Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    51
    3381
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanos_astra last edited by

      xairetw tin parea..

      exw kai egw ena astra-g edw kai 4,5 xronia me 90000km. Den eixa kanena idiaitero provlima. Kapoia provlimata arxika me kapoies kamenes lampes alla to provlima li8ike..

      to moter (opws k ston filo alexastrag) leitourgei panta se psiles strofes xwris kakopoiiseis omws, kai douleuei mia xara.

      egine allagi imanta xronismou sta 60000 (giati einai pio diskoles oi sin8ikes stin ellada mou eipan). Allagi stin trompa nerou den exei ginei kai auto vasika giati den iksera oti exei euais8isia. Stin proti eukairia omws skeftomai na tin allaxw.

      alex ti anartiseis exeis sto diko sou? egw den exw allaksei akoma an kai to skeftomai poli kairo. na dieukrinisw oti den exw to sport alla to 48uro. eimai kapou metaksu maura kai kitrina bilstein. exeis kamia apopsi gia tin epilogi auti? opws anefera kanw arketa km se e8nikes kai eparxiakous dromous se grigorous ru8mous alla kai mesa stin a8ina.

      ti skeftesai na pareis afinwntas to astra?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        migf1 last edited by

        Κι εγώ πάντως παιδιά πολύ ευχαριστημένος είμαι από το αμάξι, Centenial 1.4L. Την πάτησα βέβαια στην τιμή, γιατί τους πίεσα να μου το παραδώσουν σε μια εβδομάδα, πράγμα που το έκαναν (10 μη εργάσιμες μέρες, για την ακρίβεια -Bestcar Παγκρατίου) και το πλήρωσα 5.600.000 τον Αύγουστο του 1999. Πήγα διακοπές και μόλις γύρισα το αμάξι είχε φτηνύνει κατά 600.000 δρχ (ήταν τότε που φτήνυναν όλα τα αυτοκίνητα, αν θυμάστε).

        Θέλει βέβαια πάνω από 3000 rpm για να 'ξυπνήσει', αλλά εδώ που τα λέμε πιο 16-βάλβιδο της κατηγορίας δεν θέλει? Πέρα από αυτό, κανένα σημαντικό πρόβλημα, ούτε μηχανικό, ούτε ηλεκτρολογικό, ούτε τίποτα! 40000 σκληρά χιλιόμετρα, χωρίς αλλαγή ανάρτησης (μαμά φοράω ακόμα), με μια αλλαγή ελαστικών και that's it! Πολύ καλές ρεπρίζ, καλή κατανάλωση και εξοπλισμός που στέκεται άνετα απέναντι στον ανταγωνισμό ακόμα και σήμερα (για το Centenial μιλάω πάντα).

        Ένα είναι το σίγουρο, δεν σκοπεύω να το πουλήσω σύντομα!

        ΥΓ. Σήμερα παραγγείλαμε ένα 307 XS 1.4 για την αδερφή μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          migf1 last edited by

          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

          [snip]
          Και τα bridgestone RE720 τα ίδια. Έναν χρόνο κράτησαν ... Και παλιότερα είχα Yokohama (σε άλλο αυτοκίνητο) τα ίδια και χειρότερα ....
          Μάλλον όλα τα λάστιχα για κανα χρόνο είναι καλά....μετα ξεραίνονται.

          Πω πω, μη μου λες τέτοια γιατι τα Toyo τα φοράω 1,5 χρόνο τώρα κι έχω πολύ καιρό να βγω εκτός πόλης (δεν το κουνάω και πολύ το τουτού όπως σου είπα). Όχι τίποτε άλλο, έχω κλείσει ξενοδοχείο στη Χαλκιδική και όπως καταλαβαίνεις έχω (είχα) σκοπό να το ζορίσω λίγο το Αστράκι.

          Πω πω, σε... μπελάδες με έβαλες. Θα το παω μια βόλτα Σούνιο μόνο και μόνο για να δω την κατάσταστη των ελαστικών μου και θα επανέλθω με νεότερα.

          Τελικά Γιάννη δίκο έχεις. Γλιστρούσε το αμάξι, αλλά ακόμα το... ελέγχω
          Για περαιτέρω διαπίστωση το τεστάρισα επίσης στην παρατεταμένη δεξιά της Κατεχάκη (ανέβασμα από φανάρια Παπάγου προς Καρέα, η 1η ανηφορική κάνει ελαφρώς αριστερά και μετά παρατεταμένα δεξιά), και στις δυο 'γυαλινες': μια η δεξιά με το καθρεφτάκι στη Μάρκου Μουσούρου (Μετς) πηγαίνοντας προς Κολυμβητήριο και μια η απότομη κατηφορική αριστερή που συονδεύεται από μια κλειστή δεξιά στην κορυφή της Γαλατσίου.

          Όσο τα ελέγχω όμως δεν τα αλλάζω (ούτε 13000 χλμ δεν έχουν κάνει).

          Thanks όμως για την επισήμανση γιατί, όπως και να το κάνουμε, άλλο είναι να το ξέρεις από πριν κι άλλο να το βρεις μπροστά σου την... κακιά την ώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexastrag last edited by

            Ο χρήστης thanos_astra έγραψε:
            alex ti anartiseis exeis sto diko sou? egw den exw allaksei akoma an kai to skeftomai poli kairo. na dieukrinisw oti den exw to sport alla to 48uro. eimai kapou metaksu maura kai kitrina bilstein. exeis kamia apopsi gia tin epilogi auti? opws anefera kanw arketa km se e8nikes kai eparxiakous dromous se grigorous ru8mous alla kai mesa stin a8ina.

            ti skeftesai na pareis afinwntas to astra?

            φιλε Θανο κατ'αρχας λυπησου τα ματακια μας και γραφε ελληνικα εαν δεν σου κανει κοπο οπως σχεδον ολοι στο φορουμ αυτο

            με τιποτα δεν θα σου συνιστουσα τα μαυρα bilstein ....βαλε τα κιτρινα [sport] και θα δεις πολυ καλυτερη συμπεριφορα χωρις να ''κοπαναει'' και παρα πολυ!!!

            επισης δες μηπως τα ελατηρια ειναι ''πεσμενα'' μετα απο τα 90000 χιλ που εχεις και αν χρειαζεται αντικατεστησε τα και αυτα!!!!!

            οσο για την επομενη μου αγορα θα συμβιβαστω για λιγο καιρο με τα δυο παλαιοτερα αυτοκινητα που εχω και το επομενο ''καλό'' θα το παρω μεσα στα επομενα δυο χρονια αφου δω πως θα εξελιχθουν τα πραγματα στην ελληνικη αγορα του αυτοκινητου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vg last edited by

              κάποιες σποραδικές 'αρνήσεις' του κλειδιού της μηχανής να γυρίσει τη μίζα -συνήθως όταν κάνει πολλή ζέστη, εννοείται μόνο το καλοκαίρι- οι οποίες όμως φεύγουν με τη 2η ή την 3η προσπάθεια

              Προσεξε το 'μπουτον' της μιζας (εξαρτημα επανω στη μιζα)! Μου εκανε κι εμενα τα ιδια μεχρι που μια μερα δεν ξαναγυρισε η μιζα... Για καλο και για κακο βάλε καποιον ηλεκτρολογο να σου ελεγξει και το καλωδιο του ρευματος που ξεκιναει απο τη μπαταρια και καταληγει στη μιζα (μηπως εχει τσακισει η εχουν κοπει συρματα) οπως και τον ακροδεκτη που βιδωνει στη μπαταρια. Τη γλυτωνεις δε τη γλυτωνεις με Ε50...

              Φιλικα
              Βασιλης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης vg έγραψε:

                κάποιες σποραδικές 'αρνήσεις' του κλειδιού της μηχανής να γυρίσει τη μίζα -συνήθως όταν κάνει πολλή ζέστη, εννοείται μόνο το καλοκαίρι- οι οποίες όμως φεύγουν με τη 2η ή την 3η προσπάθεια

                Προσεξε το 'μπουτον' της μιζας (εξαρτημα επανω στη μιζα)! Μου εκανε κι εμενα τα ιδια μεχρι που μια μερα δεν ξαναγυρισε η μιζα... Για καλο και για κακο βάλε καποιον ηλεκτρολογο να σου ελεγξει και το καλωδιο του ρευματος που ξεκιναει απο τη μπαταρια και καταληγει στη μιζα (μηπως εχει τσακισει η εχουν κοπει συρματα) οπως και τον ακροδεκτη που βιδωνει στη μπαταρια. Τη γλυτωνεις δε τη γλυτωνεις με Ε50...

                Φιλικα
                Βασιλης

                Ευχαριστώ για τη συμβουλή Βασίλη, θα το τσεκάρω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Ο χρήστης gvala έγραψε:

                  ... τα Μισλέν παρ' όλο που είναι καταπληκτικά ελαστικά τον πρώτο χρόνο, ξαφνικά μετά από τον 1ο χρόνο 'καίγονται' τα δόντια. ...

                  Και τα bridgestone RE720 τα ίδια. Έναν χρόνο κράτησαν ... Και παλιότερα είχα Yokohama (σε άλλο αυτοκίνητο) τα ίδια και χειρότερα ....
                  Μάλλον όλα τα λάστιχα για κανα χρόνο είναι καλά....μετα ξεραίνονται.

                  Με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα (ατελείωτη ηλιοφάνεια) τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα κάθε δυο χρόνια. Τώρα ποιος το κάνει αυτό, μια ματιά στο τι κυκλοφορεί γύρο μας θα σε απογοητεύσει. Η γόμα του ελαστικού όχι μόνο σκληραίνει άλλα και οξειδώνεται (μικρά σκασίματα σαν να έχει ψωριάσει), με αποτέλεσμα να μην κρατάνε το ίδιο στο δρόμο και να έχουν λιγότερη αντοχή στις καταπονήσεις (χτυπήματα). Το δικό μου , Οκτώβριος του 98, εκτός από τα αναλώσιμα έχει χαλάσει και αλλαχτεί μια βαλβίδα ανακύκλωσης αέρα (45.000 χλμ) Ε50 και το δυναμό (60.000 χλμ) Ε200 σε ηλεκτρολογείο, η αντιπροσωπία ήθελε Ε230 μόνο για αγορά. Τα κίτρινα bilstein πόσο κοστίζουν περίπου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gvala last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    ... Τα κίτρινα bilstein πόσο κοστίζουν περίπου?

                    Αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 500 Ε πριν ένα χρόνο, τοποθετημένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theios last edited by

                      σήμερα άφησα το Astra για το service των 60,000 (με 55,000 στο οδόμετρο), η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στην Dynamotors 300 ευρώ. Ο μηχανικός με ρώτησε άν θέλω να αναβάλλω την αντικατάσταση μέχρι τον περιοδικό έλεγχο και την αλλαγή λαδιών (που κάνω συνήθως κάθε 5 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα) αν και δεν το συνέστησε, με δεδομένο πως ήδη είχε αρχίσει να κάνει κάποιο θόρυβο

                      γεγονός είναι πως στο πρώτο ξεκίνημα της μηχανής μετά από αρκετές ώρες στάθμευσης έκανε τους τελευταίους δυόμιση μήνες έναν ελαφρύ μεταλλικό θόρυβο ο οποίος και σταματούσε μετά από 5 λεπτά κίνησης

                      είχα ρωτήσει σε προηγούμενη επίσκεψη και μου είχαν πεί πως είναι οι αντλίες που φέρνουν το λάδι στη μηχανή στο πρώτο ξεκίνημα, το οποίο βέβαια δεν εξηγούσε γιατί δεν το έκανε πιο πριν...αλλά βιαζόμουν και έτσι τον πίστεψα

                      εκ των πραγμάτων φαίνεται να ήταν ο ιμάντας..θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη σας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στην Dynamotors 300 ευρώ.

                        [list:3v4j3dy4]Δηλ σου πηρε τεχνικα.....................90000δρχ η 260ευρω [/list:u:3v4j3dy4][list:3v4j3dy4]Αντε να σου αλλαξε και τον τεντωτηρα............70000δρχ? [/list:u:3v4j3dy4][list:3v4j3dy4]Μπραβο ρε παιδια, χαρα στο κουραγιο σας [/list:u:3v4j3dy4]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theios last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                          η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στην Dynamotors 300 ευρώ.

                          [list:gg1ukx8v]Δηλ σου πηρε τεχνικα.....................90000δρχ η 260ευρω [/list:u:gg1ukx8v][list:gg1ukx8v]Αντε να σου αλλαξε και τον τεντωτηρα............70000δρχ? [/list:u:gg1ukx8v][list:gg1ukx8v]Μπραβο ρε παιδια, χαρα στο κουραγιο σας [/list:u:gg1ukx8v]

                          ε είναι και 2 ρουλεμάν στο πακέτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theios last edited by

                            τελικά 220 ευρώ το service των 60,000 χιλιομέτρων...όπως και πέρυσι δηλαδή

                            για το θέμα του ιμάντα το αναλυτικό κόστος ήταν:
                            ιμάντας 28 ευρώ, εντατήρας 42 ευρώ, 2 ρουλεμάν χρονισμού 53 ευρώ...α ναι και μια ΒΙΔΑ (του εντατήρα) στα 50 λεπτά ...σύνολο...μούμπλε μούμπλε...145 ευρώ (με το ΦΠΑ) συν τα εργατικά 58 ευρώ (με το ΦΠΑ)...203 ευρώ

                            έτσι για να είμαστε ενήμεροι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr