-
Χαιρετώ όλο το φόρουμ.
Το θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο αυτοκίνητο.
Ξέρω ότι ο νόμος λέει ότι πρέπει να είναι ορατοί απ'έξω ο οδηγός και ο συνοδηγός αλλά τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει ότι γράφουν ακόμα και αυτοκίνητα με τις πολύ ανοιχτές αποχρώσεις.
Σε μια έρευνα αγοράς που έκανα μου είπαν τις εξής τιμές : llumar 190 E
kαι 3Μ 170 Ε για Renault Clio.
Τελικά αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά και να σε σκοτίζουν κι'όλας για να σε γράψουν;Περιμένω γνώμες.
-
Χαιρετώ όλο το φόρουμ.
Το θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο αυτοκίνητο.
Ξέρω ότι ο νόμος λέει ότι πρέπει να είναι ορατοί απ'έξω ο οδηγός και ο συνοδηγός αλλά τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει ότι γράφουν ακόμα και αυτοκίνητα με τις πολύ ανοιχτές αποχρώσεις.
Σε μια έρευνα αγοράς που έκανα μου είπαν τις εξής τιμές : llumar 190 E
kαι 3Μ 170 Ε για Renault Clio.
Τελικά αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά και να σε σκοτίζουν κι'όλας για να σε γράψουν;Περιμένω γνώμες.
-
Χαιρετώ όλο το φόρουμ.
Το θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο αυτοκίνητο.
Ξέρω ότι ο νόμος λέει ότι πρέπει να είναι ορατοί απ'έξω ο οδηγός και ο συνοδηγός αλλά τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει ότι γράφουν ακόμα και αυτοκίνητα με τις πολύ ανοιχτές αποχρώσεις.
Σε μια έρευνα αγοράς που έκανα μου είπαν τις εξής τιμές : llumar 190 E
kαι 3Μ 170 Ε για Renault Clio.
Τελικά αξίζει τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά και να σε σκοτίζουν κι'όλας για να σε γράψουν;Περιμένω γνώμες.
-
Έχω δύο φίλους με Lumar, δεν ξέρω το νούμερο αλλά ξέρω ότι τους είχαν πεί ότι είναι το 'επιτρεπτό'. Και τους δύο τους έχουν σταματήσει αρκετές φορές και το πρόστιμο έιναι περίπου 30.
Εμένα στο anniversary Type-R τα πίσω είναι καραμαύρα και τα μπροστά... κανονικά!! Δεν με έχουν σταματήσει ακόμα για να γελάσω!
-
Ego eixa Llumar alu light.Oses fores me stamatisan oute pou mou eipan tipota gia tis membranes.
-
Εγω στο Α3 εβαλα LUMMAR Alu light σε ολα εκτος απο το μπροστινο παρμπριζ και είναι μια χαρα. Μειωνει σημαντικα την θερμοκρασια και κανει το ταξιδι πιο ξεκουραστο.
Σκεφτομαι να βαλω συντομα και στο 307 γιατι τα μεγαλα παρμπριζ που εχει εχουν σιγουρα μεγαλες απωλειες θερμοκρασιας ειδικα στα ταξιδια.
Οσον αφορα τους αστυνομικους στην Πατρα που μενω δεν μου εχει τυχει κατι ακομα αλλα και απο φιλους που εχω ρωτησει δεν εχει πεσει ακομα προστιμο για φιμε τζαμια.
Ωστοσο αν το αμαξι προκαλει τοτε σιγουρα θα βρουν κατι για να σε γραψουν
-
Εγώ στο Fabiaki moy (βλ. ασημί στη foto) που έβαλα απο Farmond μου είχαν πεί οτι το σκούρο τονο που διάλεξα ειναι 'χαλαρα' για γράψιμο!!!!
Με εχουν σταματήσει ουκ'ολιγες φορές λόγω 'φτιαγμένης-ψαρωτικής' εμφάνισης και εκεί που ειναι έτοιμοι με το μπλοκακι να με γραψουν....αρχίζουν και ασχολούνται με το 'φτιάξιμο' που του εχω κανει,ανοίγουν καπο,κα ... και πάντα την γλιτώνω......εκτός απο μια φορά...Κατεχάκη για υπερβολική ταχύτητα.....που δεν με γλίτωνε ούτε ο Πάπας!!
Η γνώμη μου πάντως ειναι οτι τα φιμέ βοηθούν στις θερμοκρασιες αφου κοβουν πολυ απο τον ηλιο....
-
Kι εγώ Llumar Titanium έχω βάλει (titanium light στο παρμπρίζ) ... Οντως είναι πολύ αποτελεσματικές στο θέμα ήλιου, συν το γεγονός ότι το clima αποδίδει πολύ πιό γρήγορα και αποτελεσματικά ...
-
Αυτό που ξέρω και εγώ είναι ότι πρέπει ανά πάσα στιγμή να φαίνεται ο οδηγός και συνοδηγός στο αυτοκίνητο. Πιστεύω πως αν τουλάχιστον στον οδηγό και συνοδηγο βάλεις ανοιχτές μεμβράνες, δεν θα έχεις π΄ροβλημα.
Σαν εταιρίες έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τις FOLLIATEC kai 3M
-
To θέμα είναι εκτός από το υλικό να υπάρχει και κάποιος σοβαρός να τις τοποθετήσει σωστά.
Αλήθεια γνωρίζει κανείς τι διάρκεια ζωής έχουν? -
Καλές οι αντιηλιακές μεμβράνες (εφ'όσον είναι νόμιμες πάντα...),αλλά μήπως περιορίζουν την ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση;
Ρωτάω γιατί δεν έχει τύχει να οδηγήσω αυτοκίνητο με φιμέ. -
Εχω τοποθετήσει το 2ο στάδιο (LLUMAR) σε όλα τα τζάμια πλήν του μπροστά όπου τοποθέτησα το 1ο στάδιο.Το 3ο στάδιο εκτός απο άκρως παράνομο δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα ορατότητας τις βραδυνές ώρες.Η διαφορά στην μείωση της θερμοκρασίας είναι θεαματική βοηθώντας το A/C να κλιματίσει τον χώρο πολύ γρηγορότερα,ιδιαίτερα αν το αυτοκίνητο έχει παραμείνει εκτεθημένο στον ήλιο.
Τώρα το θέμα της ερμηνείας του νόμου σχετικά με το τί σημαίνει 'ορατός' παραμένει ένα μεγάλο ερωτηματικό.Ο κάθε εκπρόσωπος της τάξεως το αντιλαμβάνεται διαφορετικά...συνήθως 'ορατός' σημαίνει πρό της επίδοσης της κλήσεως να μπορεί να διακρίνει...τι χρώμα κάλτσες φοράς
Είναι ακόμα μία ασαφής παράγραφος του ΚΟΚ που ικανοποιεί τις εισπρακτικές ορέξεις του κράτους.
Πάντως μέχρι τώρα αν και έχουν σταματήσει αρκετές φορές για μπάρες και φυμέ ανάβωντας το εσωτερικό φώς την έχω γλυτώσει εφόσον δεν διακρίνουν εύκολα την σκουρότητα των τζαμιών.
Βέβαια άκουσα την φοβερή ατάκα...'Φυμέ τζάμια βάζουν τα κακοποιά στοιχεία που έχουν να κρύψουν κάτι'....τώρα πώς προέκυψε πάλι αυτό δεν γνωρίζω -
Ο χρήστης nicpaip έγραψε:
Καλές οι αντιηλιακές μεμβράνες (εφ'όσον είναι νόμιμες πάντα...),αλλά μήπως περιορίζουν την ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση;
Ρωτάω γιατί δεν έχει τύχει να οδηγήσω αυτοκίνητο με φιμέ.και την πιο ανοιχτη να βαλεις φαντασου πως θα ειναι σα να οδηγεις νυχτα με πολυ ανοιχτο γυαλι ηλιου.... Διαφορα εχει σιγουρα, παντως
-
Κανονικα 4 ειναι τα σταδια της LUMAR και το 4ο ειναι το 'ακρως παρανομο' (ALU DARK). To ALU LIGHT (3ο) παιζεται, εξαρταται απο το στρουμφ που θα σε σταματησει, οντως ομως σε σκοτεινη νυχτα ΔΕΝ φαινεται το εσωτερικο και καλα θα κανεις να εχεις την πλαφονιερα ανοικτη. Με το 1ο και 2ο σταδιο εισαι ΟΚ εκτος αν πεσεις σε σπασικλα! Παντα βλεπεις εξω (ακομα και με το 3ο) το βραδυ, μονο καπως πιο σκοτεινα (η διαφορα φαινεται οταν εχεις μισοκατεβασμενο το τζαμι).
-
ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΑ 'ΠΙΣΣΑ' ΦΙΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΚ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΦΙΜΕ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ....ΒΑΜΕΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΦΙΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΛΗΣΗ.(ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ A/C...).ΑΡΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΜΕ EXTREME ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΣΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ 'ΨΗΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ' ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΛΛΩΝ....
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ....ΒΑΜΕΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.Δεν το κάνουν για προστασία των εμπορευμάτων τους αλλά γιατί έτσι τους υποχρεώνει ο νόμος!
Αν μπορείς γράφε με μικρά γράμματα,δεν κουράζουν.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Δεν το κάνουν για προστασία των εμπορευμάτων τους αλλά γιατί έτσι τους υποχρεώνει ο νόμος!
καλημεριζω!
μηπως θα μπορουσες να μας διαφωτισεις, σχετικα με τη θεση των ασφαλιστικων εταιριων πανω στο θεμα 'φυμε τζαμια' ? -
Ο χρήστης tm έγραψε:
καλημεριζω!
μηπως θα μπορουσες να μας διαφωτισεις, σχετικα με τη θεση των ασφαλιστικων εταιριων πανω στο θεμα 'φυμε τζαμια' ?Γίνε πιο σαφής,σε τι ακριβώς σε σχέση με τα φιμέ.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Γίνε πιο σαφής,σε τι ακριβώς σε σχέση με τα φιμέ.
σε περιπτωση ατυχηματος, π.χ. αν η ασφαλιστικη δεν σε αποζημιωσει επειδη εχεις βαλει μεμβρανες στο αυτοκινητο..
Υπαρχει περιπτωση, δηλαδη, να βρει πατημα, να σε βγαλει 'εκτος' και να καθησεις στον αξονα ??(καποιος, ειπε κατι, καπου, κατασταση.... Αυτο το ειχα ακουσει πριν αιωνες και καλα, λογω μειωμενης ορατητας και κατι τετοια... Δεν εχω ιδεα αν ισχυει κατι τετοιο, γι αυτο και ρωταω αν εχεις κατι υπ' οψιν σου)
-
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο ποιος τα λέει όλα αυτά?
Δεν έχω κάτι υπ'όψη μου,παρά μόνο μπορώ να φανταστώ κανένα δικηγόρο παραπαίουσας εταιρίας σε δικαστήριο προβάλοντας τέτοιες δικαιολογίες μήπως και κερδίσει καμιά υπόθεση
Φιμέ Τζάμια