-
Αυτη και πολλα αναλογα μοντελα βρηκα στο site link Αυτη η πραγματικα ιστορικοτατη Ferrari μπορει να βρεθει στη Γερμανια απο
20000 μεχρι 32000 euro αναλογα με την κατασταση, την εκδοση της και τα
χιλιομετρα που εχει κανει.Στην συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για 241
ιππους και 78000 χλμ.Σκεφτομαι λοιπον με το ταπεινο μου μυαλο.Στα χρηματα που παιρνεις σημερα ενα hot hatch των 200-240 ιππων παιρνεις ενα αυτοκινητο αριστουργημα που φαινεται,ακουγεται και μυριζει απο μια αλλη εποχη.Το ξερω θα μου πειτε 31 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο του 1982 που θα τρωει (αν τρωει,επιτρεψτε μου να προσθεσω) 3 δευτερα στο γυρο της πιστας των Σερρων απο ενα ολοκαινουργια hot hatch;Ε ναι λοιπον κυριοι,τα αυτοκινητα δεν τα επιλεγουμε μονο με την ψυχρη λογικη,με τις απολυτες επιδοσεις (που μπορει και να μην ειναι χειροτερες απο των hot hatch διοτι 0-100:6,8 και τελικη:255 χλμ),τα επιλεγουμε και γιατι θελουμε να τα βλεπουμε,να τα ακουμε,να τα μυριζουμε,να μιλαμε με αυτα και στο κατω κατω,αλλο Ferrari και αλλο VW,Opel,Ford,Seat,Honda κτλ...Λίγη προσοχή στα link που ξεχειλώνουν τις σελίδες! [kouk]
-
Αυτη και πολλα αναλογα μοντελα βρηκα στο site link Αυτη η πραγματικα ιστορικοτατη Ferrari μπορει να βρεθει στη Γερμανια απο
20000 μεχρι 32000 euro αναλογα με την κατασταση, την εκδοση της και τα
χιλιομετρα που εχει κανει.Στην συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για 241
ιππους και 78000 χλμ.Σκεφτομαι λοιπον με το ταπεινο μου μυαλο.Στα χρηματα που παιρνεις σημερα ενα hot hatch των 200-240 ιππων παιρνεις ενα αυτοκινητο αριστουργημα που φαινεται,ακουγεται και μυριζει απο μια αλλη εποχη.Το ξερω θα μου πειτε 31 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο του 1982 που θα τρωει (αν τρωει,επιτρεψτε μου να προσθεσω) 3 δευτερα στο γυρο της πιστας των Σερρων απο ενα ολοκαινουργια hot hatch;Ε ναι λοιπον κυριοι,τα αυτοκινητα δεν τα επιλεγουμε μονο με την ψυχρη λογικη,με τις απολυτες επιδοσεις (που μπορει και να μην ειναι χειροτερες απο των hot hatch διοτι 0-100:6,8 και τελικη:255 χλμ),τα επιλεγουμε και γιατι θελουμε να τα βλεπουμε,να τα ακουμε,να τα μυριζουμε,να μιλαμε με αυτα και στο κατω κατω,αλλο Ferrari και αλλο VW,Opel,Ford,Seat,Honda κτλ...Λίγη προσοχή στα link που ξεχειλώνουν τις σελίδες! [kouk]
-
Αυτη και πολλα αναλογα μοντελα βρηκα στο site link Αυτη η πραγματικα ιστορικοτατη Ferrari μπορει να βρεθει στη Γερμανια απο
20000 μεχρι 32000 euro αναλογα με την κατασταση, την εκδοση της και τα
χιλιομετρα που εχει κανει.Στην συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για 241
ιππους και 78000 χλμ.Σκεφτομαι λοιπον με το ταπεινο μου μυαλο.Στα χρηματα που παιρνεις σημερα ενα hot hatch των 200-240 ιππων παιρνεις ενα αυτοκινητο αριστουργημα που φαινεται,ακουγεται και μυριζει απο μια αλλη εποχη.Το ξερω θα μου πειτε 31 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο του 1982 που θα τρωει (αν τρωει,επιτρεψτε μου να προσθεσω) 3 δευτερα στο γυρο της πιστας των Σερρων απο ενα ολοκαινουργια hot hatch;Ε ναι λοιπον κυριοι,τα αυτοκινητα δεν τα επιλεγουμε μονο με την ψυχρη λογικη,με τις απολυτες επιδοσεις (που μπορει και να μην ειναι χειροτερες απο των hot hatch διοτι 0-100:6,8 και τελικη:255 χλμ),τα επιλεγουμε και γιατι θελουμε να τα βλεπουμε,να τα ακουμε,να τα μυριζουμε,να μιλαμε με αυτα και στο κατω κατω,αλλο Ferrari και αλλο VW,Opel,Ford,Seat,Honda κτλ...Λίγη προσοχή στα link που ξεχειλώνουν τις σελίδες! [kouk]
-
Πινακιδες ελληνικες ομως δεν νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις σε τοσο παλιο μοντελο.
Mobile.de=το δεξι χερι καθε μαντρα/εισαγωγεα στην Ελλαδα.
-
Δεν ξερω τα θεσμικα γι'αυτο δεν ξερω αν μπορεις να βγαλεις.Δεν μιλαω ομως μονο για την Ελλαδα.Πες οτι ησουν Γερμανος.Δεν θα αξιζε τον κοπο;
-
Αυτή η αγορά απαιτεί να έχεις να δώσεις 30χιλιάρικα για να το βγάζεις μία στο τόσο έξω + τα όποια (εξωφρενικά μιας και μιλάμε για Ferrari) έξοδα συντήρησης προκύψουνε. Δεν νομίζω ότι είναι λογικό να μπει κανείς στην σύγκριση 'GTi vs Ferrari του 82'.
-
Mαλλον δεν ειδες την εκπομπη του top gear οπου αγορασαν κ δοκιμασαν οι τρεις τους τρια παλια super cars!!
Ξερεις τι ειπε καποιος? Σκοτωνουν τα αλογα οταν γερασουν! -
Ενταξει δεν ειναι ακριβως ετσι.Δεν ηταν η συγκεκριμενη Ferrari και δεν ηταν στην κατασταση αυτη,μιλαμε για σκετο πτωμα.Νομιζω ειναι υπερβολικο να λεμε γενικα οτι ολες ειναι ετσι.Βρηκα και αλλη,παλι την καταπληκτικη 308, με 27275 χλμ στα 27900 ευρω.Αυτη δηλαδη εχοντας μονο 27275 χλμ ειναι οπως αυτη του top gear;Ριξε ενα βλεφαρο.
-
Aυτη μαλιστα, φαινετε κ γκαραζομενη θα ειναι σε αριστη κατασταση!
Βεβαια δεν ειμαι τις ρετρο αλλα τις hi teck φιλοσοφιας γενικοτερα στην ζωη μου !! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Aυτη μαλιστα, φαινετε κ γκαραζομενη θα ειναι σε αριστη κατασταση!
Βεβαια δεν ειμαι τις ρετρο αλλα τις hi teck φιλοσοφιας γενικοτερα στην ζωη μου !!Ναι σε καταλαβαινω ειναι θεμα φιλοσοφιας.Αμα ζουσαμε στη Γερμανια ισως και να την επαιρνα.Τα 27000-30000 μαζευονται σιγα σιγα αλλα το θεμα ειναι το μετα δηλαδη τι θα σου ζητησει...Βεβαια με 27500 χλμ τι να ζητησει,μιας και ο κηνητηρας δεν ειναι πολυ πιεσμενος απο τη μανα του και τα χιλιομετρα ελαχιστα.Δεν ειναι θεμα παντως ματαιοδοξιας απεναντι στους αλλους,ειναι ολη δικια σου η απολαυση να εχεις μια Ferrari με οτι σημαινει αυτο σε συναισθηματα,ηχους,εικονες,μυρωδιες και εν τελη σε αποδοση γιατι οχι;Μιλαμε για μια παρα πολυ επιτυχιμενη Ferrari την 308 και με καλες επιδοσεις (0-100:6.8 και τελικη:255 χλμ),διοτι τοτε η Ferrari δεν εβγαζε παντα αριστουργηματα,αυτη ομως ηταν εξαιρετικη.Καταληγοντας.Στις μερες μας εχεις παρα μα παρα πολλες επιλογες ωστε να κανεις οποια θες.Ειτε αυτη βασιζεται στο συναισθημα,ειτε στην απολυτη λογικη ή σε κατι ενδιαμεσο.Παντως πολυ θα ηθελα να ακουω τον V8 πισω απο την πλατη μου και ας ειναι 25 ετων... Ειναι πολυ πιο ζωντανος και φρεσκος απο οτι πολλοι σημερινοι και δεν μιλαω για αποδοση αλλα για τα υπολοιπα
-
Εφοσον ειναι μοντελο 82 αρα πανω απο 20 ετων, μπορεις μαλλον να το φερεις με πινακιδες ιστορικου αλλα να το κυκλοφορεις μονο οταν υπαρχουν εκδηλωσεις και αγωνες για ιστορικα αυτοκινητα αλλα και για να πας για σερβις. Πιστευω οτι ετσι γλυτωνεις αρκετα ποσά για εκτελωνισμο.
-
με 15.000 ευρω τελωνειο περιπου εχει κανονικες πινακιδες ολοφρεσκιες ...
εκτελωνιζετε αλλα με τον παλαιο νομο ...
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Εφοσον ειναι μοντελο 82 αρα πανω απο 20 ετων, μπορεις μαλλον να το φερεις με πινακιδες ιστορικου αλλα να το κυκλοφορεις μονο οταν υπαρχουν εκδηλωσεις και αγωνες για ιστορικα αυτοκινητα αλλα και για να πας για σερβις. Πιστευω οτι ετσι γλυτωνεις αρκετα ποσά για εκτελωνισμο.30....
-
Με 35000 + φόρους φέρνεις μια 328 για να μην στην πέφτουν και τα GTI...
-
οταν εχεις ενα τετοιο μοντελο (308 , 208) το μονο που δεν σε ενδιαφερει ειναι τα gti ....
απλα απολαμβανεις οδηγηση .....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
οταν εχεις ενα τετοιο μοντελο (308 , 208) το μονο που δεν σε ενδιαφερει ειναι τα gti ....
απλα απολαμβανεις οδηγηση .....
+1
Οτι αλογάκι και να έχεις δεν σε νοιάζουν ούτε τα Gti ,ούτε οι φτερούγες
Και πού το ξέρεις εσύ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
οταν εχεις ενα τετοιο μοντελο (308 , 208) το μονο που δεν σε ενδιαφερει ειναι τα gti ....
απλα απολαμβανεις οδηγηση .....
+1
Οτι αλογάκι και να έχεις δεν σε νοιάζουν ούτε τα Gti ,ούτε οι φτερούγες
+1 και προφανως ...
απλα μιας και αναφερομεθα σε αυτα τα μοντελα και ειδικα δε σε αυτα ....
-
Έτσι είναι. Άσχετα από τα GTi πάντως η 328 μου φαίνεται πιο 'ολοκληρωμένη' σχεδιαστικά.
Σε συνέχεια όσων αναφέρθηκαν παραπάνω....Σήμερα σε γνωστό 'ιταλικό' συνεργείο στη Βάρη μια κόκκινη 308 με πινακίδες ιστορικού
-
-
Τα 308 και 328 είναι τρακτέρ δεν καταλαβαίνουν θεό. Καμία σχέση με πιο σύγχρονα, η πιο παλιά 12κυλινδρα, Ferrari στη συντήρηση. Μόνο λάδια αλλάζεις κάθε 5/7 χιλιάδες χιλιόμετρα και ιμάντες κάθε 5 χρόνια και είσαι μια χαρά.
Αυτό που αξίζει κυρίως είναι το 308 Vetroresina αλλά το μυριστήκανε πολλοί και οι τιμές έχουν εκτοξευθεί.
Ένα 308 καρμπυρατέρ είναι ότι πρέπει και υπάρχουν πολλά στα 30Κ. Ακόμα καλύτερα αν μπορείς να βρεις και με dry sump.
Με μοντέρνα λάστιχα και 16' ζάντες τα GTI μόνο τα πίσω φώτα του θα βλέπουν. Όσο για ήχο και αίσθηση καμία σχέση.
Τέλος αν πρέπει να διαλέξεις μεταξύ 308 και 328 σαφώς θα πρέπει να καταλήξεις στο 308 μιας και μόνο αυτό είχε αγωνιστική παρουσία και σαν επένδυση, αφού έπιασε πάτο, τώρα αναβαίνει σταθερά. -
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Εφοσον ειναι μοντελο 82 αρα πανω απο 20 ετων, μπορεις μαλλον να το φερεις με πινακιδες ιστορικου αλλα να το κυκλοφορεις μονο οταν υπαρχουν εκδηλωσεις και αγωνες για ιστορικα αυτοκινητα αλλα και για να πας για σερβις. Πιστευω οτι ετσι γλυτωνεις αρκετα ποσά για εκτελωνισμο.Ποιό είναι το όριο ηλικίας για να βάλεις κανονικές πινακίδες; Τι παίζει ακριβώς;
Ferrari 308 GTSi QV 241 hp 1982 78000 km 31000 euro.