Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναγνωριζετε τα επιτευγματα του David Coulthard?
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Αναγνωριζετε τα επιτευγματα του David Coulthard?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Formula 1
    22
    78
    210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
      Cavallino σε διαβεβαιω πως ο DC θα οδηγει για την MCLAREN του χρονου και αυτο που εκανες paste ειναι πολυ κακογουστο!

      Συγνώμη Mika.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mschumacher last edited by

        Ο χρήστης cavallino έγραψε:

        Cavallino σε διαβεβαιω πως ο DC θα οδηγει για την MCLAREN του χρονου και αυτο που εκανες paste ειναι πολυ κακογουστο!

        Συγνώμη Mika.

        Επειδή βλέπω ότι είσαι 'νέος' στο forum σου λέω ότι δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Όπως πολλές φορές έχουν ειρωνευτεί τον Σουμάχερ και άλλους, έτσι έχεις 'δικαίωμα' και εσύ να ρίχνεις κάποια υπονοούμενα για άλλους οδηγούς. Το forum δεν 'ανήκει' σε οπαδούς της Mclaren ή οποιαδήποτε άλλης ομάδας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Απο τη δικια μου οπτικη μου γωνια βλεπω τον Coulthard να παραμενει και το 2004 στην McLaren,απο'κει και περα αν δεν βελτιωσει την αποδοση του την επομενη χρονια μαλλον το 2005 θα παει για συνταξη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            og2002gr last edited by

            Ναι ο NτK εχει παρει πολλες νικες,εχει παρει πολλες πολ,εχει κανει καλες εμφανισεις,ειναι χρονια στην Φ1 αλλα με τιποτα δεν μπορουμε να τον βαλουμε στην κορυφη.
            Ποσοτητα και διαρκεια ναι,αλλα οχι ποιοτητα!!!!

            Επειδη το θεμα εχει κορεστει και αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια ας το ληξουμε.
            Τα κριτηρια δεν ειναι τα πλεον αντικειμενικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              migf1 last edited by

              Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
              Ναι ο NτK εχει παρει πολλες νικες,εχει παρει πολλες πολ,εχει κανει καλες εμφανισεις,ειναι χρονια στην Φ1 αλλα με τιποτα δεν μπορουμε να τον βαλουμε στην κορυφη.
              Ποσοτητα και διαρκεια ναι,αλλα οχι ποιοτητα!!!!

              Επειδη το θεμα εχει κορεστει και αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια ας το ληξουμε.
              Τα κριτηρια δεν ειναι τα πλεον αντικειμενικα.

              Προσωπικά δεν έχω τον ΝτΚ στην κορυφή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Το μόνο αντικιειμενικό είναι ότι ο Raikkonen έχει ξεφτιλίσει κυριολεκτικά τον Coulthard τα δύο τελευταία χρόνια!
                Τώρα αν αυτό οφείλεται στο ταλέντο του Φινλανδού ή στην 'αχρηστία' του Σκωτσέζου είναι άλλο θέμα,αν και προσωπικά πιστεύω ότι είναι συνδυασμός των δύο.
                Όσο για τη θέση του στη McLaren μπορεί και να τη διατηρήσει.Όχι όμως επειδή δεν υπάρχουν ικανότεροι οδηγοί να τον αντικαταστήσουν αλλά μάλλον λόγω της βρετανικής καταγωγής του...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kleisj last edited by

                  O «θειος» David αυτη την στιγμη θεωρειται ενας απο τους πιλοτους με την καλυτερη φυσικη κατασταση. Ισως καλυτερη κ απο του Shumacher. Που αυτο σιγουρα τον βοηθαει κ του δινει πλεονεκτημα εναντι των υπολοιπων.

                  Καθαρα οδηγικα ομως δεν εχει την στοφα του παγκοσμιου πρωταθλητη. Στην F1 του δοθηκε η ευκαιρια να μπει λογω της πιο μαυρης μερας των Gran Prix της τελευταιας 10ετιας (των θανατο του Senna). K με ολο των σεβασμο στον ατυχο Ρατσεμπεργκερ που επισης ηταν το αλλο μεγαλο θυμα εκεινου του ΣαββατοΚυριακου απλα η F1 τοτε εχασε, εκτος απο 2 ανθρωπινες ζωες, το μεγαλο αστερι της. Ο David τοτε ηταν test driver της Williams κ πηρε την θεση του Senna.

                  Μπηκε σ ενα απο τα καλυτερα μονοθεσια της εποχης κ ουδεποτε εκανε κατι αξιοσημειωτο. Στην βροχη ποτε δεν πηγε κ στο στεγνο ηταν στην σκια του Χιλ. Απιστευτο ηταν στη Αδελαϊδα του 95 που ηταν πρωτος με διαφορα κ μπαινοντας για πιτ στοπ καταφερε κ τρακαρε καταστρεφοντας την εμπρος αριστερη αναρτηση κ βγηκε εκτος αγωνος.

                  Στην McLaren ηταν στην σκια του Hakinnen κ τωρα τις εντυπωσεις τις κλεβει ο πιτσιρικας Raikkonen στην πρωτη του χρονια στην ομαδα. Αυτος για μενα εχει την στοφα του παγκοσμιου πρωταθλητη!
                  Ο David σε καποια φαση που εδειξε οτι παει να κανει κατι ηταν μετα το ατυχημα που ειχε με το ιδιωτικο του αεροπλανο. Αλλα κ αυτο για λιγο. Δεν αντιλεγω οτι ειχε διακρισεις κ νικες αλλα νομιζω οτι ως εκει κ τιποτα παραπανω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gick last edited by

                    Απλά προσπαθήστε να επιχειρηματολογείτε κι όχι να παραθέτετε παραδείγματα επιπέδου Τάκη Τσουκαλά.Και απ'τη μια και απ'την άλλη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Αναφερεσαι σε καποιον ειδικοτερα; Αν ναι καλο θα ειναι να γινεις πιο συγκεκριμενος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gick last edited by

                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                        Αναφερεσαι σε καποιον ειδικοτερα; Αν ναι καλο θα ειναι να γινεις πιο συγκεκριμενος.

                        Ρίξε μια ματιά στις απαντήσεις. 'Είναι χάλιας γιατί τότε έκανε εκείνο'
                        'Είναι θεός γιατί τότε έκανε το άλλο'. 'Ναι αλλά και ο άλλος έκανε εκείνο'Είμαστε σοβαροί;Ήμαρτον

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gick last edited by

                          Τα σχόλια του Niki Lauda ήταν πάντα λακωνικά, περιεκτικά και ιδιαίτερα εύστοχα. Ακόμα και σήμερα που εργάζεται ως γενικός διευθυντής της Jaguar Racing όταν λέει κάτι όλοι θέλουν να το ακούσουν. Για αρκετά χρόνια αποτελούσε 'πρεσβευτή' της Ferrari στις γερμανόφωνες χώρες και ήταν ο πρώτος που δήλωσε καθαρά και ξάστερα πως 'ο μοναδικός τρόπος για να κατακτήσεις έναν παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1 είναι να βρεθείς στο κατάλληλο μονοθέσιο τη κατάλληλη στιγμή'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kleisj last edited by

                            Κ προφανως εχει απολυτο δικιο ο Lauda. Kατι περισσοτερο ξερει αφενος κ αφετερου αυτο εδειξε κ η ιστορια!

                            Kι αυτο που ειπα, ειναι οτι ο Coulthard βρεθηκε 2 φορες στο καταλληλο μονοθεσιο την καταλληλη στιγμη κ δεν εκανε τιποτα αξιοσημειωτο. Μπορεις να μου διαψευσεις κατι απο αυτα που σου ανεφερα; Εγω ειμαι πραγματικα ανοιχτος στο ν ακουσω τις αποψεις ολων.
                            Κ αυτα που αναφερεις οτι ειναι σχολια επιπεδου Τσουκαλα να ξερεις οτι ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
                            Εγω σεβομαι τις αποψεις σου κανε το ιδιο κ εσυ χωρις να υποβαθμιζεις τα λεγομενα τα δικα μου κ των υπολοιπων στο forum.
                            Aλλωστε δεν αυτος ο σκοπος της υπαρξης αυτου του forum!

                            Φιλικα παντα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nikos-karnis last edited by

                              Είχε τις χρονιές του που μπορούσε να διεκδίκήσει το πρωτάθλημα αλλά το άστρο του Hakkinen δεν του έδωσε την ευκαιρία. Τελευταία έχει χάσει αρκετά από ταχύτητα τόσο που δεν είναι πλέον ανταγωνιστικός.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                πρεπει να αναγνωρισουμε οτι τελευταια κανει καλους σχετικα αγωνες για να διατηρησει τη θεση του...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  gick last edited by

                                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                  Κ προφανως εχει απολυτο δικιο ο Lauda. Kατι περισσοτερο ξερει αφενος κ αφετερου αυτο εδειξε κ η ιστορια!

                                  Kι αυτο που ειπα, ειναι οτι ο Coulthard βρεθηκε 2 φορες στο καταλληλο μονοθεσιο την καταλληλη στιγμη κ δεν εκανε τιποτα αξιοσημειωτο. Μπορεις να μου διαψευσεις κατι απο αυτα που σου ανεφερα; Εγω ειμαι πραγματικα ανοιχτος στο ν ακουσω τις αποψεις ολων.
                                  Κ αυτα που αναφερεις οτι ειναι σχολια επιπεδου Τσουκαλα να ξερεις οτι ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
                                  Εγω σεβομαι τις αποψεις σου κανε το ιδιο κ εσυ χωρις να υποβαθμιζεις τα λεγομενα τα δικα μου κ των υπολοιπων στο forum.
                                  Aλλωστε δεν αυτος ο σκοπος της υπαρξης αυτου του forum!

                                  Φιλικα παντα!

                                  Φυσικά και βρέθηκε στο κατάλληλο μονοθέσιο.
                                  Όχι όμως την κατάλληλη στιγμή.
                                  Όταν ζητάς σοβαρότητα, δείχνεις ότι σέβεσαι την αξιοπρέπεια των άλλων.
                                  Ανταποδίδω τους χαιρετισμούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Τελειως προσωπικη η αποψη μου θελω να πω τα εξης.

                                    Καταλληλο μονοθεσιο ναι.
                                    Καταλληλη στιγμη οχι.

                                    Ο παγκοσμιος πρωταθλητης οταν βρει το καταλληλο μονοθεσιο βρισκει κ την καταλληλη στιγμη! Δεν εχουν πολλες ευκαιριες στην ζωη τους σαν πιλοτοι να εχουν το καταλληλο μονοθεσιο (Πολλοι απο αυτους δεν το εχουν κ ποτε!!!). Οταν το βρουν λοιπον βρισκουν κ απο μονοι τους την καταλληλη στιγμη για να κανουν την διαφορα.
                                    Βλεπε Hill (ουδεποτε τον συμπαθησα αλλα...), Villeneuve, Μansell, Senna, Prost, Hakinnen, Schumacher. Oλοι τους ειχαν το καλυτερο αυτοκινητο στην εποχη τους (η τουλαχιστον απο τα καλυτερα) κ εκμεταλευτηκαν την ευκαιρια.
                                    Δες κ τον Raikonnen πρωτη χρονια στην McLaren, λυσαει κανονικα, αν τ αυτοκινητο πηγαινε καλυτερα παρολη την απειρια του θα χτυπουσε το πρωταθλημα (ακομα μπορει...). Η καταλληλη στιγμη για μενα ειναι οταν θα βρει το καταλληλο αυτοκινητο ο πιλοτος να το χρησιμοποιησει. Ο David ειχε 2 χρονια μεσα στο καλυτερο αυτοκινητο Williams 94 95 κ μετα στην ΜcLaren απο το 98 και μετα!
                                    Ευκαιριες ειχε... καταλληλη στιγμη δεν βρεθηκε;;; Απλα ηταν κ ειναι υποδεεστερος των μεγαλων αντιπαλων του!

                                    Επειδη μπορει να μην σου αρεσουν οι αποψεις καποιων αλλων φιλων του forum ζητας να υπαρχει σοβαροτητα στα γραφομενα τους!!! Εγω δεν συμφωνω μ αυτο που λες γιατι καθε αποψη ειναι σοβαρη οσο δεν θιγει καποιον αλλον.

                                    Δεν εχει κ νοημα να τραβηξουμε πιο μακρια το σχοινακι, εδω ειμαστε για ανταλλαγη αποψεων κ ενημερωση επι θεματων WRC, F1, auto γενικοτερα, οχι για φαγωμα μεταξυ μας.

                                    Φιλικα παντα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gick last edited by

                                      Επειδη μπορει να μην σου αρεσουν οι αποψεις καποιων αλλων φιλων του forum ζητας να υπαρχει σοβαροτητα στα γραφομενα τους!!! Εγω δεν συμφωνω μ αυτο που λες γιατι καθε αποψη ειναι σοβαρη οσο δεν θιγει καποιον αλλον.

                                      Εδώ μου τα χαλάς. Δεν είπα ότι πιστεύω τον Κουλθαρντ κορυφαίο πιλότο καμιάς εποχής. Δεν είναι όμως αντικειμενικά κριτήρια για την απόδοση ενός αθλητή, τα διάφορα περιστατικά της καριέρας του.Εδώ δεν είναι η ίδια η φαινομενική απόδοση. Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει.
                                      Κι εγώ έχω το δικαίωμα να ζητώ τον προβληματισμό και να μην ανατροφοδοτώ τα εύκολα συμπεράσματα. Καληνύχτα, αύριο έχει δουλειά και Φιλανδία. Καλή διασκέδαση σ'ολους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης gick έγραψε:
                                        Τα σχόλια του Niki Lauda ήταν πάντα λακωνικά, περιεκτικά και ιδιαίτερα εύστοχα. Ακόμα και σήμερα που εργάζεται ως γενικός διευθυντής της Jaguar Racing όταν λέει κάτι όλοι θέλουν να το ακούσουν. Για αρκετά χρόνια αποτελούσε 'πρεσβευτή' της Ferrari στις γερμανόφωνες χώρες και ήταν ο πρώτος που δήλωσε καθαρά και ξάστερα πως 'ο μοναδικός τρόπος για να κατακτήσεις έναν παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1 είναι να βρεθείς στο κατάλληλο μονοθέσιο τη κατάλληλη στιγμή'.

                                        Εεεεεεεππ, αυτό είναι pasted από τη βιογραφία του Νίκι στην ιστοσελίδα μου...

                                        http://migf1.256.gr/drivers/drv_lauda.htm

                                        Επί της ουσίας, κι εγώ πιστεύω ότι ο ΝτΚ δεν βρέθηκε ταυχτόχρονα σε κατάλληλο μονοθέσιο ΚΑΙ στιγμή για τιτλο. Όταν είχε κατάλληλο μονοθέσιο είχε καλύτερους ομόσταυλους, όταν βρέθηκε σε κατάλληλη στιγμή (να κερδίζει τους ομόσταυλούς του - 1997, 2001) δεν ήταν σε κατάλληλο μονοθέσιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gick last edited by

                                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                          Τα σχόλια του Niki Lauda ήταν πάντα λακωνικά, περιεκτικά και ιδιαίτερα εύστοχα. Ακόμα και σήμερα που εργάζεται ως γενικός διευθυντής της Jaguar Racing όταν λέει κάτι όλοι θέλουν να το ακούσουν. Για αρκετά χρόνια αποτελούσε 'πρεσβευτή' της Ferrari στις γερμανόφωνες χώρες και ήταν ο πρώτος που δήλωσε καθαρά και ξάστερα πως 'ο μοναδικός τρόπος για να κατακτήσεις έναν παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1 είναι να βρεθείς στο κατάλληλο μονοθέσιο τη κατάλληλη στιγμή'.

                                          Εεεεεεεππ, αυτό είναι pasted από τη βιογραφία του Νίκι στην ιστοσελίδα μου...

                                          http://migf1.256.gr/drivers/drv_lauda.htm

                                          Επί της ουσίας, κι εγώ πιστεύω ότι ο ΝτΚ δεν βρέθηκε ταυχτόχρονα σε κατάλληλο μονοθέσιο ΚΑΙ στιγμή για τιτλο. Όταν είχε κατάλληλο μονοθέσιο είχε καλύτερους ομόσταυλους, όταν βρέθηκε σε κατάλληλη στιγμή (να κερδίζει τους ομόσταυλούς του - 1997, 2001) δεν ήταν σε κατάλληλο μονοθέσιο.

                                          Ξέχασα να γράψω copyright.Ελπίζω να μη μου κάνεις μήνυση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hakkinen98-99_ last edited by

                                            ρε συ migf1 μπορεις να μη βαζεις καθε φορα λινκ της σελιδας σου???? την αλλη φορα μου εβαλες στην δημοσιευση μου για τον ΜΙΚΑ ενω εγω ουτε καν ξερω το σαιτ σου!!!! ποιος εισαι πια????? κ πιστευω πως ο Ντειβιντ που θα μεινει κ του χρονου στη ΜακΛαρεν το 2005 θα βρει ευκολα κοκπιτ......... πιστευω στην ΤΟΓΙΟΤΑ..........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr