-
- 1 στον babisevo8.
Ο φίλος είπε ότι ζητάει ένα αυτο/το που κυρίως να στρίβει.
Είναι οικογενειάρχης με 3 παιδιά,έχει οικογ/κο αυτοκίνητο 2ο (passat)για τους οικογενειακούς προορισμούς καί την...σύζηγο και νομίζω ότι μετά το rally,το RS με την πολύ καλύτερη ποιότητα-ασφάλεια-εσωτερικό φινίρισμα (καί χωρίς τα bucket που νομίζω θα του ειναι... too mutch γιατί απο πρωσοπική εμπειρία και ποιό αναπαυτικά είναι -κυρίως για την ηλικία σου αλλά καί για την μέση του .Σε 'αγκαλιάζουν' perfect.) και ποιό all around χαρακτήρα γενικώς νομίζω πώς καί με την καλύτερη τιμή ελαφρώς που έχει(καί άτοκη χρηματοδότηση) + την έκπτωση πολυτέκνων που δικαιούται,πιστεύω ότι είναι αυτό που ζητά.
Τώρα ο φίλος πριν πούκαψε 2 δίσκους σε 12.500 κμ,είμαι σήγουρος πως το POWER START στις εκινίσεις,πρέπει να το ξεφτέλισε κοινός Είχα προηδοποιήσει παλιότερα στο τοπικ ότι τα γούστα αυτά δεν κάνει να τα παρατραβάς....Στο συνεργείο πάντως μέχρι σήμερα στα όσα πουλήθηκαν,δέν μπήκε ούτε 1 για κάποιο πρόβλημα μα ούτε για ενα λαμπακι
Γνωρίζω άτομο με 45-50.000κμ που πήγε μόνο για τα τυπικά σέρβις.(Π.Χ.στα 30.οοο τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα καί τα λάδια μόνο 200 γραμάρια απώλεια.Καύση και λειτουργεία κινιτήρα-σύμμφωνα με τους τεχνικούς-ΆΨΩΓΗ... - 1 στον babisevo8.
-
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....
Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
-
RENOBIL
Μπορω να σου πω για 197 απο το Renault Club που αλλαξε μοτερακι παντως....
Το αμαξι εντελως «μαμα» εννοειται...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα... -
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημααν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή
Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...
-
βαγγε τι επαθε το διλιτρο στο κλαμπ γιατι δεν το παρακολουθησα το θεμα?
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα
αν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή
Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...
Συμφωνώ ότι είναι πολύ μικρό.Το είπα άλλωστε.
Για αρχή όμως είναι ένα πρώτο καλό δείγμα χωρίς το ξαναλέω μηδενική ερώτηση ή εισαγωγή στο συνεργίο για οτιδήποτε.
Σαφώς και 1 στα 5 μοτερ αλλαγη θα ήταν τραγικο ή κατι άλλο 'χοντρό' -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βαγγε τι επαθε το διλιτρο στο κλαμπ γιατι δεν το παρακολουθησα το θεμα?Δεν το ανακοινωσε δημοσια το παλικαρι....
-
το ειδα οτι δεν το ειπε.. εκανε μ@λακια η γενικη αστοχια?
μου κανε εντυπωση γιατι δε θυμαμαι να χω ακουσει αντικατασταση σε οποιοδηποτε μοντελο..
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....
Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...
-
Δεν εκανε μ@λ@κι@,αλλα θα ρωτησω κ θα γραψω αυριο τι ακριβως εγινε....
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα
αν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή
Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...
Συμφωνώ ότι είναι πολύ μικρό.Το είπα άλλωστε.
Για αρχή όμως είναι ένα πρώτο καλό δείγμα χωρίς το ξαναλέω μηδενική ερώτηση ή εισαγωγή στο συνεργίο για οτιδήποτε.
Σαφώς και 1 στα 5 μοτερ αλλαγη θα ήταν τραγικο ή κατι άλλο 'χοντρό'Και το 1 στα 5 αμαξια που ξερεις να αλλαζε μοτερ δεν σημαινει τπτ, απλα θα τυχαινε κατι τετοιο το δειγμα ειναι πολυ μικρο για να γενικευθει το αποτελεσμα είτε θετικα είτε αρνητικα!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....
Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...
AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις....... -
RENOBIL
επειδή συκοφαντείς...πρόσεχε μην έχεις νομικές κυρώσεις...πολλά μάτια διαβάζουν εδώ μέσα...
-
Παιδες pls μην χαλατε το τοπικ ρε....
Απλα να εχουμε στην ακρη του μυαλου μας οτι δεν υπαρχει εταιρια με «0» βλαβες
Παντως για να ειμαι ειλικρινης,τα μοτερ της Renault Sport ειναι εξαιρετικα αξιοπιστα κ σπανια ακουμε βλαβες....(διαφορετικη γραμμη παραγωγης απο τα αδερφακια τους)
-
Bagus
γαλλικό έχω και ξέρω για το 0 βλάβες...
-
elteo
Βρε και Γερμανικο ή Κορεατικο ή Ιαπωνικο ή Αγγλικο ή Ιταλικο να ειχες ενα και το αυτο θα ηταν...
Παγκοσμιοποιηση λεγεται....
-
Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....
Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...
AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις.......ποιος ειρωνευεται ρε που εξαφανιστηκες για κανα μηνα απο το φορουμ μολις σου ζητησαμε να μας πεις τα στοιχεια ??
μαθαμε μια λεξη και τη μασαμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.
αφου πληθυναν τα καμενα μοτερ, μην χαθεις για κανα μηνα, δωσε μας τουλαχιστον τα στοιχεια που εχεις για να γελασουμε εδω ολοι μαζι :whistlink
-
Ήρεμααααα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....
Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...
Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...
AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις.......ποιος ειρωνευεται ρε που εξαφανιστηκες για κανα μηνα απο το φορουμ μολις σου ζητησαμε να μας πεις τα στοιχεια ??
μαθαμε μια λεξη και τη μασαμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.
αφου πληθυναν τα καμενα μοτερ, μην χαθεις για κανα μηνα, δωσε μας τουλαχιστον τα στοιχεια που εχεις για να γελασουμε εδω ολοι μαζι :whistlink
Χαλάρωσε λίγο.Απλά όταν η συζήτηση ξεφέυγει΄διαλέγω πάντα να αποχωρώ απαυτήν γιατί ξέρεις τί συμβένει άν κάποιοι λέμε τα 'δικά μας εγωηστικά'.
Εσείς μασάτε τισ κακίες συνέχεια για την ρενώ συνεχώς λές και όπως παραδέχονται πολοί φίλοι εδω είναι η μόνη που έχει προβλήματα.Σταματήστε πιά....
Renault Clio RS 197