Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί να πάρεις δίλιτρο. Με βάση το παραπάνω λινκ που αναφέρεις τα προβλήματα (εκτός από 1 περίπτωση) κάθε άλλο παρά στον TSi οφείλονται. Αφορούν κυρίως θορύβους, τριξίματα, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις, αντλίες, αεραγωγούς και οτιδήποτε άλλο εκτός του κινητήρα.
Αν βασιστείς σε αυτά δεν πρέπει να πάρεις VW!!!
Πάντως εμένα αντιθέτως το παραπάνω λινκ περισσότερο με καθησυχάζει παρά με ανησυχεί. Αν ένας κινητήρας τόσο περίπλοκος εβγαλε τόσο λίγα προβλήματα στην αρχή της ζωής του, φαντάζομαι ότι στο tiguan (2 χρόνια μετά την πρεμιέρα του και με μια βελτιωμένη του έκδοση με 150 ίππους) θα έχουν ξεπεραστει και αυτές οι λίγες παιδικές ασθένειες.
Το να χρειάζεται να κατέβει το κιβώτιο, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα; Η βλάβη αυτή παρατηρήθηκε μόνο σε TSI Golf και όχι σε άλλα Golf, λόγω της υπερθέρμανσης που προκαλείται από τα έντονα θερμικά φορτία του κινητήρα.
Επίσης το να μην συμπλέκει ο συμπλέκτης του kompressor, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να σέρνεται στις χαμηλές στροφές;
Αυτά δεν είναι σοβαρά προβλήματα;