-
Για να προλάβω καταστάσεις , δέν μπορεί να δημοσιεύεται , έτσι ,
χωρίς ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ , η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άποψη .
(Δέν θεωρώ τεκμήριο την επιβολή !)[list:dqw90mx5]Ε πως ρε Αποστολη, η επιβολη της αντιπροσωπειας δεν ειναι τεκμηριο? Για σε παρακαλω δειξε λιγο σεβασμο [/list:u:dqw90mx5]>Πάντως βάλει ΑΜΕΣΑ τα γνήσια λάδια
Τα λάδια έχουν κάποιες προδιαγραφές (API, VW, κλπ) που τα κάνουν κατάλληλα για τον κινητήρα καθώς και κάποιο ιξώδες. Και σου θυμίζω ότι δύο διαφορετικά λάδια με το ίδιο ιξώδες δεν σημαίνει ότι είναι ίδια απλά το ιξώδες τους βρίσκεται στα συγκεκριμένα όρια π.χ. 10w-40
[list:dqw90mx5]Δηλ φιλε μου, εσυ αγορασες λαδια απ το ελευθερο εμποριο και δεν εχουν τις αναλογες προδιαγραφες? Εκτος κι αν σου ειπαν οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν και.......διυλιστηρια [/list:u:dqw90mx5][list:dqw90mx5]Ποτε επιτελους θα γινουμε σκεπτομενοι καταναλωτες?[/list:u:dqw90mx5]
-
Απ΄την άλλη όμως σου λένε έμμεσα μεν πλην σαφώς ότι απ΄τη στιγμή που χρησιμοποιείς άλλα λάδια ή άλλα ανταλλακτικά ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ και την ευθύνη για την συγκεκριμένη επιλογή. Και αυτό είναι πολύ λογικό, δεν νομίζεις?
[list:39h8tuys]Ε βεβαια, λογικο ειναι.Πως θα σου ρουφανε το αιμα?Το μαρκετινγκ εχει σχεδιαστει ετσι ωστε ακομα και οι εγγυησεις να ειναι προπληρωμενες απ τα αδρα χρηματα που πληρωνεται στη συντηρηση.Κανενας δεν σας χαριζει τιποτα [/list:u:39h8tuys][list:39h8tuys]Μονο οταν θα ξανααλαξεις ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ανταλλακτικο στο οχημα σου δες απο περιεργεια ποιος ειναι ο κατασκευαστης του.Πχ φρενα.Ετσι απο περιεργεια για να μη περιμενεις ποτε θα το πας για service ριξε μια ματια στα φαναρια και πες μας τι μαρκα ειναι [/list:u:39h8tuys][list:39h8tuys]Εγω, με συγχωρεις πολυ θα τα παρω απ το εμποριο, εσυ παρε τα 'γνησια' [/list:u:39h8tuys]
-
Ο χρήστης sant έγραψε:
Τα λάδια έχουν κάποιες προδιαγραφές (API, VW, κλπ) που τα κάνουν κατάλληλα για τον κινητήρα καθώς και κάποιο ιξώδες. Και σου θυμίζω ότι δύο διαφορετικά λάδια με το ίδιο ιξώδες δεν σημαίνει ότι είναι ίδια απλά το ιξώδες τους βρίσκεται στα συγκεκριμένα όρια π.χ. 10w-40Έγω από τη Seat ξέρω ότι άλλα λάδια βάζει στα μοντέλα με 16 βαλβίδες και άλλα στα μοντέλα με 8 βαλβίδες. Άρα πρέπει να υπάρχει κάποια διαφορά γιατ.ι διαφορετικά θα έβαζε αυτά που βάζει στα 16λβιδα και στα 8λβιδα....
Η δικιά σου γνώμη ποιά είναι?
Εσύ θεωρείς ότι όταν πας σε συνεργείο στην αγορά και σου βάζει ο μηχανικός χψω το τάδε ή το δίνα λάδι ξέρει καλύτερα από την αντιπροσωπεία τις απαιτήσεις του κινητήρα...
Δεν νομίζω αγαπητέ Αποστόλη..Φίλε Γιάννη,
Τα λιπαντικά ΕΙΝΑΙ η δουλειά μου .-
Για κάθε πληροφορία , στην διάθεσή σου.
Αποστόλης. -
Παιδιά χαλαρώστε γιατί βλέπω διένεξη χωρίς ουσία.
Τελικά αποφάσισα μόλις αλλάξω τα λάδια να τους κάνω μια σχετική φασαρία και αν και στα επόμενα 7.500 κμ κάψει πάλι έστω και 300 μλ λάδι θα τους στείλω στο δ.....ο και θα το πηγαίνω για σέρβις σε κανα εξιδικευμένο συνεργείο, γιατί να παραδεχτούν ότι υπάρχει πρόβλημα δε το βλέπω. Ελπίζω να έχω αίσια ξεμπερδέματα
Ευτυχώς πάντος που έχω σκοπό να το ξαποστείλω ευκαιρία να το κάνω μια ώρα αρχίτερα το ξεφτιλισμένο για αμάξι.
Αυτοκίνητο η golf !!!!!!!!!!Ρε ουστ
-
Ευτυχώς πάντος που έχω σκοπό να το ξαποστείλω ευκαιρία να το κάνω μια ώρα αρχίτερα το ξεφτιλισμένο για αμάξι.
Αυτοκίνητο η golf !!!!!!!!!!Ρε ουστ
[list:1sishg1c]Φιλε μου το αυτοκινητο δε φταει τιποτα Ενδεικτικα μονο σου λεω οτι ειναι ΤΕΡΑΤΑ αντοχης [/list:u:1sishg1c][list:1sishg1c]Αυριο κι ολας παρε απο μια σοβαρη εταιρια φουλ συνθετικο 5W /40 η 10w/40 και βαλτα μεσα αφοβα πριν σε πρηξουν το συκωτι στην Καρεντα [/list:u:1sishg1c]
-
Ο χρήστης BadClio 1.2 έγραψε:
Παιδιά χαλαρώστε γιατί βλέπω διένεξη χωρίς ουσία.
Τελικά αποφάσισα μόλις αλλάξω τα λάδια να τους κάνω μια σχετική φασαρία και αν και στα επόμενα 7.500 κμ κάψει πάλι έστω και 300 μλ λάδι θα τους στείλω στο δ.....ο και θα το πηγαίνω για σέρβις σε κανα εξιδικευμένο συνεργείο, γιατί να παραδεχτούν ότι υπάρχει πρόβλημα δε το βλέπω. Ελπίζω να έχω αίσια ξεμπερδέματα
Ευτυχώς πάντος που έχω σκοπό να το ξαποστείλω ευκαιρία να το κάνω μια ώρα αρχίτερα το ξεφτιλισμένο για αμάξι.
Αυτοκίνητο η golf !!!!!!!!!!Ρε ουστ
BadClio 1.2 , χαλαρά , διένεξη δέν υπάρχει στον ορίζοντα , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ
ΟΜΩΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ έχει γίνει στο forum και μπορεί να
συνεχιστεί !!!!!Αποστόλης.
-
Η διατύπωση του καλού φίλου 'Γνήσια Λάδια' είναι ατυχής.
Αυτό που εννοεί ο sant έίναι τα λάδια που συστήνονται επίσιμα απο την αντιπροσωπεία, αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς με αυτό !Δεν κατάλαβα τι περιμένεις απο κάποιον μέσα στο φόρουμ όταν εννοείς
'τεκμηρίωση 'Μήπως θέλεις και δήλωση του νόμου 105 ? Δεν μπορείς να έχεις κάτι παραπάνω απο την άποψη του καθενός εδω πέρα.
Για τεκμηρίωση θα πρέπει να ανατρέξεις σε δικασ΄τηριο.
-
Η διατύπωση του καλού φίλου 'Γνήσια Λάδια' είναι ατυχής.
Αυτό που εννοεί ο sant έίναι τα λάδια που συστήνονται επίσιμα απο την αντιπροσωπεία, αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς με αυτό ![list:2n0ce44q]H αντιπροσωπεια της VAG στην Κατερινη 'συστηνει' λιπαντικα ΒP Εχεις να πεις τιποτα επι του θεματος?[/list:u:2n0ce44q][list:2n0ce44q]ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.Να το φωναξω?[/list:u:2n0ce44q][list:2n0ce44q]Υπαρχουν ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Να σου φερω λιπαντικα του εμποριου που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απ της αντιπροσωπειας και σε ποιοτητα αλλα και προδιαγραφες?[/list:u:2n0ce44q]>Μήπως θέλεις και δήλωση του νόμου 105 ? Δεν μπορείς να έχεις κάτι παραπάνω απο την άποψη του καθενός εδω πέρα.
Για τεκμηρίωση θα πρέπει να ανατρέξεις σε δικασ΄τηριο.
[list:2n0ce44q]Μια και μιλαμε για προδιαγραφες, ξερεις πχ τι σημαινει το SAE η VW 505 η SJ/SF?[/list:u:2n0ce44q][list:2n0ce44q]Για αυτο ο καθενας εδω λεει το μακρυ και το κοντο του.Θα μας φυγουν τα μαλια σε λιγο.Αλλα θα μου πεις το να λες αερολογιες δεν κοστιζει τιποτα, η τεκμηριωση ομως μας βαζει στη θεση μας [/list:u:2n0ce44q]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.Να το φωναξω?Υπαρχουν ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Να σου φερω λιπαντικα του εμποριου που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απ της αντιπροσωπειας και σε ποιοτητα αλλα και προδιαγραφεςσυμφωνώ απόλυτα, οι εταιρίες συστήνουν λιπαντικά λόγο μάρκετινγκ και 'εμπορικών συμφερόντων'.
Για αυτο ο καθενας εδω λεει το μακρυ και το κοντο του.Θα μας φυγουν τα μαλια σε λιγο.Αλλα θα μου πεις το να λες αερολογιες δεν κοστιζει τιποτα, η τεκμηριωση ομως μας βαζει στη θεση μας
ε καλά τώρα, μην είσαι εριστικός..εννοείται πως θα πούμε το μακρύ και το κοντό μας κουβέντα κάνουμε, ανταλλάσουμε απόψεις, δεν κάνουμε επιστημονικό συνέδριο. Ξέρω κάτι καλύτερα, το λέω, ξέρεις εσύ, το λες, έτσι πάει!!
-
επειδη διαβασα τη μικρη αυτη διενεξη μπορω να ρωτησω κατι?
για ποιο λογο το προβλημα αυτο εμφανιστηκε στο γκολφ του συναγωνιστη badclio? ελιωσε τον κινητηρα? εφοσον λεει οτι το αυτοκινητο εκτελει βολτες μονο..τοτε?
badclio αλλη φορα να παρεις δευτερο κλιο, τι τη θες τη ποικιλια? -
Φίλε adis4 δεν κατάλαβα την ερωτησή σου αλλά δεν θα απολογηθώ σε σένα για το πόσα αυτοκίνητα έχω. οκ?
Όσο για τις βόλτες ενοώ ότι το αυτοκίνητο κινείται σε χαλαρούς ρυθμούς και κυρίως από την γυναίκα μου οπότε κατάλαβε πως δουλεύει το μοτέρ.Αυτά!!!!!!!!!!!!
-
Στο βιβλιαράκι ο κατασκευαστής λέει ότι ανάλογα με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος θα χρησιμοποιήσεις αυτό το ιξώδες (σου έχει δίπλα ένα πλάνο κλπ.) και το οποίο θα καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές (στο Primera το γράφει στο Astra όχι). Αν εγώ επιλέξω λάδι με σωστό ιξώδες και το οποίο καλύπτει (συνήθως υπερκαλύπτει) τις προδιαγραφές του κατασκευαστή δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πες τους ότι υπάρχει και ο συνήγορος του πολίτη και το ΙΝΚΑ για να βρούμε τη λύση. Θυμάστε που παλιότερα όταν αγοράζαμε αυτοκίνητο με δόσεις η ασφάλιση γινόταν εκεί που επέλεγε η αντιπροσωπεία. Τώρα λένε τις καλύψεις που πρέπει να έχει το αυτ/το και το ασφαλίζεις εκεί που θες εσύ.
-
Τι να πω? Αν κινείται το αμάξι με τον τρόπο που μας λέει ο φίλος BadClio 1,2 τότε δεν θα έπρεπε να έχει πρόβλημα ούτε με τριαντάρι ορυκτέλαιο.
Φίλε μου μια επιστολή που θα δημοσιευτεί στο περιοδικό μας είναι ένας καλός μοχλός πίεσης για την αντιπροσωπία πιστεύω.
Λίγο άσχετο αλλά και σχετικό, έχει κανείς δοκιμάσει τα πρόσθετα τύπου Slik 50 που υπόσχονται να καλύψουν τις φθορές και να κάνουν καινούργιο και με λιγότερες τριβές τον κινητήρα μας? Κάνουν αυτά που υπόσχονται, αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να τοποθετούνται?
-
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούω για VAG να καίει λάδια. Ενός φίλου μου το Golf IV έκαιγε και αυτό λάδια από την αρχή. Του έπινε το αίμα στην εθνική κτλ αλλά το αυτοκίνητο τώρα έχει πάνω από 100000km και το μόνο που δεν έχει πρόβλημα είναι ο κινητήρας.
Απλά κάποιοι κινητήρες της VAG τυχαίνει να έχουν μεγαλύτερες ανοχές και καίνε λάδια εξαρχής. Αν κοιτάξεις το βιβλίο του κατασκευαστή θα γελάσεις με την κατανάλωση λαδιού που θεωρούν φυσιολογική. Περίπου 800ml/1000km αν θυμάμαι καλά.
Αν αλλάξεις λάδια και βάλεις άλλα είναι πιθανό να μειωθεί το φαινόμενο αλλά αν θυμάμαι καλά τα λεγόμενα του φίλου μου η κατανάλωση λαδιού δεν σταματά. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι ανησυχητικό αν και εγώ απόρώ τι θα γίνει στα 200000km -
badclio λιγο χιουμορ πηγα να κανω αλλα φευ...αλλο εννοουσα αλλο καταλαβες...sorry!
-
Στο βιβλιαράκι του Golf δεν λέει τι προδιαγραφές πρέπει να έχει το λάδι? δεν πιστεύω να αναφέρει συγκεκριμένη μάρκα. Για ρίξε μια ματιά και πές μας γιατί πραγματικά αναρωτιέμαι τι γράφει.
Στο Skoda Octavia 1.8Τ λέει προδιαγραφών VW503.00 (αν θυμάμαι καλά). Δεν αναφέρει συγκεκριμένη εταιρία. Οπότε αν κοιτάξεις στο εμπόριο θα δείς αρκετά λάδια να καλύπτουν αυτή την προδιαγραφή, από όλες τις γνωστές εταιρίες, και διαλέγεις όποιο θές.
Στα συνεργεία Skoda τώρα χρησιμοποιούν το Valvoline, οπότε αγοράζω και εγώ το ίδιο και συμπληρώνω μέχρι την αλλαγή.
Μου έχει κάψει 1 λίτρο στα 20.000χλμ, αλλά από άλλους που το ζορίζουν πιό πολύ έχω ακούσει πολύ μεγαλύτερες καταναλώσεις. -
άστο όσο πάει...
Πάει και ο γερμανός χάλασε... κι αυτός
Ας κάει και λιγάκι και οι BMW καίνε λιγάκι
Θα πηγαίνει καλύτερα........... -
Παράθεση:
Μήπως θέλεις και δήλωση του νόμου 105 ? Δεν μπορείς να έχεις κάτι παραπάνω απο την άποψη του καθενός εδω πέρα.Για τεκμηρίωση θα πρέπει να ανατρέξεις σε δικασ΄τηριο.
G60POWER έγραψε:
Μια και μιλαμε για προδιαγραφες, ξερεις πχ τι σημαινει το SAE η VW 505 η SJ/SF?SAE = society of automotive engineers.
Η κατάταξη κατά SAE καλύπτει τα ορυκτέλαια κινητήρων και γραναζοκιβωτίων οχημάτων.Τα λάδια κινητήρων καλύπτονται από τις προδιαγραφές SAE 0 W - 50W.
Για την προδιαγραφή SAE στις χαμηλές θερμοκρασίες προσδιορίζεται το δυναμικό ιξώδες και μετριέται σε cp. Για τις υψηλές θερμοκρασίες το κινηματικό ιξώδες που μετριέται σε cst. Στους 100 C. Επίσης υπάρχει και το όριο αντλησιμότητας που είναι μέτρο της ροής του λαδιού στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.Π.χ. λάδι 15 W έχει δυναμικό ιξώδες < 3.500 cp (-15 C)
και κινηματικό > 5.6 cst (100 C)Το δυναμικό ιξώδες μετριέται κατά ASTM D 2602 σε προσωμοιωτή χαμηλών θερμοκρασιών και το κινηματικό κατά ASTM 4684 MRV .
Π.χ. ‘ένα λάδι SAE 10W/40 : στις υψηλές θερμοκρασίες συμπεριφέρεται σαν SAE 40 ενώ στις χαμηλές σαν SAE 10.
SA / SF
ΑΡΙ : αναφέρεται στην ποιοτική κατάταξη των λαδιών σε συνεργασία με την SAE και την ASTM (American society for testing and materials.)
Για να ταξινομηθεί ένα λάδι κατά ΑΡΙ πρέπει υποχρεωτικά να περάσει από ορισμένες μηχανικές δοκιμές σε πρότυπες μηχανές.Τα λιπαντικά βενζινοκινητήρων έχουν το διακριτικό S (service station).
Όσο το δεύτερο γράμμα ανεβαίνει τόσο αυστηρότερη είναι η προδιαγτραφή.
Π.χ. SA -
Ά μόλις με ενημερώσανε οτι η VW-AUDI κορφοβουνίου συστήνει ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ καλαμάτας για τον κινητήρα σας.....αγνό και παρθένο...
-
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
Παράθεση:
Μήπως θέλεις και δήλωση του νόμου 105 ? Δεν μπορείς να έχεις κάτι παραπάνω απο την άποψη του καθενός εδω πέρα.Για τεκμηρίωση θα πρέπει να ανατρέξεις σε δικασ΄τηριο.
G60POWER έγραψε:
Μια και μιλαμε για προδιαγραφες, ξερεις πχ τι σημαινει το SAE η VW 505 η SJ/SF?SAE = society of automotive engineers.
Η κατάταξη κατά SAE καλύπτει τα ορυκτέλαια κινητήρων και γραναζοκιβωτίων οχημάτων.Τα λάδια κινητήρων καλύπτονται από τις προδιαγραφές SAE 0 W - 50W.
Για την προδιαγραφή SAE στις χαμηλές θερμοκρασίες προσδιορίζεται το δυναμικό ιξώδες και μετριέται σε cp. Για τις υψηλές θερμοκρασίες το κινηματικό ιξώδες που μετριέται σε cst. Στους 100 C. Επίσης υπάρχει και το όριο αντλησιμότητας που είναι μέτρο της ροής του λαδιού στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.Π.χ. λάδι 15 W έχει δυναμικό ιξώδες < 3.500 cp (-15 C)
και κινηματικό > 5.6 cst (100 C)Το δυναμικό ιξώδες μετριέται κατά ASTM D 2602 σε προσωμοιωτή χαμηλών θερμοκρασιών και το κινηματικό κατά ASTM 4684 MRV .
Π.χ. ‘ένα λάδι SAE 10W/40 : στις υψηλές θερμοκρασίες συμπεριφέρεται σαν SAE 40 ενώ στις χαμηλές σαν SAE 10.
SA / SF
ΑΡΙ : αναφέρεται στην ποιοτική κατάταξη των λαδιών σε συνεργασία με την SAE και την ASTM (American society for testing and materials.)
Για να ταξινομηθεί ένα λάδι κατά ΑΡΙ πρέπει υποχρεωτικά να περάσει από ορισμένες μηχανικές δοκιμές σε πρότυπες μηχανές.Τα λιπαντικά βενζινοκινητήρων έχουν το διακριτικό S (service station).
Όσο το δεύτερο γράμμα ανεβαίνει τόσο αυστηρότερη είναι η προδιαγτραφή.
Π.χ. SAG60POWER έγραψε:Για αυτο ο καθενας εδω λεει το μακρυ και το κοντο του.Θα μας φυγουν τα μαλια σε λιγο.Αλλα θα μου πεις το να λες αερολογιες δεν κοστιζει τιποτα, η τεκμηριωση ομως μας βαζει στη θεση μας
Πιστεύω να σε κάλυψα με την θέση μου.
G60POWER έγραψε:
H αντιπροσωπεια της VAG στην Κατερινη 'συστηνει' λιπαντικα ΒP Εχεις να πεις τιποτα επι του θεματος?Αυτό δεν μου λέει απολύτως τίποτα, και ο Τσαούσης σου πουλάει VW-AUDI και αναλμβάνει σερβις και υποτίθεται και οτι έχεις εγγύηση στο αμάξι σου αλλά η ΚΑΡΕΝΤΑ δεν αναγνωρίζει εγγύηση αν πη΄γαίνεις το αμάξι σου για ΄σερβις στον Τσαούση, απλά γιατί δεν έχει εξουσιοδοτημένο σέρβις
Τι έχεις να μου πεις εσύ για αυτό ? Αερολογίες ?
Δεν διαφωνώ ότι στο εμπόριο υπάρχουν πολύ καλύτερα λάδια απο των αντιπροσωπειών, παρόλα αυτά, αυτά που συστείνουν οι αντιπροσωπείες δεν είναι κακά.
Και βασικά, μου λες οτι λεω αερολογίες, δεν είδα εσυ να τεκμηρίωσες κάτι , η κάνω λάθος ? Λοιπόν, φούσκωσε κανένα μπαλονάκι με αέρα κοπανιστό και τα λέμε μετά απο τις διακοπές
Φίλε μου πιστεύω να σε κάλυψα,
Καλές διακοπές σε όλους.
Καλές διακοπές ,
νά καί ένα καλό site γιά Homeworkhttp://www.api.org.
api = American Petrolium Institute , μία διεξοδική ξενάγηση είναι
διαφωτιστική !Καλές διακοπές και πάλι,
Αποστόλης
Golf iv 1.4 Καίω λάδια!!