-
για ποσα χρόνια?
και μετα ειναι δικο σου ε?
-
4 χρονάκια... Πηγε ένας φίλος μου να το ρωτήσει.... Τα ίδια κάνει και το wragler....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
γενικά παιδιά εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το project της VW ειναι οικονομικού χαρακτήρα....Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε Γερμανία και Ευρώπη ο TSI πλασάρεται και διαφημίζεται ως οικολογικός/οικονομικός κινητήρας με τα προτερήματα ενός diesel (υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές).
Αυτό βέβαια έχει ειπωθεί πολλές φορές
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Εγω πάντως θα ήθελα έναν 1600 διπλο τουρμπο για το α4 και α5
νομίζω ότι το 1,8 τφσι αρκεί
Τα στοιχεία για τουραν πικάσο που ψάχνετε...
μεση: Πικάσο 12,8 Τουραν 12,5
μέγιστη: 13,7 12,9
ελάχιστη: 11,5 10,9Nα προσθέσω τις διαφορές στις επιταχύνσεις εν κινήσει (γιατί οι καταναλώσεις αποκτούν και μία ακόμα διάσταση):
PICASSO - TOURAN
Με 3η:
30-50: 4.0 - 3.0
50-80: 5.4 - 4.6
80-110: 5.7 - 4.9Mε 4η:
40-60: 5.4 - 4.1
80-110: 7.5 - 6.4
120-140: 8.6 - 6.0Με 5η:
50-70: 7.6 - 5.1
80-110: 10.6 - 8.5
120-140: 8.6 - 6.6Με 6η:
80-110: 15.3 - 10.9
120-140: 11.7 - 8.3Αρνητικό βαθμό παίρνει το Touran στο 120-0 με 56.7μ έναντι 52.9 μ του Picasso. 3.8μ είναι αρκετά μεγάλη διαφορά IMHO... Για την ιστορία το Picasso είχε Michelin Primacy HP 215/50-17 και το Touran Dunlop SP Sport 01 225/45-17.
To κόστος της βασικής έκδοσης είναι για την Picasso 27.780, και για το Touran 21.210 ενώ το κόστος των αυτοκινήτων της δοκιμής ήταν 35.500 και 25.040 αντίστοιχα.
Στη διαδικασία προσπεράσματος η Picasso χρειάστηκε 156μ/6.5δ/103χαω ενώ το Touran 149μ/6.1δ/105χαω.
_
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε Γερμανία και Ευρώπη ο TSI πλασάρεται και διαφημίζεται ως οικολογικός/οικονομικός κινητήρας με τα προτερήματα ενός diesel (υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές).Η αλήθεια είναι πως κι εμένα αυτή την εντύπωση μου έδωσε! Και τα καταφέρνει πραγματικά υπέροχα...!
-
το touran στη Γερμανία βγαίνει και 170 και 7θεσιο. Εδώ γιατί δεν το φέρνουν?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
το touran στη Γερμανία βγαίνει και 170 και 7θεσιο. Εδώ γιατί δεν το φέρνουν?Γιατι θα έχουν κάνει την ανάλυση τους ότι θα πουλήσουν λίγα και προφανώς θα πρέπει κάτι να στοκάρουν και δε τους συμφαίρει
-
Προς τους κατόχους TSI:
H καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι κάτω από τις 2.500 στροφές δεν είναι υπερβολική; Πατάς γκάζι τέρμα και αρχικά... απολύτως τίποτα. Μετά από 1-1,5 δευτερόλεπτο νιώθεις μια κλωτσιά και ακούς τα σφυρίγματα και ξαφνικά το αμάξι επιταχύνει δυνατά. Μου φαίνεται κάπως κουραστικό αυτό όταν γίνεται, ειδικά σε ανηφόρες
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Προς τους κατόχους TSI:H καθυστέρηση απόκρισης στο γκάζι κάτω από τις 2.500 στροφές δεν είναι υπερβολική; Πατάς γκάζι τέρμα και αρχικά... απολύτως τίποτα. Μετά από 1-1,5 δευτερόλεπτο νιώθεις μια κλωτσιά και ακούς τα σφυρίγματα και ξαφνικά το αμάξι επιταχύνει δυνατά. Μου φαίνεται κάπως κουραστικό αυτό όταν γίνεται, ειδικά σε ανηφόρες
Βασικά η απάντηση εδώ είναι διττή: αφ'ένός το συνηθίζεις και πατάς το γκάζι λίγο νωρίτερα (!), αφ'ετέρου δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό γκάζι (άλλο θέμα βέβαια αυτό) που υστερεί ελαφρώς σε απόκριση.
Βέβαια, ακριβώς την ίδια απορία (ή εντύπωση) είχα κι εγώ όταν το οδήγησα για πρώτη φορά, μιας και στις στροφές πατούσα το γκάζι αρκετά νωρίτερα από την έξοδο, λόγω αυτής υστέρησης.
Δεδομένου πάντως του χαρακτήρα του TSI κτλ, δεν είναι κάτι το οποίο δε συνηθίζεται τελικά. Οι δυο πρώτες βόλτες είναι λίγο παράξενες μόνο!
-
το golf 1,4Τ με τα 122 αλογα θα ξεκιναει απο 17350ε.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το golf 1,4Τ με τα 122 αλογα θα ξεκιναει απο 17350ε.άπατο θα πάει όταν το ...ΤSi ξεκινά από 18.030 ...εκτός κ αν πάρει την ανηφόρα για να χωρέσει το άλλο...
-
θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.
-
τα πάντα για το καλό του καταναλωτή...ε ρε βούρδουλα που θέλουν.
και πάλι για +1200 θα επέλεγα το 2Τ - 140hp.
edit: αλήθεια αυτοί δεν δίνουν τα TSi στους VAGίτες...αυτοί γιατί παίρνουν τα 1.4Τ της Audi;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.+300 περίπου
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.
+300 περίπου
ακόμα χειρότερα...άπατο θα πάει το 122αρι.
-
1000 ευρώ διαφορά, λογική τη βρίσκω. Εγώ νομίζω ότι θα πουλήσει μια χαρά το 122άρι. Εκτός από τα -1000, θα είναι και πιο οικονομικό στην κατανάλωση, πιο απλό στην τεχνολογία από το 140άρι άρα λιγότερες πιθανότητες για βλάβες (η πολυπλοκότητα των TSI απασχολεί ακόμα πολλούς), και ικανοποιητικά γρήγορο για την πλειοψηφία των οδηγων (μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από τα 1.4 και 1.6 fsi που επερναν όλοι μεχρι πριν λίγο καιρό. Εγώ τον βλέπω να χτυπάει στα ίσα τον 140άρη για την πρωτια στις πωλήσεις του γκολφ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα παρει την ανηφορα, μαλλον +500ε.
+300 περίπου
ακόμα χειρότερα...άπατο θα πάει το 122αρι.
Ήτοι, 1 χιλιάρικο διαφορά. Πάτο θα πιάσει κι αυτό
Γι αυτούς που φοβούνται τα πιεσμένα 140/170
-
IMHO για 1000 Ευρώ θα προτιμούσα να πάρω 18 παραπάνω ίππους που συνοδεύονται και από έναν κομπρέσσορα.
Τώρα από την άλλη δεν βλέπω εύκολα στην Ελλάδα πέρα από τον TSi να πουλιέται κάτι άλλο. Σε εκδόσεις 122/140/170 ίππων ο 1.4 θα καλύψει τους πάντες.
Όσο για την κατανάλωση δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι ο 122 θα είναι πιο οικονομικός από τον 140.... Τα 1300+ κιλά που ζυγίζει το V είναι ήδη πάρα πολλά....
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
1000 ευρώ διαφορά, λογική τη βρίσκω. Εγώ νομίζω ότι θα πουλήσει μια χαρά το 122άρι. Εκτός από τα -1000, θα είναι και πιο οικονομικό στην κατανάλωση, πιο απλό στην τεχνολογία από το 140άρι άρα λιγότερες πιθανότητες για βλάβες (η πολυπλοκότητα των TSI απασχολεί ακόμα πολλούς), και ικανοποιητικά γρήγορο για την πλειοψηφία των οδηγων (μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από τα 1.4 και 1.6 fsi που επερναν όλοι μεχρι πριν λίγο καιρό. Εγώ τον βλέπω να χτυπάει στα ίσα τον 140άρη για την πρωτια στις πωλήσεις του γκολφ.πλάκα μας κάνεις ε;
για +1000 ευρώ παίρνεις extra 18 άλογα και ροπή. Οταν φτάσεις στο δίλλημα κι εσύ το TSi θα πάρεις.
-
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)