχω λίγο-πολύ καταλήξει στο SYM HD 200 EVO. Πιστεύω ότι είναι καλή επλογή και σε καλή τιμή.
        Όσα τεστ έχω διαβάσει λένε καλά λόγια και δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα αρνητικά σχόλια.
        Για να καταλήξω σ' συτό ξεκίνησα αποκλείοντας όλα τα Ιταλικά, λόγω ασχημης εμπειρίας με Ιταλικό αυτοκίνητο, αλλά και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα, οπότε οι επιλογές μου περιορίστηκαν σημαντικά.
        Απέκλεισα επίσης το Kymco People 200 λόγω εμφάνισης, αλλά και χαμηλής ιπποδύναμης (11,8 άλογα από 200 κυβικά;).
        Τέλος, ήρθε στο προσκήνιο το θέμα SH 150, το οποίο με πρήζει, φίλος μου που ασχολείται με μηχανές (και είναι φανατικός Hondaκιας), να πάρω.
        Εγώ είμαι γενικά αρνητικός στην αγορά του SH γιατί, εκτός του ότι είναι 385 € πιο ακριβό (και θα προτιμούσα να τα δώσω σε κανένα κρανάκι και καμιά μπαγκαζιέρα...), το εισάγει στη Ελλάδα ο Σαρακάκης .
        Από την άλλη το HD το δίνουν με 36 άτοκες δόσεις και μέχρι πρόσφατα ίσχυε και πρόγραμμα δωρεάν service.
        Ποιά η γνώμη σας για το HD;
        Τί έχετε ακούσει;
        Το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;
        Ξέρετε αν έχει εγγύηση και πόση;
        Ο φίλος μου υποστηρίζει ότι θα έχω προβλήματα, ενώ με το Honda θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
        Τέλος, μιας και πρόκειται για το πρώτο μου δίκυκλο και επειδή θέλω να διαθέσω όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα, αξίζουν τα 400 € που κοστίζει επιπλέον το 200άρι σε σχέση με το 125;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anna1976gr last edited by

          Ο χρήστης PUNTOCC έγραψε:
          αυγουστο 2005 ηθελα να παρω ενα scooter!μετα απο αποκλεισμο ιταλικον,αν και ιταλοφιλος αυτοκινητιστηκα,αλλανμετα την εμπειρια 2 typhoon και ενος runner ειπα μακρια,αρχισα να ψαχνω!αρχικα κοιτουσα προς kymco!ξαφνικα ερωτευτικα μετην πρωτη ματια!sym gts 200!2θεσιος καναπες με διπλη εργοστασιακη ποτηροθηκη!!!αυτο ειναι λεω!!!γυρναω απο διακοπεςσεμπτεμβριο και παω να το παρω !!εκεινη την ημερα ειχε βγει το 250!!το παιρνω!!!το ματοσακο χλιδα!!!καλοκαιρακι ακομα αρχισα να το κυκλοφορω!!

          προβλημα πρωτο βδομαδα 1η

          οταν το αφηνα στον ηλιο δεν δουλευαν τα οργανα!!!
          το παω εκει που το πηρα(ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε)μου λενε θα το δουμε στο servis τον 1000!

          προβλημα δευτερο βδομαδα 2η

          εβαζα το μηχανακι μπροστα,ζεσταινοτανε και ξεκινουσα!!στα 50μ το μοτερ δουλευε,το κομπλερ αν και taiwan εκανε τον κινεζο!!!αφου το εσβυνα και το ξαναεβαζα μπροστα 2-3 φορες,ξαναθυμοταν την καταγωγη του και ξεκινουσε!ξανα πισω παλι τα ιδια!!στο σερβις!!!

          βδομαδα τριτη (και αναλογο προβλημα μην λεμε συνεχεια τα ιδια!!!)

          η εξατμιση αποφασιζει να λαβει επαναστατικα μετρα,να σταματησει να ειναι απλα ενα αψυχο κρυο-καυτο μεταλλικο κοματι και να πιασει δουλειασαν κουδουνιστρα!!!!!παλι πισω!η απαντηση γνωστη!στα 1000!
          επιτελους αυτα τα1000 ηρθαν!και το πηγα!πολλη καλα!μου αλλαξαν λαδια!
          στα αλλα δεν μπορουσαν να επεμβουν γιατι δεν το εκανε εκεινη την ωρα,το απεδωσαν σε αρχη σχιζοφρενιας και με απευθηναν σε ψυχιατρο!!!

          βδομαδα 4η

          το αριστερο φρενο,πισω συνηθως ειναι πισω αλλα στο gts αλλα honda ειναι συνδιασμενο νιωθει μια ακαταμαχητη ελξη για το gripaki!κοινος τερματιζε!!
          η απαντηση κλασικη!στο servis τον 3000!

          οι βδομαδες μετα περασαν ηρεμα!κνητο με ραδιοφωνο για την εξατμιση,το πρωτο 20λεπτο μετα την εκκινηση μεχρι 3000rpm και φρεναρισμα απο νωρις!το μονο παρατραγουδο 5-6-15 φορες που ξαφνικα νεκρωνε και μετα απο κουνημα στην ασφαλειοθηκη κατι ξυπναγε και ελεγε να παρει μπροστα!
          στο σερβις τον 3000 τα ιδια!λαδακια και 'εξαερωση'
          το παιρνω το φρενο το ιδιο!!!τους λεω ρε παιδια,το και το!ξεκινησες με την κλειδαρια μου λενε,και σταβωσε ο δισκος!!!!μα δεν εχω κλειδαρια καλε μου???και ομως σταβωσε!!!

          μεχρι το σερβις των 5000 δεν ειχαμε απροοπτα!το σερβις τον 5 στοιχησε 120 ευρα οχι λιγα αν υποθεσετε οτι το μονο που εγινε ηταν λαδια και πλυσιμο!! το χαρτι(για αποδειξη η τιμολογιο ουτε λογος)ειχε μπουζι,φαερα τα οποια την αλλη μερα που τα εβγαλα(και τα αλαξα)ηταν τα μαμα μεσα στην μπιχλα!!

          σεμπτεμβριος 2006
          ηρθε ο καιρος να το δωσω!!!το μηχανακι αγοραστηκε 3990 και το προγραμμα με τις ατοκες δεν το βρηκα πουθενα!!χιλιομετρα 6800
          ηθελα transalp η vstrom!περνω αναλογο περιοδικο και αρχιζω τα τηλεφωνα
          'για σας!θελω ενα transalp ανταλλαγες με scooter κανετε?'
          'φυσικα!!!τι scooter εχετε?'
          'ενα sym gts 250,6800χλμ,μπαγκαζιερα,xenon,συναγερμο!!'
          'ΟΧΙ!!!!!'
          παντου τα ιδια!!τελικα το πηρε ανταλλαγη ενας γνωστος μαντρας,2300 και μετα απο κανα μηνα το εδωσε 2400 και με το ζορι!!
          αν καταφερες να διαβασεις ολο το post και δεν σε πηρε ο υπνος το πορισμα ειναι ενα 1000 ΦΟΡΕΣ το honda!το εχουνε 2-3 ποκκη ικανοποιημενη!αξιζει την διαφορα!το μονο μειον ταμπουρο πισω!!!
          Υ.Γ.αν τελικα αποφασισεις το sym οι βερες δικες μου!!!εγω κουμπαρος!!!!

          EEEEτσι!!!!

          Joyride ειχα εγω, πρόλαβα κ το πούλησα... Ο καινούργιος αγοραστης περιμενει ενα χρονο τα ανταλακτικά για καμενη φλαντζα κτλ... ΧΑΛΙΑ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • A
            after last edited by

            Εγω θα σου ελεγα με αυτα τα λεφτα να παρεις ενα μεταχειρισμενο KLE500 ή translap, ωστε να εχεις την παραπανω ασφαλεια που σου παρεχει μια μοτοσυκλετα

            Τα σκουτερ γλυστρανε σαν διαολεμενα, ο ωμος μου ξερει τι σου λεω..

            Τωρα διαβασα που γραφεις οτι ειναι το πρωτο σου δικυκλο
            Αν και τα παραπανω που ειπα ειναι ευκολα, υπαρχουν ακομα πιο μικρα στα 250 κιβυκα, οπως τα anhelo 250, AX-1, κ.α.

            Αφου μπορεις να οδηγησεις 200, τοτε φανταζομαι εχεις διπλωμα που να καλυπτει και πιο πολλα κιβυκα, ετσι δεν ειναι?

            Θα τα ευχαριστηθεις πολυ πιο πολυ απο τα σκουτερ, και δνε χανεις και καθολου λεφταμ γιατι μπορεις να τα πουλησεις οσο τα πηρες
            Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
            Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • B
              bujinkan last edited by

              Ο χρήστης After έγραψε:
              Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
              Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

              το σκουτερ πρεπει να ξερεις να το πηγαινεις αλλιως......

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • A
                after last edited by

                Ο χρήστης bujinkan έγραψε:

                Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
                Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                το σκουτερ πρεπει να ξερεις να το πηγαινεις αλλιως......

                Αλλιως?

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • D
                  d-jet last edited by

                  Ο χρήστης After έγραψε:
                  Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                  Τηρουμένων των αναλογιών τα σκούτερ πάνε μια χαρά... αρκεί να τους αλλάζεις κανένα λάστιχάκι πιο συχνά και μπορεί να είναι και πιο ασφαλή από τα αντίστοιχου κυβισμού δεκαετίας μηχανάκια.
                  Το δικό μου έχει CBS και ακόμα και χωρίς το ABS και τα 13ρια πρέπει να κάνεις πραγματικά ματσακονιά για να το χάσεις στα φρένα, ενώ ακόμα και αν το πλαγιάσεις γλυστράει όμορφα και στρωτά και το ισώνεις εύκολα...
                  Αυτά που έχουν απο 13' και κάτω τροχούς, ναι, είναι προβληματικά. Τα υπόλοιπα, αν γνωρίζεις τι οδηγείς είναι πολύ καλά ΙΜΗΟ.
                  Και εμένα μου αρέσουν καλύτερα οι μοτοσικλέτες. Η αλήθεια είναι όμως, πως αν κυκλοφορείς κυρίως στην πόλη είναι απίστευτα πιο ξεκούραστα και βολικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Και κάτι άλλο...
                    After, δυστυχώς, πέρα από ένα cbf (ιταλικό είναι αυτό; ) η αγορά στα 250 δεν έχει να δείξει και πολλά ενώ, κατά τη γνώμη μου, είναι η ιδανική κατηγορία για να ξεκινήσει κανείς. Μόνο σε μτχ βρίσκεις και συνήθως μόνο ρημάδια . Οπωσδήποτε, βέβαια, και τα 500κυβικά για το σκούτερ μου φαίνονται σπατάλη μιας και πραγματικά δεν πρόκειται ποτέ να τα εκμεταλλευτείς αλλά και το κόστος συντήρησης πρέπει να ξεπερνά κατά πολύ το αντίστοιχο μια μοτοσικλέτας ίδιου κυβισμού. Δεδομένου κιόλας ότι δεν είναι και πούπουλα (ενώ αυτά για τους χώρους είναι συνήθως παραμύθια-μια καλή μπαγκαζιέρα είναι σαφώς ανώτερη) πραγματικά πιστεύω ότι ανήκουν και αυτά στα σημεία των καιρών που θέλουν τη μηχανη status symbol και όχι εργαλείο ή μέσο διασκέδασης...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • A
                      after last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                      Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                      Τηρουμένων των αναλογιών τα σκούτερ πάνε μια χαρά... αρκεί να τους αλλάζεις κανένα λάστιχάκι πιο συχνά και μπορεί να είναι και πιο ασφαλή από τα αντίστοιχου κυβισμού δεκαετίας μηχανάκια.
                      Το δικό μου έχει CBS και ακόμα και χωρίς το ABS και τα 13ρια πρέπει να κάνεις πραγματικά ματσακονιά για να το χάσεις στα φρένα, ενώ ακόμα και αν το πλαγιάσεις γλυστράει όμορφα και στρωτά και το ισώνεις εύκολα...
                      Αυτά που έχουν απο 13' και κάτω τροχούς, ναι, είναι προβληματικά. Τα υπόλοιπα, αν γνωρίζεις τι οδηγείς είναι πολύ καλά ΙΜΗΟ.
                      Και εμένα μου αρέσουν καλύτερα οι μοτοσικλέτες. Η αλήθεια είναι όμως, πως αν κυκλοφορείς κυρίως στην πόλη είναι απίστευτα πιο ξεκούραστα και βολικά.

                      Mην κοιτας το δικο σου που εχει cbs & abs
                      Ειχα οδηγησει ενα αντιστοιχο και πραγματικα ειναι αδυνατο να γλυστρησεις απο φρενα
                      Τα αλλα ομως οταν τα χρειαστεις, θα σε πουλησουν

                      Σιγουρα ειναι ΠΟΛΥ βολικα, αλλα την ενεργητικη ασφαλεια μιας μοτοσυκλετας, εστω και 125 κιβυκων, δεν την εχουν

                      Το μονο scooter που αξιζει, ειναι το t-max 500, και αυτο επειδη απο κατω ειναι ουσιαστικα μια μοτοσυκλετα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • A
                        after last edited by

                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                        Και κάτι άλλο...
                        After, δυστυχώς, πέρα από ένα cbf (ιταλικό είναι αυτό; ) η αγορά στα 250 δεν έχει να δείξει και πολλά ενώ, κατά τη γνώμη μου, είναι η ιδανική κατηγορία για να ξεκινήσει κανείς. Μόνο σε μτχ βρίσκεις και συνήθως μόνο ρημάδια . Οπωσδήποτε, βέβαια, και τα 500κυβικά για το σκούτερ μου φαίνονται σπατάλη μιας και πραγματικά δεν πρόκειται ποτέ να τα εκμεταλλευτείς αλλά και το κόστος συντήρησης πρέπει να ξεπερνά κατά πολύ το αντίστοιχο μια μοτοσικλέτας ίδιου κυβισμού. Δεδομένου κιόλας ότι δεν είναι και πούπουλα (ενώ αυτά για τους χώρους είναι συνήθως παραμύθια-μια καλή μπαγκαζιέρα είναι σαφώς ανώτερη) πραγματικά πιστεύω ότι ανήκουν και αυτά στα σημεία των καιρών που θέλουν τη μηχανη status symbol και όχι εργαλείο ή μέσο διασκέδασης...

                        Kαλα, και εγω ειμαι κατα των θεριων σκουτερ

                        Εγω ειχα ενα beverly 200 για δευτερο μηχανακι, αλλα στην δυσκολη στιγμη, με προδωσε και γλυστρησε απο φρεναρισμα(με 30χλμ/ω)
                        Το τι επαθα απο το πεσιμο να μην το ξαναγραφω....
                        Απο τοτε με το Ζ1000 στο κεντρο, αν και το λυπαμαι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • B
                          bujinkan last edited by

                          Ο χρήστης After έγραψε:

                          Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
                          Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                          το σκουτερ πρεπει να ξερεις να το πηγαινεις αλλιως......

                          Αλλιως?

                          ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ μονος σου το ειπες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • A
                            after last edited by

                            Ο χρήστης bujinkan έγραψε:

                            Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
                            Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                            το σκουτερ πρεπει να ξερεις να το πηγαινεις αλλιως......

                            Αλλιως?

                            ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ μονος σου το ειπες

                            Ναι, με την μονη διαφορα οτι δεν υπαρχει διπλωμα ''αντι-γλυστριματος'' σκουτερ
                            Θα σε ''πουλησει'' πριν καν το καταλαβεις
                            Δεν ''μαθαινεις'' να το πηγαινεις, εκτος αν το πηγαινεις τσουλητο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 15
                            • B
                              bujinkan last edited by

                              Ο χρήστης After έγραψε:

                              Αλλα κυριως, προσφερουν ασφαλεια και προσφυση
                              Τα σκουτερ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ

                              το σκουτερ πρεπει να ξερεις να το πηγαινεις αλλιως......

                              Αλλιως?

                              ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ μονος σου το ειπες

                              Ναι, με την μονη διαφορα οτι δεν υπαρχει διπλωμα ''αντι-γλυστριματος'' σκουτερ
                              Θα σε ''πουλησει'' πριν καν το καταλαβεις
                              Δεν ''μαθαινεις'' να το πηγαινεις, εκτος αν το πηγαινεις τσουλητο

                              δεν ξερω,πιστευω οτι τα σκουτερ ειναι περιεργα αλλα απο την αλλη αν τα μαθεις μπορεις ανετα να το πλαγιαζεις οσο δεν παιρνει.Για παραδειγμα ειχα ενα yamaha aerox καποτε το οποιο το ειχαμε κανει γυρω στα 19 αλογα.Το ειχα μαθει τοσο καλα που μεχρι και γονατο εβγαζα.Απο την αλλη το μετεπειτα runner που απεκτησα δεν καταφερα ποτε σε 5 χρονια να στριβω τοσο καλα οσο με το aerox.
                              τωρα παρηγγειλα το καινουργιο piaggio Xevo 400

                              Για να δουμε πως θα τα παω και με αυτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • F
                                ferraristas-stathis last edited by

                                Εγω για το Sym 200evo που θα το επαιρνα αλλα σκεφτομαι πως θα ειναι μετα απο 2-3 χρονια.Θα ειναι ακομα καλο ή θα ειναι κουδουνιστρα και αναξιοπιστο γενικος.Αλλιως με τα λεφτα που κανει και τους χωρους που εχει με μεγαλους τροχους μαλιστα,θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη.Οτι πρεπει για το κεντρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • T
                                  tver100 last edited by

                                  Παλιό το θέμα, αλλά χρειάζονται και νεώτερες γνώμες:

                                  http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=21165

                                  να προσθέσω οτι σαν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου εδώ και ενάμιση χρόνο δεν το έχω μετανιώση καθόλου.
                                  Αλλαξα και τα απαραδεκτα λάστιχα του εργοστασίου χθές και ολα καλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    κι εγω ολο καλα λογια ακουω για τη sym και το evo.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • D
                                      dpap last edited by

                                      HD2 200i

                                      40.000 χιλιομετρα, ευλαβικα τα σερβις και τα λαδια. Καταναλωση 3.2 - 3.7

                                      Μας ξεκολλησε από μέσα η εξατμιση απο τον πρωτο χρόνο, καμια 300σαρα με τον καταλυτη. Δεν την αλλαξα, την αφησα να κανει σα κατσαρολα.

                                      Μας τιναξε το δυναμο τα ηλεκτρικα, μια 300σαρα ζημια.

                                      Απο το πρωτο καλοκαιρι, πας νησι με συνεπιβατη και βαλιτσα, κάνεις στροφες με ανηφορα φουρκετες στυλ παρνηθα, τα επαιξε ο συμπλεκτης. Απο τοτε σκορτσαρει, αλλά δεν τον αλλαζω. Δεν αντεχει λοιπον τετοιες συγκινησεις.

                                      Απο το πρωτο καλοκαιρι ανεβαζε θερμοκρασια. Πολλες ανηφόρες στο σπιτι στους αμπελοκηπους. Το δευτερο καλοκαιρι στο τελειωμα μιας ανηφορας πεταξε τα νερα. Εννοείται οτι παντα έλαγχα τα νερα.

                                      Φλαντζα καπακιου.

                                      Εζησε αλλα δυο χρονια ετσι. Εβαλα διακοπτη για τον ανεμιστηρα, εβγαζα τον θερμοστατη τα καλοκαιρια, αναβα τον ανεμιστηρα πριν την ανηφορα, στο τελος της ανηφορας εριχνα και λιγο νερο με μπουκαλι στο ψυγειο. κουβαλαγα παντα μπουκαλακι μαζι, τον τελευταιο χρονο ψεκαστηρι...

                                      Ταξιδι καλοκαιρι με καυτη ασφαλτο μεχρι τα 80., μετα ανεβαζε θερμοκρασια. Μπουλακι νερο και πιτσιλιμα το ψυγειο. Ξεφτιλα.

                                      Αντε ζουσα.

                                      Προχθες τελος, μπηκαν τα νερα στο πιστονι. Βγαλαμε το καπακι, φαγωμενο, ψωριασμένο. Πάμε για αλλαγη.
                                      Αφου με ειχε αφησει στον Διονυσο με χιονονερο...

                                      Αυτα, μετα απο 4-5 χρόνια. Ετσι για να ξέρετε οτι τα ωραια τεστ και οι ωραιιες κουβεντες για τα καινουρια πλαστικα και ψεκασμους είναι όλα... παπαριες μπροστα στην πραγματικη αξιοπιστία.

                                      Το μηχανακι οδηγιέται με μισο γκαζι, η καταναλωση σας το λεει αυτό. Πολυ σπανια το τσιτωνω, πολυ σπανια παω πανω απο 110 αντε σε καμια κατηφορα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Τέτοια δεν έχω ακούσει
                                        Δευτέρα τρίτη θα ρωτήσω έναν κολλητό με 40000κμ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Τα ίδια πάνω-κάτω και σε δικό μου γνωστό με Sym 150άρι. Πριν τα 40Κ χλμ άλλαξε μοτέρ, δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχε αλλά κόλλησε τελείως και δεν είχε νόημα να επισκευαστεί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Παρόλο που τα προωθούν πολύ σε διαφήμιση και είναι και όμορφα φαίνεται ότι από αξιοπιστία δεν τα πάνε και πολύ καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr