-
KALISPERA PAIDIA.ZHTAW TH GNWMH SAS GIA ALLAGH AMORTISER SE OPLE TIGRA TWIN TOP.EXW KANEI 60000XLM KAI ENDIAFEROMAI GIA ALLAGH.EXW RWTHSEI GIA BILSTEIN MAYRA SPORT 550EYRO.ΘA HΘELA TH GNWMH SAS KAI AN BOREITE NA MOY PEITE KAI GIA ALLAGH ELATHRIWN AN EINAI ANAGAIA...EYXARISTW
-
Ο χρήστης vectragts έγραψε:
KALISPERA PAIDIA.ZHTAW TH GNWMH SAS GIA ALLAGH AMORTISER SE OPLE TIGRA TWIN TOP.EXW KANEI 60000XLM KAI ENDIAFEROMAI GIA ALLAGH.EXW RWTHSEI GIA BILSTEIN MAYRA SPORT 550EYRO.ΘA HΘELA TH GNWMH SAS KAI AN BOREITE NA MOY PEITE KAI GIA ALLAGH ELATHRIWN AN EINAI ANAGAIA...EYXARISTWΤα μαύρα αγαπητέ φίλε δεν είναι sport,αλλά απλής αντιοκατάστασης...
Από την τιμή που σου είπαν όμως υποθέτω ότι σου μίλησαν για τα κίτρινα Sport,τα οποία δεν είναι χαμηλώματος...
Σε κάθε περίπτωση θα είναι καλύτερα από τα 'μαμά'..
Ελατήρια δεν χρειάζεσαι
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
KALISPERA PAIDIA.ZHTAW TH GNWMH SAS GIA ALLAGH AMORTISER SE OPLE TIGRA TWIN TOP.EXW KANEI 60000XLM KAI ENDIAFEROMAI GIA ALLAGH.EXW RWTHSEI GIA BILSTEIN MAYRA SPORT 550EYRO.ΘA HΘELA TH GNWMH SAS KAI AN BOREITE NA MOY PEITE KAI GIA ALLAGH ELATHRIWN AN EINAI ANAGAIA...EYXARISTW
Τα μαύρα αγαπητέ φίλε δεν είναι sport,αλλά απλής αντιοκατάστασης...
Από την τιμή που σου είπαν όμως υποθέτω ότι σου μίλησαν για τα κίτρινα Sport,τα οποία δεν είναι χαμηλώματος...
Σε κάθε περίπτωση θα είναι καλύτερα από τα 'μαμά'..
Ελατήρια δεν χρειάζεσαι
οντως τα μαυρα μπιλσταιν ειναι περιπου σαν τα μανισια.
τα κιτρινα ειναι τα σπορ,
τα Β6 τα οποια συνδυαζονται μια χαρα με ελατηρια χαμηλωματος μεχρι το πολυ 40 χιλιοστα,αυτα εχω εγω με eibach 30mm τα οποια μου τα προτεινε η ιδια η bilstein στη γερμανια,
και τα Β8 τα οποια ειναι κοντα Β6 και συνδυαζονται με ολα τα ελατηρια χαμηλωματος αλλα κυριως για αυτα ανω των 40 χιλιοστων.
η bilstein προτεινει για τις αναρτησεις των Β6 και Β8 ΜΟΝΟ H&R,eibach. -
Στα μοντέλα EE101/AE101-ZZE111/ZZE112 bilstein ΔΕΝ μπαίνουν εάν δεν πάτε τα μαμα χαλασμένα αμορτισέρ σας και τα στελέχη(bilstein) σε τόρνο να σας τα ΄΄κουμπώσουν΄΄ μέσα.
Όσο για την σύγκριση KYB-Bilstein δεν παίζει.
Εγώ στο προσωπικό μου G6 EE111 είχα βάλει Eibach-TTE+Bilstein και το αυτοκίνητο είχε αλλάξει εντελώς και η οδική του συμπεριφορά και το τιμόνι του και το φρενάρισμά του απλά καμία σχέση, το KYB είναι για κανένα 60χρονο για να πηγαίνει μέχρι τα καπή -
Ο χρήστης Tigas έγραψε:
Στα μοντέλα EE101/AE101-ZZE111/ZZE112 bilstein ΔΕΝ μπαίνουν εάν δεν πάτε τα μαμα χαλασμένα αμορτισέρ σας και τα στελέχη(bilstein) σε τόρνο να σας τα ΄΄κουμπώσουν΄΄ μέσα.Όσο για την σύγκριση KYB-Bilstein δεν παίζει.
Εγώ στο προσωπικό μου G6 EE111 είχα βάλει Eibach-TTE+Bilstein και το αυτοκίνητο είχε αλλάξει εντελώς και η οδική του συμπεριφορά και το τιμόνι του και το φρενάρισμά του απλά καμία σχέση, το KYB είναι για κανένα 60χρονο για να πηγαίνει μέχρι τα καπήΦίλε μου, μιας και το θίγεις έτσι το θέμα, μάθε ότι εκτός από τα Excel-G, η ΚΥΒ βγάζει πολύ καλά σπορ αμορτισερ, κυρίως για τα προβληματικά σε οδική συμπεριφορά γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Ultra SR και ρυθμιζόμενα AGX...Όσο για τη σύγκριση με τα Bilstein μην είσαι τόσο σίγουρος.....
-
Ο αδερφός μου φοράει σε Toyota Corolla G6 1400 μοντέλο 2001 τα ρυθμιζόμενα KYB AGX με ελατήρια H&R και είναι πραγματικά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αμορτισέρ. Το αυτοκίνητο πατάει πάρα πολύ καλά κάτω, στρίβει πραγματικά με πολλά σε κλειστές στροφές και το καλύτερο απ' όλα είναι ότι δεν κοπανάει στις ανωμαλίες του δρόμου, ούτε είναι κούτσουρο. Τη σκληρότητα την έχουμε στα 3/4, ακόμα και στο 1/4 όμως είναι αρκετά σπορ ως ανάρτηση. Το αυτοκίνητο πατάει σε Michelin Pilot Exalto II 185/60-14
Το κόστος του πακέτου αμορτισέρ-ελατήρια έφτασε τα 750 -
Αμα φτασεις στο χιλιάρικο,πάνε για χειροποίητη μπιλσταιν απο Κυρλαγκίτση
-
Πήγε το Πούντο στο ικτεο όσο έλειπα (όχι μονο του ) και τα αποτελέσματα της αμορτισερομετρησης ήταν εκλπηκτικά. 60% στον εμπρός άξονα και 30% πίσω.
'Οσο και να μην είναι απόλυτα τα νούμερα, επαληθεύουν την αίσθησή μου περί τελειωμένων αμορτισέρ.Λέω ψάξω για τα record sp. Tα κίτρινα koni αποκλείονται, καθώς έχω ακούσει κακές εντυπώσεις για πούντο (πολύ σκληρά, ακόμη και στις μαλακές ρυθμίσεις). Τα κίτρινα bilstein ή τα κόκκινα koni δεν ξέρω τι λένε. Μαύρα bilstein, kyb και λοιπές αηδίες δεν τις σκέφτομαι καν...
Καμιά πρόταση με κόστος γύρω στα 400 ευρώ; (σπορ, αλλά όχι κούτσουρο, όχι χαμηλώματος)
-
Δεν νομιζω οτι ηρθε η ωρα τους ακομα... Στον πισω αξονα το 30% ειναι λογικο λογω βαρους... Και καινουργια αμορτισερ να πας να μετρησεις, δεν θα σου βγαλει 100% (πιθανον ουτε 80%)...
-
Αυτά τα ποσοστά για μένα είναι σχεδόν άχρηστα. Το μόνο που μπορούν να σου δείξουν είναι χαλασμένο αμορτισέρ, π.χ. αν έχεις 45% αριστερά και 15% δεξιά στον ίδιο άξονα. Τίποτε παραπάνω.
Επίσης, η εμπειρία μου έχει δείξει ότι δεν μπορείς να γενικεύεις σε καμιά περίπτωση και να λες 'καλά τα Kayaba, μαλακά τα Monroe' κ.λπ. Είναι ανάλογα με το μοντέλο του αμορτισέρ και το αμάξι για το οποίο προορίζονται.
Ενδεικτικά αναφέρω:
-Πορτοκαλί KYB σε Sunny, έκαναν το αμάξι θεόσκληρο, ειδικά στον πίσω άξονα. Κρατάνε βέβαια, αλλά και τα εργοστασιακά (μοντ΄.92) κρατάγανε πολύ καλά με εξαιρετική άνεση.
-Μαύρα KYB (Excel-G) σε Punto SX ΜΚ1. ΠΟΛΥ μαλακά, ιδίως τα πίσω, στα επίπεδα των εργοστασιακών! Ευτυχώς έχουν καλύτερη αντοχή, σε αντίθεση με τα εργοστασιακά που διαλύθηκαν μετά απο 20.000 χλμ
-Monroe SensaTrac στο Punto SX. Εξαιρετικό κράτημα, σφιχτή αίσθηση, χωρίς να είναι κούτσουρα. Μετά από περίπου 40.000 όμως ξεχαρβαλώθηκε το ένα μπροστινό.
-Monroe Reflex σε Twingo. Πολύ μαλακά εμπρός (λίγο πιο σφιχτά από τα ανύπαρκτα εργοστασιακά) και θεόσκληρα πίσω! Καμία ομοιγένεια, μπροστά μαγικό χαλί και πίσω... μαύρο χάλι από άνεση!! Απορώ αν η Monroe δοκίμασε ποτέ αυτό το συνδυασμό πάνω στο αμάξι!
Δεν βγάζεις άκρη με τίποτα...
-
να ρωτησω κατι για ελατηρια?
εχω το polo 16V του 1998 και θα αλλαξω αμορτισερ και ελατηρια.
ποσο θα ηταν το ιδανικο να το χαμηλωσω? -
Μέτρησαν και τα δικά μου προ εβδομάδος στο ΙΚΤΕΟ του Ρέντη και βρήκαν τα πίσω στο 30%... Πράγμα που μου φαίνεται δύσκολο , τα αμορτισέρ είναι Monroe Reflex ενός έτους και με 15Κ χιλιόμετρα περίπου...
Ο τεχνικός του ΚΤΕΟ μου είπε πως οι τιμές είναι τέτοιες λόγω του πολύ μικρού βάρους στον πίσω άξονα σε σχέση με τον μπροστά, κάτι που μου φαίνεται αρκετά λογικό, το Υ εξάλλου μπορεί να διώξει την ουρά του πολύ εύκολα στο άφημα, ή στο πάτα άσε του γκαζιού, άρα μιλάμε για ...'ελαφριά' ουρά και παιχνιδιάρικο πίσω μέρος... (τι περιμένετε από...'γυναικείο' αυτοκίνητο; ).
Τώρα για τις μάρκες των αμορτισερ, ισχύουν μερικές γενικές αρχές πχ σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει Monroe είναι συνήθως άνετα και όχι σκληρά (αυτός ήταν και ο λόγος που τα προτίμησα, δεν άντεχα τα σκληρά που είχε από την μαμά του το Elefantino...), ενώ τα ΚΥΒ είναι σκληρότερα και με καλύτερη αντοχή... Τα Sachs κάπου στην μέση...
Κoni, Βilstein κίτρινα, πιο σκληρά και σπορ αλλά και σχεδόν 50-60% ακριβότερα... Τα Bilstein τα μαύρα, είναι σαν τα original που έχουν τα αυτοκίνητα, ίσως και λίγο χειρότερα...
Αν κάποιος δεν έχει παράλογες απαιτήσεις από το αυτοκίνητό του (πχ πίστα, ή στροφιλίκι μέρα παρα μέρα... ), τότε ό,τι και να βάλει, δεν θα τον απογοητεύσει... Ειδικά οι περισσότεροι που κινούμαστε 90% και βάλε των χιλιομέτρων στην πόλη, να μην ξεχνάμε την άνεση θα έλεγα... Οι πολύ σκληρές αναρτήσεις κάνουν κακό και στην μέση και στο αυτοκίνητο, όταν περνάμε από λακούβες και σαμαράκια... Εγώ προτιμώ μια ενδοτική ανάρτηση, με σκληρές αντιστρεπτικές που εμποδίζουν το roll στις στροφές, το αυτοκίνητο είναι πιο προοδευτικό, γλιστράει πιο ήπια και όχι απότομα και παράλληλα δεν σου σπάει τα νεύρα στην καθημερινή κίνηση... Τέλος, αποφεύγεις και τους τριγμούς...
Είχα σκληρό ...ταψί παλιότερα και στην παραμικρή τιμονιά, έπρεπε να μαζεύεις το πίσω ή το μπροστά μέρος, δεν έγερνε σχεδόν ποτέ, αλλά γλιστρούσε αντί να πάρει λίγη κλίση... Ε, δεν είναι και ό,τι καλύτερο! Για την πίστα ΟΚ, αλλά όχι για το δρόμο!
Γι' αυτό, ακόμη και να τα είχα (που δεν... ), δεν θα τα έσκαγα για σκληρή σπορ ανάρτηση... Προτιμώ τις νορμάλ λύσεις που διαλέγουν οι κατασκευαστές... -
όσο πιο σκληρή ανάρτηση έχουμε .... τόσο πιο μαλακά λάστιχα με σκληρά πλαϊνά χρειαζόμαστε (semi)... για να πηγαίνουμε πιο γρήγορα .... και να μην νομίζουμε ότι πάμε γρήγορα ενώ στην πραγματικότητα γλιστράμε πιο απότομα και εύκολα .....
-
Δηλαδή πώς λειτουργεί το αμορτισερόμετρο και τι ακριβώς μετράει;
Διαφορά έχουν μόνο τα εμπρός αμορτισέρ μεταξύ τους, 7%.
Τα δικά έχουν μαλακώσει και θέλω να τ' αλλάξω έτσι κι αλλιώς. Χάνω σε φρενάρισμα, turn in, κατευθυντικότητα κλπ κλπ.Σκληρή ανάρτηση δεν θέλω για τους λόγους που αναφέρθηκαν. Κάτι που να ναι ένα κλικ πιο σκληρό απ' το μαμά, με πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας θέλω.
-
ψαξε στο πουντοκλαμπ απο κει τους πορωμενους...αυτοι θα αλλαζουν αναρτηση καθε 3 και λιγο...
οι συνδυασμοι γενικα ειναι οτι ναναι..αυτο που αρεσει σε σενα μπορει να μη παει σε καποιον αλλον...
οι αναρτησεις ειναι μυλος..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ψαξε στο πουντοκλαμπ απο κει τους πορωμενους...αυτοι θα αλλαζουν αναρτηση καθε 3 και λιγο...οι συνδυασμοι γενικα ειναι οτι ναναι..αυτο που αρεσει σε σενα μπορει να μη παει σε καποιον αλλον...
οι αναρτησεις ειναι μυλος..
οπως λεει και το παιδι παραπανω ελα στο puntoclub.gr θα διαβασεις και θα μαθεις τα παντα γυρω απο το θεμα εχουμε δοκιμασει πολλα διαφαρειτκα και λογικα θα αλλαξεις γνωμη για τα κονι τα κιτρινα.
ελα και δεν θα χασεις
-
Για να γράψουμε και κάποιες πρώτες εντυπώσεις από την φρεσκοφορεμένη ανάρτηση..
Κατ΄αρχάς να δώσουμε τα στοιχεία
Κoni kit 1130 (Αμορτισέρ-ελατήρια) σε BMW Compact E36 μαζί με πίσω μπάρα θόλων και τοπ μάουντς από Μ3 Ε46....Λοιπόν,μετά από την εφαρμογή κίτρινων Κονι σε 3 πολύ κοντινά μου αυτοκίνητα διαπιστώνω ότι πρόκειται για εξαιρετικά αμορτισέρ
Ωστόσο,έχω ένα θέμα...χαμήλωσε αρκετά (-3cm) την ήδη χαμηλή Bmw μου και ομολογώ πως δεν το είχα υπολογίσει τόσο...
Στα του δρόμου έχουμε μεταμόρφωση!!Εξαιρετική από άποψη κύλισης,παρά το χαμηλό ύψος,δεν κοπανά,ενώ ταυτόχρονα δίνει μια σφιχτή αίσθηση στο αυτοκίνητο.
Στις στροφές,απλώς καμμία σχέση...
Ακριβέστερο τιμόνι,σιγουρότερο turn in,ενώ πίσω δεν υπάρχει σύγκριση καμία..σφιχτός άξονας,ακριβής,αν και αναγκαστικά πιο απότομος όταν ξεκολλήσει ,αφού τα χλμ είναι πολύ περισσότερα...Ειλικρινώς εχάρηκα το αυτοκίνητο στην κλασσική Πεντέλη-Διόνυσο-Ν.Μάκρη και επιστροφή από το Γερμανικό Νεκροταφείο με ρυθμούς σβέλτους έως και γρήγορους για τα δικά μου μέτρα.
Το αυτόν και σέ καμπές με αρκετά χλμ...Προς ώρας,είναι όπως ακριβώς τη θέλω οδηγικά,και με εκπλήσσει, διότι η θεωρία σε θέλει να χάνεις από τόσο χαμήλωμα..
Aπό πρακτικής απόψεως πάντως προβληματίζομαιΘα δω πως είναι η καθημερινή συμβίωση σε επικλινή και σαμαράκια,οπότε και θα αποφασίσω αν θα επιστρέψω στα καλά Μ-Τech ελατήριά της..
Θα δώσω περισσότερες πληροφορίες όταν στρίψω περισσότερο και εξοικειωθώ περαιτέρω με το σετ απ...
-
Καλοριζικη γιατρε.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλοριζικη γιατρε.ευχαριστώ Ανδρέα!
-
Καλορίζικη Νικόλαε!
Περί Αναρτήσεων