-
Καλημέρα,
Σιγήν ιχθύος απ'τα ιταλικά ΜΜΕ μέχρι στιγμής για το γράμμα του Dennis.
Ούτε καν δε το δημοσιεύουν -
Τι να δημοσιέυσουν; Αυτό που λέει ότι κανείς από τη McLaren δεν είδε ποτέ τίποτα από τα έγγραφα και λίγες γραμμές αργότερα λέει για Νeale και Τaylor που τους τα έδειξε. Αυτοί βέβαια δεν έδωσαν και πολλή σημασία, με τις μουτζούρες του Coughlan θα ασχολούνται;
Ο άνθρωπος απευθύνεται σε ηλιθίους. -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τι να δημοσιέυσουν; Αυτό που λέει ότι κανείς από τη McLaren δεν είδε ποτέ τίποτα από τα έγγραφα και λίγες γραμμές αργότερα λέει για Νeale και Τaylor που τους τα έδειξε. Αυτοί βέβαια δεν έδωσαν και πολλή σημασία, με τις μουτζούρες του Coughlan θα ασχολούνται;
Ο άνθρωπος απευθύνεται σε ηλιθίους.Αν θεωρείς ηλίθιους το συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού, πάσο.
Έδωσε πάντως μια σαφή εικόνα της όλης ιστορίας, εκθέτοντας πράγματα που μέχρι τώρα δε γνωρίζαμε ή πιστεύαμε ότι είναι φήμες.Αν τα ιταλικά ΜΜΕ ήταν έστω και λίγο αξιόπιστα, θα δημοσίευαν την επιστολή, όπως έκαναν με αυτές του Macaluso & Mosley.
-
Kάνεις το λάθος να θεωρείς πως de facto ό,τι λέει ο Dennis είναι αλήθεια.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Kάνεις το λάθος να θεωρείς πως de facto ό,τι λέει ο Dennis είναι αλήθεια.Απεναντίας (μάλλον εσύ θεωρείς δεδομένο ότι ο Dennis λέει ψέμματα).
Εγώ είπα ότι η McLaren επίσημα ανέφερε την εκδοχή της για το πως έλαβαν χώρα τα γεγονότα, καθώς και τα όσα έγιναν στις 6 ώρες του συμβουλίου του WMRC, όπως π.χ το ότι η Ferrari συμμετείχε κανονικά στην ακρόαση, αλλά είχε στείλει και υπόμνημα 118 σελίδων στη FIA (το οποίο και δεν έστειλε στη McLaren, παρά μόνο πριν 2 ημέρες), καθώς και το ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, τόσο ο Todt όσο και οι δικηγόροι της Ferrari έκαναν ερωτήσεις και παρενέβαιναν ελεύθερα.Αυτό τουλάχιστον δείχνει άσχημο για τον Todt αλλά και το Macaluso και τους ισχυρισμούς τους ότι η Ferrari δε μπορούσε να συμμετέχει, δε νομίζεις;
Από νομικής πλευράς μιλώντας, η επιστολή του Dennis είναι άρτια και σίγουρα είναι πολύ καλύτερη απ'τα μισόλογα του Todt και της φήμες που διαρρέει ο ιταλικός τύπος. Ας βγει και ο Todt να απαντήσει σε όλα αυτά, επίσημα σαν Ferrari, να μάθουμε και αυτή την πλευρά των γεγονότων.
Στην τελική, αν δεν έχει να φοβάται κάτι o Dennis, γιατί να μην το κάνει; Ίσα-ίσα που με αυτή την επιστολή δείχνει πόσο ανοικτός είναι σε όλα, γιατί ξέρει ότι εάν αποδειχθούν ψευδή τα όσα λέει, η επιστολή αυτή θα είναι κόλαφος για τη McLaren.
Η Ferrari είναι αυτή που θα πρέπει να φέρει αποδείξεις για όλα αυτά, αλλά περιμένω έστω κάποια επίσημη ανακοίνωση και από τη μεριά τους, που να εκθέτουν με σαφήνεια, τα γεγονότα απ'τη δική τους μεριά.
Προς το παρόν, τα μόνα που βλέπω είναι κάτι αηδίες PR του στυλ 'Ο Todt έχει τη δύναμη του συμβουλίου' κ.λπ, πράγματα δηλαδή εσωτερικά της Ferrari, αλλά με καμία ουσία για την όλη υπόθεση.
Κοίτα να δεις που ο Max μπορεί να θέλει να αθωώσει τη McLaren και στέλνει την απόφαση στο εφετείο Αναμένω πάντως με ενδιαφέρον τις εξελίξεις.
Αυτό που πρέπει να καταλάβουν στη Ferrari αλλά και όσοι την υποστηρίζουν, είναι ότι για να κατηγορήσεις κάποιον και πόσο μάλλον να τον τιμωρήσεις, πρέπει να έχεις αποδείξεις. Και αποδείξεις δεν έχουμε δει μέχρι τώρα.
-
Εγω θα το ξαναπω αλλη μια φορα:
Ρε πολυ βρωμα η δουλεια!
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Εγω θα το ξαναπω αλλη μια φορα:Ρε πολυ βρωμα η δουλεια!
Και που είμαστε ακόμα να λες...
-
ψαχνω να βρω μια απαντηση της Φεραρι (εστω ανεπισημη) πανω στην ανακοινωση της ΜακΛαρεν αλλα δεν βρισκω τιποτα...
Ουτε καν για την καταγγελια των αγγλων για τον πρωτο αγωνα... -
Ναι, αποδείξεις δεν έχουμε δει, αλλά έχουμε ακούσει τη φοβερή ιστορία 'ο Στέπνι έστειλε στη Mακλάρεν τα σχέδια για το πάτωμα της Φερράρι και για τον διαχωριστή του πίσω φτερού από το Μάρτιο, η Μακλάρεν τον ευχαρίστησε και θεωρεί πως αυτά τα πράγματα είναι καλό να συμβαίνουν στην Φ1 (άσχετο αν ο διαχωριστής δε βρέθηκε παράνομος, με αυτά τα δεδομένα τι έκανε η Μακλάρεν αλήθεια;), αλλά του ζήτησε να μην επικοινωνήσει ξανά με την εταιρία. Ο Στέπνι όμως επέμενε και συνέχιζε να επικοινωνεί με τον Κόφλαν, και ο Κόφλαν το είπε αυτό στο Ρον και αποφασίσανε να βάλουνε φάιργουολ στο δίκτυο για να μην περνάνε τα μέιλ του Στέπνι, αλλά αυτός εξακολουθούσε να επικοινωνεί και έτσι αποφασίσανε να πάει ο Κόφλαν (εκτός ωρών εργασίας) κάπου στη Βαρκελώνη για να πει στον Στέπνι κατάμουτρα πως δε θέλει να επικοινωνούνε πια, αλλά στο τέλος της μέρας έφυγε από κει με 780 σελίδες τίγκα στην τεχνική πληροφορία, ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε, για την Φερράρι 2007. Τα πήρε από μηχανολογική περιέργεια και επειδή σκεφτόντουσαν να πάνε σε άλλη ομάδα'.
-Περπατούσα στο πάρκο όταν ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μου ένας βάτραχος ο οποίος μου λέει 'μπορώ να σου πραγματοποιήσω 3 ευχές, ότι θες εσύ'. 'Ωχ ένας βάτραχος που μιλάει', είπα. 'Πες μου την πρώτη σου ευχή', μου λέει ο βάτραχος. 'Θέλω να έχω το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, κάτι που να μην έχει κανένας άλλος', του λεω. 'ΟΚ πήγαινε σπίτι σου και το πρωί που θα ξυπνήσεις έλα να με βρεις', μου λέει ο βάτραχος'. Πάω λοιπόν σπίτι, κοιμάμαι, το πρωί ξυπνάω, ανοίγω το παράθυρο να πάρει αέρα το δωμάτιο και βλέπω κάτω στο δρόμο παρκαρισμένη μια Φερράρι F70 και παθαίνω την πλάκα μου, γιατί αυτό το μοντέλο δεν υπάρχει καν. Και όμως, εγώ είμαι ο μόνος στον κόσμο που το έχω. Πάω στο πάρκο, εμφανίζεται πάλι ο βάτραχος. 'Βάτραχε! Πως το έκανες, έχω F70'! 'Ελπίζω να είσαι ευχαριστημένος, πες μου τη δεύτερη ευχή σου'. Του λέω 'θέλω να γίνω ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο, να έχω άπειρα λεφτά, να μπορώ να αγοράσω ότι θέλω'. 'Πήγαινε σπίτι σου και αύριο το πρωί μόλις ξυπνήσεις έλα να με δεις', μου λέει ο βάτραχος. Πάω σπίτι, κοιμάμαι, το πρωί που ξυπνάω βρίσκομαι μέσα σε ένα παλάτι και ήξερα πως έχω άπειρα λεφτά. Πάω πάλι στο πάρκο, βρίσκω το βάτραχο, τον ευχαριστώ. Μου λέει 'πες μου την τρίτη ευχή σου'. Του λέω 'θέλω να έχω δικές μου τις ομορφότερες γυνάικες του κόσμου, θέλω να είναι πρόθυμες για όλα και να λιώνουν για μένα' του λέω. 'ΟΚ αυτή είναι η τελευταία σου ευχή. Πήγαινε σπίτι σου και αύριο το πρωί θα έχει πραγματοποιηθεί. Μετά έλα να με βρεις'. Πάω λοιπόν σπίτι μου, κοιμάμαι και το πρωί που ξυπνάω βρίσκομαι ανάμεσα από δεκάδες αιθέριες υπάρξεις οι οποίες ήταν όλες δικές μου και πρόθυμες για όλα! Με τα χίλια ζόρια μετά από ώρα, ξεκινάω και πάω στο πάρκο. Βλέπω το βάτραχο, ο τον οποίο ευχαρίστησα θερμά και πάω να φύγω. Εκείνη την ώρα μου λέει 'ΕΠ! Πού πας'; 'Πού πάω, σπίτι πάω'. 'Όχι, πριν φύγεις, εσύ θα πρέπει να κάνεις και μια χάρη σε μένα' μου λέει. 'Ε, ναι, ευχαρίστως' του λέω. 'Θέλω να με πηδήξεις' και μου γυρνάει τον κώλο του. Εκείνη τη στιγμή σοκαρίστηκα. 'Αυτό αποκλείεται!' του λέω. 'Κοίτα να δεις' μου λέει, 'εγώ πραγματοποίησα χωρίς αντίρρηση 3 βαρβάτες ευχές σου, εγώ σου ζητάω για αντάλλαγμα μόνο 1 ευχή και μόνο για 1 φορά. Αν αρνηθείς θα αναγκαστώ να τα πάρω όλα πίσω. Η επιλογή είναι δική σου'. Οπότε τι να κάνω, έκανα την καρδιά μου πέτρα, έσφιξα τα μάτια και έκανα αυτό που μου ζήτησε. Μόλις ανοίγω τα μάτια μου τι να δω! Ο βάτραχος είχε εξαφανιστεί κι εγώ έκανα έρωτα σε μια 12χρονη παρθένα. Αυτή είναι η αλήθεια κύριε Πρόεδρε και όχι τα αισχρά ψεύδη που ισχυρίζονται οι γονείς της!
-
Ωραίο το αστείο cavallino, αλλά τέτοια παραμυθάκια μας έχει αραδιάσει η Ferrari χρόνια τώρα, οπότε ξέρεις να τα λες καλά Μάλλον ξεχνάς ή δεν ξέρεις τι έκανε ο Todt στην Talbot-Peugeot...
Ο Stepney δεν έστειλε σχέδια στον Coughlan για το πάτωμα, μην προσπαθείς να παραφράσεις τα όσα λέει το γράμμα με αυτά που θέλεις εσύ. Ο Stepney είπε (σ.σ: whistblowing) στον Coughlan - μέσω e-mail που πιθανότατα υπάρχει κάπου - ότι η Ferrari χρησιμοποιεί διάταξη ελατηρίου στο πάτωμά της για να κάμπτεται υπό ελεγχόμενες συνθήκες. Προφανώς και στη McLaren είχαν υπόψη τους κάτι τέτοιο για το δικό τους μονοθέσιο, αλλά ίσως δεν το εφάρμοσαν γιατί το θεωρούσαν παράνομο. Τους αρκούσε απλά να τους πουν ότι η Ferrari το χρησιμοποιεί, ώστε να κάνουν μια ερώτηση στη FIA - δεν χρειάζεται καν καταγγελία - για τη νομιμότητα της διάταξης.
Δεν πειράζει, ακούστηκε και η εκδοχή της McLaren, για εμένα αυτό είναι το καλύτερο όλης της υπόθεσης. Αναμένουμε το αποτέλεσμα και θα τα ξαναπούμε τότε.
-
Ο χρήστης Koupris έγραψε:
ψαχνω να βρω μια απαντηση της Φεραρι (εστω ανεπισημη) πανω στην ανακοινωση της ΜακΛαρεν αλλα δεν βρισκω τιποτα...
Ουτε καν για την καταγγελια των αγγλων για τον πρωτο αγωνα...Δεν έγινε καταγγελία για την Αυστραλία, απλά έπεσε 'σύρμα' στη FIA (με μορφή ερώτησης) για το ελατήριο στο πάτωμα, ώστε η Ferrari να μην το ξανακάνει.
Το ίδιο ακριβώς έκανε πέρσι και η Ferrari για το TMD της Renault. Ειδικά εκείνο - το οποίο δεν φαινόταν όπως η διάταξη του πατώματος της Ferrari - πως λέτε ότι το έμαθε η Ferrari;
Eδώ ακούστηκε ότι ο λόγος που η Ferrari το 'κάρφωσε' στη FIA είχε να κάνει με το ότι δοκίμασαν να το χρησιμοποιήσουν αυτούσιο στο δικό τους μονοθέσιο, χωρίς αποτέλεσμα, προφανώς χωρίς να πάει το μυαλουδάκι τους ότι λειτουργούσε σε συνδιασμό με την ανάρτηση και τις ιδιαιτερότητες των Michelin...
Μιλάμε για απίστευτη επινοητικότητα
-
Το GrandPrix.com έχει μια ενδιαφέρουσα ανάλυση - ημερολόγιο των γεγονότων που αφορούν το StepneyGate:
http://www.grandprix.com/ns/ns19473.html
Από αυτό φαίνεται - και σύμφωνα με το άρθρο υπάρχουν στοιχεία - ότι υπήρξε επικοινωνία της Ferrari με τον Coughlan στο τέλος του 2006, ώστε αυτός να μεταπηδήσει στη Ferrari. Κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να γίνει διότι ο Coughlan υπέγραφε τότε νέο συμβόλαιο με τη McLaren από το 2007 έως το 2009, γιαυτό και ο ίδιος ζήτησε απ'το Neale την πρόωρη κατάργησή του (τον Μάιο 2007 στην κατ'ιδίαν συνάντησή τους). Αυτό αναφέρεται στην ένορκη κατάθεση του Coughlan. Με δεδομένο ότι οι απολαβές του στη McLaren ήταν $700.000 ετησίως, πήγαινε για ακόμα περισσότερα χρήματα στη Ferrari.
To ημερολόγιο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, διότι εξηγεί κάποια πράγματα τα οποία συνέβησαν το 2007 και για τα οποία υπήρχε ιστορικό απ'το 2006.
Το Stepneygate - η καλύτερα Stepney-Coughlan-gate - αρχίζει σιγά-σιγά να αποκαλύπτεται.
-
γελάω με τα ποστ περικών...
ρε την ferrari...πόσους άχρηστους έχει μαζέψει? Να μην μπορεί το μυαλουδάκι τους να το σκεφτεί οτι δεν θ αλειτουργούσε με το δικό τους αμάξι.
Πώς να πάνε μπροστά έτσι? Αν δεν διαβάζουνε 4troxoi.gr/forum και να πέρνουν ιδέες απο τα εδω μέσα μυαλα... -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
:ysterical:γελάω με τα ποστ περικών...
ρε την ferrari...πόσους άχρηστους έχει μαζέψει? Να μην μπορεί το μυαλουδάκι τους να το σκεφτεί οτι δεν θ αλειτουργούσε με το δικό τους αμάξι.
Πώς να πάνε μπροστά έτσι? Αν δεν διαβάζουνε 4troxoi.gr/forum και να πέρνουν ιδέες απο τα εδω μέσα μυαλα...Γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος...
-
οριστε το κειμενο του Ρον Ντενις και στα ελληνικα για να μην εχουμε προβληματα στην αναλυση του...
http://www.msfree.gr/core/details.php?id=2115 -
...μια παλιά παροιμία, λέει: 'Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι!'
Που σημαίνει: 'Αφού έγινε γρήγορα αντιληπτή η 'απατεωνιά/παρανομία' των κόκκινων (ποσώς με ενδιαφέρει ο τρόπος με τον οποίο έγινε), περάσανε στην ...αντεπίθεση, 'αξιοποιώντας' άχρηστους και αναξιόπιστους (απ' ότι φαίνεται) συνεργάτες τους, προκειμένου να ζητήσουν και τα... ρέστα!!!
Όπως και να 'χει αν η Φερράρι, γουστάρει να 'τρέχει χωρίς αντίπαλο', ο καλύτερος τρόπος είναι να αποδείξει την **ανωτερότητά της **μέσα από τους αγώνες και όχι επιδιώκοντας - εγώ θα συνεχίσω να το λέω - με γραφικό τρόπο, τον μηδενισμό του μοναδικού της, για την ώρα αντιπάλου, προκειμένου να κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Τώρα, αν οι διάφοροι 'cavallino' χαίρονται να παίρνουν πρωταθλήματα μ' αυτό τον τρόπο, εμένα δεν μου πέφτει λόγος βέβαια, μαγκιά τους και καλά κάνουν, αλλά να προσπαθούν με ανύπαρκτα στοιχεία να πείσουν ότι υπάρχει παρανομία οι κατ' αρχήν παρανομήσαντες, τουλάχιστον, προσβάλλει την νοημοσύνη κάποιων από εδώ μέσα. Στην τελική δεν είναι και αξιοπρεπές. (Συνεχίζω να θεωρώ 'γραφικό' το χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο θέμα που άνοιξε η Φερράρι, που σίγουρα δεν χαρακτηρίζει θετικά την ιστορικότερη ομάδα της F1). -
Πάντως το θέμα με το flexi-floor, όπως και με τις εύκαμπτες αεροτομές, κλπ, κλπ επ' ουδενί δεν το θεωρώ 'κλέψιμο'. Ο όλος σκοπός του σπορ είναι να σπρώχνεις τα πάντα στα άκρα και να εκμεταλλεύεσαι τις 'γκρίζες' ζώνες.
Αν ο νομοθέτης θελήσει να 'κλείσει' τις τρύπες, τότε so be it(που λέμε και στο χωριό μου ) και πάμε παρακάτω.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δε λέω ότι κακώς απαγορεύτηκε το εύκαμπτο πάτωμα, απλώς θέλω να πω ότι ήταν και κάπως τραγικό αυτό που είπε ο Dennis ότι και καλά η Ferrari είχε 'illegal competitive advantage'.
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...μια παλιά παροιμία, λέει: 'Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι!'
Που σημαίνει: 'Αφού έγινε γρήγορα αντιληπτή η 'απατεωνιά/παρανομία' των κόκκινων (ποσώς με ενδιαφέρει ο τρόπος με τον οποίο έγινε), περάσανε στην ...αντεπίθεση, 'αξιοποιώντας' άχρηστους και αναξιόπιστους (απ' ότι φαίνεται) συνεργάτες τους, προκειμένου να ζητήσουν και τα... ρέστα!!!
Όπως και να 'χει αν η Φερράρι, γουστάρει να 'τρέχει χωρίς αντίπαλο', ο καλύτερος τρόπος είναι να αποδείξει την **ανωτερότητά της **μέσα από τους αγώνες και όχι επιδιώκοντας - εγώ θα συνεχίσω να το λέω - με γραφικό τρόπο, τον μηδενισμό του μοναδικού της, για την ώρα αντιπάλου, προκειμένου να κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Τώρα, αν οι διάφοροι 'cavallino' χαίρονται να παίρνουν πρωταθλήματα μ' αυτό τον τρόπο, εμένα δεν μου πέφτει λόγος βέβαια, μαγκιά τους και καλά κάνουν, αλλά να προσπαθούν με ανύπαρκτα στοιχεία να πείσουν ότι υπάρχει παρανομία οι κατ' αρχήν παρανομήσαντες, τουλάχιστον, προσβάλλει την νοημοσύνη κάποιων από εδώ μέσα. Στην τελική δεν είναι και αξιοπρεπές. (Συνεχίζω να θεωρώ 'γραφικό' το χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο θέμα που άνοιξε η Φερράρι, που σίγουρα δεν χαρακτηρίζει θετικά την ιστορικότερη ομάδα της F1).Την απαντηση σου την πηρες απ τον tifosi..δεν ξερω αν το γυαλι σου 'γκριζαρει' λιγο απ το ασημι-μαυρο.Αν ναι κανε αλλη μια προσπαθεια. Εντελως ακυρα αυτα που λες.Κανεις δε χαιρεται να παιρνει πρωταθλημα στα χαρτια.Απ την αλλη,αυτο που λες περι παροιμιας στην αρχη...το κανει ο...Ντεννις,που σιγουρα δεν ειναι και το καλυτερο παιδι.. Προσπαθει να δημιουργησει εντυπωσεις (hit back κατα καποιον τροπο ) λεγοντας οτι η νικη στην Αυστραλια ηταν παρανομη..Και οτι ο Stepney ειναι αγιος ανθρωπος και πρεπει να παρασημοφορηθει επειδη εδωσε στοιχεια σε αντιπαλη ομαδα (για τα flexy) ετσι ωστε το παιχνιδι να παιζεται στα ισα...Ναι Ντεννις μου,αυτο τον ενδιεφερε,να παιζεται στα ισα το παιχνιδι.. Τεσπα,αντε να δουμε τι θα βγει..ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρηθει.Πως; Ελα ντε..
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως το θέμα με το flexi-floor, όπως και με τις εύκαμπτες αεροτομές, κλπ, κλπ επ' ουδενί δεν το θεωρώ 'κλέψιμο'. Ο όλος σκοπός του σπορ είναι να σπρώχνεις τα πάντα στα άκρα και να εκμεταλλεύεσαι τις 'γκρίζες' ζώνες.Αν ο νομοθέτης θελήσει να 'κλείσει' τις τρύπες, τότε so be it(που λέμε και στο χωριό μου ) και πάμε παρακάτω.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δε λέω ότι κακώς απαγορεύτηκε το εύκαμπτο πάτωμα, απλώς θέλω να πω ότι ήταν και κάπως τραγικό αυτό που είπε ο Dennis ότι και καλά η Ferrari είχε 'illegal competitive advantage'.
+1
Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι παίζεται το παιχνίδι αυτό! Αλλά όχι και να τιμωρηθεί η ΜακΛάρεν για κάτι που δεν υπάρχουν αποδείξεις.
-
Κι εμένα δε θα μου άρεσε να τιμωρηθεί αγωνιστικά η Mclaren για μια τόσο 'φλου' υπόθεση. Δηλαδή πώς μπορεί να 'ποσοτικοποιηθεί' το ενδεχόμενο όφελος που προσκόμισε; Γιατί 5 βαθμοί και όχι 20; Γιατί 25 βαθμοί και όχι 13; Και ούτω καθ' εξής..... Από τη στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχουν ξεκάθαρα δεδομένα, συντάσσομαι και εγώ με όσους συμφωνούν στην ατιμωρησία.
Το 'βιομηχανικό' σκέλος της υπόθεσης όμως είναι διαφορετικό, και ίσως ένα ποινικό δικαστηριο να έβλεπε τα πράγματα αλλιως, ίσως επιβάλλοντας κάποιο πρόστιμο.
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate