Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KTEO ή πως να χάσετε 2+ ώρες από την ζωή σας!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KTEO ή πως να χάσετε 2+ ώρες από την ζωή σας!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    4
    145
    2168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dmitspan last edited by

      `Ηρθε η στιγμή του παππού να περάσει ΚΤΕΟ... το χαρτί λέει +- 15/8...
      Θα περάσει άραγες...?

      • Στάζει λάδια το σαζμάν (αυτόματο)
      • Χτυπάει λίγο το τιμόνι, μάλλον μπιλιοφόροι
      • Τα μπροστά λάστιχα είναι 2 ετών, ενώ τα πίσω (ένα εκ των οποίων είναι με σαμπρέλα) άγνωστο
      • Κάρτα καυσαερίων βγάζει με το ζόρι
      • Φρένα εντάξει, τακάκια άλλαξαν τον Ιούλιο
      • Αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ αλλά δε χτυπάνε
      • Μηχανή έπλυνα πρόσφατα οπότε είναι καθαρή
      • Λάδια/φίλτρο λαδιού και φίλτρο βενζίνης αλλάχθηκαν πρόσφατα
      • Μερικά φανάρια είναι σπασμένα, τα λαμπάκια όμως λειτουργούν όλα
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        αμάν ένας Χάρος...

        δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ;

        χλωμό σε κόβω να περνάς....εώς πολύ χλωμό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Επίσης συχνός λόγος για κόψιμο είναι η μεγάλοι τζόγοι σε ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης λόγω φθοράς των ελαστικών συνδέσμων αλλά και η ανομοιόμορφη πέδηση είτε εμπρός πίσω είτε δεξιά αριστερά. Καλό θα ήταν να του κάνεις ένα καλό έλεγχο πριν πας ή να πας ξέροντας ότι θα κοπείς και να φτιάξεις μετά ότι σου πουν!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            μπορεί και να χει αλλάξει δε ξέρω δε το οδηγούσα πάντα εγώ, και δεν είναι καταγεγραμμένο πουθενά γι'αυτό το υπέθεσα

            Αν βρω ένα ζευγάρι λάστιχα να βάλω πίσω θα είναι καλύτερα? Για το σαζμάν και τους μπιλιοφόρους άντε να μου κάνουν καμια παρατήρηση άλλωστε σκοπεύω να πάρω άλλο από χειμώνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dmitspan last edited by

              μήπως να μη του φτιάξω τπτ και να το αποσύρω ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Εσύ ξέρεις σε ποια πραγματικά κατάσταση είναι και αν αξίζει να το επισκευάσεις ή όχι. Πάντως οι τζόγοι και η ανομοιόμορφη πέδηση είναι πολύ σημαντικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dmitspan last edited by

                  από πέδηση (φρενάρισμα, σωστά?) δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αφού το τιμόνι είναι τζογαδόρικο τι να κάνουμε πάντως εντάξει δεν έχει σχέση με το στρατιωτικό τζιπ που οδηγούσα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    το στρατιωτικό τζιπ όμως δεν περνά...ΚΤΕΟ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Καλά αυτό είναι άλλη μεγάλη ιστορία!!! Ας μην την πιάσουμε καλύτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        karabouzouklis last edited by

                        Αν οντως προκειται να το αλλαξεις το χειμωνα, 'περνα' το κτεο σε δημοσιο να τελειωνεις.

                        Αλλα ακουγεται για χαρος το αμαξι οποτε αλλαξε το!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dmitspan last edited by

                          ναι πώς να το περάσω, έτσι σε αγνώστους κ αν πέσω σε καναν περίεργο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            τι αμαξι ειναι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dmitspan last edited by

                              civic '87

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                του 87? και ειναι σε αυτη τη κατασταση?

                                κακως το αφησατε ετσι..εννοειται οτι ετσι δε μπορει να περασει ουτε απο ιδιωτικο! αν δεν υπαρχει ενδεχομενο αμεσης αντικαταστασης φτιαξτο...θα κοστισει βεβαια αλλα τα σιβικ γενικα αντεχουν...προσωπικα εχω δει σιβικ του 80 σε πολυ καλη κατασταση αλλα δεν ειχε αφεθει ποτε ετσι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  αν ήταν στο χέρι μου θα ήταν απ'την αρχή τζιτζί!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    μη κλαις! αμαρτια ειναι ομως και επικινδυνο αν το κινειτε...

                                    θες ενα μικρο πακετακι για να το συμμορφωσεις...βασικα ειναι το ζητημα ειναι αν παιζει αντικατασταση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      panark last edited by

                                      Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις, μην ξεκινήσεις να φτιάχνεις πράγματα με σκοπό να περάσεις ΚΤΕΟ.

                                      Πήγαινε (έστω γνωρίζοντας ότι θα κοπείς) και ανάλογα με το τί θα σου βρούν ξεκίνα τις επισκευές.

                                      Δυστυχώς ελάχιστοι έχουν εκμεταλλευτεί το ΚΤΕΟ κατ' αυτή την έννοια. Οι περισσότεροι πάνε στα 'μαστόρια' τους που τους λένε να αλλάξουν 1000 πράγματα 'για να περάσουν' πληρώνοντας ίσως έτσι άσκοπα κάποια χρήματα.

                                      Πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν την αποτυχία του ελέγχου με ντροπή, λες και σου κόβουν τα @@ (και όχι το αυτοκίνητο). Ίσα ίσα που είναι ένας αντικειμενικός τρόπος να μάθεις την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos123 last edited by

                                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                        civic '87

                                        Πετατο , αυτο ειναι 600κιλα , χωρις φρενα , τιμονι χαλια , νομιζω οτι ειναι η πρωτη προσπαθεια της χοντα να το γυρισει απο μηχανες στα αυτοκινητα . Μονο ενα καλο μοτερ εχει .
                                        Επεσε στα χερια μου ενα και το πουλησα σε δυο μηνες .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • P
                                          piii last edited by

                                          Ο χρήστης panark έγραψε:
                                          Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις, μην ξεκινήσεις να φτιάχνεις πράγματα με σκοπό να περάσεις ΚΤΕΟ.

                                          Πήγαινε (έστω γνωρίζοντας ότι θα κοπείς) και ανάλογα με το τί θα σου βρούν ξεκίνα τις επισκευές.

                                          Δυστυχώς ελάχιστοι έχουν εκμεταλλευτεί το ΚΤΕΟ κατ' αυτή την έννοια. Οι περισσότεροι πάνε στα 'μαστόρια' τους που τους λένε να αλλάξουν 1000 πράγματα 'για να περάσουν' πληρώνοντας ίσως έτσι άσκοπα κάποια χρήματα.

                                          Πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν την αποτυχία του ελέγχου με ντροπή, λες και σου κόβουν τα @@ (και όχι το αυτοκίνητο). Ίσα ίσα που είναι ένας αντικειμενικός τρόπος να μάθεις την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

                                          Οταν δεν υπήρχαν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ ήταν μεγάλη μανούρα και ταλαιπωρία να πάς πόσο μάλλον να ξαναπάς και για επανέλεγχο.
                                          Εχανες χρόνο και χρήματα απο την ζωή σου.
                                          Οπότε οι περισσότεροι συμπεριλαμβανομένου και εμένα προτιμούσαν να πάνε στο μάστορα να δει τι διάολο θέλει αλλαγή και να τελειώνει η υπόθεση.
                                          Τώρα βέβαια με το ιδιωτικό είναι καλύτερα τα πράγματα οπότε μπορείς
                                          να ακολουθήσεις το μοτίβο σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Υπαρχει ενα puntο '03, ποτε περιπου περναει κτεο?

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr