Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 78
    • 79
    • 42 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      renobil last edited by

      • 1 στον babisevo8.
        Ο φίλος είπε ότι ζητάει ένα αυτο/το που κυρίως να στρίβει.
        Είναι οικογενειάρχης με 3 παιδιά,έχει οικογ/κο αυτοκίνητο 2ο (passat)για τους οικογενειακούς προορισμούς καί την...σύζηγο και νομίζω ότι μετά το rally,το RS με την πολύ καλύτερη ποιότητα-ασφάλεια-εσωτερικό φινίρισμα (καί χωρίς τα bucket που νομίζω θα του ειναι... too mutch γιατί απο πρωσοπική εμπειρία και ποιό αναπαυτικά είναι -κυρίως για την ηλικία σου αλλά καί για την μέση του .Σε 'αγκαλιάζουν' perfect.) και ποιό all around χαρακτήρα γενικώς νομίζω πώς καί με την καλύτερη τιμή ελαφρώς που έχει(καί άτοκη χρηματοδότηση) + την έκπτωση πολυτέκνων που δικαιούται,πιστεύω ότι είναι αυτό που ζητά.

      Τώρα ο φίλος πριν πούκαψε 2 δίσκους σε 12.500 κμ,είμαι σήγουρος πως το POWER START στις εκινίσεις,πρέπει να το ξεφτέλισε κοινός Είχα προηδοποιήσει παλιότερα στο τοπικ ότι τα γούστα αυτά δεν κάνει να τα παρατραβάς....Στο συνεργείο πάντως μέχρι σήμερα στα όσα πουλήθηκαν,δέν μπήκε ούτε 1 για κάποιο πρόβλημα μα ούτε για ενα λαμπακι
      Γνωρίζω άτομο με 45-50.000κμ που πήγε μόνο για τα τυπικά σέρβις.(Π.Χ.στα 30.οοο τα μπουζί ήταν πεντακάθαρα καί τα λάδια μόνο 200 γραμάρια απώλεια.Καύση και λειτουργεία κινιτήρα-σύμμφωνα με τους τεχνικούς-ΆΨΩΓΗ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsilis last edited by

        Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

        Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          RENOBIL

          Μπορω να σου πω για 197 απο το Renault Club που αλλαξε μοτερακι παντως....

          Το αμαξι εντελως «μαμα» εννοειται...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            renobil last edited by

            Ο χρήστης tsilis έγραψε:
            Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

            Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

            Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
            Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
            Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:
              Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα

              αν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή

              Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                βαγγε τι επαθε το διλιτρο στο κλαμπ γιατι δεν το παρακολουθησα το θεμα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  renobil last edited by

                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                  Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα

                  αν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή

                  Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...

                  Συμφωνώ ότι είναι πολύ μικρό.Το είπα άλλωστε.
                  Για αρχή όμως είναι ένα πρώτο καλό δείγμα χωρίς το ξαναλέω μηδενική ερώτηση ή εισαγωγή στο συνεργίο για οτιδήποτε.
                  Σαφώς και 1 στα 5 μοτερ αλλαγη θα ήταν τραγικο ή κατι άλλο 'χοντρό'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                    βαγγε τι επαθε το διλιτρο στο κλαμπ γιατι δεν το παρακολουθησα το θεμα?

                    Δεν το ανακοινωσε δημοσια το παλικαρι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      το ειδα οτι δεν το ειπε.. εκανε μ@λακια η γενικη αστοχια?

                      μου κανε εντυπωση γιατι δε θυμαμαι να χω ακουσει αντικατασταση σε οποιοδηποτε μοντελο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:

                        Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

                        Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

                        Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
                        Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
                        Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...

                        το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Δεν εκανε μ@λ@κι@,αλλα θα ρωτησω κ θα γραψω αυριο τι ακριβως εγινε....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:

                            Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα

                            αν είχε πρόβλημα το 1 στα 5, θα μιλάγαμε για καταστροφή

                            Το 'δείγμα για ξεκίνημα', όπως λες, θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο...

                            Συμφωνώ ότι είναι πολύ μικρό.Το είπα άλλωστε.
                            Για αρχή όμως είναι ένα πρώτο καλό δείγμα χωρίς το ξαναλέω μηδενική ερώτηση ή εισαγωγή στο συνεργίο για οτιδήποτε.
                            Σαφώς και 1 στα 5 μοτερ αλλαγη θα ήταν τραγικο ή κατι άλλο 'χοντρό'

                            Και το 1 στα 5 αμαξια που ξερεις να αλλαζε μοτερ δεν σημαινει τπτ, απλα θα τυχαινε κατι τετοιο το δειγμα ειναι πολυ μικρο για να γενικευθει το αποτελεσμα είτε θετικα είτε αρνητικα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              renobil last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:

                              Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

                              Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

                              Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
                              Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
                              Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...

                              το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...

                              AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
                              Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
                              Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
                              Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                RENOBIL

                                επειδή συκοφαντείς...πρόσεχε μην έχεις νομικές κυρώσεις...πολλά μάτια διαβάζουν εδώ μέσα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Παιδες pls μην χαλατε το τοπικ ρε....

                                  Απλα να εχουμε στην ακρη του μυαλου μας οτι δεν υπαρχει εταιρια με «0» βλαβες

                                  Παντως για να ειμαι ειλικρινης,τα μοτερ της Renault Sport ειναι εξαιρετικα αξιοπιστα κ σπανια ακουμε βλαβες....(διαφορετικη γραμμη παραγωγης απο τα αδερφακια τους)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Bagus

                                    γαλλικό έχω και ξέρω για το 0 βλάβες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      elteo

                                      Βρε και Γερμανικο ή Κορεατικο ή Ιαπωνικο ή Αγγλικο ή Ιταλικο να ειχες ενα και το αυτο θα ηταν...

                                      Παγκοσμιοποιηση λεγεται....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης RENOBIL έγραψε:

                                        Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

                                        Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

                                        Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
                                        Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
                                        Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...

                                        το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...

                                        AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
                                        Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
                                        Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
                                        Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις.......

                                        ποιος ειρωνευεται ρε που εξαφανιστηκες για κανα μηνα απο το φορουμ μολις σου ζητησαμε να μας πεις τα στοιχεια ??

                                        μαθαμε μια λεξη και τη μασαμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.

                                        αφου πληθυναν τα καμενα μοτερ, μην χαθεις για κανα μηνα, δωσε μας τουλαχιστον τα στοιχεια που εχεις για να γελασουμε εδω ολοι μαζι :whistlink

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ήρεμααααα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            renobil last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            Φίλε μου Renobil,εγώ και όσοι διαβάζουμε 4Τροχούς γνωρίζουμε ένα που μπήκε για προβληματικό κομπρεσέρ αιρκοντίσιον και χαλασμένο αμορτισέρ σε πολύ λίγα χλμ....

                                            Κατά τα λοιπα συμφωνώ,είναι αμαξάρα,στρίβει,φρενάρει και γενικώς πατάει τρομερά,πράγμα που μπόρεσα να διαπιστώσω ως συνοδηγός του Ζάχου στα Μέγαρα στην εκδήλωση για το Gti της χρονιάς...

                                            Εγω ανέφερα για αυτα τα 'κομμάτια' που γνωρίζω.Στατιστικά το δήγμα των 5 αυτοκ/των δεν είναι καθόλου μεγάλο,απλά είναι ένα δειγμα για ξεκίνημα που δείχνει ότι απο αξιοποιστία ξεκινάει καλά και με τίς ενδήξεις του κινητήρα(μπουζί-λαδια) που ανέφερα πριν για ένα ειδικό αυτοκ/το με 200 ps.
                                            Μπορώ να σου πώ πάντως ότι αντήστηχα στους 6 ΄πρώτους μηνες κυκλοφοριας του megane ii to 2002 είχαν 'μπεί' στο συνεργείο κάποια....
                                            Ο χρόνος θα το δείξει περι clio rs....καί γενικως- για να το επεκτείνω- περι συμβολαίου του κάρλος γκον για όλα τα επερχόμενα μοντέλα...

                                            το μοτερ του παιδιου απο το renault club δε το ηξερες, τα δεκαδες δηθεν καμενα μοτερ tsi/gt μια χαρα τα ηξερες...

                                            AΡΧΙΣΑΜΕΕΕ!!!
                                            Επειδή το ¨χοντρένεις' και ειρωνεύεσε,σου απαντώ ότι τουλάχιστον καμένα μοτέρ δέν έχει η ρενώ (στατιστικά ελάχιστο έως μηδενικό ποσοστό)
                                            Αυτα τα δεκάδες που με θύμησες μοτέρ συνεχίζουν να...πληθένουν.
                                            Τώρα άν εσύ προτημάς να έχεις καμμένο μοτέρ ή φλαντσα ή κάτι χοντρο γύρο απ΄τον κινητήρα, απτο να κάψεις πολλαπλασ/στή ή να σου πέσει κανένας γρύλος(που άν δεν κάνω λάθος είναι και οι ηλ.γρύλοι ένα απτα ευπαθεί σημεία της εταιρείας που ανέφερες) εσύ ξέρεις.......

                                            ποιος ειρωνευεται ρε που εξαφανιστηκες για κανα μηνα απο το φορουμ μολις σου ζητησαμε να μας πεις τα στοιχεια ??

                                            μαθαμε μια λεξη και τη μασαμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.

                                            αφου πληθυναν τα καμενα μοτερ, μην χαθεις για κανα μηνα, δωσε μας τουλαχιστον τα στοιχεια που εχεις για να γελασουμε εδω ολοι μαζι :whistlink

                                            Χαλάρωσε λίγο.Απλά όταν η συζήτηση ξεφέυγει΄διαλέγω πάντα να αποχωρώ απαυτήν γιατί ξέρεις τί συμβένει άν κάποιοι λέμε τα 'δικά μας εγωηστικά'.
                                            Εσείς μασάτε τισ κακίες συνέχεια για την ρενώ συνεχώς λές και όπως παραδέχονται πολοί φίλοι εδω είναι η μόνη που έχει προβλήματα.Σταματήστε πιά....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 42 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr