Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 221
    • 315
    • 316
    • 219 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      για ποσα χρόνια?

      και μετα ειναι δικο σου ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        4 χρονάκια... Πηγε ένας φίλος μου να το ρωτήσει.... Τα ίδια κάνει και το wragler....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης coyote έγραψε:
          γενικά παιδιά εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το project της VW ειναι οικονομικού χαρακτήρα....

          Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε Γερμανία και Ευρώπη ο TSI πλασάρεται και διαφημίζεται ως οικολογικός/οικονομικός κινητήρας με τα προτερήματα ενός diesel (υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές).

          Αυτό βέβαια έχει ειπωθεί πολλές φορές

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

            Εγω πάντως θα ήθελα έναν 1600 διπλο τουρμπο για το α4 και α5

            νομίζω ότι το 1,8 τφσι αρκεί

            Τα στοιχεία για τουραν πικάσο που ψάχνετε...
            μεση: Πικάσο 12,8 Τουραν 12,5
            μέγιστη: 13,7 12,9
            ελάχιστη: 11,5 10,9

            Nα προσθέσω τις διαφορές στις επιταχύνσεις εν κινήσει (γιατί οι καταναλώσεις αποκτούν και μία ακόμα διάσταση):

            PICASSO - TOURAN

            Με 3η:
            30-50: 4.0 - 3.0
            50-80: 5.4 - 4.6
            80-110: 5.7 - 4.9

            Mε 4η:
            40-60: 5.4 - 4.1
            80-110: 7.5 - 6.4
            120-140: 8.6 - 6.0

            Με 5η:
            50-70: 7.6 - 5.1
            80-110: 10.6 - 8.5
            120-140: 8.6 - 6.6

            Με 6η:
            80-110: 15.3 - 10.9
            120-140: 11.7 - 8.3

            Αρνητικό βαθμό παίρνει το Touran στο 120-0 με 56.7μ έναντι 52.9 μ του Picasso. 3.8μ είναι αρκετά μεγάλη διαφορά IMHO... Για την ιστορία το Picasso είχε Michelin Primacy HP 215/50-17 και το Touran Dunlop SP Sport 01 225/45-17.

            To κόστος της βασικής έκδοσης είναι για την Picasso 27.780, και για το Touran 21.210 ενώ το κόστος των αυτοκινήτων της δοκιμής ήταν 35.500 και 25.040 αντίστοιχα.

            Στη διαδικασία προσπεράσματος η Picasso χρειάστηκε 156μ/6.5δ/103χαω ενώ το Touran 149μ/6.1δ/105χαω.

            _

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nicknt last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε Γερμανία και Ευρώπη ο TSI πλασάρεται και διαφημίζεται ως οικολογικός/οικονομικός κινητήρας με τα προτερήματα ενός diesel (υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές).

              Η αλήθεια είναι πως κι εμένα αυτή την εντύπωση μου έδωσε! Και τα καταφέρνει πραγματικά υπέροχα...!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                το touran στη Γερμανία βγαίνει και 170 και 7θεσιο. Εδώ γιατί δεν το φέρνουν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                  το touran στη Γερμανία βγαίνει και 170 και 7θεσιο. Εδώ γιατί δεν το φέρνουν?

                  Γιατι θα έχουν κάνει την ανάλυση τους ότι θα πουλήσουν λίγα και προφανώς θα πρέπει κάτι να στοκάρουν και δε τους συμφαίρει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Προς τους κατόχους TSI:

                    H καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι κάτω από τις 2.500 στροφές δεν είναι υπερβολική; Πατάς γκάζι τέρμα και αρχικά... απολύτως τίποτα. Μετά από 1-1,5 δευτερόλεπτο νιώθεις μια κλωτσιά και ακούς τα σφυρίγματα και ξαφνικά το αμάξι επιταχύνει δυνατά. Μου φαίνεται κάπως κουραστικό αυτό όταν γίνεται, ειδικά σε ανηφόρες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nicknt last edited by

                      Ο χρήστης Neos έγραψε:
                      Προς τους κατόχους TSI:

                      H καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι κάτω από τις 2.500 στροφές δεν είναι υπερβολική; Πατάς γκάζι τέρμα και αρχικά... απολύτως τίποτα. Μετά από 1-1,5 δευτερόλεπτο νιώθεις μια κλωτσιά και ακούς τα σφυρίγματα και ξαφνικά το αμάξι επιταχύνει δυνατά. Μου φαίνεται κάπως κουραστικό αυτό όταν γίνεται, ειδικά σε ανηφόρες

                      Βασικά η απάντηση εδώ είναι διττή: αφ'ένός το συνηθίζεις και πατάς το γκάζι λίγο νωρίτερα (!), αφ'ετέρου δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό γκάζι (άλλο θέμα βέβαια αυτό) που υστερεί ελαφρώς σε απόκριση.

                      Βέβαια, ακριβώς την ίδια απορία (ή εντύπωση) είχα κι εγώ όταν το οδήγησα για πρώτη φορά, μιας και στις στροφές πατούσα το γκάζι αρκετά νωρίτερα από την έξοδο, λόγω αυτής υστέρησης.

                      Δεδομένου πάντως του χαρακτήρα του TSI κτλ, δεν είναι κάτι το οποίο δε συνηθίζεται τελικά. Οι δυο πρώτες βόλτες είναι λίγο παράξενες μόνο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        το golf 1,4Τ με τα 122 αλογα θα ξεκιναει απο 17350ε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          το golf 1,4Τ με τα 122 αλογα θα ξεκιναει απο 17350ε.

                          άπατο θα πάει όταν το ...ΤSi ξεκινά από 18.030 ...εκτός κ αν πάρει την ανηφόρα για να χωρέσει το άλλο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              τα πάντα για το καλό του καταναλωτή...ε ρε βούρδουλα που θέλουν.

                              και πάλι για +1200 θα επέλεγα το 2Τ - 140hp.

                              edit: αλήθεια αυτοί δεν δίνουν τα TSi στους VAGίτες...αυτοί γιατί παίρνουν τα 1.4Τ της Audi;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.

                                +300 περίπου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                                  θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.

                                  +300 περίπου

                                  ακόμα χειρότερα...άπατο θα πάει το 122αρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    m1234 last edited by

                                    1000 ευρώ διαφορά, λογική τη βρίσκω. Εγώ νομίζω ότι θα πουλήσει μια χαρά το 122άρι. Εκτός από τα -1000, θα είναι και πιο οικονομικό στην κατανάλωση, πιο απλό στην τεχνολογία από το 140άρι άρα λιγότερες πιθανότητες για βλάβες (η πολυπλοκότητα των TSI απασχολεί ακόμα πολλούς), και ικανοποιητικά γρήγορο για την πλειοψηφία των οδηγων (μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από τα 1.4 και 1.6 fsi που επερναν όλοι μεχρι πριν λίγο καιρό. Εγώ τον βλέπω να χτυπάει στα ίσα τον 140άρη για την πρωτια στις πωλήσεις του γκολφ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.

                                      +300 περίπου

                                      ακόμα χειρότερα...άπατο θα πάει το 122αρι.

                                      Ήτοι, 1 χιλιάρικο διαφορά. Πάτο θα πιάσει κι αυτό

                                      Γι αυτούς που φοβούνται τα πιεσμένα 140/170

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        IMHO για 1000 Ευρώ θα προτιμούσα να πάρω 18 παραπάνω ίππους που συνοδεύονται και από έναν κομπρέσσορα.

                                        Τώρα από την άλλη δεν βλέπω εύκολα στην Ελλάδα πέρα από τον TSi να πουλιέται κάτι άλλο. Σε εκδόσεις 122/140/170 ίππων ο 1.4 θα καλύψει τους πάντες.

                                        Όσο για την κατανάλωση δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι ο 122 θα είναι πιο οικονομικός από τον 140.... Τα 1300+ κιλά που ζυγίζει το V είναι ήδη πάρα πολλά....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                          1000 ευρώ διαφορά, λογική τη βρίσκω. Εγώ νομίζω ότι θα πουλήσει μια χαρά το 122άρι. Εκτός από τα -1000, θα είναι και πιο οικονομικό στην κατανάλωση, πιο απλό στην τεχνολογία από το 140άρι άρα λιγότερες πιθανότητες για βλάβες (η πολυπλοκότητα των TSI απασχολεί ακόμα πολλούς), και ικανοποιητικά γρήγορο για την πλειοψηφία των οδηγων (μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από τα 1.4 και 1.6 fsi που επερναν όλοι μεχρι πριν λίγο καιρό. Εγώ τον βλέπω να χτυπάει στα ίσα τον 140άρη για την πρωτια στις πωλήσεις του γκολφ.

                                          πλάκα μας κάνεις ε;

                                          για +1000 ευρώ παίρνεις extra 18 άλογα και ροπή. Οταν φτάσεις στο δίλλημα κι εσύ το TSi θα πάρεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 219 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr