Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford S-Max 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford S-Max 2006
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    26
    313
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgr last edited by

      Γεια σας!

      Πριν μερικές ημέρες παρήγγειλα ένα Ford S-Max 2.5T. Η επιλογή μου βασίστηκε κυρίως στο τεστ των 4Τ (τους διαβάζω χωρίς διακοπή εδώ και... 17 ολόκληρα χρόνια), αλλά και σε πληροφορίες από άλλα περιοδικά που βρήκα στο διαδίκτυο. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το έχω οδηγήσει, καθώς εδώ στη Ρόδο όπου ζω δεν υπήρχε διαθέσιμο για Test Drive. Αυτό που αναζητούσα και κατέληξα σε αυτό το μοντέλο, ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο με την πλήρη έννοια της λέξης, αλλά ταυτόχρονα με σπορ οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Μέχρι τώρα έχω ένα Punto GT με τους 136 ίππους, αγορασθέν το 1996.

      Αν και κάπως αργά, αφού το αυτοκίνητο το έχω ήδη παραγγείλει, θα ήθελα να ρωτήσω άλλους κατόχους του αυτοκινήτου για τις **εντυπώσεις **τους από αυτό, σε κάθε τομέα όπου μπορούν να παρατηρήσουν κάτι (οδική συμπεριφορά, άνεση, ποιότητα, εξυπηρέτηση από αντιπροσωπεία κλπ.). Επίσης αυτό το νήμα θα μπορεί να χρησιμεύσει σε όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο.

      Να προσθέσω ότι έχω δει ότι υπάρχει το νήμα με τίτλο Ford Forum, αλλά το θεωρώ τεράστιο και τόσο πολυσυλλεκτικό, που καταντά εξαιρετικά δύσχρηστο. Όπως καταλαβαίνετε χρειάζονται... εβδομάδες για να διαβάσει κάποιος... 80 σελίδες για τα αυτοκίνητα της Ford, όταν τον ενδιαφέρει μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο! Ζητώ την κατανόησή σας σχετικά!

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimgr last edited by

        Γεια σας!

        Πριν μερικές ημέρες παρήγγειλα ένα Ford S-Max 2.5T. Η επιλογή μου βασίστηκε κυρίως στο τεστ των 4Τ (τους διαβάζω χωρίς διακοπή εδώ και... 17 ολόκληρα χρόνια), αλλά και σε πληροφορίες από άλλα περιοδικά που βρήκα στο διαδίκτυο. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το έχω οδηγήσει, καθώς εδώ στη Ρόδο όπου ζω δεν υπήρχε διαθέσιμο για Test Drive. Αυτό που αναζητούσα και κατέληξα σε αυτό το μοντέλο, ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο με την πλήρη έννοια της λέξης, αλλά ταυτόχρονα με σπορ οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Μέχρι τώρα έχω ένα Punto GT με τους 136 ίππους, αγορασθέν το 1996.

        Αν και κάπως αργά, αφού το αυτοκίνητο το έχω ήδη παραγγείλει, θα ήθελα να ρωτήσω άλλους κατόχους του αυτοκινήτου για τις **εντυπώσεις **τους από αυτό, σε κάθε τομέα όπου μπορούν να παρατηρήσουν κάτι (οδική συμπεριφορά, άνεση, ποιότητα, εξυπηρέτηση από αντιπροσωπεία κλπ.). Επίσης αυτό το νήμα θα μπορεί να χρησιμεύσει σε όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο.

        Να προσθέσω ότι έχω δει ότι υπάρχει το νήμα με τίτλο Ford Forum, αλλά το θεωρώ τεράστιο και τόσο πολυσυλλεκτικό, που καταντά εξαιρετικά δύσχρηστο. Όπως καταλαβαίνετε χρειάζονται... εβδομάδες για να διαβάσει κάποιος... 80 σελίδες για τα αυτοκίνητα της Ford, όταν τον ενδιαφέρει μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο! Ζητώ την κατανόησή σας σχετικά!

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimgr last edited by

          Παρέλαβα πριν μερικές ημέρες το αυτοκίνητο, και γράφω εδώ τις πρώτες εντυπώσεις μου!!

          Φυσικά τι άλλο από το να είμαι τρελλά ευτυχισμένος από την επιλογή μου!!

          Πιο αναλυτικά όμως:

          Εσωτερικό=Άψογη ποιότητα, αίσθηση πολυτέλειας, εξαιρετικά αθόρυβο.

          Κινητήρας=απλά ένα θαύμα. Άστρωτος, οδηγώ με 1.500 έως 3-3.500 στροφές και όμως έχει τόση ροπή, που με ένα χαΐδεμα προσπερνώ τους πάντες.

          Κιβώτιο=Θετικότατος επιλογές, με ξεκάθαρο κούμπωμα και μικρές διαδρομές, σκέτο παιχνιδάκι.

          Ανάρτηση=Εδώ ήταν η μεγάλη μου ανησυχία, επειδή δεν πήρα το sportpack. Ευτυχώς!! Το αυτοκίνητο ΔΕΝ γέρνει, όπως φοβόμουνα ότι θα έκανε, και περνάει τις στροφές όπως ένα πραγματικό GT. Είναι πολύ άνετο, περνάει από λακούβες σχεδόν σαν μαγικό χαλί. Ωστόσο η ανάρτηση είναι κάπως μαλακή, οπότε θέλει πιστεύω κάποια προσοχή σε απότομη μεταφορά φορτίου. Δηλαδή δεν είναι GTi. Πιστεύω ότι έχει σκληρή αντιστρεπτική για να μην γέρνει και σχετικά πιο μαλακά ελατήρια, ώστε να είναι άνετο. Γεγονός παραμένει πως είναι ακριβώς, μα ακριβώς όπως θα την ήθελα, διότι δεν είμαστε πια για γκάπα γκούπα (λόγω ηλικίας και... παιδιών), αλλά παρ' όλα αυτά περνάει αέρας σε κλειστές και ανοικτές στροφές. Περισσότερα επ' αυτού μετά τα πρώτα 2.000 χλμ., οπότε θα το πιέσω με off το ESP για να δούμε τι ακριβώς πιάνει... ή μάλλον πόσο πολύ ψηλά φθάνει ο πήχυς...

          Ταξίδι= Τι να πω, αν δεν το δεις δεν θα το πιστέψεις. Είναι απολύτως αθόρυβο, ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου, μα καθόλου, και αν βρεις χώρο, με έκτη και 3.000 στροφές ταξιδεύεις με 160 χλμ.!!! Δηλαδή φέρτε μας δρόμους να τους καταπιούμε!!

          Πίνακας οργάνων= To Ford Convers δεν παίζεται! Όλα, μα όλα πλην του κλιματισμού, ελέγχονται από τα πλήκτρα στο τιμόνι... Η απόλυτη εργονομία!

          Κατανάλωση= Για τα πρώτα 400 χλμ., με κίνηση σε πόλη και κυρίως σε επαρχιακές λεωφόρους (τέτοιες έχει η Ρόδος), 13.2 lt/100 km, σύμφωνα με το ίδιο το trip computer.

          Αυτά για τα πρώτα 400 χλμ.! Ευχαρίστως να απαντήσω σε όποιες απορίες έχετε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            drdino last edited by

            Βάλε και καμιά φωτογραφία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimgr last edited by

              Φωτογραφίες θα βρείτε εδώ: http://www.flickr.com/photos/33056129@N00

              Έβαλα το λινκ και στην υπογραφή μου...

              (Προσπάθησα να το βάλω με

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                dimgr καλοτάξιδο!

                Ωραίο και σε μπλε.

                Έκανες την καλύτερη επιλογή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wannabe last edited by

                  καλοτάξιδο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    istorikos6 last edited by

                    Το εχει και ο gronholm για προσωπικο αυτοκινητο...!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      Καλοτάξιδο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimgr last edited by

                        Ευχαριστώ πολύ όλους σας παιδιά!! Να είστε καλά!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          newtek last edited by

                          Μεγα λαθος που δεν το πηρες με sportpack,το αυτοκινητο ειναι επικυνδινο χωρις αυτο,μαζευει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα χωρισ να το καταλαβεις και το μονο πραγμα που σωνει την κατασταση ειναι το sportpack με την αναρτηση και τις 18αρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης newtek έγραψε:
                            Μεγα λαθος που δεν το πηρες με sportpack,το αυτοκινητο ειναι επικυνδινο χωρις αυτο,μαζευει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα χωρισ να το καταλαβεις και το μονο πραγμα που σωνει την κατασταση ειναι το sportpack με την αναρτηση και τις 18αρες.

                            Υπερβολές.

                            Καλοτάξιδο να είναι, μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Περί ποιότητας εσωτερικού και ΕΙΔΙΚΑ εργονομίας έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά γενικά είναι πολύ καλή επιλογή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              newtek last edited by

                              Καλοταξιδο ,δεν το εχω οδηγησει χωρις το sport pack απλα μετα απο 12500 χιλιομετρα τα περισοτερα σπασμενα επετρεψε μου να εχω αλλη αποψη,το εξαιρετικο ASP του σωζει πολλες καταστασεις παντως.
                              Το S-max για τα χρηματα που εχει ειναι παντως ΔΩΡΕΑΝ,ειναι καταπληκτικο σε ολλους τους τομεις και δικαια βγηκε car of the year.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wannabe last edited by

                                off topic newtek έχεις τα αυτοκίνητα της υπογραφής σου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Ποσο σου στοιχησε εσενα και με τι εξτρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimgr last edited by

                                    Ο χρήστης newtek έγραψε:
                                    Μεγα λαθος που δεν το πηρες με sportpack,το αυτοκινητο ειναι επικυνδινο χωρις αυτο,μαζευει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα χωρισ να το καταλαβεις και το μονο πραγμα που σωνει την κατασταση ειναι το sportpack με την αναρτηση και τις 18αρες.

                                    Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται ότι λες ό,τι θέλεις. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Η περιγραφή που έδωσα παραπάνω για την ανάρτηση αποδίδει επαρκώς την πραγματικότητα. Το αυτοκίνητο ΣΤΡΙΒΕΙ γαμ@τ@ για το μέγεθος και το βάρος του, είναι εκπληκτικό. Απλά θα πρέπει πάντα να έχεις στο νου σου ότι δεν είναι GTi, δεν θα το πας όπως π.χ. ένα Leon Cupra ή για να πάμε και πιο κοντά, ένα Focus II ST που φοράει τον ίδιο κινητήρα. Αντιθέτως αν του φερθείς σαν σε GT (= αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, όπου λαμβάνεται υπόψη και η άνεση), θα σε βγάλει απολύτως ασπροπρόσωπο. Και φυσικά δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάς τους νόμους της φυσικής, αφού οδηγείς ένα αυτοκίνητο 1.700 κιλών.

                                    Εξάλλου αφού λες ότι δεν το έχεις οδηγήσει χωρίς το sportpack, πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι είναι επικίνδυνο; Άκου επικίνδυνο!!

                                    Εγώ ξέρω ότι λες και η Ford έφτιαξε το αυτοκίνητο παραγγελία για μένα, όπως ξαναείπα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το ήθελα. Και κρατήματα υψηλού επιπέδου αλλά και άνεση, πιάνοντας την χρυσή τομή. Ε δεν θα κάνω μ' αυτό και τις μλκίες που έκανα με το Punto GT, αν και σε διαβεβαιώνω ότι στις στροφές των επαρχιακών της Ρόδου με πολλά χιλιόμετρα (120-150), το 'θηρίο' στρίβει καλύτερα και πιο απροβλημάτιστα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

                                    Ποσο σου στοιχησε εσενα και με τι εξτρα?

                                    Με το κλειδί στο χέρι, 33.500

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      newtek last edited by

                                      Δεν ξερω τι κανει το δικο σου χωρις το Sportpack αλλα το δικο μου με sportpack σε ανοικτα κοματια των 170-180 χλμ ψαρευει,ειναι ασαφες το ASP δουλευει υπερωριες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Ο χρήστης newtek έγραψε:
                                        αλλα το δικο μου με sportpack σε ανοικτα κοματια των 170-180 χλμ ψαρευει...

                                        Tσιμπάει τουλάχιστον καθόλου;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimgr last edited by

                                          Ο χρήστης newtek έγραψε:
                                          ...με sportpack σε ανοικτα κοματια των 170-180 χλμ ψαρευει,ειναι ασαφες το ASP δουλευει υπερωριες.

                                          Τι εννοείς ψαρεύει; Ταλαντώνεται η ανάρτηση; Ομολογώ ότι αυτό το 'ψαρεύει' δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς, αν και το έχω ξανακούσει.

                                          Πάντως εγώ σ' αυτές τις ταχύτητες δεν το έχω πάει ακόμα, άλλωστε στη Ρόδο δεν υπάρχουν και δρόμοι για τέτοιες ταχύτητες. Όμως στο ταξίδι που σκοπεύω να κάνω στη Β. Ελλάδα, θα το ανοίξω και θα καταθέσω την άποψή μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimgr last edited by

                                            Να προσθέσω στις εντυπώσεις από τα πρώτα χλμ., ότι στα επόμενα 600 χλμ. που έκανα (πιάσαμε αισίως τα 1.000), η κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer ανήλθε σε 11,8 lt/100 χλμ.

                                            Η οδήγηση όπως πάντα περιλαμβάνει πόλη και κυρίως επαρχιακή οδό, που όμως λόγω ΦΟΒΕΡΗΣ κίνησης (λόγω Ιουλίου - Αυγούστου), εξομοιώνεται πλήρως με κίνηση στην πόλη, όπως δηλ. είναι στην Αθήνα (έζησα 7 χρόνια εκεί και ξέρω)!

                                            Άρα μάλλον δεν επιβεβαιώνονται και τόσο τα σχόλια για 'τρελλές' καταναλώσεις του 2.5λιτρου...

                                            Θα πει κάποιος είναι επειδή το στρώνεις...

                                            Η απάντηση είναι ότι λόγω τεράστιας, εξωφρενικής ισχύος και ροπής, ΔΕΝ χρειάζεται καθόλου πίεση, αλλά ένα χαΐδεμα στο γκάζι για να προσπεράσεις ακόμα και λεωφορείο. Σας βεβαιώνω ότι σε όλα τα χλμ. που έκανα, πήγαινα όπως ακριβώς πήγαινα και με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, Punto GT. Με άλλα λόγια [συντηρητική οδήγηση S-Max] = [γρήγορη έως και 'σπασμένη' οδήγηση οποιουδήποτε άλλου μέσου αυτοκινήτου].

                                            Να το πω αλλιώς, επιβεβαιώνεται πλήρως η εμπειρία μου με τα τουρμποκίνητα υψηλών επιδόσεων, ότι είναι σαν να έχεις δύο αυτοκίνητα. Ένα ατμοσφαιρικό με οικονομική κατανάλωση, όταν οδηγείς φυσιολογικά, και ένα τούρμπο με τρομερές επιδόσεις και φυσικά αυξημένη κατανάλωση, όταν θέλεις να παίξεις. Το Punto σε μετρήσεις που είχα κάνει, όταν οδηγούσες συντηρητικά, κατέβαινε μέχρι και στα 7 lt/100 km, ενώ όταν του έπινες το αίμα έπιανε τα 15. Γι' αυτό τώρα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στα τούρμπο, για... οικονομία στην κατανάλωση.

                                            Θα μου πείτε, τότε αυτά που γράφουν για το S-Max για υψηλές έως τρελλές καταναλώσεις; Δεν αμφιβάλλω ότι είναι σωστά, και η εξήγηση κατ' εμέ είναι ότι όταν το αυτοκίνητο το έχεις για λίγες μέρες μόνο στα χέρια σου, θα σε προκαλεί συνεχώς και θα του πίνεις το αίμα, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Αυτό όμως δεν ισχύει στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, η οποία προβλέπεται να διαρκέσει για πολλά... χρόνια.

                                            Δεν αμφιβάλλω λοιπόν ότι το S-Max μου θα κτυπήσει και 17άρια, ίσως και 20άρια σε καταναλώσεις, αλλά αυτό θα είναι μόνο όταν το θέλω εγώ και μόνο για την συγκεκριμένη βόλτα που θα κάνω μόνο και μόνο για να διασκεδάσω.

                                            Συμπέρασμα για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει το αυτοκίνητο: ΜΗΝ σας φοβίζει η υψηλή κατανάλωση, δεν ισχύει και τόσο κάτι τέτοιο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr