Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    vg

    @vg

    ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Η/Υ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΚΑΒΑΛΑ

    vg Unfollow Follow

    Latest posts made by vg

    • RE: Megane

      Ο χρήστης microchip έγραψε:
      Μάλλον θα πάω στην αντιπροσωπεία όταν βρω χρόνο. Να ρωτήσω και κάτι άλλο... Από την εμπειρία που έχω από άλλα αυτοκίνητα φίλων που έχω οδηγήσει για λίγο χρονικό διάστημα, για παράδειγμα μια alfa 146 1.6, έναGolf 1.4 και ένα Focus 1.6 έχω παρατηρήσει ότι το Megane 1.4 που έχω μοντέλο 2001 χάνει λίγο σε φρένα σε σχέση με τα άλλα. Σε απόσταση φρεναρίσματος αλλά και σε αίσθηση. Ήξερα ότι η Renault είχε κάποια μικροπροβληματάκια με τα φρένα, αλλά πίστευα πως θα τα είχε διορθώσει με τη χρήση του Α.B.S. και του AFU που χρησημοποιεί στο Megane αλλά και στα άλλα μοντέλα της. Έχει κανείς γνώμη επί του θέματος; Το έχουν παρατηρήσει και άλλοι η είναι η ιδέα μου;

      Στο LAGUNA τα φρενα ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! (σε σχεση με του ASTRA πχ)

      Βασιλης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vg
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      κάποιες σποραδικές 'αρνήσεις' του κλειδιού της μηχανής να γυρίσει τη μίζα -συνήθως όταν κάνει πολλή ζέστη, εννοείται μόνο το καλοκαίρι- οι οποίες όμως φεύγουν με τη 2η ή την 3η προσπάθεια

      Προσεξε το 'μπουτον' της μιζας (εξαρτημα επανω στη μιζα)! Μου εκανε κι εμενα τα ιδια μεχρι που μια μερα δεν ξαναγυρισε η μιζα... Για καλο και για κακο βάλε καποιον ηλεκτρολογο να σου ελεγξει και το καλωδιο του ρευματος που ξεκιναει απο τη μπαταρια και καταληγει στη μιζα (μηπως εχει τσακισει η εχουν κοπει συρματα) οπως και τον ακροδεκτη που βιδωνει στη μπαταρια. Τη γλυτωνεις δε τη γλυτωνεις με Ε50...

      Φιλικα
      Βασιλης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vg
    • RE: Μαγικά Βελτιωτικά

      Το κιτ τοποθετηθηκε στην OPEL Mac Motors στην Καβαλα και κοστισε Ε1600. Τους εκκεντροφορους δεν τους εβαλα, μονο την εισαγωγη και τον εγκεφαλο αλλαξα.

      Βασιλης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vg
    • RE: Μαγικά Βελτιωτικά

      Αγαπητοί φίλοι
      Έχω προσωπικη εμπειρια απο το κιτ του DBILAS για το ASTRA 1.6 16V μια και το είχα τοποθετλησει στο ASTRA με κινητηρα Ζ που ειχα μεχρι πριν απο 4 μηνες. Τοποθετηθηκε τον Μαϊο του 2002 και πραγματικά έκανε δουλειά οπως λένε. Δεν ξερω ποσους ιππους πηρε ο κινητηρας αλλα ημουν ικανοποιημένος με την αισθηση που ειχε η λειτουργια του. Οταν πρωτομπηκε το κιτ εννιωσα οτι το αυτοκινητο 'ξεμπουκωσε'! Απο τις 3000 στροφες τραβουσε καλυτερα και μετα τις 4000 ηταν το κατι αλλο σχετικα με το πριν. Τον κοφτη στις 7300 τον επιανα ανετα και χωρις πολυ ζορι... (αντιθετα απο πριν που για να δω κοφτη βογγουσα). Δυστυχως δεν το δυναμομετρησα αλλα σε κοντριτσα στα φαναρια με ALFA 156 1.6 ειδα οτι μεχρι τα 150 χλμ/ω ημασταν μαζι και μετα αρχισα να φευγω μπροστα αρκετα γρηγορα μεχρι την τελικη των 210+ που ειχα στο κοντερ. Το προβλημα ομως με τα ASTRA ειναι τα φρενα κατα πρωτο λογο και η ανεση σε συνδιασμο με το κρατημα που δεν εχει τουλαχιστον το sport.
      Ετσι αποφασισα να το δωσω (μια και εκανα οικογενεια και η γυναικα γκρινιαζε για τις τρεις πορτες) και να παρω τη LAGUNA 1.8 EXPRESSION που ΚΑΙ φρενα εχει φοβερα ΚΑΙ κρατημα το ιδιο με το OPEL και ανεση εχει σε αλλο επιπεδο. Ομως ειναι βαρυ και θελει παραπανω ιππους. Μηπως εχετε καμια ιδεα;
      Ευχαριστω
      Βασιλης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr