-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν το Auris ήταν αυτό που είναι και κόστιζε 10Κ θα ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο... Αν κόστιζε 15Κ θα ήταν καλό αυτοκίνητο, αν κόστιζε 21Κ ++ και δεν ήταν ...Toyota θα ήταν πανάκριβο αυτοκίνητο... Αφού κοστίζει 21Κ και είναι Toyota, είναι απλά ένα μέτριο αυτοκίνητο, καθώς είναι παντού καλό, είναι όμως κορυφαίο στο after sales κι αυτό ακριβώς δεν το...στέλνει στα τάρταρα! Αν δεν ήταν Toyota, κανείς δεν θα το αγόραζε (σ' αυτήν την τιμή τουλάχιστον!)...
Επιμένω λοιπόν στον χαρακτηρισμό...Κρίνω το πακέτο: προϊόν, τιμή, after sales. Το πακέτο λοιπόν είναι μέτριο...
Αν έκρινα μόνον το προϊόν, σε σχέση με τ'ανταγωνιστικά, πάλι μέτριο θα ήταν... Τυχαίνει όμως να είναι ακριβή ...μετριότητα, που ευτυχώς γι' αυτήν υπάρχει το όνομα και η εγγύηση Toyota...Τα έχω ξαναγράψει Γρηγόρη: το όνομα (και ό,τι αυτο συνεπάγεται) Τογιότα, ΚΑΝΟΥΝ το Auris των 20k φθηνό, σε βάθος χρόνου 4-5 ετών. Κόστος σέρβις, ανταλλακτικών, διαστήματα σέρβις, μηδενικές ζημιές, μικρή κατανάλωση καυσίμου και -εν τέλει- μεταπώληση, μετατρέπουν ένα τέτοιο Τογιότα σε ΦΘΗΝΗ πρόταση αν τα υπολογίσει κανείς όλα μαζί.
Μα...δεν διαφωνώ ουσιαστικά! Αυτό ακριβώς λέω πάνω κάτω Σπύρο... Διαφωνείς πως στα ίδια λεφτά υπάρχουν καλύτερα στο δρόμο, σε επιδόσεις, κατασκευή (απτή ποιότητα εννοώ...); Μάλλον όχι κι εσύ ξέρεις καλύτερα από μένα!
Αλλά το όνομα Toyota έχει γίνει πλέον συνώνυμο της αξιοπιστίας και της ποιότητας , ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα κι αυτό δεν μπορείς να το αγνοήσεις... Γι' αυτό και παρόλη την τιμή του, το Auris που αν είχε άλλο σχήμα θα του...χώναμε αλύπητα (εδώ τα Cee'd/i30 που είναι μια χαρά, το τι έχουν ακούσει κι ας μην φταίνε για ...τίποτε άλλο από το...σηματάκι τους ), το χαρακτηρίζω μέτριο... Για το συγκεκριμένο, νομίζω πως είναι μια χαρά...τίτλος, καθώς αν αγνοούσαμε τα σήματα και το C4 που κοστίζει ένα κουβά λεφτά λιγότερο, θα το είχε από κοντά (άντε θα είχε λίγο χειρότερες επιδόσεις, αλλά κοστίζει και 7-8Κ λιγότερο!).
Ξαναλέω, αν κάποιος αγοράζει το Auris λόγω Toyota, το καταλαβαίνω: το να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, Ο,ΤΙ και να γίνει (που πλέον γίνεται, τα Toyota ΔΕΝ είναι τα χρηματοκιβώτια που ήταν...), είναι απίστευτα σημαντικό πράγμα!
Αλλά το να βρίσκουμε κι άλλους λόγους, εεεε...θα διαφωνήσω!
Κάντε ένα τεστ αλήθεια στους 4 τροχούς: Auris εναντίον Cee'd/i30. Να δούμε χρόνους πίστας, ταχύτητα πάνω στην στροφή (αν και με τα Energie που βάζει η KIA, τον θα πάρει, αλλά λέμε... ). Ούτως ή άλλως συγκριτικό με τα turbάκια είναι άτοπο, θα το φάνε λάχανο παντού...
Αλήθεια, σε σύγκριση με ένα Cee'd με τα 7 χρόνια εγγύηση, δεν νομίζω πως θα βγει κερδισμένος ο αγοραστής του Auris... Πόσο ακριβότερα να το πουλήσεις δηλαδή το Auris; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κάντε ένα τεστ αλήθεια στους 4 τροχούς: Auris εναντίον Cee'd/i30. Να δούμε χρόνους πίστας, ταχύτητα πάνω στην στροφή (αν και με τα Energie που βάζει η KIA, τον θα πάρει, αλλά λέμε... ).4T Αυγούστου
Αλήθεια, σε σύγκριση με ένα Cee'd με τα 7 χρόνια εγγύηση, δεν νομίζω πως θα βγει κερδισμένος ο αγοραστής του Auris... Πόσο ακριβότερα να το πουλήσεις δηλαδή το Auris;
ΠΟΛΥ!
Ενδεικτικά, Κορόλλα 1,6 του 2001 θα την βρεις και 10 και 11 χιλιάρικα. Ε, Cee'd του 2007, θα το πουλήσεις πάνω από 11 εύκολα νομίζεις? Όσο καλό αυτοκίνητο κι αν είναι, όσο πραγματική κι αν είναι η εγγύησή του (που είναι). Εδώ πουλιούνται 6 χιλιάρικα τα Γιάρις του 2000...Αυτό το 'κεφάλι μου ήσυχο' το ζητάει (και το πληρώνει) πολύ ο Έλληνας. Και δεν έχει και άδικο. ΑΝ δούλευαν σωστά όλες οι αντιπροσωπείες, after sales κλπ, δεν θα βλέπαμε τόσο μεγάλο χάσμα στις τιμές των μεταχειρισμένων.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Βέβαια, δεν μπορώ να μην αποδεχθώ επίσης, ότι το Astra είναι παντού καλύτερο, ενώ τα Golf & Focus ούτε συζήτηση. Είναι καθιερωμένα και έχουν θέσει τα standards στην κατηγορία.Το Astra είναι παντού καλύτερο από ποιο; Από το Auris ή από το Ceed; Επειδή έχω οδηγήσει ένα Astra αρκετά, δεν θα έβαζα το χέρι μου στην φωτιά...! Βέβαια, γούστα και απόψεις είναι αυτά, άρα δεν θα επιμείνω ως προς την ανωτερότητα του ενός ή του άλλου μοντέλου.
Ως προς την τιμή του Auris. Έχουμε και λέμε: η τιμή του διαφέρει μέσες άκρες από ένα C4 1.6 VTR κατά 6000 ευρώ. Τι μπορεί να πάθει το έρημο το Citroen ώστε να στοιχίσει σε βλάβες και συντήρηση 6000 παραπάνω χιλιάδες ευρώ σε ορίζοντα 5-6-7 ετών; Ειλικρινά δε μπορώ να φανταστώ! Και το λέω έχοντας ζήσει εκατοντάδες χιλιάδες (κυριολεκτικά) χιλιόμετρα με γαλλικά αυτοκίνητα που δεν επέδειξαν καμία μηχανολογική βλάβη (εξαιρουμένων ρουλεμάν ή βάσεων μηχανών). Τύχη ή πολλά χιλιόμετρα στην εθνική λόγω ταξιδιών; Μπορεί, αλλά δε με χάλασε που δεν έχω καλέσει ποτέ οδική βοήθεια.
Καταλαβαίνω πόσο εύκολο και βολικό είναι να έρχεται κανείς σε γνωστική συμφωνία με τις επιλογές του ή να υιοθετεί γενικευμένες προσεγγίσεις ελλείψει γνωστικών πόρων ώστε να διαμορφώσει άποψη κατά περίπτωση, αλλά όπως και να το δει κανείς στο χώρο της αυτοκίνησης δεν υπάρχει αντικειμενικότητα... θυμάμαι έναν τύπο ο οποίος πραγματικά εκθείαζε το corolla του ως τέλειο αυτοκίνητο, με ένα μόνο μικρό μειονέκτημα: δεν ευθυγραμμίστηκε ποτέ! Άντε τώρα να εκλάβεις αυτή τη γνώμη ως παράγοντα διαμόρφωσης άποψης!
Άρα, παίζει το Auris να είναι πανάκριβο... loooooooool! Όπως μια 116 κατά μία έννοια, αλλά σίγουρα όχι όπως ένα TSI πλέον (βρε πως αλλάζουν οι καιροί!).
Α, και ένα hachiroku θα ήταν υπέροχο στις μέρες μας! Αλλά πού...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το ΑΕ86 ήταν καταπληκτικα στημενο αυτοκινητο.Το στροφαριζε ενα παιδι στις Σερρες σε 1:33:ψηλα,με τον κινητηρα απείραχτο.
Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι σημαίνει αυτο που που σου γραφω.Το παιδι αυτο που λες ειναι φιλος μου καλος,να σημειωσω οτι δεν εχει βελτιωμενη αναρτηση παρα μονο ενα φιλτρο,αυτα απο ενα αυτοκινητο δεκαετιας 80.Το δικο μας ειναι σε καλυτερη μοιρα (μηχανικα και εξωτερικα)αλλα στα χερια του Μαρκου το ae βουλωνει πολλα στοματα.
Ρε σεις, κόψτε κάτι Δηλαδή με ένα φίλτρο και άντε και λάστιχα, ούτε ανάρτηση ούτε άλλες μηχανικές βελτιώσεις 'δέρνει' Evo, M3 κτλ. ?
Οχι πως δεν ήταν τρομερό αυτοκίνητο στα χρόνια του!
Επιβεβαιωμενο Νασο.Το 1:34:χαμηλα το επανελαβε απειρες φορες,το 1:33:ψηλα λιγότερες,αλλα μετρηθηκε και αυτο.
Λαστιχα φορούσε εξτρα-χαρντ γομα,π'όσο μας ειχε πει ο ίδιος,και ο κινητηρας ήταν απείραχτος.
Δεν ειναι 'μούσι',το παιδι και τις επιδόσεις του,το γνωρίζουν πολλοί ανθρωποι της πίστας -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΠΟΛΥ!
Ενδεικτικά, Κορόλλα 1,6 του 2001 θα την βρεις και 10 και 11 χιλιάρικα. Ε, Cee'd του 2007, θα το πουλήσεις πάνω από 11 εύκολα νομίζεις? Όσο καλό αυτοκίνητο κι αν είναι, όσο πραγματική κι αν είναι η εγγύησή του (που είναι). Εδώ πουλιούνται 6 χιλιάρικα τα Γιάρις του 2000...Αυτό το 'κεφάλι μου ήσυχο' το ζητάει (και το πληρώνει) πολύ ο Έλληνας. Και δεν έχει και άδικο. ΑΝ δούλευαν σωστά όλες οι αντιπροσωπείες, after sales κλπ, δεν θα βλέπαμε τόσο μεγάλο χάσμα στις τιμές των μεταχειρισμένων.
Εδώ κύριε ΚΡΟΘΣΤΕΡΝ θα διαφωνήσω... Απλά μαθηματικά:
Σημερινή τιμή αγοράς Auris 1.4: 17.000 - Ceed 1,4: 15.000
Σέρβις πάνω κάτω τα ίδια, ανταλλακτικά να υποθέσω το ΚΙΑ ελαφρώς πιο φθηνό ( ;;; ), μεγάλη εγγύηση και τα δύο. Σε 5 χρόνια το ΤΟΥΟΤΑ πόσο θα κάνει; 10 χιλιάρικα;;; Πάνω κάτω (αν και προσωπικά δεν θα το αγόραζα με τόσα, πιστεύω ότι ένα καλό τόσο θα πάει...). Άρα μείον 7.000. Το ΚΙΑ πόσο θα πάει;;; Πολύ κάτω από 8.000;;; Και 6.000 να πέσει (όχι και τόσο απίθανο εδώ που τα λέμε), τα λεφτά που θα σου κοστίσει θα είναι πάνω κάτω τα ίδια με το Auris... Σε απόλυτα νούμερα λοιπόν, δεν πιστεύω το συνολικό κόστος να έχει πολύ μεγάλη διαφορά (αν μάλιστα πιάσουμε μία C4 1,4, τότε μιλάμε για σαφή διαφορά υπέρ του γαλλικού), αν και σε ποσοστά η ΤΟΥΟΤΑ θα έχει μικρότερη απαξίωση...
Προσωπική άποψη πάντως (από αυτά που διαβάζω) είναι ότι αυτά τα 3 αμάξια (Auris, Ceed, C4) είναι πάνω κάτω ισοδύναμα... Μένει να τα οδηγήσω κιόλας... Από επαφή σε έκθεση πάντως, το Ceed μ' εντυπωσίασε με το εσωτερικό του! Η διαφορά με το Rio είναι πραγματικά χαώδης...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το ΑΕ86 ήταν καταπληκτικα στημενο αυτοκινητο.Το στροφαριζε ενα παιδι στις Σερρες σε 1:33:ψηλα,με τον κινητηρα απείραχτο.
Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι σημαίνει αυτο που που σου γραφω.Το παιδι αυτο που λες ειναι φιλος μου καλος,να σημειωσω οτι δεν εχει βελτιωμενη αναρτηση παρα μονο ενα φιλτρο,αυτα απο ενα αυτοκινητο δεκαετιας 80.Το δικο μας ειναι σε καλυτερη μοιρα (μηχανικα και εξωτερικα)αλλα στα χερια του Μαρκου το ae βουλωνει πολλα στοματα.
Ρε σεις, κόψτε κάτι Δηλαδή με ένα φίλτρο και άντε και λάστιχα, ούτε ανάρτηση ούτε άλλες μηχανικές βελτιώσεις 'δέρνει' Evo, M3 κτλ. ?
Οχι πως δεν ήταν τρομερό αυτοκίνητο στα χρόνια του!
Επιβεβαιωμενο Νασο.Το 1:34:χαμηλα το επανελαβε απειρες φορες,το 1:33:ψηλα λιγότερες,αλλα μετρηθηκε και αυτο.
Λαστιχα φορούσε εξτρα-χαρντ γομα,π'όσο μας ειχε πει ο ίδιος,και ο κινητηρας ήταν απείραχτος.
Δεν ειναι 'μούσι',το παιδι και τις επιδόσεις του,το γνωρίζουν πολλοί ανθρωποι της πίσταςKαι ομως Νασο ,στο επομενο track στις Σερρες των reds ελα να δεις απο κοντα τι κανει ο μουρλος....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
γιατί,τους λείπουν τα λεφτά;;;
Όχι. Η τόλμη φαίνεται να τους λείπει.
+1
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κάντε ένα τεστ αλήθεια στους 4 τροχούς: Auris εναντίον Cee'd/i30. Να δούμε χρόνους πίστας, ταχύτητα πάνω στην στροφή (αν και με τα Energie που βάζει η KIA, τον θα πάρει, αλλά λέμε... ).
4T Αυγούστου
Αλήθεια, σε σύγκριση με ένα Cee'd με τα 7 χρόνια εγγύηση, δεν νομίζω πως θα βγει κερδισμένος ο αγοραστής του Auris... Πόσο ακριβότερα να το πουλήσεις δηλαδή το Auris;
ΠΟΛΥ!
Ενδεικτικά, Κορόλλα 1,6 του 2001 θα την βρεις και 10 και 11 χιλιάρικα. Ε, Cee'd του 2007, θα το πουλήσεις πάνω από 11 εύκολα νομίζεις? Όσο καλό αυτοκίνητο κι αν είναι, όσο πραγματική κι αν είναι η εγγύησή του (που είναι). Εδώ πουλιούνται 6 χιλιάρικα τα Γιάρις του 2000...Αυτό το 'κεφάλι μου ήσυχο' το ζητάει (και το πληρώνει) πολύ ο Έλληνας. Και δεν έχει και άδικο. ΑΝ δούλευαν σωστά όλες οι αντιπροσωπείες, after sales κλπ, δεν θα βλέπαμε τόσο μεγάλο χάσμα στις τιμές των μεταχειρισμένων.
Θα συγκρίνω Corolla 1.4 Terra 2003 με Xsara 1.6 Exclusive 2003 OK; Αυτά κόστιζαν το 2003 16Κ για το Toyota και 15.5Κ για το Citroen. Στην Corolla έπαιρνες πολύ λιγότερα σε εξοπλισμό (2 αερόσακους, μηχανικά πίσω παράθυρα, καμία περίεργη ευκολία πχ αυτόματα φώτα ή καθαριστήρες, ούτε λόγος για δερμάτινα τιμόνια κλπ...). Στη Citroen όλα ήταν standard έλειπαν μόνον οι ζάντες και το cruise control, άντε και οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες...(ούτε η Corolla είχε προφανώς κάτι από όλα αυτά). Η Corolla βέβαια είχε το νεότερο μοντέλο , πολύ πολύ καλύτερο εσωτερικό και ειδικά ταμπλό, ενώ στο δρόμο η Citroen της....έριχνε στ' αυτιά κατά την ταπεινή μου άποψη! Πολύ πιο γρήγορη , πολύ πιο άνετη... Κόστος σέρβις από αυτά που ρώτησα πάνω κάτω τα ίδια... Αλλά η Corolla 6 χρόνια εγγύηση, έναντι 2...
Ας πούμε ότι πάμε να τα πουλήσουμε τώρα...
Στην Χρυσή Ευκαιρία, η Citroen παίζει από 8Κ εως 10Κ, προφανώς αποκλείεται να πουληθεί στα 10...
Η Corolla παίζει από 8.5Κ μέχρι 11Κ για τους...πολύ αισιόδοξους, γιατί με αυτά τα λεφτά βρίσκεις την face lift ή την Solf (η οποία κόστιζε 2.5Κ περισσότερο και έδινε ό,τι...η Xsara είχε ΗΔΗ στα 15.5Κ...).
Εγώ μπορώ να σου πω πως θα πουλήσεις πχ την Xsara στα 8Κ και την Corolla στα 9.5Κ (που είναι ρεαλιστικές τιμές νομίζω...) άντε βάλε άλλα 500 -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Kαι ομως Νασο ,στο επομενο track στις Σερρες των reds ελα να δεις απο κοντα τι κανει ο μουρλος....
Για ποιά ΑΕ86 μιλάς;Αυτη που λέω εγω (μια ασημι) πουλήθηκε απο τον ιδιοκτητη της πέρισυ ή πρόπερσυ
-
ΟΚ παιδιά, αν το έχετε δει!
-
Λείπω και αλωνίζετε...
Όπως έχω ξαναπεί δεν ξέρω αν πλέον μπορώ να είμαι όσο αντικειμενικός πρέπει με την ΑΕ86, και για το λόγο αυτό δε θα κάνω κανένα σχόλιο.
Η μόδα του ντρίφτ και τα κόμικ στην Ιαπωνία (και όχι μόνο) έκαναν τους πιτσιρικάδες να τις αγοράζουν με κλειστά τα μάτια, χωρίς να ξέρουν και οι ίδιοι το γιατί.
Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει μόδα, να ανέβουν οι τιμές (τρελά ποσά στην Ιαπωνία, το πιο ακριβό στην κατηγορία του με μεγάλη διαφορά), βελτιωτές άρχισαν να ξαναβγάζουν προϊόντα και μέχρι που έκαναν κανονική ταινία το κόμικ.
Προφανώς η Τογιότα μόνο ωφέλη μπορεί να έχει από την διατήρηση του μύθου (μη σας πέφτει βαριά η λέξη, στους σχιστομάτηδες είναι μύθος), αλλά η αγορά είναι πλέον πολύ καλομαθημένη για να αποδεχτεί ένα αυτοκίνητο με τις προδιαγραφές της παλιάς ΑΕ86 σε σύγχρονο περιτύλιγμα.
Και να μη ξεχνάτε πως μιλάμε σήμερα για ένα αυτοκίνητο της περιόδου '83-'87.Και όπως επίσης έχω κατ' επανάληψη πεί, όποιος έχει την περιέργεια, ας περάσει από τα Μέγαρα στο επόμενο TD.
-
Για μενα είναι μύθος το χατσιρόκου Ευρυπίδη κι'ας μην ειμαι 'σχιστομάτης'
Εσυ καμμια περιέργεια για Σερρες δεν εχεις βρε,να ερθεις απο δω να μας εξηγήσεις τις αρετες του;(Χτες ειδα πρωτοεμφανιζόμενη/σταθμευμενη ΑΕ86 στην πίσω μερια της καφετεριας της πίστας.Με σπόνσορες και κλουβί.Πιθανον να την πετυχουμε να δινει κανενα ρεσιταλ εντος πίστας,να στειλουμε κανενα βίντεο στο Νασο )
-
-
Άστο Παύλο...
μια νέα (αλλά με τη φιλοσοφία της παλιάς) ΑΕ86, θα τάραζε τα νερά της αυτοκίνησης.
Δε θα τολμήσουν... -
Oμορφο σχεδιο ,ωραιες καμπυλες ..μακαρι να γινει κατι τετοιο
-
http://www.dieselstation.com/news/autom ... pdate.html
1500 cc
108hp
1100kg
rear wheel driveνταξ 1100 κιλά
αλλά μόνο 108 αλογα
βαλτε του και κανενα τούρμπο -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
νταξ 1100 κιλά
αλλά μόνο 108 αλογα
**βαλτε του και κανενα τούρμπο **:roll:Και μετά ESP που να μη βγαίνει...
Η προσπάθεια αυτή θέλει να πλησιάσει σε φιλοσοφία όσο το δυνατόν περισσότερο τα παλιά πισωκίνητα. Άν το βάρος μείνει όντως στα 1100 κιλά δε θα είναι αργό με τα 108 άλογα. -
Θα το ήθελα 1800αρι ατμοσφαιρικό να κελαηδάει ψηλά, μπλοκέ πίσω, και κοντό κιβώτιο. Άλογα, ότι έχετε ευχαρίστηση.
Ότι άλλο, καμμία σχέση.
-
1100 kg και 108 αλογα δε μου λενε πολλά
οδηγώ συχνα ενα αυτοκίνητο με 1150 κιλά και 106 αλογα
με επιταχυνση 11.0 για το 0-100
νταξ δε σερνεται αλλά σε καμιά περίπτωση δε σε ευχαριστει -
Δεν ξέρω αν το είπαμε ξανά, αλλά εδώ αναφέρεται, πως μιλάμε για συνεργασία Subaru-Toyota για τη δημιουργία ενός 'entry level sports car' με τον επίπεδο κινητήρα του Impreza . Επίσης, αναφέρεται πως δεν θα χρησιμοποιηθεί (αν τελικά παραχθεί το αυτοκίνητο) μεγαλύτερος κινητήρας, γιατί εκτός των ρύπων, δεν θέλουν ν' ανέβουν και πάνω από τα 1.100 κιλά...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ